en del av Fastighetsbyrån Hässelby

4.6 / 5 i betyg — 77 rekommendationer

Läs vad 77 användare tycker om Christian Göransson

• Roman N
    Roman N skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Det var bra.Jag har fått bra svar på mina frågor genom sms och telefon.
    2016-11-22 Christian G svarar Roman N
    Hej Roman!

Det var riktigt kul att få hjälpa dig med husköpet, och det är ett väldigt fint hus du har köpt!

Vi blir ju mer eller mindre grannar nu, så kom gärna förbi kontoret om du har några frågor, eller om du vill ha en kaffe.

Vi hörs och ses!
  • Samuel L
    Samuel L skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi köpte vårt (nyproducerade) radhus i Hässelby Villastad av Christian och anlitade honom när vi skulle sälja huset. Vid båda försäljningarna var han väldigt professionell, förtroendeingivande och kunnig. Under vår försäljning kände vi att vi var med i processen (vilket inte alltid är fallet) och även att Christian gjorde allt han kunde för att försäljningen skulle gå så bra som möjligt, vilket den även gjorde och vi fick ett slutpris som vi var mer än nöjda med.
    2016-11-22 Christian G svarar Samuel L
    Hej Samuel, och vad roligt att höra att ni är nöjda!

Det är alltid extra roligt att hjälpa återkommande kunder, särskilt när försäljningen går så bra som denna.

Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas alldeles utmärkt på Åland, men skulle ni längta tillbaka till Hässelby så tveka inte att höra av er!

Hälsa Madelene!
  • Johan M
    Johan M skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christian var hjälpsam och höll oss välinformerade under hela processen. Han känner till området bra och är väl insatt i fastigheternas värde.
    2016-10-27 Christian G svarar Johan M
    Tack för det Johan! Att sälja så fina hus som ert är alltid en fröjd, och när försäljningen går så bra som den gjorde denna gång så är det ännu roligare! Vi hörs och ses!
  • Elvy J
    Elvy J skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket nöjd med helhetsintrycket av min försäljning. Proffsig och empatisk mäklare.
    2016-10-27 Christian G svarar Elvy J
    Hej Elvy! Vad roligt att höra att du är nöjd! Jag hoppas (och tror) att du kommer att trivas utmärkt i ditt nya hus på landet.
  • Maria T
    Maria T skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    mycket nöjd med mäklaren, han är saklig, lugn överlag mycket bra att ha och göra med.
    2016-10-27 Christian G svarar Maria T
    Hej Maria, och stort tack för rekommendationen! Sen är det extra roligt att göra återkommande kunder nöjda!
    Jag ordnar med er skatteberäkning så länge, så ses vi om inte förr så vid tillträdet. Ha det bra så länge!
  • Johan S
    Johan S skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christian har levererat exemplariskt hela vägen, vilket jag visste att han skulle göra. Mina förväntningar är alltså uppfyllda till fullo. Christian är korrekt och professionell, han lyssnar till mina önskemål och löser sedan uppgiften på bästa sätt. Jag skulle rekommendera Christian Göransson som mäklare i alla lägen.
    Mvh,
    Johan Söderlind
    2016-05-16 Christian G svarar Johan S
    Hej Johan, och tack för dom fina orden! Det är alltid roligt med nöjda kunder, men särskilt roligt är det att göra återkommande kunder nöjda. Och det var mycket trevligt att träffas uppe i Åre! Vi hörs och ses!
  • Carin B
    Carin B skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christian inger förtroende och har varit väldigt lätt att samarbeta med! Han verkar kunnig och har ett mycket trevligt och naturligt sätt. Jag litar på att han kommer att sköta hela min bostadsförsäljning utmärkt.
    2016-05-16 Christian G svarar Carin B
    Det var roligt att höra att du är nöjd Carin, och det är verkligen ett fantastiskt litet hus som du har blivit ägare till! Hoppas lägenhetsförsäljningen går bra, så ses vi till sommaren.
  • Bobbo R
    Bobbo R skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bor du i Västerort så finns det bara ett val utav mäklare! Christian har fantastiskt lokalkännedom och en professionalism utöver det vanliga.
    Rekommenderar Christian varmt!
    2016-05-16 Christian G svarar Bobbo R
    Tack Bobbo!Det var en fin rekommendation! Vi ses i juni, ha det bra så länge!
  • Benjamin S
    Benjamin S skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Klockren mäklare trevlig snabb och pålitlig. Vi är super nöjda
    2016-05-16 Christian G svarar Benjamin S
    Vad roligt att höra! Och grattis till ett riktigt fint hus! Hälsa familjen, så hörs och ses vi!
  • Tommy
    Tommy skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vill ni ha en seriös, kunnig och trevlig mäklare som kan Hässelby Villastad så välj den här killen.
    Christian sålde vårt förra radhus för ett par år sedan på ett väldigt bra sätt.
    Han kom förbi idag för att värdera vårt nuvarande hus.
    Jag är oftast för lat för att logga in och skriva recensioner, men i kväll så gör jag ett undantag.
    Tack Christian, och lycka till med din egen dränering :-)
    2016-04-26 Christian G svarar Tommy
    Jättestort tack för din fina rekommendation Tommy! Ni verkar ju trivas utmärkt i ert nya hus, vilket jag förstår, det är hur trevligt som helst. Men om ni skulle få för er att flytta så vet ni vart jag finns ;)
    Hoppas allt går bra med dräneringen, och tveka inte att höra av er om det är något annat jag kan hjälpa till med!
  • Jolanta O
    Jolanta O skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    En riktigt bra och professionell fastighetsmäklare.
    2016-04-26 Christian G svarar Jolanta O
    Tackar för dom orden Jolanta! Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • Mona Brenden H
    Mona Brenden H skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jätte nöjd , kunnig personal , bra service , känner området bra , bra på att förklara så en förstår .
    2016-04-26 Christian G svarar Mona Brenden H
    Vad roligt att höra att du är nöjd Mona! Vi hörs och ses vidare!
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christian har ett personligt engagemang stor flexibilitet samt lyssnar på kunden. Han har också stor kunskap om priserna på villor i Västerort. Vi är mycket nöjda med Christian under vår försäljning av vårt hus.
    2016-03-17 Christian G svarar Lisa B
    Hej Lisa, och tack för den fina rekommendationen! Roligt att höra att ni är nöjda (även denna gång, det var ju några år sedan sist) och att ni äntligen hittade ett passande hus (som ju i och för sig inte ligger i Västerort, tråkigt nog...). Vi hörs och ses!
  • Elin L
    Elin L skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Professionell, tillmötesgående och effektiv. Ingav stort förtroende!
    2016-03-14 Christian G svarar Elin L
    Stort tack Elin! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas utmärkt i ert nya hus!
  • William Zoltan-alajos I
    William Zoltan-alajos I skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christian har hjälpt oss att sälja vårt radhus. Kompetent och saklig, väldig snabb med att återkoppla.
    2016-03-14 Christian G svarar William Zoltan-alajos I
    Tack för rekommendationen! Efter att ha träffat dig och Sofia på ett stort antal visningar så var det verkligen roligt att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi hörs och ses!
  • Ludvig L
    Ludvig L skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Väkdigt tillmötesgående, professionell, trevlig. Snabb med att återkomma med svar.
    2016-03-14 Christian G svarar Ludvig L
    Hej Ludvig, och vad roligt att höra att ni är nöjda! Om inte förr så ses vi vid tillträdet till ert nya hus, och är det något innan dess så är det naturligtvis bara att höra av er!
  • Amir A
    Amir A skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Snabb, kunnig och tillgänglig
    2016-02-23 Christian G svarar Amir A
    Tack Amir! Hoppas husrenoveringen går bra!
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Ett mycket trevligt och professionellt bemötande.
    Stor lokal kompetens och jag kände mig väl omhändertagen..

