Christian Göransson

Christian Göransson

Christian Göransson är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby

Christian Göransson har varit registrerad mäklare sedan 2004-04. Christian Göransson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 109 omdömen med ett betyg på 4.6. Christian Göransson har haft 55 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 79% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 109 Läs vad Christian Göransson

• köpte sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    • Vällingby Parkstad / Råcksta
    2021-07-09
    Skulle rekommendera Christian! Hjälpsam, lyhörd och lätt att få tag på! Gjorde husaffärer så enkel! Toppenbra mäklare!
    Tack för din fina rekommendation! Sen är det alltid extra roligt när riktigt trevliga kunder är nöjda. Hoppas och tror att ni kommer att trivas i ert nya hus. Ha en fortsatt bra sommar! Christian Göransson
  • sålde sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    2021-06-22
    Rutinerat och professionellt arbete
    Tack för de fina orden Eric! Med ett så fint hus och trädgård var det ett rent nöje att få hjälpa er med försäljningen! Christian Göransson
    2021-04-09
    Tillgänglig och tillmötesgående. Trevlig, lättsam och kunde svara på alla våra frågor genom hela processen.
    2021-04-04
    Köpte ett parhus till fast pris.
  • köpte en tomt med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    2021-01-12
    Jag tycker han är best på sitt jobb
    Tack för fina ord! Det ska bli riktigt spännande att se när huset är färdigbyggt, det är ju en helt fantastiskt fin tomt! Christian Göransson
    • Hässelby Norra Villastad
    2020-12-11
    Köpt bostad. Mäklaren ordnade snabbt en privat visning som gjorde att vi kunde köpa vårt kommande hem. Otroligt tillmötesgående, professionell och varm människa. Precis en sådan person man vill ha när man gör sitt livs affär.
    Hej Johanna, och stort tack för den fina rekommendationen! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas utmärkt i ert nya, fina hus uppe på höjden. Tveka inte att återkomma om det är något annat jag kan hjälpa till med. Christian Göransson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    2020-09-07
    Han var uppriktig och ärlig i hela köp förloppet.
    Hej Frank, och vad roligt att höra att du är nöjd! Grattis till en riktigt fin lägenhet, så hörs och ses vi. Christian Göransson
  • Sara S
    2020-09-07
    Jag köpte, med hjälp av Christian, en etta med bra planlösning och mysig altan.

Christian var lätt att kontakta och väldigt tillmötesgående med att bestämma en träff för visning. På visningen visade han upp lägenheten i sin helhet och gav även tips/visioner om hur man hade kunnat göra smarta lösningar i en liten lägenhet.

Under själva köpet har han varit tydlig och okomplicerad i sin kommunikation samt gärna svarat på frågor kring lägenheten eller hänvisat till rätt person även efter att köpet blivit gjort.

Han har även hört av sig efter tillträdet och kollat att allt varit tillfredställande med överlåtelsen.
    Tack för fint betyg Sara! Det är alltid lite extra roligt att hjälpa någon att köpa sin första bostad. Jag hoppas och tror att du kommer att trivas utmärkt, och är det någonting jag kan hjälpa till med så är det bara att höra av dig. Ha en fin höst! Christian Göransson
    2020-09-05
    Köpt lägenhet, jättebra mäklare
    Hej Remoun, och tack för fint omdöme! Hoppas att ni kommer trivas med lägenheten, och tveka inte att höra av dig om det är något jag kan hjälpa till med. Christian Göransson
    2020-09-03
    I had a very welcoming and well structured communication experience with Christian. Christian is also very accommodating and I respect that trait.
    Thank You for Your kind words Marion! I hope You will enjoy Your new apartment, as well as Your new job in Stockholm. Don´t hesitate to contact med if there´s anything else I can help You with. Christian Göransson