Johanna Thorén
Registrerad mäklare sedan 2013-11-26
Aktiv på Reco.se sedan 2015-11-03
2019-08 - 2020-07

Läs vad 186 Läs vad Johanna Thorén

• Marie P köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-07-30

Råå
    Jag har köpt lgh och Johanna var mäklare snabba återkopplingar och super vänligt bemötande. Jag rekommenderar henne verkligen Läs mer
  • Boris P
    Boris P sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-07-11

Söder
    Jag har sålt en Bostadsrätt. Johanna Thorén var min mäklare.
    Johanna visade sig vara en kunnig mäklare som jag genast
    fick det bästa förtroende för. Hon genomförde försäljnings-
    processen på ett väldigt bra och klokt sätt. Läs mer
  • Anton A köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-07-08

4:a
    Dalhem
    Köpt bostadsrätt
    Hon var toppen, 10/10 Läs mer
  • Jonathan N sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-06-27

Tågaborg
    Bostadsrätt.
    Johanna var väldigt tålmodig, förstående och enkel att ha att göra med. Snabb o tydlig kommunikation. Skulle inte tveka att anlita henne igen. Läs mer
  • Arne T sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-06-24

Husensjö
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Kontakten med Johanna har varit super bra och informativ vi har känt oss trygga hela vägen med Johanna! Från början till slut, hon är noggrann Och lämnar inget åt slumpen!
    Kunnig inom sitt område hur lägenheten skulle presenteras och läggas upp för bästa resultat för denna typ av bostadsrätt. Rekommenderar henne alla dagar i veckan både till försäljning och köp. Läs mer
  • Johannes L sålde sitt hus med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-06-18

Laröd
    Vi är så otroligt glada för att vi haft Johanna som mäklare vid försäljningen av vår bostadsrätt. Johanna är trevlig, noggrann och mycket proffsig i sin yrkesroll. Från dag 1 har Johanna varit tydlig och återkopplat då ny information uppkommit. En helt superb mäklare och person som vi starkt kan rekommendera.
    Stort tack Johanna för ditt fantastiska engagemang. Läs mer
  • Marcus L sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-05-25

Eneborg
    Upplevde Johanna som väldigt lugn och trygg när hon förmedlade försäljning av min lgh. Hela försäljningsprocessen kändes proffsig. Kan varmt rekommendera Johanna. Läs mer
  • Alf P sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-05-14

Ättekulla
    Johanna har sålt min bostadsrätt.
    Hon har bemött mig på både kunnigt och trevligt. Johanna har verkligen levt upp till mina förhoppningar. Hon är en pärla som Fastighetsbyrån måste göra allt för att behålla
    Mvh Läs mer
  • Rebecca L sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-04-13

Västra Berga
    Johanna hjälpte oss med försäljningen av vår bostadsrätt.
    Hon var positiv, driven & engagerad genom hela processen.
    Vi känner oss oerhört nöjda med vårt val av mäklare, och om vi i framtiden kommer sälja igen kommer vi utan tvekan att kontakta Johanna! Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Zakarias A köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-04-11

Ättekulla
    Köpte en etta i Ättekulla. Johanna gjorde ett jättebra jobb från början till slut. Professionell, kommunikativ och tydlig.

Första lägenheten jag köpt, förväntade mig hjälp från mäklaren i de flesta stegen. Johanna höll kontakten genom hela processen och stöttade när det fanns frågor. Jag är nöjd 😄 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén