Joachim Lopez
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2018-12
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklaren är friheten i arbetet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är passionerad och har lång erfarenhet inom branschen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mycket petig i detaljer, hård i förhandlingar och ödmjuk som lyssnare.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med mina grabbar

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är i form av ett lättskött friliggande hus i ett familjetätt område. Läs mer

Läs vad 13 kunder tycker om Joachim Lopez

• Monica Ingegerd W sålde sin bostad med hjälp av Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-12-15

Jag har sålt ett hus på Januarigatan. Joachim är trevlig och ger ett intryck av att han kan sitt jobb. Håller mig underrättad om gången. Han har levt upp till mina förväntningar. Jag kan rekomendera Joachim till mina vänner. Läs mer
  • Ola H sålde sin bostad med hjälp av Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-11-28

Joachim har nu sålt två hus åt oss inom 4 år med proffsigt hanterande. Vi valde inte Fastighetsbyrån utan vi valde Joachim Lopez. Läs mer
  • Susanne Elisabeth H sålde sin bostad med hjälp av Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-11-28

Sålt villa 179 kvm. Trevligt bemötande. Joakim levde upp till våra förväntningar och sålde huset till begärt pris + 180.000.
    Smidigt förfarande, snabbt hanterat. Läs mer
  • Peter C
    Peter C sålde sin bostad med hjälp av Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-11-20

Alltid lika trevlig.
    Bra info och kontakt
    Bara positivt Läs mer
  • Yvonne A skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-10-29

Joachim Lopez gjorde ett bra arbete när han sålde vårt radhus! Han hade korrekt information, var lätt att få tag på och lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Jens H skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-09-22

Joachim är verkligen en duktig mäklare som gör skillnad när du ska köpa eller sälja din bostad. Han kommer verkligen hjälpa till med all sin kunskap. Vill du anlita den bästa på marknaden? Läs mer
  • Altun B skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-09-10

Joacim Lopez är han är bra korekt ,snapt,kan sit job kompinent duktig mekläre om jag ska sälga kommer till honom
    mvh Altun Basaran Läs mer
    Johan B gillar detta
  • Gitte S skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-05-16

Korrekt, effektiv, informativ och trevlig person. Kan tänka mig att anlita Joachim iframtiden. Läs mer
  • Saman S skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-05-14

Hej kära ni.
    I höstas köpte jag en villa i Brohult med adressen brohultsvägen 212. Mäklaren då var som sagt Joachim, en jättetrevlig person och en kunnig mäklare. Jag upplevde honom som en hjälpsam person som verkligen hjälpte till och hade samtidigt bra koll på sitt jobb. Hans insats var mycket stor och jag är väldigt tacksam. Mvh/ Saman Souleiman. Läs mer
  • Evy S skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-02-11

Mycket tillmötesgående och hjälpsam.
    Dessutom mycket kunnig och saklig i sin lnformation om köp och försäljning av lägenhet och hus. Joachim Lopez motsvarade mycket väl mina förväntningar på hur en mäklare bör vara vid kontakt med sina kunder.
    Margareta Sturesson Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg