Anna Grönwall
Registrerad mäklare sedan 2006-10-09
Aktiv på Reco.se sedan 2018-08-13
2019-08 - 2020-07

Läs vad 57 Läs vad Anna Grönwall

• Gabriella A sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-07-05

Slottshöjden
    Sålde bostadsrätt i Helsingborg med hjälp av Anna Grönwall, hon är proffsig och rutinerad, en fantastisk människokännare och alltid positiv och trevligt. På ca. en vecka var min bostad såld och jag kunde inte haft en smidigare försäljning. Tack Anna för ditt grymma jobb! Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Gilda N sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-07-04

Söder
    Proffsig o säker och vet exakt vad nästa steg är. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Johanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-06-27

Slottshöjden
    Anna är trevlig, lättsam och självsäker mäklare. Inga konstigheter och jag anlitar henne gärna i framtiden. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Ann-charlotte A sålde sitt hus med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-06-09

Fältabacken / Husensjö
    Jag har sålt ett hus. Anna har varit professionell, kunnig, mycket trevlig och ingett ett stort förtroende. Hon har verkligen hjälpt och stöttat mig i den här försäljningen. Jag har hela tiden känt mig bekväm med Anna.
    I den situation jag befinner mig i, kunde jag inte fått en bättre mäklare! Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Emma R köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-04-19

Övre Olympia/wilson Park
    Köpte en lgh i Helsingborg. Mycket trevligt bemötande, duktig på att förklara. Gav oss känslan av att allt var enkelt att ordna på ett positivt vis. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Nikhil K köpte sitt hus med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-04-03

Ramlösagården
    Anna is very helpful and supportive. Without her help, we would not have moved into new house.
    All the Best to Anna.
    Thanks. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Fredrik K köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-20

Västergård
    mycket nöjd med upplevelsen. Utmärkt Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Katarina R köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-19

3:a
    Rydebäck
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var lugn och trygg, personlig och professionell, hon gjorde det lilla extra som fick en att känna sig bekväm. Mäklaren var en person man kunde ”känna igen sig i”, inte någon man upplevde som ”bara ville sälja”.
    Jag rekommenderar varmt denna mäklare! Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Karima K köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-06

Centrum
    Lilla Bergaliden % köpte vi. Fick all hjälp vi behövde. Snabba svar och trevligt bemötande. Tack Anna Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Zahra O köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-01

Högaborg
    jag har köpt en lägenhet
    jätte bra bemötande
    ja .jag kommendera till alla som vill köpa Läs mer