Anna Grönwall
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 52 Läs vad Anna Grönwall

• Nikhil K köpte sitt hus med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-04-03

Ramlösagården
    Anna is very helpful and supportive. Without her help, we would not have moved into new house.
    All the Best to Anna.
    Thanks. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Fredrik K köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-20

Västergård
    mycket nöjd med upplevelsen. Utmärkt Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Katarina R köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-19

Rydebäck
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var lugn och trygg, personlig och professionell, hon gjorde det lilla extra som fick en att känna sig bekväm. Mäklaren var en person man kunde ”känna igen sig i”, inte någon man upplevde som ”bara ville sälja”.
    Jag rekommenderar varmt denna mäklare! Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Karima K köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-06

Centrum
    Lilla Bergaliden % köpte vi. Fick all hjälp vi behövde. Snabba svar och trevligt bemötande. Tack Anna Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Zahra O köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-01

Högaborg
    jag har köpt en lägenhet
    jätte bra bemötande
    ja .jag kommendera till alla som vill köpa Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Dimitris C köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-02-17

Ramlösa
    Vi köpte ett gavel radhus i Helsingborg.
    Mäklaren var jätte snäll och det var hon som hittade radhus till oss och fixade allt'! Informerade oss så snart objektet har dykt upp!
    Tog hand om allt i en jätte bra sätta, jätte professionellt, tog tid att förklara många saker till oss med tanken att det var våra första bostadsköp! Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Amanda J köpte sitt hus med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-02-10

Påarp
    Vi har ett radhus, där Anna var mäklare.
    Vår upplevelse med Anna, har varit utmärkt.
    Hon har varit tydlig, hjälpsam och vi
    Rekommenderar henne starkt. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Marita O sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-01-29

Västergård
    sålt en 2a på 72kvm.blev bemött på ett mycket trevligt o mjukt sätt..mina förväntningar var att Anna skulle sälja min läg.och det gjorde hon galant... Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Abdul W köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-01-15

Eneborg
    Trevligt, hjälpsamt och lyssnar på anteckningar och kan lösa problem Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Andreas L köpte sitt hus med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-01-13

Hjälmshult
    Köpte en villa av Anna Grönwall.
    Bemötandet i början var bra.
    Veckor innan övertagandet så visade det sig att taket på garaget läckte varpå jag lade fram en summa som det borde kosta att reparera detta för att dra av det från slutlikviden.
    Anna i sin form av mäklare försökte på några sätt få ner denna summa och argumenterade mot att det kanske inte skulle kosta så mycket? (jag hade kontakt med en större takfirma om felet).
    Det visade sig senare att hon kände säljarna och deras dotter sedan tidigare vilket förklarar varför hon ville "pruta" ner lagningen av taket.

Bokade även ett datum för övertagandet med henne personligen för att senare får ett samtal om att "säljarna" gärna ville flytta fram datumet för att hinna städa samt att de gärna ville ha med henne vid skrivningen?..
    Detta var lite konstigt då det kom fram att hon helt enkelt bokat in en semester som var över detta datum...

Nu har vi ett hus till sist men kommer varken ta hjälp av eller rekommendera henne till någon jag känner.

Hennes kollega Johan däremot som vi fick hjälp av under övertagandet gav ett mycket bra intryck och verkade väldigt professionell. Läs mer
    2020-01-16 Anna G svarar Andreas L
    Hej Andreas,
    Mycket tråkigt att du inte känner dig nöjd hela vägen, det är såklart alltid mitt mål i varje affär!

Att min tidigare bekantskap med säljarnas barnbarn skulle påverkat mitt agerande är fel. I mitt yrke är jag en opartisk mellanhand mellan köpare och säljare med undantag vad gäller säljarens ekonomiska intresse.

Gällande tillträdesdagen, som ni valde att tidigarelägga, kände jag mig trygg i att ha informerat er om min (sedan länge bokad) semester samt att min kollega var behjälplig vid tillträdet.

Har du några ytterligare funderingar är du alltid välkommen att kontakta mig!

Jag hoppas ni kommer att trivas i huset. Mvh Anna

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg