Johanna Thorén

Johanna Thorén

Johanna Thorén är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén har varit registrerad mäklare sedan 2013-11. Johanna Thorén har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 236 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Thorén har haft 74 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 236 Läs vad Johanna Thorén

• köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    2021-07-21
    Hon var så bra med oss , trevligt, hjälpsam och positivt
    2021-07-21
    Vi träffade henne på kontoret och på vårt första möte var hon mycket ödmjuk och öppen för att stötta oss med det hon kunde och hade förutsättningar till. Förväntningarna vi hade var att hon skulle i den utsträckning hon hade kunskap om svara på våra frågor och funderingar kring den nya fastigheten.
    Sammanfattningsvis så anser jag att ny information som dök upp på Byalagsgatan 41a gavs kontinuerligt. Det skickades ut information via både mejl och telefon och det upplever jag som bra och positivt.
    2021-07-19
    Alltid lugn och sansad och tog tid för en vad det än gällde, smått som stort. Otroligt kundfokuserad och med mycket kunskap. Följde upp på det som behövde tredje parts involvering. Professionell mäklare! Hade alla dagar i veckan velat ha med Johanna att göra när det gäller bostad!
    2021-07-19
    Johanna har varit väldigt professionell genom hela processen, är väldigt nöjd och skulle definitivt rekommendera Johanna!
  • Gustav B
    • Ättekulla
    2021-07-06
    Johanna Thorén valde vi efter att träffat många olika mäklare på diverse visningar. Hon är mycket trevlig, ödmjuk och känns väldigt professionell.
    Vi är mycket nöjda med hennes arbete både innan, under och efter försäljningen av vår bostadsrätt.
    Vi kunde inte ha önskat något mer ifrån henne, allt var toppen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Ättekulla
    2021-07-03
    Absolut TOPPEN i alla spörsmålen .
    • Ragnvalla
    2021-07-01
    Toppentjej! Trevlig och duktig, vet vad hon sysslar med. Rekommenderar starkt.
    • Ragnvalla
    2021-07-01
    Johanna är lugn, trygg och proffesionell. Jag som förstagångsköpare har känt mig väl informerad och trygg genom hela processen. Hade inte kunnat önska något mer. 10 av 10 helt enkelt!
    • Centrum Norr
    2021-06-24
    Johanna var otroligt proffsig, förtroendeingivande och lugn, vilket kändes tryggt hela vägen. Uppskattar verkligen detta.
    • Centrum Norr
    2021-06-24
    Proffsig, trevlig och effektiv.
    Hon uppfyllde alla förväntningar jag hade på henne som mäklare med råge.
    Min upplevelse av att ha Johanna som mäklare är enbart positiv, kommer kontakta henne igen om jag ska sälja!