Han löste alla frågor, jag behövde bara skriva på lite papper..

enkelt, snabbt, smidigt och bra
    2016-02-23 Christian G svarar Thomas F
    Hej Thomas, och glädjande att höra att du är nöjd! Roligt även att försäljningen gick så snabbt och smidigt (och med ett bra slutpris), då det var så pass viktigt för dig. Hör av dig om det är något annat jag kan hjälpa till med!
  • Per S
    Per S skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Redan vid vår första kontakt med Christian fick vi ett stort förtroende för honom
    och gav honom i uppdrag att sköta vår försäljning. Allt sköttes professionellt - fotografering, besiktning, visning och försäljning. Vi kan därför rekommendera honom på det varmaste.
    2016-02-23 Christian G svarar Per S
    Stort tack för de orden Per! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen!

Hoppas nu att lägenheten blir klar i tid, och att flytten till Bromma går bra!
  • Samantha T
    Samantha T skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christian inger förtroende hos oss som kund. Han känns ärlig och uppriktig. Att man sedan kan ha ett bra och roliga samtal med honom tycker vi är ett plus iskanten. :)
    2016-02-23 Christian G svarar Samantha T
    Vad roligt att höra! Och det har varit en ynnest även för mig att ha kunder som man kan ha så lättsamma samtal med. Vi hörs och ses!
  • Klas L
    Klas L skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra och seriöst hanterat. Christian är mer en människokännare med ypperlig fingertoppskänsla än en pedantisk och noggran pappersadministratör om man ska nämna för- och nackdelar i samma mening. Jag skulle välja Christian igen.
    2016-02-23 Christian G svarar Klas L
    Hej Klas! Det var en roligt formulerad rekommendation, och dessutom "mitt i prick". Tack för förtroendet!
  • Sheila G
    Sheila G skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Fast and accurate. Understood our need as the buyer. Would definitely recommend him!
    2016-02-23 Christian G svarar Sheila G
    Thank You for Your kind words! I sincerely hope that Your "house to be" meet all Your expectations!
  • Mats A
    Mats A skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra förståelse och uppföljning på vår önskan
    2016-02-23 Christian G svarar Mats A
    Stort tack! Hoppas att byggnationen går bra, och jag ser med spänning fram mot att få se huset växa fram!
  • Anna-karin S
    Anna-karin S skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christian har skött sig uppdrag utmärkt. Lyhörd och hörde av sig under hela processen.
    2016-02-23 Christian G svarar Anna-karin S
    Det är jag som ska tacka för att jag fick äran att sälja ett så fantastiskt hus. Hälsa Kjelle!
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christian Göransson har hjälpt mig med försäljningen av mitt hus på ett mycket bra sätt, vart tillgänglig och kunnig. Kan varmt rekommendera honom.
    2015-10-02 Christian G svarar Agneta L
    Tack så mycket Agneta, och vad roligt att försäljningen gick så bra! Hoppas flytten till Bromma går bra, så hörs och ses vi vidare!
  • Robert W
    Robert W skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag tycker att Christian har agerat professionellt och haft mycket insikt i objektet och området i fråga. Man fick lite mer information som är nyttigt när man står inför ett så pass stor investering, än bara vad själva huset kostar och när taket byttes. Christian ställde upp på ett föredömligt sätt trots att vi var lite sena till möten emellanåt p.g.a vår jobbsituation. Till råga på allt så var han trevlig också.
    2015-10-02 Christian G svarar Robert W
    Oj vad roligt att höra!

En av fördelarna med en privatbokad visning är ju att jag som mäklare har både tid och möjlighet att ge er som spekulanter lite mer kött på benen inför ert förestående bostadsköp. Och det är alltid lika kul att höra att det uppskattas!

Ni är för övrigt väldigt trevliga ni också :)
  • Zaid T
    Zaid T skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra kund bemötande och fastighets objekt.
    2015-08-27 Christian G svarar Zaid T
    Kul att jag äntligen fick sälja ett hus till er! Ni har ju varit på många visningar, och du och resten av din familj är alltid lika glada och trevliga!
  • Emanuel I
    Emanuel I skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christian är svårslagen kombination av ödmjukhet inför kundens behov, snabbhet och bra driv i affärerna...
    2015-08-27 Christian G svarar Emanuel I
    Stort tack Emanuel! Ta hand om er, och njut av livet på Frösön!
  • Johanna I
    Johanna I skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Alltid topenbemötande av christian - andra gången vi har förmånen att anlita honom. //Johanna
    2015-08-27 Christian G svarar Johanna I
    Det är jag som har haft förmånen att ha er som uppdragsgivare :)
    Hoppas ni trivs med att bo väsentligt närmare fjällen!
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra bemötande, saklig och förtroendeingivande.
    2015-08-27 Christian G svarar Håkan S
    Jag skulle faktiskt kunna säga detsamma om dig! Lita på att jag kommer att höra av mig när jag har frågor om ombyggnation/renovering. Jag har sällan (för att inte säga aldrig) sålt ett så välrenoverat hus. Hoppas ni trivs i nya lägenheten, så hörs och ses vi!
  • Mahnaz T
    Mahnaz T skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    han är jätteduktig och har en väldigt bra bemötande som kund känner man sig trygg hos honom och jag vill gärna han ska vara min nästa mäklare både sälja och köpa bostad .
    2015-08-27 Christian G svarar Mahnaz T
    Tack för de fina orden! Jag hoppas och tror att du och Hossein kommer att trivas utmärkt i ert nya hus. Vi ses om en vecka (då ni äntligen får nycklarna)!
  • Sethu S
    Sethu S skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christian is a very friendly, professional and committed maklare. He is keen to give the best to both buyers and sellers.
    2015-08-27 Christian G svarar Sethu S
    Thank You Sethu! I hope You and Mina are enjoying Your new home!
  • Jan J
    Jan J skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket bra
    Saklig kunnig engagerad
    2015-08-27 Christian G svarar Jan J
    Tack! Och roligt att höra att ni är nöjda. Vi hörs vidare!
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Högsta betyg. Snabb. Kunnig. Påläst. Seriös. Flexibel. Hittills finns inget att klaga på alls. Vi har tillträde lite längre fram men jag väntar mig samma bra service. Ska vi sälja någon gång i framtiden så kommer Christian få sälja vårt hus tror jag.
    2015-08-27 Christian G svarar Sandra B
    Oj vad roligt att höra! Tack! Sen hoppas jag att ni kommer att bo kvar många år i ert fina hus, men när det blir dags så hjälper jag gärna till med försäljningen. Vi ses om en dryg månad!
  • Anders N
    Anders N skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket bra och proffsigt agerande, från start till mål.
  • Kjell D
    Kjell D skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vänlig, kunnig och engagerad mäklare.
  • Mirna W
    Mirna W skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Fick alltid den information jag ville ha med snabb återkoppling, pålitliga!
    2015-06-04 Representant för Fastighetsbyrån svarar Mirna W
    Kul att höra Mirna! Vi hörs och ses vidare! /Christian
  • Hans T
    Hans T skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Snabbt och bra genomförd affär.
    Mindre än en vecka från förhandsvisning till undertecknat avtal.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket nöjd med Christian och med resultatet
    2015-04-09 Christian G svarar Fredrik S
    Tackar! Alltid lika kul att leverera ett bra försäljningsresultat till trevliga kunder. Hälsa Anndee och tjejerna, så hörs och ses vi framgent.
  • Helena M
    Helena M skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket kunnig, ivrig att vara behjälplig och dessutom en väldigt trevlig mäklare!
    2015-04-09 Christian G svarar Helena M
    Tack för de fina orden Helena! Och jag måste säga att ni båda är väldigt trevliga ni också! Vi ses framåt sommaren!
  • Christoffer W
    Christoffer W skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Allt man kan önska har Christian på Fastighetsbyrån levererat.
    2014-12-16 Christian G svarar Christoffer W
    Stort tack Christoffer! Hoppas att ni är lika nöjda med ert nya hus, samt att ni får en skön julledighet!
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Allt sköttes bra & på ett proffsigt vis :)
    2014-12-16 Christian G svarar Mikael N
    Det glädjer mig att höra! Och skönt att båda era lägenheter såldes så snabbt och smidigt. Ha en fantastisk jul- och nyårshelg, så ses vi i mitten av januari!
  • Mariana H
    Mariana H skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mäklartjänst. Bra bemötande. Dålig på att hålla tider.
    2014-12-02 Christian G svarar Mariana H
    Hej Mariana, och hoppas att du trivs nere på Gotland. Jo, jag är en tidsoptimist av rang, men det är naturligtvis ingen giltig ursäkt. Min förhoppning är att du i alla fall är nöjd med försäljningen, och tveka inte att höra av dig med eventuella frågor eller funderingar.
  • Martin G
    Martin G skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christan

Sålde en bostadsrätt till mig, en nyproduktion och jag är mycket nöjd med hur han gjorde mig en del i affären, med god kunskap ingav han stor trygghet i bostadsköpet

Rekommenderar honom gärna till andra som vill köpa en fastighet
    2014-11-27 Christian G svarar Martin G
    Tack för rekommendationen Martin! Hoppas du och grabbarna kommer att trivas!
  • Maria P
    Maria P skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi fick ett fint bemötande av Christian och köpte huset som han visade oss. Därefter fick vi även hjälp med ett bra lån och ett gott bemötande från Swedbank.
    2014-11-17 Christian G svarar Maria P
    Hej Maria! Alltid kul med nöjda kunder, och framför allt när både Fastighetsbyrån och Swedbank kan samarbeta för att uppnå detta. Lycka till med husrenoveringen, så hörs och ses vi!
  • Abdallah K
    Abdallah K skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    mycket bra mäklare !!!
    rekomenderar han till alla de känns som om
    han e en i familjen, han hjälpte till med allt.
    2014-10-27 Christian G svarar Abdallah K
    Kul att höra! Och grattis till ett mycket fint hus. Vi ses på torsdag!
  • Asal Heydari H
    Asal Heydari H skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Otroligt bra bemötande. Christian är extremt duktig och professionell mäklare. Han är kunnig och har ett stort nätverk.
    Vi rekommenderar Christian starkt till både köpare och säljare av fastigheter.
    2014-10-20 Christian G svarar Asal Heydari H
    Stort tack för den rekommendationen Asal! Hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus, och tveka inte att höra av er med eventuella frågor eller funderingar.
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    JAg köpte ett radhus av fastighetsmäklaren, Christian Göransson. Han var väldigt engagerad i försäljningen och jag är mycket nöjd över hela affären! Lugn och trygg mäklare! inte en massa skitsnack! Rak kommunikation! :)
    2014-10-17 Christian G svarar Johanna N
    Oj vilka fina ord! Det värmer så här en fredagskväll i oktober. Jag hoppas (och tror) att ni kommer att trivas i ert nya hus. På återseende!
  • Sanna N
    Sanna N skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Seriös, saklig och kunnig mäklare som är tillgänglig när man behöver fråga om något angående uppdraget.
    2014-10-17 Christian G svarar Sanna N
    Tack för det Sanna! Ni har köpt ett fantastiskt hus, och det ska bli riktigt kul att se hur det blir efter era planerade renoveringar/ombyggnationer. Vi hörs och ses!
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig och kunnig mäklare. Mycket bra att ha å göra med.
    2014-10-15 Christian G svarar Joakim N
    Vad roligt att höra! Och grattis till ett mycket fint hus. Vi hörs och ses!
Robert Thunér
Carina Janson