Thomas Carlsson

Thomas Carlsson

Thomas Carlsson är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby

Thomas Carlsson har varit registrerad mäklare sedan 1996-02. Thomas Carlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.4. Thomas Carlsson har haft 33 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 65% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 93 Läs vad Thomas Carlsson

• köpte sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    • Hässelby Södra Villastad
    2021-06-20
    En professionell mäklare som förde bra kommunikation genom hela affären .
    2021-06-17
    Var på en visning och märkte hur engagerad och kunnig Thomas var om allt som rörde objektet vi tittade på.
    Är supertrevlig och ger ett mycket sympatiskt och kunnigt intryck på det man frågar om.
    Han är alltid tillgänglig och svarar alltid på frågor via sms, mejl eller telefonkontakt.
    Stort tack för all hjälp kring köpet!
    Varma rekommendationer!
  • sålde sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    2021-05-17
    Mycket professionellt bemötande. På ett lugnt och kunnigt sätt genomförde Thomas hela mäklar processen för oss till exakt det resultatet vi hade som mål.
    2021-04-07
    Har haft att göra med Thomas över en 20-års period. Han har alltid haft realistiska förväntningar och levererar alltid på topp.
    2021-04-03
    Detta är vårt tredje hus som Thomas säljer. Det känns tryckt att anlita honom helt enkelt.
    • Hässelby
    2020-11-17
    Thomas sålde vårt radhus på ett föredömligt sätt. Jag upplever att Thomas höll balansen mellan att vara å ena sidan försäljare och å andra sidan en länk mellan två parter på ett mycket väl avvägt och balanserat sätt. Han är en slipad försäljare och förhandlare men på ett modest sätt som endast fallenhet och lång erfarenhet ger. Alltid trevligt bemötande och hög tillgänglighet.
    • Hässelby Norra Villastad
    2020-09-16
    Thomas hjälpte oss att köpa vår bostad! Vi är nöjda med hans arbete och kan rekommendera honom.
    Kul att höra Adam, tack! Jag hoppas och tror ni kommer trivas mycket bra, ett fint hus! Thomas Carlsson
    • Hässelby Södra Villastad
    2020-06-20
    Jag har köpt ett radhus. Ägarna hade visning så jag träffade inte mäklaren förrän handpenning skulle betalas. Han hjälpte mig till en bra kontakt på Swedbank. Vi träffades åter när hela affären gjordes upp. Har haft lite telefonkontakt också men har haft för lite kontakt för att ge ett omdöme. Han var helt ok.
    Hej Lena, det är bra med kontakter! Eftersom ni känner tidigare ägarna så fick ni en bra visning och genomgång direkt, vi fick mest lite administrativ kontakt i stället. Blev ingen lång flytt för er men till ett bra hus där jag hoppas och tror ni kommer trivas mycket bra! Thomas Carlsson
    • Hässelby Norra Villastad
    2020-06-04
    Thomas är en väldigt proffsig mäklare och lägger till det lilla extra. Ärlig och rak vid dialog med både köpare och säljare. Jag rekommenderar varmt Thomas vid försäljning av fastighet.
    Tack Daniel, kul att få hjälpa er igen! Det blev ganska exakt 8 år sen ni köpte huset via mig, tiden går fort.. Hoppas ni kommer trivas bra i nya huset, hälsa familjen! Thomas Carlsson
    2020-03-26
    Vi sålde vårt kedjehus där Thomas på ett helt föredömligt sätt snabbt hittade en seriös köpare, ordna med en snabb besiktning och därmed en väldigt smidig bostadsaffär. Mycket bra dialog genom hela processen. Som sagt, föredömligt!
    Tack för det! Kul få hjälpa er igen, denna gång som säljare, för 7 år sen var det som köpare, tiden går! Hoppas ni kommit på plats och trivs på "landet". Thomas Carlsson