Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Helsingborg Anna Grönwall
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-02

Läs vad 14 Läs vad Anna Grönwall

• Florenta C sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-03-15

Högaborg
    Anna hjälpte mig att sälja min bostad. Jag blev mycket bra informerad om allt vad det skulle hända. Tack Anna Läs mer
    Anna G gillar detta
  • René M sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-03-14

Söder
    Tillsammans med min fru ville vi flytta närmare vår sons familj i Malmö. Genom Swedbanken fick vi kontakt till mäklaren Anna Grönwall. Vi var överraskade hur rutinerat och snabbt Anna agerade i vårt uppdrag att hitta köpare till vår lägenhet. Anna loggade oss genom administrativa och praktiska frågor. Hennes proffesionella uppträdande och klara anvisningar ledde till snabb affär.
    Vi är tacksamma att Anna tog hand om oss och hjälpte oss. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Tom E sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-03-05

Eneborg
    Hjälpsam, tydlig, trevlig. Enormt professionell i sitt arbete. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Nur A köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-02-07

Högaborg
    Vi köpte en lägenhet och mäklaren Anna Grönwall var underbar. Hon var flexibel och kunde anpassa sig till våra arbetstider och vi kunde alltid komma överens. Bemötandet var väldigt bra, man mår alltid bra av en glad person som Anna. Hon gjorde allt så enkelt för oss och stötte oss genom hela processen. Är väldigt tacksam för hennes hjälp. Och jag kommer rekommendera henne starkt till de jag känner. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Zbigniew J sålde sin bostad med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-01-17

Anna Grönwall är utmärk mäklare. Hon sålt min bostadsrätt lägenheten på snabb och professionalitet set. Jag rekommendera henne till alla människor som behöver mäklare. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Daniel H köpte sin bostad med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-12-04

Har köpt fastighet via Anna.
    Hela köpet hanterades mycket korrekt, effektivt och smidigt.
    Jag tycker Anna är mycet duktig. Läs mer
  • Vlora L
    Vlora L köpte sin bostad med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-11-28

Köpte en bostadsrätt. Mäklaren var mycket professionell och väldigt kompetent. Hon verkligen tog sig tiden för alla våra frågor och var tillgänglig när man behövde komma i kontakt med henne.
    Om jag hade fått ge 1 - 10 så hade Anna fått en klar 10a.

Hälsningar, Vlora. L Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Johan E sålde sin bostad med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-11-16

Anna hjälpte oss att sälja vårt hus. Proffsig, kunnig och alltid lätt att kontakta. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Ulf H köpte sin bostad med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-11-01

Jag har köpt en bostadsrätt. Mötena med Anna har varit mycket trevliga och professionella, men ändå personliga. I huvudsak har allt flutit på väl och info varit bra, utom en sak. Jag tycker att jag borde fått veta mer om hur bank och mäklare samverkar. Efter ett ok på banken om lånelöfte trodde jag allt var klart, men det fanns ytterligare ett möte att delta i, där man lade upp lån för central behandling, och det fick jag upplysning om relativt sent. Nu ordnade sig allt, men det hade varit bättre att veta från början. Helhetsupplevelsen har varit mycket bra, inte minst genom att min husförsäljning via samma mäklarfirma men annan person varit känd för båda inblandade mäklare. Läs mer
    Anna G gillar detta
  • Eva C sålde sin bostad med hjälp av Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-10-10

Utmärkt från början till slut. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén