Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Helsingborg Anna Grönwall
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 9 kunder tycker om Anna Grönwall

• Daniel H köpte sin bostad med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Har köpt fastighet via Anna.
    Hela köpet hanterades mycket korrekt, effektivt och smidigt.
    Jag tycker Anna är mycet duktig. Läs mer
  • Vlora L
    Vlora L köpte sin bostad med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Köpte en bostadsrätt. Mäklaren var mycket professionell och väldigt kompetent. Hon verkligen tog sig tiden för alla våra frågor och var tillgänglig när man behövde komma i kontakt med henne.
    Om jag hade fått ge 1 - 10 så hade Anna fått en klar 10a.

Hälsningar, Vlora. L Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Johan E sålde sin bostad med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Anna hjälpte oss att sälja vårt hus. Proffsig, kunnig och alltid lätt att kontakta. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Ulf H köpte sin bostad med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mötena med Anna har varit mycket trevliga och professionella, men ändå personliga. I huvudsak har allt flutit på väl och info varit bra, utom en sak. Jag tycker att jag borde fått veta mer om hur bank och mäklare samverkar. Efter ett ok på banken om lånelöfte trodde jag allt var klart, men det fanns ytterligare ett möte att delta i, där man lade upp lån för central behandling, och det fick jag upplysning om relativt sent. Nu ordnade sig allt, men det hade varit bättre att veta från början. Helhetsupplevelsen har varit mycket bra, inte minst genom att min husförsäljning via samma mäklarfirma men annan person varit känd för båda inblandade mäklare. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Eva C sålde sin bostad med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Utmärkt från början till slut. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Sandra J sålde sin bostad med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Sålde en bodstadsrätt
    Mycket bra bemötande, lugn, trygg och professionell
    Anna levde upp till de förväntningar jag hade! Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Josefine W köpte sin bostad med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Köpt bostadsrätt.
    Tillgänglig mäklare som hjälper till med alla frågor. Läs mer
    Anna G, Johan B gillar detta
  • David M köpte sin bostad med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag har köpt en bostadsrätt hos en bostadsrättsförening.
    Anna var trevlig, glad och driven. Men på en bra nivå! Vid visningen lyfte hon lägenhetens styrkor och svagheter. Och hon lämnade även tid för lite tyst begrundande och tanke.
    Genomgående och nybörjarvänlig. Anna gick igenom alla punkter som jag kände var viktiga vid signeringen av kontraktet och utvecklade på punkter som jag undrade över. Läs mer
    Anna G, Johan B gillar detta
  • Linus G köpte sin bostad med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Köpt en lägenhet ute i Mörarp.

Jag tittade först på en annan lägenhet i Mörarp men den fick jag inte så Anna Grönwall visade då en annan lägenhet som också fanns i Mörarp och hjälpte mig med allt. Anna fick en att känna sig i fokus och svarade på alla frågor trots att klockan kunde vara lite senare på kvällen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén