Thomas Carlsson
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-14
2019-08 - 2020-07

Läs vad 86 Läs vad Thomas Carlsson

• Lena L köpte sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-06-20

Hässelby Södra Villastad
    Jag har köpt ett radhus. Ägarna hade visning så jag träffade inte mäklaren förrän handpenning skulle betalas. Han hjälpte mig till en bra kontakt på Swedbank. Vi träffades åter när hela affären gjordes upp. Har haft lite telefonkontakt också men har haft för lite kontakt för att ge ett omdöme. Han var helt ok. Läs mer
  • Daniel H sålde sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-06-04

Hässelby Norra Villastad
    Thomas är en väldigt proffsig mäklare och lägger till det lilla extra. Ärlig och rak vid dialog med både köpare och säljare. Jag rekommenderar varmt Thomas vid försäljning av fastighet. Läs mer
  • Peter G sålde sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-03-26

Vällingby - Kälvesta
    Vi sålde vårt kedjehus där Thomas på ett helt föredömligt sätt snabbt hittade en seriös köpare, ordna med en snabb besiktning och därmed en väldigt smidig bostadsaffär. Mycket bra dialog genom hela processen. Som sagt, föredömligt! Läs mer
  • Christoffer M sålde sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-03-22

Hässelby Södra Villastad
    Ett litet radhus på 109m2 i någotsånär närförort till Stockholm.
    Det har varit en åldrigt lång process och Thomas har varit med oss ända sedan vi köpte huset 2013.
    När det äntligen blev aktuellt att sälja så känner jag, om det är något kritiskt, att Carlsson var lite inaktiv iallafall vad jag kunde bedöma.
    Thomas har blivit en trevlig ny bekantskap genom åren.
    Jag kan starkt rekommendera honom till andra människor i sälj/köptankar.
    Chris Läs mer
  • Johanna W sålde sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-02-24

Hässelby Norra Villastad
    Thomas Carlsson har under ett års tid hjälpt mig med två bostadsförsäljningar, både hus och radhus, varit ett enormt stöd och skött allt med stor professionalitet. En mycket erfaren och kunnig mäklare! Läs mer
  • Mats H sålde sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-02-23

Hässelby Södra Villastad
    Upplevs som ärlig trevlig och proffesionell med bra lokalkännedom Läs mer
  • Bengt S sålde sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-02-17

Vi har sålt en villa
    Proffsig raka klara besked med tydlig offert
    med vad vi ska tänka på inför en försäljning Läs mer
  • Robert Ö sålde sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-10-29

Hässelby Södra Villastad
    Sålt vår bostad i Hässelby och fick snabb och proffsig hjälp av Thomas Carlsson och kan varmt rekommendera honom, Läs mer
  • Andreas G sålde sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-10-06

Hässelby Norra Villastad
    Thomas sålde vårat radhus till rekordpris på rekordtid!
    Vi är supernöjda med hela affären med Thomas, kunde inte gått bättre.
    5 tummar upp av 5 möjliga 👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Magnus H köpte sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-08-08

Hässelby Norra Villastad
    God upplevelse med Thomas och säljarna av huset i Hässelby.

Det fungerade bra båda på kontrakt dagen och inflytten.
    kan rekommendera Thomas Carlsson. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hässelby