Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 103 Läs vad Christian Göransson

• Han var uppriktig och ärlig i hela köp förloppet.
    Frank E köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    2020-09-07
    Hej Frank, och vad roligt att höra att du är nöjd! Grattis till en riktigt fin lägenhet, så hörs och ses vi.

Visa svar
  • Jag köpte, med hjälp av Christian, en etta med bra planlösning och mysig altan. Christian var lätt att kontakta och väldigt tillmötesgående med att bestämma en träff för visning. På visningen visade han upp lägenheten i sin helhet och gav även tips/visioner om hur man hade kunnat göra smarta lösningar i en liten lägenhet. Under själva köpet har han varit tydlig och okomplicerad i sin kommunikation samt gärna svarat på frågor kring lägenheten eller hänvisat till rätt person även efter att köpet blivit gjort. Han har även hört av sig efter tillträdet och kollat att allt varit tillfredställande med överlåtelsen.
    Sara S
    Sara S köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    2020-09-07
    Tack för fint betyg Sara! Det är alltid lite extra roligt att hjälpa någon att köpa sin första bostad. Jag hoppas och tror att du kommer att trivas utmärkt, och är det någonting jag kan hjälpa till med så är det bara att höra av dig. Ha en fin höst!

• Köpt lägenhet, jättebra mäklare
    Remoun F köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    2020-09-05
    2020-09-05
    Hej Remoun, och tack för fint omdöme! Hoppas att ni kommer trivas med lägenheten, och tveka inte att höra av dig om det är något jag kan hjälpa till med.

Visa svar
  • I had a very welcoming and well structured communication experience with Christian. Christian is also very accommodating and I respect that trait.
    Marion A köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    2020-09-03
    2020-09-03
    Thank You for Your kind words Marion! I hope You will enjoy Your new apartment, as well as Your new job in Stockholm. Don´t hesitate to contact med if there´s anything else I can help You with.

Visa svar
  • Vi har under många år jobbat med Christian och alltid haft en bra relation och bra stöd. Christian är tydlig och vi har alltid känt högt förtroende och kunnat lita på hans råd. Vi rekommenderar Christian och Fastighetsbyrån varmt och hoppas flera väljer Christian och hans team. Tack Christian och bra jobbat!
    Michael P sålde sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    2020-06-03
    • 210.0 m²
    2020-06-03
    Stort, stort tack för de fina orden! Nyckeln till en lyckad bostadsförsäljning är ett resultat av samarbetet mellan säljare och mäklare. Med det sagt, ni har varit helt fantastiska att jobba tillsammans med (inte minst med tanke på att ni befunnit er i ett annat land under i princip hela försäljningsprocessen). Så, tack Michael och bra jobbat!

Visa svar
  • Vi har köpt en nyproducerad bostadsrätt. Det är andra gången jag gör en bostadsaffär med Christian och mitt intryckt är att han är påläst och kunnig.
    Christopher N köpte sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    2020-05-30
    2020-05-30
    Hej Christopher, och tack för fint omdöme! Det är naturligtvis extra roligt att göra återkommande kunder nöjda. Hoppas och tror att ni kommer att trivas utmärkt i ert nya hus, och önskar er en riktigt bra sommar!

Visa svar
  • Köpt ett bostadsrättsradhus och möttes av en proffsig och trevlig mäklare. Ordning och reda och många bra tips på vägen.
    Elisabeth L köpte sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    2020-05-16
    2020-05-16
    Hej Elisabeth, och tack för de fina orden! Hoppas och tror att ni kommer att trivas i Spånga. Extra roligt att vi även fick förtroendet att sköta försäljningen av ert "gamla" hus. Ha en bra sommar!

Visa svar
  • Vi har köpt en nyproducerad bostadsrätt via Christian. Vårt omdöme: Christian har gett oss ett espektfullt och trevligt bemötande. Han har odning och reda på formalian. Han svarar snabbt på frågor.
    Kenneth W köpte sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    2020-05-15
    2020-05-15
    Hej Kenneth & Elisabeth, och tack för er fina rekommendation! Hoppas flytten gick bra, och att ni kommer att trivas i ert nya hus. Tveka heller inte att höra av dig om det är något mer jag kan hjälpa till med.

Visa svar
  • Christian är väldigt lätt att jobba med och man känner en trygghet genom hela processen. Han sålde vårt hus innan visning för mer än vi vågat hoppas på!
    Sofi A sålde sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    2019-10-12
    • 120.0 m²
    • Hässelby Norra Villastad
    2019-10-12
    Hej Sofi, och tack för rekommendationen! Det är extra roligt att göra återkommande kunder nöjda. Nu får vi hoppas att ni trivs så bra i ert nya, helt fantastiska hus så det tar mer än 9 år till det är dags nästa gång. Vi hörs och ses!

Visa svar
  • Christian sålde ett parhus till oss i Sundby och var hjälpsam från första kontakt med förvisning till inflytt ett antal månader senare. Positivt att även byggaren fanns på plats vid visningen. Om vi framöver önskar större hus, hoppas vi kunna kontakta Christian.
    Semra E köpte sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    2019-06-10
    2019-06-10
    Hej Semra, och vad roligt att höra att ni är så nöjda! Och det är verkligen ett toppenfint hus ni har köpt. Givetvis är ni mer än välkomna om ni vill köpa större hus, eller om det är något som helst annat jag kan hjälpa er med. Ha en fantastisk sommar!