Joachim Lopez
en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklaren är friheten i arbetet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är passionerad och har lång erfarenhet inom branschen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mycket petig i detaljer, hård i förhandlingar och ödmjuk som lyssnare.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med mina grabbar

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är i form av ett lättskött friliggande hus i ett familjetätt område.
Södra Kyrkogatan 12
252 23 Helsingborg — Visa karta

Vad tror Joachim att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 9 kunder tycker om Joachim Lopez

• Yvonne A skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Joachim Lopez gjorde ett bra arbete när han sålde vårt radhus! Han hade korrekt information, var lätt att få tag på och lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Jens H skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Joachim är verkligen en duktig mäklare som gör skillnad när du ska köpa eller sälja din bostad. Han kommer verkligen hjälpa till med all sin kunskap. Vill du anlita den bästa på marknaden? Läs mer
  • Altun B skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Joacim Lopez är han är bra korekt ,snapt,kan sit job kompinent duktig mekläre om jag ska sälga kommer till honom
    mvh Altun Basaran Läs mer
    Johan B gillar detta
  • Gitte S skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Korrekt, effektiv, informativ och trevlig person. Kan tänka mig att anlita Joachim iframtiden. Läs mer
  • Saman S skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Hej kära ni.
    I höstas köpte jag en villa i Brohult med adressen brohultsvägen 212. Mäklaren då var som sagt Joachim, en jättetrevlig person och en kunnig mäklare. Jag upplevde honom som en hjälpsam person som verkligen hjälpte till och hade samtidigt bra koll på sitt jobb. Hans insats var mycket stor och jag är väldigt tacksam. Mvh/ Saman Souleiman. Läs mer
  • Evy S skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket tillmötesgående och hjälpsam.
    Dessutom mycket kunnig och saklig i sin lnformation om köp och försäljning av lägenhet och hus. Joachim Lopez motsvarade mycket väl mina förväntningar på hur en mäklare bör vara vid kontakt med sina kunder.
    Margareta Sturesson Läs mer
  • Kurt Bertil S skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    En mäklare med stor kunskap mycket trevlig, han höll givna tider. Ingav ett stort förtroende. Höll oss underrättade hur affären fortlöpte.Hjälpte oss med reavinst beskattning. Vi är helt nöjda med mäklaren. Vi kommer att rekommendera honom till alla. Läs mer
  • Johan G skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Han höll inte vad han lovade angående hur många han fick visa per visning. Avtalet var 2-3 par. Han visade huset för 14 par vid samma tillfälle. Han får inte fler chanser att göra affärer med mig. Läs mer
  • Anders H skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Joachim och Fastighetsbyrån Helsingborg är utan minsta tvekan Helsingborgs bästa mäklare respektive bästa mäklarbyrå. Jag har använt fastighetsbyrån för olika husaffärer sedan 1999, och resultaten har överträffat förväntan varje gång! Nu senast i Maj 2017 genomfördes en husaffär med Joachims assistans, och vi är mycket nöjda med hela projektet och Joachims engagemang. Naturligtvis fick vi även rätt betalt! Läs mer
Johanna Thorén
Martin Sadowski