Gustav Persson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 88 Läs vad Gustav Persson

• Frida Margareta H sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-31

Gantofta
    Vi sålde vårt hus i Gantofta med hjälp av Gustav. Vi har haft kontakt med Gustav i 2,5 år och inte förrän nu valde vi att sälja. Gustav har alltid hållit kontakt med oss för att se hur vi ligger till med säljtankar etc. Supertrevlig, lugn kille som gör sitt bästa! Läs mer
  • Dennis Mikael H sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-29

Gantofta
    Gustav har sålt vårt trevliga äldre hus i gantofta och det gjorde han bra! Gustav är driven och engagerad . Han levde upp till våra förväntningar Läs mer
  • Nina Isabelle U sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-29

Rydebäck
    Vi har köpt villa och sålt kedjehus i Rydebäck med hjälp av Gustav. Vi har haft god kontakt och Gustav har varit saklig, kunnig och stabil i en tid av osäkerhet i världsläget. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Inga-Lill N
    Inga-Lill N sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-11

Sofieberg
    Gustav har sålt vår villa på Adolfsbergsvägen i Helsingborg. Gustav har varit mycket positiv, trevlig och kunnig genom hela försäljningsprocessen. Vi har känt/känner oss trygga med Gustav och det sättet han har salufört vårt hus. Läs mer
  • Kristina P
    Kristina P sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-02-28

Ramlösa
    Gustav har från början och genom hela husförsäljningen uppträtt "politiskt korrekt". Jag har allra största förtroende för honom! Lugn, säkerhet, trevligt bemötande och yrkesskicklighet är signifikant för Gustav! Jag är mycket nöjd och vill varmt rekomendera honom!
    Tack för att du Gustav hittade rätt köpare till vårt barndomshem!
    Lycka till i fortsättningen! Läs mer
  • Jan Åke Christer N sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-02-28

Ramlösa
    Gustav har hjälpt oss på ett utomordentligt sätt med att sälja vår bostad där vår Mor bott i många år. Efter att vi haft några olika mäklare på besök var valet lätt.
    Gustav visade stort engagemang, känsla för bostaden, lojal som mäklare och satt sig in i våra önskemål i processen.
    Vi är mycket nöjda med kontakten, visning och slutresultatet av försäljningen och kan gärna rekommendera Gustav för framtida uppdrag. Med vänlig hälsning, / Jan-Åke Läs mer
  • Ulla Berit B sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-02-21

Rydebäck
    Jag hade inte speciellt stora förväntningar på ” min” mäklare i inledningsskedet.
    Gustav var lyhörd, proffsigt bemötande och verkade engagerad att göra sitt bästa för en bra affär.
    Jag är helnöjd och Gustav som lotsat mej fram mot en lyckad försäljning. Han har funnits tillgänglig i telefon och mejl när jag behövt det. Han är lugn , saklig och stabil och har låtit processen ta den tid som har krävts.
    Jag har sålt ett mycket speciellt hus i utkanten av Helsingborg.
    Berit Läs mer
  • Johan Fredrik S sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-02-19

Ramlösa
    Mycket kunnig och saklig. Gustav gav oss precis det stöd och den hjälp som vi behövde vid försäljningen av vår villa. Läs mer
  • Åsa Camilla B sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-02-14

Påarp
    Sålt villa i Påarp.
    Fantastiskt bemötande.
    Vi önskade en lugn och ”icke flashig” mäklare. En ärlig mäklare som inger stort förtroende. Och det gjorde Gustav!!

Kunde inte varit bättre!! Läs mer
  • Katrin C sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-02-13

Kattarp
    Gustav har guidat oss på ett utmärkt sätt genom säljprocessen av vår villa. Vi har tagit god tid på oss, använt oss av "på gång" och förberett allt i vår takt och utan stress.

Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Gustav.

Jens och Katrin Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg