Christian Göransson
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-15
2019-07 - 2020-06

Läs vad 99 Läs vad Christian Göransson

• Michael P sålde sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-06-03

Hässelby Södra Villastad
    Vi har under många år jobbat med Christian och alltid haft en bra relation och bra stöd. Christian är tydlig och vi har alltid känt högt förtroende och kunnat lita på hans råd.

Vi rekommenderar Christian och Fastighetsbyrån varmt och hoppas flera väljer Christian och hans team.

Tack Christian och bra jobbat! Läs mer
    2020-07-01 Christian G svarar Michael P
    Stort, stort tack för de fina orden!

Nyckeln till en lyckad bostadsförsäljning är ett resultat av samarbetet mellan säljare och mäklare. Med det sagt, ni har varit helt fantastiska att jobba tillsammans med (inte minst med tanke på att ni befunnit er i ett annat land under i princip hela försäljningsprocessen).

Så, tack Michael och bra jobbat!
  • Christopher N köpte sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-05-30

Spånga - Sundby
    Vi har köpt en nyproducerad bostadsrätt.
    Det är andra gången jag gör en bostadsaffär med Christian och mitt intryckt är att han är påläst och kunnig. Läs mer
    2020-06-02 Christian G svarar Christopher N
    Hej Christopher, och tack för fint omdöme!
    Det är naturligtvis extra roligt att göra återkommande kunder nöjda.
    Hoppas och tror att ni kommer att trivas utmärkt i ert nya hus, och önskar er en riktigt bra sommar!
  • Elisabeth L köpte sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-05-16

Spånga - Sundby
    Köpt ett bostadsrättsradhus och möttes av en proffsig och trevlig mäklare. Ordning och reda och många bra tips på vägen. Läs mer
    2020-05-19 Christian G svarar Elisabeth L
    Hej Elisabeth, och tack för de fina orden! Hoppas och tror att ni kommer att trivas i Spånga.
    Extra roligt att vi även fick förtroendet att sköta försäljningen av ert "gamla" hus.
    Ha en bra sommar!
  • Kenneth W köpte sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-05-15

Spånga - Sundby
    Vi har köpt en nyproducerad bostadsrätt via Christian.
    Vårt omdöme:
    Christian har gett oss ett espektfullt och trevligt bemötande.
    Han har odning och reda på formalian.
    Han svarar snabbt på frågor. Läs mer
    2020-05-15 Christian G svarar Kenneth W
    Hej Kenneth & Elisabeth, och tack för er fina rekommendation!
    Hoppas flytten gick bra, och att ni kommer att trivas i ert nya hus.
    Tveka heller inte att höra av dig om det är något mer jag kan hjälpa till med.
  • Sofi A sålde sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-10-12

Hässelby Norra Villastad
    Christian är väldigt lätt att jobba med och man känner en trygghet genom hela processen.
    Han sålde vårt hus innan visning för mer än vi vågat hoppas på! Läs mer
    2019-10-14 Christian G svarar Sofi A
    Hej Sofi, och tack för rekommendationen!
    Det är extra roligt att göra återkommande kunder nöjda. Nu får vi hoppas att ni trivs så bra i ert nya, helt fantastiska hus så det tar mer än 9 år till det är dags nästa gång.
    Vi hörs och ses!
  • Semra E köpte sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-06-10

Spånga - Sundby
    Christian sålde ett parhus till oss i Sundby och var hjälpsam från första kontakt med förvisning till inflytt ett antal månader senare.
    Positivt att även byggaren fanns på plats vid visningen.

Om vi framöver önskar större hus, hoppas vi kunna kontakta Christian. Läs mer
    2019-06-10 Christian G svarar Semra E
    Hej Semra, och vad roligt att höra att ni är så nöjda! Och det är verkligen ett toppenfint hus ni har köpt.

Givetvis är ni mer än välkomna om ni vill köpa större hus, eller om det är något som helst annat jag kan hjälpa er med.

Ha en fantastisk sommar!
  • Ali R sålde sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-06-01

Vällingby - Kälvesta
    Allt var super!!! Väldigt trevlig och proffesionellt skött utav mäklaren. Läs mer
    2019-06-03 Christian G svarar Ali R
    Stort tack för den fina rekommendationen!

Vi hörs och ses vidare!
  • Eric S köpte sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-02-23

Spånga - Sundby
    Köpte en nyproducerad bostadsrätt och fick bra och trevlig service. Läs mer
    2019-02-24 Christian G svarar Eric S
    Hej Eric! Vad kul att höra att ni är nöjda!
    Grattis också till ett toppenhus!
  • Diana W sålde sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-02-12

Vällingby - Vinsta
    För 13 år sen var Christian mäklare när vi köpte vår vila. Som köpare fick vi ett extremt gott intryck av honom. När det blev dags att sälja vilan kontaktade vi Christian. Han levde upp till våra förväntningar. Vi har haft ett utmärkt samarbete, han är kunnig och extremt serviceinriktad. Allt har gått snabbt, smidigt och bemötandet har varit otroligt proffsigt. Vi har ständigt fått uppdateringar och bra rådgivning. Läs mer
    2019-02-13 Christian G svarar Diana W
    Hej Diana, och stort tack för din rekommendation! Det är alltid roligt med nöjda kunder, men extra kul när det gäller återkommande kunder (särskilt efter 13 år)! Sen måste jag även tillägga att en lyckad försäljning bygger på att både jag som mäklare och ni som säljare arbetar tillsammans, och ni har varit helt fantastiska att samarbeta med! Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus, men lite synd att ni flyttar utanför mitt arbetsområde, annars skulle jag mer än gärna hjälpa även nästa gång det blir dags att flytta. Vi hörs och ses!
  • Dagna D skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2017-09-09

Christian erfarenhet gjorde så att vår bostadsaffär utfördes helt enligt plan på ett mycket professionellt och tryggts sätt. Vi fick alltid svar på våra frågor och Christians rekommendationer var guld värde genom hela processen. Läs mer
    2017-09-29 Christian G svarar Dagna D
    Vad roligt att höra att ni är så nöjda! Det värmer dessutom alltid lite extra när det återkommande kunder som känner så.
    Hoppas att flytten till Göteborg går som den ska, så får ni höra av er när ni är sugna på att återvända till huvudstaden ;)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hässelby

Jimmy Solkarin