Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Helsingborg Anna Grönwall
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 27 Läs vad Anna Grönwall

• Heidi Lilith S köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-09-11

Ättekulla
    Bostadsrätt
    Löften om vissa åtgärder ej infriade.
    Upplevde mäklarens intresse fanns mestadels på säljarens sida. Läs mer
  • Stephanie S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-09-06

Tågaborg
    Sålt en bostadsrätt i Helsingborg.
    Anna är en väldigt lugn, tillmötesgående och trevlig person. Tycker inte hon kunde gjort ett bättre jobb! Suveränt. Försäljningen har känts trygg. Läs mer
  • Michaela A sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-09-06

Tågaborg
    Jag har sålt en tvåa på Tågaborg på 35 kvadrat. Anna har varit super bra och trevlig. Har känt mig trygg med henne genom hela processen. Är väldigt nöjd över att jag valde henne. Läs mer
  • Bertil A köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-08-21

Högaborg
    köpt bostadsrätt
    Anna skötte affären på ett utmärkt sätt Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Bengt J sålde sitt hus med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-17

Hässlunda
    Utomståe lyhörd för mina behov som kund,och fingertoppskänsla om vem som kunde tänkas passa som köpare till min fastighet.😎😎😎 Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Hans E sålde sitt hus med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-06-20

Sofieberg
    Anna är trygg och stabil med gedigen erfarenhet och trevligt bemötande. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Anna G sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-06-18

Högaborg
    Jag är supernöjd med att anförtro min försäljning av min lägenhet till Anna Grönwall.
    Från allra första mötet blev jag bemött på ett bra sätt, genom lyhördhet och tydligt förklarande.
    Vi har haft regelbunden kontakt via telefon, sms, Mail.
    Jag har känt mig trygg. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Maria I köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-06-10

Söder
    Har köpt en 3:a på brf Bagargården.
    Mäklaren visade ett stort engagemang och hade kunskap om lägenheten.
    Blev väldigt trevligt och proffesionellt bemött.
    Samtliga förväntningar blev uppfyllda.

Maria Iordanidou Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Magnus M sålde sitt hus med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-06-03

Rydebäck
    En fantastiskt smidig och bra affär där Anna guidade oss genom hela försäljningsprocessen på att mycket professionellt sätt. Tack Anna! Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Ulla B köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-05-07

Norr
    Köpt lägenhet.
    Mycket trevlig.
    Tyvärr fick vi inte träffa henne när vi gjorde upp affären. men fick en kollega som också var trevlig Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén