Läs vad 70 Läs vad Anna Grönwall

• 2020-11-19
    Proffsig , kunnig , Korrekt . Varm och omtänksam person . Anna har sålt min villa . Rekommenderar henne till 1000% .
    Ingela L
    • 192.0 m²
    • Hittarp
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
  • 2020-11-17
    Sålde bostadsrätt i lägenhetshus. Hjälpsam och trevlig, förklarade saker väl, trevligt bemötande, snabb respons, bara positivt att säga från mig!
    Robin T
    • 4:a
    • 89.0 m²
    • Högaborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
  • 2020-10-29
    Småhusfastighet Mycket smidigt och lätt
    Mats R
    • 82.0 m²
    • Bårslöv
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
  • 2020-10-21
    Vid köp av bostadsrätt flöt allt på från visning till tillträde. Mäklaren följde upp, gav god och noggrann information, kände inga frågetecken alls i samband med köp och administration.
    Marika S
    • 56.0 m²
    • Slottshöjden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
  • 2020-10-05
    Jag har köpt en bostadsrätt i Helsingborg! Jag har fått bra och heltäckande information. Snabba svar på frågor. Anna har varit Lättillgänglig och ringer tillbaka direkt. Trevlig, lättsam och professionell!
    Elisabet N
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Stattena
  • 2020-10-05
    Köpt en lägenhet, blev bemött med ett leende och med bra fakta om bostadsrätten.
    Jacob H
    • 52.0 m²
  • 2020-09-16
    Cool hon sålde snabbt min lägenhet.
    Tack
    Pawel J
    • 3:a
    • 86.0 m²
    • Västra Berga
  • 2020-09-08
    Mäklaren var lättillgänglig under köpeprocessen och skötte genomförande av affären smidigt.
    Artturi P
    • 96.0 m²
    • Fältabacken / Husensjö
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
  • 2020-09-07
    Köp: Bostadsrätt, lgh om 75kvm, slottshöjden.

Ett superbra bemötande som genererade i en snabb bostadsaffär tack vare Annas tillmötesgående egenskap.

Jag kände mig uppmärksammad även fast det var många spekulanter på plats och därmed fick jag ett bra förstaintryck av mäklaren.

Detta var mitt första bostadsköp och fick därmed en bra grundlig genomgång av kommande steg i processen, både gällande köp men även tips kring viktiga saker att ta hänsyn till etc.

Rekommenderas starkt.
    Victor B
    • 75.0 m²
  • 2020-09-07
    Mycket lättillgänglig och engagerad gentemot oss som köpare.
    Klara P
    • 96.0 m²