en del av Fastighetsbyrån Hässelby

4.7 / 5 i betyg — 147 rekommendationer

Läs vad 147 användare tycker om Robert Thunér

• Birgitta C
    Birgitta C skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Robert ÄR HELT FANTASTISK!
    Lyhörd, trevlig, ödmjuk, vänlig, samarbetsvillig och mycket proffsig! Vi är så glada över, att han rekommenderades av en "elev" till honom, som vi också haft nöjet att lära känna och samarbeta med.
    VI HAR BARA GOTT ATT SÄGA OM ROBERT OCH REKOMMENDERAR HONOM Å DET VARMASTE.
    VI ÄR SÅÅÅÅÅÅ NÖJDA!
    Önskar Robert allt gott med sitt jobb, som han ju är klippt och skuren för!
    Kära hälsningar från mig!
    2016-11-15 Robert T svarar Birgitta C
    Tack och bock Birgitta och Rolf! Det var mitt nöje att sälja er fina lägenhet. Hoppas våra vägar korsas igen...
  • Aine H
    Aine H skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Robert was very efficient and good at keeping in touch. He wanted both the best for the buyer and the seller and managed the different end points well. At our meetings he was very formal and ensured both parties understood everything clearly.
    2016-11-15 Robert T svarar Aine H
    Hi Aine, Thank you for the Feedback. See you soon.
  • Rajeev Y
    Rajeev Y skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Professionally managed as of today, Still in process hope to get it completed soon.
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag fick ett mycket bra bemötande. Mäklaren levde väl upp till förväntan.
    2016-11-15 Robert T svarar Jonas T
    Tack Jonas! Hoppas du trivs super i din nya fina lägenhet.
  • Edh S
    Edh S skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Fick redan från början ett positivt och yrkesmässigt mycket kunnig person. De gånger jag träffat Robert har jag kännt mig avslappnad och glad, kunnat fråga kanske de mest självklara saker. Senast i dag var jag inne på kontoret och möttes av " hej, Edh vad kan jag hjälpa dig med"? Så var mitt ärende snabbt avklarat.
    2016-11-15 Robert T svarar Edh S
    Tack Edh för de fina orden! Kul att träffas och göra affärer med dig. Hoppas vi ses snart.
  • Björn W
    Björn W skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra förstår snabbt vad man menar och uppträder korekt 'men när det blir något litet problem var han inte lika lätt att få tag på, något som säkert växer bort med lite mer erfarenhet.
    2016-10-13 Robert T svarar Björn W
    Hej Björn, Tack för feedback på köpet av din nya lägenhet. Jag eftersträvar alltid att återkoppla så snart som möjligt till mina kunder. Vissa dagar dyker det upp flera möten i rad vilket gör att svarstiderna blir lite längre men arbetar för att återkomma så snart jag kan. Hoppas du trivs bra i lägenheten och kom gärna förbi på en kopp kaffe om du har vägarna förbi. / Robert
  • Leif S
    Leif S skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Ja g känner mig trygg i den här affären och känner att Robert har full kontroll och god kontakt både med mig och säljaren så att inget bör fel. Han tar också kontakt då och då för att kolla läget, även om inget har hänt. Känns tryggt.
  • Miriam G
    Miriam G skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra kommunikation, lugn och trygg! Förklarar när en inte förstår och uppdaterar ständigt så en känner sig delaktig.
    2016-09-23 Robert T svarar Miriam G
    Hej Miriam, Kul att du är nöjd med försäljningen av din fina lägenhet. Ses på Måndag!
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket duktig som tänker på sin klient!
    2016-09-23 Robert T svarar Magnus W
    Tack Magnus! Hoppas du trivs super i din nya fina lägenhet.
  • Jannica L
    Jannica L skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Väldigt nöjd med Robert som mäklare. Duktig, ödmjuk och delger hela tiden bra med information genom hela processen. Minsta frågetecken så hade han alltid en bra och pedagogisk förklaring på saker och ting. Rekommenderar honom verkligen.
