Kevin Norai

Kevin Norai

Kevin Norai är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby

Kevin Norai har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Kevin Norai har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-04 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.8. Kevin Norai har haft 5 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-07

Läs vad 5 Läs vad Kevin Norai

• köpte sin lägenhet med hjälp av Kevin Norai en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    • Vällingby - Johannelund
    2021-06-04
    Proffsig. Elegant. Enkelt och smidig affär.

Det handlar inte bara om hur smidigt det hela gick utan även om efterarbetet, Kevin, du är grym.
  • 2021-04-30
    Jag köpte lägenhet från Kevin, och han gav ett mycket bra.intryck och jag fick en mycket god känsla när jag klev in i lägeneheten.

Kevin var alltid positiv och var alltid lätt att få tag på

Rekommenderas starkt!
  • 2021-04-26
    Proffsig, smidigt, inga bekymmer alls.
    Kevin ger dig säkerhet och trygghet samt tar dig och dina värderingar före allt.
    Stort tack för mitt första köp.
  • 2021-04-06
    Vi köpte en lägenhet från Kevin och jag har bara positiva saker att säga om honom. Han var oerhört hjälpsam och professionell under visningen och alla formaliteter som följer. Han ger allt stöd som köparen behöver genom processen och han är en positiv och rolig person. Om du vill köpa boende utan stress och få premiumsupport rekommenderar jag att du kontaktar Kevin!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kevin Norai en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    • Hässelby Strand
    2021-04-05
    Kevin har hjälpt mig med försäljning av bostadsrättslägenhet. Han har under hela processen varit väldigt professionell och tillmötesgående. Han har ett mycket trevligt bemötande och har varit mån om att jag ska känna mig trygg. Han har sett till att det unika och postiva med lägenheten och området har lyfts fram, och försäljningen gick mycket bra.