Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Helsingborg Gustav Persson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-07

Läs vad 63 Läs vad Gustav Persson

• Kersti U
    Kersti U köpte sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-31

Vasatorps Trädgård
    Proffsig servis. Snabb återkoppling. Hjälpsam. Trevlig person. Läs mer
  • Eva Marianne P sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-13

Vallåkra
    Med kort varsel ryckte Gustav in och lyckades sälja en svårsåld bostad till bra pris! Mycket duktig - vi hann inte ens träffas! Högsta betyg! Läs mer
  • Kazimiera P sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-08

Miatorp
    Jag har sålt mitt hus. Träffade Gustav först som köpare, då var det ett självklart val senare när jag själv skulle sälja mitt hus. Gustav satte rätta förväntningar på slutpriset redan från början. I mina ögon är det en mäklare som ger förtroende både hos köpare och säljare.
    Rekommenderar varmt för alla som vill bli bemötta på ett professionellt sätt.

Ett stort tack Gustav och lycka till med framtida uppdrag! Läs mer
  • Maria B köpte sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-06-13

Miatorp
    Allt var riktigt bra. Genomtänkt, positivt, informativ, upplyst, vänligt bemötande, trevlig, kunnig. Koncis, tillgänglig, artig, kompetent. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Ahmet D köpte sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-06-05

Bårslöv
    Mycket bra mäklare... rekommenderar gustav . Läs mer
  • Rasmus S köpte sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-06-03

Gantofta
    Vi använde Gustav vid köp av Kanelgatan 16 i Gantofta där allt fungerade väldigt proffsigt och jordnära. Gustav är mycket duktig på respons och tillgänglighet och väldigt lösningsorienterad även under tidspress. Läs mer
  • Aferdita I
    Aferdita I sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-05-19

Gantofta
    Köpt hus och är mycket nöjd med servisen vi fick . Läs mer
  • Christina S sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-03-19

Bårslöv
    Jag sålde min villa och bemötandet från Gustav var över förväntan. Han ingav mig förtroende och jag kände mig helt trygg med honom. Läs mer
  • Roni Daniel Clemens E sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-02-27

Ödåkra
    Vi har sålt en fastighet med hjälp av Gustav.
    Gustav har haft ett mycket bra bemöttande, kunning och bra service!
    Gustav har levt upp till alla våra förväntningar och vi kunde inte hittat en bättre mäklare.
    Vi har alltid anlitat fastighetsbyrån då vi alltid haft gott resultat och jag måste säga att detta har Gustav verkligen levt upp till! Läs mer
  • Hanna A köpte sin bostad med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-12-05

Har köpt hus i Ödåkra o är mycket nöjda med mäklaren. Gustav är kunnig, lätt att nå o engagerad. Detta var första gången vi köpte villa o hade därför många frågor som vi fick utmärkt hjälp med! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén