Läs vad 112 Läs vad Gustav Persson

• 2021-01-08
    Gustav tog hand om vår försäljning på ett andeles utmärkt sätt. Jag ger honom 5 av 5 möjliga. Han är lungn o sansad, lyssnar o känner in vad vi vill på ett bra sätt, glad o trevlig, aldrig stressad, håller de tider han lovar. Av alla mäklare jag träffat är han den absolut bästa.
    Maj Elisabeth Å
    Maj Elisabeth Å
    • 149.0 m²
    • Mörarp
    sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
  • 2021-01-07
    Har ännu ej slutfört försäljningen
    Ger Gustav absolut högsta betyg i alla avseenden. Kunnighet, bemötande lyhördhet mm
    Vi har haft många mäklare under årens lopp och Gustav är tveklöst nummer 1!
    Maj och Rune
    Rune Å
    • 149.0 m²
    • Mörarp
  • 2021-01-06
    Jag har aldrig använt en mäklare förut och jag vet inte vad jag kan kräva av honom. Jag kan bara säga att det var trevligt att kommunicera med Gustav.
    Asta P
    • 125.0 m²
    • Kingelstad
    köpte sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
  • 2020-12-17
    Gustav var vår mäklare när vårt hus skulle säljas. Vi har varit helt nöjda med hans proffsiga, kunniga och trevliga bemötande. Kan verkligen rekommendera honom .
    Lena
    Lena Birgitta N
    • 127.0 m²
    • Påarp
  • 2020-11-19
    Vi har köpt ett 70 tals kedjehus, på Skaftgatan. Gustav hörde av sig personligen till oss för att säljarna inte vill lägga ur det på hemnet. Det är vi otroligt tacksamma över. Gustav är väldigt trevlig och kunnig även inom fix och trix med snickeri och renovering, då han gav en del tips på vägen.
    Vi gillar hans naturliga bemötande och att han svarade snabbt på frågor och funderingar på ett ärligt sätt.
    Tack för vårt drömhus! Lycka till med ditt och fortsätt vara den du är Gustav, den perfekta mäklaren. Hälsningar hela familjen Giertz.
    Malin G
    • 127.0 m²
  • 2020-11-13
    Kunnig, inlyssnande och engagerad mäklare! Ger bra hjälp till både säljare och köpare. Mycket talförd och enkel att prata med. Rekommenderas varmt!
    Per Torsten Dennis V
    • 66.0 m²
  • 2020-11-03
    Köpte villa i Eskilsminne september 2020. Gustav var kunnig, pålitlig och trygg.
    Emelie B
    Gunhild Anna Elisabet L
    • 106.0 m²
    • Sofieberg
  • 2020-10-29
    Gustav sålde vår villa på ett fantastiskt proffsigt sätt.
    Trevlig, lugn och mycket kunnig.
    Med andra ord en "toppenmäklare" på alla plan.
    Kenth Göran A
    • 156.0 m²
    • Gantofta
  • 2020-09-29
    En välutbildad och trevlig mäklare, som tar kunden på ett professionellt sätt. Vi är supernöjda med Gustav!
    Peter Christoffer R
    • 166.0 m²
    • Gustavslund

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte