Joachim Lopez
Registrerad mäklare sedan 2006-05-11
Aktiv på Reco.se sedan 2017-09-08
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklaren är friheten i arbetet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är passionerad och har lång erfarenhet inom branschen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mycket petig i detaljer, hård i förhandlingar och ödmjuk som lyssnare.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med mina grabbar

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är i form av ett lättskött friliggande hus i ett familjetätt område. Läs mer

Läs vad 24 Läs vad Joachim Lopez

• Tony E sålde sin lägenhet med hjälp av Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-07

Centrum
    Joackim Lopez mycke trevlig snygg bra mäklare Läs mer
    2020-03-17 Joachim L svarar Tony E
    Hahaha tack Tony-hoppas du trivs i Västerås ”borta bra - hemma bäst”
  • Josefine N köpte sitt hus med hjälp av Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-11-27

Mariastaden
    Bra på sitt jobb men inte uppskattat att han började uttrycka personliga åsikter och upplevelser om spermiedonation och att han tycker det är lämpligt att ställa en fråga som: ”har båda era barn samma pappa?”. För det första har de ingen pappa utan jag och min fru har använt donatorer och de har två mammor.

Han uttryckte vidare att han: ”funderade på att donera en gång i tiden men vågade inte av rädsla för att det skulle dyka upp tjugo ungar en dag och kalla honom pappa.”

Tänker inte ens kommentera det sista då det är så okunnigt och obetänksamt. Läs mer
  • Sarah J sålde sin lägenhet med hjälp av Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-11-04

Brohult
    Sålt bostadsrätt

Bra bemötande
    Duktig på att sälja och väldigt engagerad
    Lite långsam vid förberedande av lägenheten
    Men allt som allt väldigt positiv Läs mer
  • Marianne B sålde sitt hus med hjälp av Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-10-13

Välinge
    Sålt bostad vänligt och trevligt bemötande efter förväntning.
    Trevlig att prata med fick svar som man förstod.. Läs mer
  • Mats N köpte sitt hus med hjälp av Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-09-08

Vallåkra
    korrekt och proffsig i sitt agerande Läs mer
  • Göran S
    Göran S köpte sitt hus med hjälp av Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-09-04

Bårslöv
    Mina förväntningar av en stor och etablerad mäklarfirma som Fastighetsbyrån var och är inte överdrivet höga.
    Men Joachim har visat sig vara en korrekt, kunnig och mycket serviceinriktad mäklare!
    Vi skulle absolut kunna tänka oss att anlita honom om det skulle bli aktuellt med försäljning av vår fastighet. Läs mer
  • Carl M sålde sin lägenhet med hjälp av Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-30

Tågaborg
    Joachim har varit en stjärna genom hela processen! Ett riktigt proffs! Ärlig, rak och kunnig! Läs mer
  • Johan L köpte sitt hus med hjälp av Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-25

Gantofta
    Han är en mäklare som återkommer snabbt. Läs mer
  • Gunilla O sålde sitt hus med hjälp av Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-05

Brohult
    Tillmötesgående och proffsig,allt har flutit på och Joakim har alltid varit varit tillgänglig om det varit något som varit oklart.Om jag ska sälja hus igen så kommer jag att anlita Joakim. Mycket nöjd! Läs mer
  • Bodil Margareta L sålde sitt hus med hjälp av Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-03

Domsten
    Han har skött sitt uppdrag på ett mycket föredömligt sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén