Yosef J. Lahlou

Yosef J. Lahlou

Yosef J. Lahlou är mäklare på Fastighetsbyrån Farsta

Yosef J. Lahlou har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Yosef J. Lahlou har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 743 omdömen med ett betyg på 4.8. Yosef J. Lahlou har haft 99 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

743 omdömen om Yosef J. Lahlou

Sedan starten hos Reco 2021
Wasana Pom B
Sålde sitt hus med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Farsta
Skogås

Är nöjd med hjälp som jag har fått med försäljning av radhus.

Agim H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Farsta
Farsta

Yosef va riktigt proffsigt trevlig och super bra kommunikation , jag är riktigt nöjd 😄

Nils W
Sköndal

Vi köpte en nyproducerad lägenhet med Yosef som mäklare. Han är en trevlig, kompetent och tillgänglig. Kan starkt rekommendera honom som mäklare!

Rong L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Farsta
Bollmora

Yosef J är en öppen, pratsam, omtänksam, tydligt, han har bra kunskap, ärlighet, erfarenhet och engagemang. Jag är nöjd av mäklaren Yosef J som vid min köpet av den bostaden på granitvägen 9A 1tr. Vi längtar flytta in snart. Tusen Tack ! Rong Luo

Sanya P
Sköndal

Det var bra. Blev lite förvirrande mot slutet av slutförandet av affären. Vissa detaljer som förklaras nedan var inte helt klara men allt bra Annat. Tack Yosef !

Jesper L

Toppen bemötande. Alltid tillgänglig och väldigt hjälpsam.

Gustaf W
Hökarängen

Tillgänglig och lätt att ha och göra med!

Anna N

Trevlig, professionell och tydlig. Lätt att komma i kontakt med. Kändes trygg!

Ali A
Centrala Tyresö

Otroligt bra mäklare.skicklig.kunnig

Anton E
Sköndal

Väldigt trevligt och personligt bemötande genom hela processen. Positiv och hoppfull inställning. Tydlig och effektiv kommunikation. Som en förstagångsköpare överträffade Yosef mina förväntningar på en mäklare.