Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Helsingborg Johanna Thorén
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 131 kunder tycker om Johanna Thorén

• Nicole H sålde sin bostad med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Johanna hjälpte oss sälja vår lägenhet. Vi hade träffat några andra mäklare innan men valde Johanna då hon såg och uppskattade de detaljer vi själv tyckte om i vår lägenhet. Proffsigt bemötande, god återkoppling och noggrann och förklarande genomgång vid kontaktskrivning. Läs mer
  • Anita S sålde sin bostad med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag har sålt en 3a i en VAB förening. Fin lägenhet i ett mindre populärt område att bo i.
    Johanna levde absolut upp till mina förväntningar. Hon är mycket seriös och dedikerad uppgiften hon fått.
    Hon uppträder professionellt och är trivas och e kel att jobba med.
    Lägenheten såldes till begärt pris och det är jag mycket nöjd med. Läs mer
  • Annis P sålde sin bostad med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Har sålt en lägenhet och Johanna har varit super på alla sätt.
    Lyssnat och kommit med tips.
    Fått en att känna sig säker i sin försäljning Läs mer
  • Lotta S köpte sin bostad med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket bra mäklare med kunden i fokus. Bra kommunikation och bra återkoppling. Mycket trevlig, engagerad och informativ.
    Så här ska en bra mäklare jobba! Läs mer
  • Linus E köpte sin bostad med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    En bostad belägen i bra område där Johanna skötte allt exemplariskt. Bra tillmötesgående och allt gick väldigt smidigt hela vägen.
    En person att varmt rekommendera på Fastighetsbyrån Helsingborg. Läs mer
  • Linus O köpte sin bostad med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Personlig mäklare, vilket eftertraktas. Läs mer
  • Mats B
    Mats B sålde sin bostad med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Vi har både köpt och sålt med Johanna. Vi kan bara ge henne dom bästa rekommendationer. Hon är alltid glad och man blir alltid bemött på ett proffsigt sätt. Hon har ställt upp på oss på ett sätt som är imponerande, hennes service nivå är enormt hög. Hon har genom båda affärerna kommit med råd och bedömningar som har varit bra avvägda. Det enda negativa är att det blir svårt att köpa eller sälja i framtiden av någon annan mäklare. Läs mer
  • Per-Inge N
    Per-Inge N sålde sin bostad med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Johanna har sålt vår lägenhet i Laröd och har varit mycket proffesionell i hanteringen av detta . Bra genomgång innan annonsering av lägenheten , snabb återkoppling under försäljningsproccesen, hon levde upp till alla förväntningar som vi hade, kan rekommendera henne på det varmaste! Läs mer
  • Ann-Sofie S sålde sin bostad med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Sålde ett bostadsrättsradhus på Mariastaden. Johanna är mycket proffesionell, tillgänglig och har ett trevligt sätt. Försäljningen kändes smidig och lätt - Kan varmt rekommendera Johanna!! Läs mer
  • G�te A
    G�te A sålde sin bostad med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    När vi sålde vår bostadsrätt i Helsingborg fick vi mycket professionellt bemötande av Johanna Thorén. Allt flöt på snabbt och smidigt enligt vår önskan. Johanna är även mycket duktig på att återkoppla vad som händer under resans gång, vilket är uppskattat. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén