Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Helsingborg Anna Grönwall
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-05

Läs vad 20 Läs vad Anna Grönwall

• Maria I köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-06-10

Söder
    Har köpt en 3:a på brf Bagargården.
    Mäklaren visade ett stort engagemang och hade kunskap om lägenheten.
    Blev väldigt trevligt och proffesionellt bemött.
    Samtliga förväntningar blev uppfyllda.

Maria Iordanidou Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Magnus M sålde sitt hus med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-06-03

Rydebäck
    En fantastiskt smidig och bra affär där Anna guidade oss genom hela försäljningsprocessen på att mycket professionellt sätt. Tack Anna! Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Ulla B köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-05-07

Norr
    Köpt lägenhet.
    Mycket trevlig.
    Tyvärr fick vi inte träffa henne när vi gjorde upp affären. men fick en kollega som också var trevlig Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Katarzyna W köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-05-06

Söder
    Lätt att få tag på och snabb med alla svar. Varm och trygg bemötande. Påläst och välinformerat. Läs mer
  • Nils N
    Nils N köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-04-04

Tågaborg
    Mycket proffsig och behjälplig. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Tannie L sålde sitt hus med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-03-28

Vallåkra
    Har sålt en hästgård med Annas kunniga hjälp. Upplevde henne mkt påläst och proffsig i sitt agerande. Kan starkt rekommendera henne. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Florenta C sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-03-15

Högaborg
    Anna hjälpte mig att sälja min bostad. Jag blev mycket bra informerad om allt vad det skulle hända. Tack Anna Läs mer
    Anna G gillar detta
  • René M sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-03-14

Söder
    Tillsammans med min fru ville vi flytta närmare vår sons familj i Malmö. Genom Swedbanken fick vi kontakt till mäklaren Anna Grönwall. Vi var överraskade hur rutinerat och snabbt Anna agerade i vårt uppdrag att hitta köpare till vår lägenhet. Anna loggade oss genom administrativa och praktiska frågor. Hennes proffesionella uppträdande och klara anvisningar ledde till snabb affär.
    Vi är tacksamma att Anna tog hand om oss och hjälpte oss. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Tom E sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-03-05

Eneborg
    Hjälpsam, tydlig, trevlig. Enormt professionell i sitt arbete. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Nur A köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-02-07

Högaborg
    Vi köpte en lägenhet och mäklaren Anna Grönwall var underbar. Hon var flexibel och kunde anpassa sig till våra arbetstider och vi kunde alltid komma överens. Bemötandet var väldigt bra, man mår alltid bra av en glad person som Anna. Hon gjorde allt så enkelt för oss och stötte oss genom hela processen. Är väldigt tacksam för hennes hjälp. Och jag kommer rekommendera henne starkt till de jag känner. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén