Johanna Thorén
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 175 Läs vad Johanna Thorén

• Christer T köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-02-17

Ättekulla
    Vi har köpt lägenhet. Från första dagen har vi blivit bemött av Johanna på ett mycket trevligt sätt. Information har vi fått under hela tiden. Vi är mycket nöjda allt har fungerat mycket bra, högsta betyg. MVH Christer Tofftin. Läs mer
  • Bo L köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-12-20

Söder
    Från första kontakten har vi blivit mycket proffsigt och trevligt bemötta. Vi har bara positiva erfarenheter av kontakterna med Johanna. Läs mer
  • Susana P köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-12-16

Ättekulla
    Jag har köpt en tre rums lägenhet.
    Jag fick allt stöd och hjälp man kan tänkas behöva. Tydlighet, lugn och professionellt bemötande. Läs mer
  • Anna G sålde sitt hus med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-12-05

Bårslöv
    Vi sålde ett radhus med hjälp av Johanna Thorén och är jättenöjda, med bemötande och att hon ställde upp under hela processen. Läs mer
  • Istvan I sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-12-03

Salg af bostadsrätt.
    Otroligt vänlig och professionesl. Hög insikt och grundlig forklaring om försäljningsprocessen.
    Levde 100% upp til forventningerne.
    Kan klart rekommendere Johanna til andra. Läs mer
  • Maria I sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-12-02

Söder
    Jeg bor i Danmark og har solgt min fars lejlighed .
    Johanna har helt fra første sekund været utrolig imødekommende , virkelig god til at forklare hele forløbet fra start til slut .
    Johanna har levet 1000% op til min forventning ,
    Johannas engagement , viden om området var fuldstændig enestående . Jeg har følt mig i fuldstændig trygge hænder , hun har hele tiden holdt os orienteret om salgs forløbet . Alt i alt FANTASTISK oplevelse . Tusind tusind tak . Läs mer
  • Milisav J sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-11-26

Västra Berga
    Johanna är mycket professionell och kan mycket inom fastighetsförsäljning, hon är alltid tillgänglig. Man känner sig mycket välkommen och viktig som kund Läs mer
  • Niklas F köpte sitt hus med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-11-22

Gustavslund
    Köpt radhus, proffsigt bemötande. Kändes trygg. Läs mer
  • Elin T köpte sitt hus med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-11-20

Gustavslund
    Jag och min sambo köpte ett radhus via Johanna och under hela processen var Johanna väldigt serviceminded och gav oss bra information. Jag gillar även att Johanna förutom mailade oss information ringde oss som gav ett varmt intryck!
    Kan varmt rekommendera Johanna som mäklare. Läs mer
  • Tu Dung J sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-11-18

Dalhem
    Jag tycker att Johanna är mycket duktig, har stort erfarenhet, förklara mycket noggrann regler för båda säljare och köpare och väldig snälle. Jag är jätte nöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén