Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Helsingborg Johanna Thorén
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08

Läs vad 160 Läs vad Johanna Thorén

• Anette S sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-09-11

Ödåkra
    Allt skött på ett bra sätt.Trevlig o kunnig om området Läs mer
  • Henrik S sålde sitt hus med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-09-06

Gustavslund
    Vi är mycket nöjda med Johanna som vi anlitade för försäljning av vårt radhus. Nogrann, pålitlig och trevlig är bara några av hennes egenskaper. Kan varmt rekommendera henne inför din framtida bostadsaffär. Läs mer
  • Maria A
    Maria A sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-08-29

Ättekulla
    Hej!

Jag har sålt en bostadsrätt och är jättenöjd med min mäklare(Johanna Thorén).
    Jag viste inte vad jag skulle förvänta mig men ville ju får lägenhet såld så fort som möjligt och för så bra pris som möjligt. Johanna fixade bra för vi hade kontakt hela tiden och hon var tydligt, hjälpsam och lätt att prata med.
    Så jag tycker hon är superbra👍🏽👍🏽👍🏽 Läs mer
  • Jonas L sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-08-27

Ättekulla
    Jättetrevligt bemötande
    Allt gick som förväntat
    Det kändes bättre att köpa lägenheten än att sälja den men Johanna såg till att det gick så smidigt som möjligt Läs mer
  • Gillis B sålde sitt hus med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

Bårslöv
    Johanna hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och affären gick super snabbt.
    Mycket trevlig och enkel att ha och göra med. Läs mer
  • Mona W köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

Ringstorp
    Tycker att Johanna har varit både proffsig och hjälpsam när det gäller min lägenhet som jag köpte. Informerat och varit väldigt tydlig när det gäller kontrakten mot ägarna. Väldigt hjälpsam och flexibel när jag ville komma och titta på lägenheten, flera gånger. Kommer absolut att rekommendera Johanna och Fastighetsbyrån till vänner och bekanta. Tack för hjälpen Läs mer
  • Daniel C sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

Mörarp
    Skött sig väldigt professionellt och var enkel att få tag i! rekommenderas! Läs mer
  • Marianne A köpte sitt hus med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-24

Jag köpte en kolonistuga. Jag har inget annat än gott att säga om Johanna. Hon var mycket trevlig och skötta allt mycket bra. Läs mer
  • Ludvig E köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-24

Råå
    Köpte en lägenhet på Råå, fick fantastisk hjälp av Johanna med allt gällande lån och kommunikation med säljare. Jämfört med tidigare ointresserade mäklare vi varit i kontakt med så var Johanna super trevlig och hjälpande. Läs mer
  • Linda N sålde sitt hus med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-12

Ödåkra/Björka
    Sålt bostadsrätt radhus
    Johanna kan verkligen kombinera det professionella och det personliga bemötandet. Hon ger en tid att få tänka igenom sina beslut, och kan pusha precis när det behövs, utan att bli för på. Snabb på att återkoppla och skötte försäljningen mycket professionellt, det märks att hon är kunnig inom sitt område.
    Jag kommer rekommendera Johanna framöver, hon är duktig, engagerad och har ett otroligt fint och respektfullt bemötande.
    //Linda Nilsson Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg