Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Helsingborg Gustav Persson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-04

Läs vad 57 Läs vad Gustav Persson

• Aferdita I
    Aferdita I köpte sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-05-19

Ödåkra
    Köpt hus och är mycket nöjd med servisen vi fick . Läs mer
  • Christina S sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-03-19

Bårslöv
    Jag sålde min villa och bemötandet från Gustav var över förväntan. Han ingav mig förtroende och jag kände mig helt trygg med honom. Läs mer
  • Roni Daniel Clemens E sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-02-27

Ödåkra
    Vi har sålt en fastighet med hjälp av Gustav.
    Gustav har haft ett mycket bra bemöttande, kunning och bra service!
    Gustav har levt upp till alla våra förväntningar och vi kunde inte hittat en bättre mäklare.
    Vi har alltid anlitat fastighetsbyrån då vi alltid haft gott resultat och jag måste säga att detta har Gustav verkligen levt upp till! Läs mer
  • Hanna A köpte sin bostad med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-12-05

Har köpt hus i Ödåkra o är mycket nöjda med mäklaren. Gustav är kunnig, lätt att nå o engagerad. Detta var första gången vi köpte villa o hade därför många frågor som vi fick utmärkt hjälp med! Läs mer
  • Olle A köpte sin bostad med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-12-05

Har köpt villa. Blivit mycket bra bemöt och allt har var mycket smidigt och proffsigt skött. Läs mer
  • Camilla Marie Cecilia V
    Camilla Marie Cecilia V sålde sin bostad med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-11-18

Jag har sålt en gård strax utanför stan.
    Fantastiskt bemötande från första stund! Gustav är väldigt kunnig, vänlig och tillmötesgående.
    Jag bad Gustav att sälja gården så att jag kunde flytta innan jul. Ingen omöjlighet svarar han och levererar det med bravur!
    Mycket positivt såhär långt. Mycket information, tydlighet och mycket bra kommunikation.
    Gustav är grym! :) Läs mer
  • Johan Fredrik D sålde sin bostad med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-11-18

Bra kunnig lugn, och väldigt pedagogisk.
    Blev väldigt bra bemött han pressade aldrig utan lät våra ideer utvecklas. Läs mer
  • Paul Anders Stefan L sålde sin bostad med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-11-16

Gustav har hanterat försäljning av min villa i Helsingborg. Han har alltid varit tillgänglig under hela processen och ställt upp och svart på frågor och kommit med goda råd. Försäljningen har genomförts på ett professionellt sätt och jag är mycket nöjd med hans insats. Läs mer
  • Katrine S köpte sin bostad med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-10-15

Vi har köpt ett hus.
    Vi blev bra bemötta vid visningarna, det som Gustav inte visste redan tog han reda på.
    Hade mycket höga förväntningar som Gustav med råge levde upp till.
    Då det var lite problem som uppdagades vid besiktningen så har han varit väldigt behjälplig i att skriva tilläggskontrakt och klausuler osv.
    Mitt intryck är väldigt gott! Läs mer
  • Johan C köpte sin bostad med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-09-13

Särögatan 33, Rydebäck
    Bra och hjälpsam och intresserad. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén