Gustav Persson

Gustav Persson

Gustav Persson är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Gustav Persson har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Gustav Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 134 omdömen med ett betyg på 4.8. Gustav Persson har haft 46 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 134 Läs vad Gustav Persson

• köpte sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Bårslöv
    2021-07-11
    Tydlig, enkel och hjälpsam. Bra svar på alla frågor. Väldigt tillmötesgående.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Rydebäck
    2021-07-10
    Vi är väldigt nöjda med Gustav. Han är förtroendeingivande och har varit väldigt närvarande genom hela processen.
    Vi rekommenderar absolut Gustav!
    • Påarp
    2021-07-08
    Toppenbra bemötande! Trevlig, kunnig och man kände sig väl omhändertagen.
    • Rydebäck
    2021-07-08
    Bra bemötande från första början. Förklarade tydligt alla detaljer kring bostaden och var behjälplig med allt. Även snabb i kommunikationen och gav tydliga besked.
  • köpte en tomt med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Allerum
    2021-07-08
    Blev bemött stressad, han hade viktigare saker för sig än att skriva kontrakt. Han gick inte igenom kontraktet med oss utan vi fick läsa själva. Min upplevelse av Gustav som mäklare är inte bra. Jag rekommenderar ingen att sälja eller köpa något från honom! Inte professionell.
    Hej, Jag uppskattar tiden ni tog er för att lämna ett omdöme. Vi delar dessvärre inte samma uppfattning av vad som hänt i detta fall, det är givetvis beklagligt att ni inte kunde fullfölja era åtagande enligt köpekontraktet men det ligger inte på mig. Jag både mejlade er köpekontraktet dagen innan dess att det faktiskt skulle signeras och utöver det så gick vi också gemensamt igenom kontraktet tillsammans med Säljaren. Återigen beklagligt, hoppas ni hittar en annan bostad inom kort och att banken har varit tydliga mot er i ert fortsatta letande. Gustav Persson
    • Tånga & Rögle
    • Mörarp
    2021-06-13
    Proffsig ödmjuk och kunnig
    Rekommenderar verkligen Gustav.
    Vi hade kontakt en längre tid och han visste ungefär vad vi var intresserade av. Han hotade rätt till slut.
    2021-06-13
    Vi har fått ett bra bemötande och Gustav har varit både kunnig och tillmötesgående. Vi har inget negativt att säga om honom.
    2021-06-11
    Mycket trevligt och bra bemötande, det han inte visste tog han reda på och återkopplade snabbt.
    2021-06-11
    Han framstod som påläst och ärlig. Vi kände att vi fick förtroende för honom.