  • Erica E
    Erica E skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Supernöjd. En duktig och nogrann mäklare.
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi tycker att Robert har varit en bra mäklare för oss som säljare. Han har gett ett professionellt intryck, varit informativ, tillmötesgående och lätt att få tag på under hela förloppet.
    2016-09-12 Robert T svarar Sofia F
    Hej Sofia! Tack för de fina orden. Hoppas ni trivs i ert nya hus!
  • Per F
    Per F skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Korrekt och effektiv. Professionell mäklare.
  • Suzanna O
    Suzanna O skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Robert är enligt min åsikt jättebra som mäklare. Han är lugn och lyssnande, inte alls så påstridig som många andra mäklare. Vi är jättenöjda.
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag blev lite förbryllad av att - av någon för mig okänd - bli tillfrågad om vad jag tycker om en viss person.

Robert Thunér har skött försäljningsuppgiften utmärkt. Jag har fått all nödvändig information, mina önskemål har beaktats, det har varit snabb återkoppling och lätt att komma överens.
    2016-06-22 Robert T svarar Birgitta L
    Hej Birgitta! Härligt att höra att du är nöjd. Hoppas du får en skön sommar.
  • Anna E
    Anna E skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket trevlig och sympatisk.
    2016-06-22 Robert T svarar Anna E
    Hej Anna! Tack så mycket. Njut av sommaren så hörs vi till hösten. Hälsa!
  • Virpi H
    Virpi H skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Robert Thuner är resonerande,vänlig,lugn,saklig mäklare.
    Köpeprocessen var otroligt skickligt genomfört. Tack!
    2016-06-22 Robert T svarar Virpi H
    Hej Virpi, Kul att ni är nöjda! Det var ett rent nöje att få hjälpa er. Ta hand om er!
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra kontakt, snabb affär. Trevlig och kunnig..
    2016-06-22 Robert T svarar Alexander S
    Hej Alexander! Härligt att höra, hoppas det kommer bli toppen med er nya lägenhet.
  • Vasilika K
    Vasilika K skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Hej !
    Det har varit jätte trevligt att bemöta Robert! Hjälpsam och mycket kommunikativt under sitt arbete. Ja är nöjd med honom!
  • Yunxia L
    Yunxia L skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Robert är en utmärkt mäklare. Han är trevlig, vänlig och lätt att meddelas. Han är en smart person också. Vi rekommenderar honom.
  • Anna R
    Anna R skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Han är proffsig och lyhörd och jag kände mig väl omhändertagen under hela processen med att sälja min lägenhet. Snabba svar och raka besked. Full pott!
    2016-05-16 Robert T svarar Anna R
    Hej Anna! Tack för fina ord, hoppas att det blir toppen med dina framtidsplaner uppåt i landet!
  • Irene M
    Irene M skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket kunnig, trevlig och lyhörd. Lätt att samarbeta med.
    2016-05-16 Robert T svarar Irene M
    Hej Irene, tack själv! Hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet!
  • Ann R
    Ann R skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Robert Thunér är vänlig och mycket kunning, en bra mäklare som såg till båda sidor, köpare och säljare. Givetvis var Robert anlittad av säljaren men även som köpare kände jag ett bra stöd i Robert.
    En bra affär är när båda parter är nöjda och jag tror att det är vi. Dessutom tog robert stor hänsyn till att jag bor i Göteborg och med begränsade möjligheter att komma till Stockholm.
    2016-05-16 Robert T svarar Ann R
    Hej Ann, kul att du är nöjd. Ses snart!
    Robert T gillar detta
  • Meis O
    Meis O skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig, känns kompetent. Var lagom "på" (en del mäklare kan upplevas som alldeles för påfrestande och som rena säljare).
    2016-05-16 Robert T svarar Meis O
    Tack så mycket Meis! Hälsa familjen!
