Elin Klitte

Elin Klitte

Elin Klitte är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Elin Klitte har varit registrerad mäklare sedan 2021-03. Elin Klitte har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Klitte har haft 16 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 21 Läs vad Elin Klitte

• sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Klitte en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Olympia
    2022-07-28 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, snabb på återkoppling och kommunikationen har fungerat utmärkt. Högsta betyg, till Elin!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Klitte en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    2022-06-03 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och trevlig mäklare. Bra service och mycket hjälpsam.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Fick ett super bra första intryck av Elin som mäklare där hon var proffsig och lyssnade och tog sig an våra frågor och önskningar.
    Eftersom detta var vår första försäljning någonsin så på så sätt tycker jag att Elin tog sitt yrke på allvar och var väldigt förstående och hjälpsam om det var något som var oklart.
    Våran förväntningar var höga och jag tyckte att Elin levde upp till mer än så. Det gick snabbt och lätt, precis som våra önskningar var. Jag skulle vilja rekommendera Elin för kommande försäljningar och det har varit en ära att få möjlighet att arbeta tillsammans med Elin.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Elin har varit helt exemplarisk och kunnig.
    Detta var våran första försäljning och vi fick all info som vi behövde samt var hon tillgänglig och vi fick ett otroligt bra bemötande.

Kan starkt rekommendera Elin!
    • Ödåkra
    2022-05-30 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemötande.

Första gången vi anlitar en mäklare inget att jämföra med

Kunnig, gav saklig information om försäljningsprocessen
    • Ödåkra
    2022-05-30 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemötande.
    Har inget att jämföra med då det är vår första försäljning.
    Driftig och ambitiös mäklare
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Klitte en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Gustavslund
    2022-05-21 Verifierad kund
    Vi fick ett jättebra bemötande av Elin när vi kom på visningen. Våra förväntningar var att vi skulle få så mycket information som möjligt av Elin och det upplever vi att vi fick. En av de viktigaste detaljerna för oss var att få en möjlighet att göra en snabb affär med säljarna och det skötte Elin utmärkt som mäklare. Så av oss som köpare får Elin toppbetyg för köpet av den här bostaden.
    • Gustavslund
    2022-05-19 Verifierad kund
    Elin är mycket tillmötesgående och otroligt trevlig. Hon är en drivande och väldigt hjälpsam mäklare och person. Hon svarar när du än tar kontakt med henne och anser inte att någon fråga är dum. Vi är mycket nöjda med hennes uppdrag och våra förväntningar har uppfyllts på alla plan.
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Klitte en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Bårslöv
    2022-05-14 Verifierad kund
    Jättebra! Var alltid tillgänglig via telefon, när man än behövde henne. Affären gick snabbt och smidigt tack vare ett fint samarbete. Uppskattas något otroligt!
    • Maria Park
    2022-05-02 Verifierad kund
    Elin har varit full av positiv energi från första dagen vi träffades tills vi signerade avtalet. Jag kan varmt rekommendera Elin som har skött allting perfekt!