Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Helsingborg Johanna Thorén
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-05

Läs vad 146 Läs vad Johanna Thorén

• Adriana B köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-06-05

Miatorp
    Vi köpte en 2a på koppargatan 6b i Helsingborg. Supertrevlig mäklare som alltid var tillgänglig & svarade på alla frågor vi hade. Är jättenöjd & har absolut ingenting att klaga på! Läs mer
  • Gustav B
    Gustav B sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-05-30

Sålt bostadsrätt 65kvm.
    Johanna var väldigt trevlig och lätt att prata med. Hon var hjälpsam hela vägen. Återkopplade alltid fort om man ringde henne. Vi tycker allt har gått lätt och smidigt till hela vägen! Även stort + att hon använde sig av en väldigt bra fotograf! Läs mer
  • Boris J sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-05-22

Råå
    Vi har köpt lägenhet på Ättekulla och sålt vår lägenhet på Råå
    tillsammans med Johanna. Allt har fungerat mycket bra. Vi har
    hela tiden fått upplysningar och information om hur affärerna fort
    skrider. Johanna har hela tiden varit mycket mån om att vi såsom
    både köpare och säljare skulle vara uppdaterade. Hon är mycket
    lätt att samarbeta med och har enligt oss gjort ett mycket bra och
    förtjänstfullt arbete. Vi kan rekommendera Johanna.

Råå 23 maj 2019 Gunilla + Boris Jagrell Läs mer
  • Jonathan G köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-05-20

Söder
    Trevlig, professionell och informativ. Mycket ambitiös. Bara plus! Läs mer
  • Fatima M köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-05-06

Rosengården
    Köpte ett dödsbo av Johanna, en lägenhet.
    Allt skulle genom överförmyndarnämnden och tog en himla tid men Johanna påskyndade det hela. Hon är påläst & lugn. Det lilla hon inte kunde svara på tog hon reda på och återkopplade snabbt.
    Hon är superduktig och ger ett proffsigt och ambitiöst intryck!
    Kommer använda mig av henne i framtida bostadsaffärer.
    Är tacksam & nöjd med Johannas arbete.

//Fatima Läs mer
  • Elise K köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-04-04

Tågaborg
    Jag köpte en lägenhet i Helsingborg. Bemötandet från mäklaren var jättebra, jättetrevlig tjej. Dock tycker jag inte att hon var tillräckligt påläst innan visningen då hon ej kunde svara på de flesta frågor vi hade. Ex. När stambyte blev gjort senast, hur dom har mätt lägenheten med tanke på snedtaket,(vad räknas in i kvadratmeterna som har uppgetts) osv.

Vi fick kolla upp det mesta själva. Samt att hon gav oss intryck av att vi lätt kunde sätta in tvättmaskin i badrummet, vilket vi inte kollade själva när vi var där, slarvigt av oss. Vilket resulterade i att när vi senare fick tillträde både fick dra el och vatten för att kunna installera en maskin.

När vi väl hade köpt lägenheten tycker jag att vi fick tillräckligt med information om stegen i processen, samt att hon var veldigt trevlig och tillmötesgående.

Alt i alt en helt ok upplevelse. Läs mer
  • Katarina P sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-04-03

Lägenhet sålt.
    Mycket trevligt och proffisionellt bemötande.
    Hade höga förväntningar och det levde Johanna mycket väl upp till Läs mer
  • Senka J sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-03-18

Tågaborg
    Hon är duktig och bra mäklare. Läs mer
  • Yvonne V
    Yvonne V sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-03-14

Ättekulla
    Har haft Johanna nu två gånger när vi sålt helt underbar mäklare och får gjort sitt uppdrag på han ska kort tid. Har inget annat att säga än att hon är en kanon mäklare och underbar person. Läs mer
  • Katja B köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-03-14

Eneborg
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande på visningen. Verkligen serviceminded o kunnig under hela affären. Mycket detaljerad information, vilket aldrig ledde till missuppfattningar. Kommer att rekommendera henne. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén