Gustav Persson
Registrerad mäklare sedan 2014-02-12
Aktiv på Reco.se sedan 2015-07-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 98 Läs vad Gustav Persson

• Peter N sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-07-13

Ramlösa
    Gustav har sålt vårat radhus på ett mycket tillmötesgående och professionellt sätt.
    Mer än nöjd med hans agerande under processen. Läs mer
  • Hans Erik Fredrik O sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-06-29

Husensjö
    Gustav levererade kvalité från start till mål. Smidig försäljning till högre slutpris än förväntat. Läs mer
  • Lars d
    Lars d sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-06-09

Påarp
    SÅLT min villa.
    Han levde verkligen upp till alla rykten och det som är skrivet om honom, professionell, kompetent och lyhörd.
    Med ett lugn som gör att du får förtroende direkt
    Och känner dig trygg genom hela processen!
    Kan varmt rekommendera Gustav Persson

Mvh Lars M Läs mer
  • Fredrik S köpte sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-06-02

Sofieberg
    Jag och min sambo köpte ett hus via Gustav. Han skötte det galant längst hela vägen, återkom snabbt med svar på frågor, och skapade en trygg känsla genom hela affären.

Kan starkt rekommendera Gustav! Läs mer
  • Jonatan V köpte sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-05-18

Gantofta
    Efter köp av villa som sålts via Gustav kan vi varmt rekommendera honom som er mäklare. Han är hjälpsam, engagerad och kunnig.
    Tack! Läs mer
  • Matilda M köpte sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-05-13

Ramlösa
    Genuin och professionell!! 5 av 5 helt klart👌 Läs mer
  • Colin William G sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-05-06

Eskilsminne
    Gustav har varit et stort stöd och väldigt proffsigt, vi rekommendera honom. Läs mer
  • Oliva L köpte sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-05-01

Sofieberg
    Förtroendeingivande påläst - korrekt men trevligt bemötande.
    Gustav förmedlade både köp av en ny fastighet och försäljning av vår nuvarande. I båda fallen la han ner mycket energi med uppriktigt engagemang. Läs mer
  • Jiri Edvard Josef L köpte sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-05-01

Sofieberg
    Har både köpt och sålt min fastighet genom Gustav. I båda fallen har han agerat proffsigt med noggrannhet och kommunicerat väl både status och möjligheter. Mycket bra. Läs mer
  • Johanna I
    Johanna I köpte sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-04-30

Ödåkra