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Allt är inte avslutat men hittills tycker jag att Robert Thunér är en sympatisk ung men. Verkar kunna sin sak. Bra kontakt tycker jag. Kan rekommendera honom.
    2016-05-16 Robert T svarar Gunilla L
    Tack Gunilla, Hoppas lägenheten blev super!
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mkt trevlig ,intresserad ,engagerad, effektiv, insatt och organiserad. Det här är andra gången vi har förmånen att samarbeta med Fastighetsbyrån Hässelby, första gången var 1999 nöjda kunder Kristina & David.
    2016-05-16 Robert T svarar Kristina S
    Hej Kristina, Kul att ni var nöjda även andra gången. Då hoppas jag att vi ses framöver igen =)
  • Linda H
    Linda H skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra, trevliga och proffesionella.
    2016-05-16 Robert T svarar Linda H
    Hej Linda! Tack så mycket. Hoppas ni får en skön sommar
  • Carmen C
    Carmen C skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket trevlig .lät att förstå .kundig .
    2016-05-16 Robert T svarar Carmen C
    Hej Carmen, Hoppas ni trivs bra i ert nya hus och att du redan har fått tag på ett nytt jobb. Hoppas ni får en skön sommar!
  • Azamat D
    Azamat D skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jättebra bemötande, bra service
    2016-05-16 Robert T svarar Azamat D
    Hej Azamat, Efter många år fick vi äntligen göra affär =) Hoppas nu att ert nya boende blev som ni önskat!
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra engagemang,tydlighet i kommunikationen samt ett trevligt bemötande gör att jag ger högsta betyg.
    2016-05-16 Robert T svarar Thomas J
    Hej Thomas, Det var roligt att få hjälpa er. Hälsa familjen!
  • Ulla J
    Ulla J skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket bra bemötande och kunniga mäklare.
    2016-05-16 Robert T svarar Ulla J
    Hej Ulla, Det var roligt att få hjälpa er. Hälsa familjen!
  • Madeleine K
    Madeleine K skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vår mäklare Robert var helt underbar!! Jag skulle rekommendera honom i alla lägen!
    2016-05-16 Robert T svarar Madeleine K
    Tack Madeleine, När jag har vägarna förbi måste jag komma förbi och se ert nya hus, det såg fantastiskt ut!
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Kommer garanterat att välja samma mäklare nästa gång jag säljer!
    2016-05-16 Robert T svarar Johanna S
    Härligt Johanna, det tycker jag verkligen!! =)
  • Gunvi J
    Gunvi J skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig och engagerad återkopplar snabbt kan varmt rekomenderas
    2016-05-16 Robert T svarar Gunvi J
    Tack Gunvi, Hoppas du trivs toppen i ditt nya boende!
  • Mats B
    Mats B skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Sympatisk, kunnig, ärlig.. Mer än nöjd över att få vara köpare, känns som om både parter i köpet är nöjda!
    2016-05-16 Robert T svarar Mats B
    Tack för fina ord Mats! Hör av er om ni behöver ett uppdaterad värde i framtiden. Hörs!
  • Tove C
    Tove C skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket skicklig och trevlig mäklare som har varit mycket lätt att ha att göra med. Rekommenderas varmt!
    2016-05-16 Robert T svarar Tove C
    Tack Tove! Lika kul varje gång att hjälpa er.
  • Corinna M
    Corinna M skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    2016-05-16 Robert T svarar Corinna M
    Tack Corinna! Vi springer säkert på varandra i framöver. Ha en skön sommar!
  • Selim K
    Selim K skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    jag är helnöjd med min mäklare..Allt funkade perfekt..
    2016-05-16 Robert T svarar Selim K
    Tack Selim, va bra att du tyckte det!
  • Zalif S
    Zalif S skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Robert var duktig och hängiven! Jag gillade sättet han jobbade på och han uppfyllde kraven jag hade på honom!
    2016-05-16 Robert T svarar Zalif S
    Tack Zalif, Hör av dig i framtiden när det är dags att köpa nytt!
  • Damon P
    Damon P skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Roberts bemötande var oerhört proffesionellt och betryggande. Han fick detta köp, som för oss var ett stort nästa steg, att kännas väldigt naturligt. Han fanns alltid ett samtal bort för att svara på frågor och uppdaterade oss ofta med ny information. Vi är otroligt nöjda med den service vi fick.
  • Sachin T
    Sachin T skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    It was really nice to have Robert as our Agent , really supportive and explained the things in a very proper way
    2015-11-30 Robert T svarar Sachin T
    Hi Sachin, Happy to hear that you appreciated my help. Hope you will like your new apartment. Hear from you later! / Robert
  • Jennie B
    Jennie B skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Toppen från start till mål. Robert är en otroligt duktig och förtroendegivande mäklare. Tar sig tid och snabb respons. Vi är jättenöjda och glada att vi valde Robert som mäklare.
    2015-11-30 Robert T svarar Jennie B
    Tack Jennie! Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen och jag hoppas det blir superbra i ert nya boende. Ses i vår! / Robert
  • Agata K
    Agata K skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket bra bemötande. Robert besvarade alla mina frågor kring lägenheten. Jag fick svar på mina frågor ganska omgående eller direkt. Robert har kontaktat BRF och återkopplat när mitt medlemskap blev klart! Det uppskattar jag särskilt då det är första gången jag köpte BR.
    2015-11-30 Robert T svarar Agata K
    Tack så mycket Agata, det var roligt att höra. Ses snart!
  • Ewa C
    Ewa C skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig, korrekt och en bra framtoning
    Robert T gillar detta
  • Charlotte A
    Charlotte A skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag köpte en lägenhet genom Robert. Han är snabb att återkoppla och korrekt och proffsig.
    2015-11-30 Robert T svarar Charlotte A
    Det låter bra =). Hoppas du kommer trivas! / Robert
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig kille men upplevde honom som lite förvirrad och dålig på att återkoppla till oss som säljare.
    2015-11-30 Robert T svarar Rebecca S
    Hej Rebecca!

Det var tråkigt att höra att ni upplevde försäljningen så! Ibland när det är full fart på budgivningen så lägger jag mitt fokus på att få tag i alla spekulanter / budgivare. Det är såklart ingen ursäkt utan ni ska kunna förvänta er en bra återkoppling. Då vi slog nytt rekord i föreningen så hoppas jag att ni trots allt är nöjda med försäljningen och det nya huset. / Robert
  • Eddie L
    Eddie L skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi kan varmt rekommendera Robert Thuner på Fastighetsbyrån i Hässelby vid ert val av fastighetsmäklare! Noggrann, påläst, lugn och tillgänglig för alla frågor som kommer upp vid en försäljning.
    Med andra ord mycket trevlig att samarbeta med! Bästa Hälsningar Eva&Eddie Lagergren
    2015-10-27 Robert T svarar Eddie L
    Tack Eddie och Eva, det var roligt att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni kommer trivas lika bra i ert nya boende.
  • Dick N
    Dick N skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Tycker Robert skötte sitt jobb, svarade snabbt på våra frågor samt återkopplade bra
  • Eleonore K
    Eleonore K skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bemötandet över förväntan, lugn, trevlig, seriös, punktlig. Tog sig tid att ge tips och lämna info både före och efter försäljningen samt alltid lätt att få tag i på mobilen.
    Kände förtroende.
    2015-10-27 Robert T svarar Eleonore K
    Tack så mycket! Nu börjar jakten efter ett nytt boende åt dig. Hör av dig när du vill komma förbi så ordnar vi din deklaration. Mvh Robert
  • Amanda J
    Amanda J skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Under vår jobbiga jakt på en perfekt lägenhet så har Robert verkligen hjälpt oss att hitta vårt drömboende.
    2015-10-27 Robert T svarar Amanda J
    Hej Amanda, va kul att det blev så bra! Njut av er fina lägenhet!
Carina Janson
Christian Göransson