Thomas Carlsson är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby

Thomas Carlsson har varit registrerad mäklare sedan 1996-02. Thomas Carlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.4. Thomas Carlsson har haft 22 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 61% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 88 Läs vad Thomas Carlsson

• 2020-11-17
    Thomas sålde vårt radhus på ett föredömligt sätt. Jag upplever att Thomas höll balansen mellan att vara å ena sidan försäljare och å andra sidan en länk mellan två parter på ett mycket väl avvägt och balanserat sätt. Han är en slipad försäljare och förhandlare men på ett modest sätt som endast fallenhet och lång erfarenhet ger. Alltid trevligt bemötande och hög tillgänglighet.
    Jonas R
    • 118.0 m²
    • Hässelby
  • 2020-09-16
    Thomas hjälpte oss att köpa vår bostad! Vi är nöjda med hans arbete och kan rekommendera honom.
    Adam N
    • 130.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Kul att höra Adam, tack! Jag hoppas och tror ni kommer trivas mycket bra, ett fint hus!

• 2020-06-20
    Jag har köpt ett radhus. Ägarna hade visning så jag träffade inte mäklaren förrän handpenning skulle betalas. Han hjälpte mig till en bra kontakt på Swedbank. Vi träffades åter när hela affären gjordes upp. Har haft lite telefonkontakt också men har haft för lite kontakt för att ge ett omdöme. Han var helt ok.
    Lena L
    • 156.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Hej Lena, det är bra med kontakter! Eftersom ni känner tidigare ägarna så fick ni en bra visning och genomgång direkt, vi fick mest lite administrativ kontakt i stället. Blev ingen lång flytt för er men till ett bra hus där jag hoppas och tror ni kommer trivas mycket bra!

• 2020-06-04
    Thomas är en väldigt proffsig mäklare och lägger till det lilla extra. Ärlig och rak vid dialog med både köpare och säljare. Jag rekommenderar varmt Thomas vid försäljning av fastighet.
    Daniel H
    • 130.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Tack Daniel, kul att få hjälpa er igen! Det blev ganska exakt 8 år sen ni köpte huset via mig, tiden går fort.. Hoppas ni kommer trivas bra i nya huset, hälsa familjen!

• 2020-03-26
    Vi sålde vårt kedjehus där Thomas på ett helt föredömligt sätt snabbt hittade en seriös köpare, ordna med en snabb besiktning och därmed en väldigt smidig bostadsaffär. Mycket bra dialog genom hela processen. Som sagt, föredömligt!
    Peter G
    • 172.0 m²
    • Vällingby - Kälvesta
    sålde sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Tack för det! Kul få hjälpa er igen, denna gång som säljare, för 7 år sen var det som köpare, tiden går! Hoppas ni kommit på plats och trivs på "landet".

• 2020-03-22
    Ett litet radhus på 109m2 i någotsånär närförort till Stockholm. Det har varit en åldrigt lång process och Thomas har varit med oss ända sedan vi köpte huset 2013. När det äntligen blev aktuellt att sälja så känner jag, om det är något kritiskt, att Carlsson var lite inaktiv iallafall vad jag kunde bedöma. Thomas har blivit en trevlig ny bekantskap genom åren. Jag kan starkt rekommendera honom till andra människor i sälj/köptankar. Chris
    Christoffer M
    • 109.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Tack Chris! Ja det var en lite utdragen process, så blir det ibland men så plötsligt kommer alla rätta besked och allt faller på plats. Svårt ibland med när vi kommunicerat från olika delar av världen men alltid varit intressant höra om dina upplevelser och äventyr med ditt annorlunda arbete som jag nu tror tagit er till en kul plats!

• 2020-02-24
    Thomas Carlsson har under ett års tid hjälpt mig med två bostadsförsäljningar, både hus och radhus, varit ett enormt stöd och skött allt med stor professionalitet. En mycket erfaren och kunnig mäklare!
    Johanna W
    • 90.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Tack Johanna för dem orden! Hoppas ni nu kunnat landa i livsförändringen och trivs med både nya huset och orten.

• 2020-02-23
    Upplevs som ärlig trevlig och proffesionell med bra lokalkännedom
    Mats H
    • 144.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Tack Mats, kul att få hjälpa er med ert fina hus och fått höra den härliga historien kring er och huset. Snart när flytten går lär vi kanske ses ännu oftare än hittills :-)

• 2020-02-17
    Vi har sålt en villa Proffsig raka klara besked med tydlig offert med vad vi ska tänka på inför en försäljning
    Bengt S
    • 82.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Tack, kul att få hjälpa er och få lära sig ännu mer om viss Hässelby historia! Hoppas ni trivs med lägenhetslivet annars är det bara ringa så får vi hitta ett nytt hus..

• 2019-10-29
    Sålt vår bostad i Hässelby och fick snabb och proffsig hjälp av Thomas Carlsson och kan varmt rekommendera honom,
    Robert Ö
    • 150.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Tack Robert, ja det blev en snabb, smidig och bra lösning i alla fall med försäljningen. Vi håller utkik efter nytt hus till er, vore kul om vi kunde få hjälpa er även med att köpa något nytt!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte