Läs vad 204 Läs vad Johanna Thorén

• 2021-01-04
    Väldigt nöjd med Johanna som mäklare.
    Jag kände mig alltid väl informerad och att hon var snabb med återkoppling. Kan absolut rekommendera henne.
    Stephanie K
    • 58.0 m²
    • Husensjö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
  • 2020-12-18
    Allt har varit bra. Även Sophie Nilsson var toppen.
    Jag har känt mig trygg hela vägen. Rekommenderar denna fastighetsbyrå.
    Jeanette O
    Jeanette O
    • 64.0 m²
    • Miatorp
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
  • 2020-12-08
    Johanna was very helpfull and has facilitaded our purchase of our first apartment in Sweden. I wish we knew a little more about the culture, so we'd know that the apartment was shown with several things attached to the wall but the holes weren't covered nicely after purchase, as it would have been done in the Netherlands, our country of reference.
    Otherwise, a very positive experience I'd say.
    Luciane D
    • 3:a
    • 95.0 m²
  • 2020-12-05
    Köpt lgh, superbra och hjälpsam.
    Niclas F
    • 59.0 m²
    • Slottshöjden
  • 2020-12-04
    Johanna fick oss att känna oss trygga hela vägen genom vårt bostadsköp! Vi blev både professionellt och trevligt bemötta. Kan verkligen rekommendera Johanna om ni söker en mäklare.
    Robin E
    • 4:a
    • 85.0 m²
    • Stattena
  • 2020-12-02
    Vi köpte vår första bostad genom Johanna. Johanna hade ett väldigt trevligt bemötande och var tillmötesgående. Under hela processen ringde Johanna till både mig och min partner för att säkerställa att ”Allt var på banan” vilket gjorde oss väldigt trygga!
    Ida M
    • 4:a
    • 85.0 m²
    • Stattena
  • 2020-11-28
    Köpte bostad - mycket bra bemötande genom hela processen. Överlag nöjd med upplevelsen.
    Johan Å
    • 55.0 m²
  • 2020-11-18
    Johanna har sålt min lägenhet bara på några dagar. Perfekt mäklare!
    Lyssnar! Anpassar sig direkt till våra personligheter, hittar rätt metod utföra medlingen som leder till en snabb problemfri, positiv affär med god resultat. Tack Johanna!
    Iren B
    Iren B
    • 44.0 m²
    • Ringstorp
  • 2020-11-10
    Jag har sålt en lägenhet i centrum.

Johanna är både strukturerad och skarp i affären samt har ett vänligt och trevligt bemötande.
    Filip S
    • 60.8 m²
  • 2020-10-21
    Har både köpt och sålt samma lägenhet med hjälp av Johanna. Hon balanserar sin mäklarroll väl mellan säljare och köpare och räcker till för båda parter på ett bra sätt. Realistisk, ärlig och klarsynt är hon ett jätte bra stöd både när man säljer och köper.
    Anne L
    • 3:a
    • 95.0 m²
    • Centrum

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte