Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Helsingborg Mariella Fåke
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-09 - 2019-08

Läs vad 36 Läs vad Mariella Fåke

• Marita N köpte sin lägenhet med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-09-09

Slottshöjden
    Köpte lägenhet till dottern och hade inga större förväntningar efter tidigare kontakter hos andra mäklarbyråer. Men Mariella visade ett stort engagemang när det uppstod ett litet problem som vi löste tillsammans. Vi är mycket nöjda med både kontakten och lägenheten. Läs mer
  • Magnus G köpte sin lägenhet med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-09-09

Slottshöjden
    Köpte en bostadsrätt där Mariella gjorde ett fantastiskt arbete. Som mäklare uppfattade jag henne som positiv, saklig och påläst. Min upplevelse är långt över förväntan. Läs mer
  • Frederik O köpte sin lägenhet med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-08-05

Eneborg
    Super dygtig, og hjalp mig rigtig meget da jeg havde problemer med at oprettet en konto i Sverige. Jeg vender klart tilbage til Mariella når jeg en dag skal sælge min lejlighed igen 😊😊😊 Läs mer
  • Julia N köpte sin lägenhet med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-24

Slottshöjden
    Mariella hjälpte mig att köpa min första lägenhet! Hon guidade mig från start till slut på ett väldigt proffesionellt sätt. Lätt att få tag på, kompetent och väldigt hjälpsam. Verkligen värd att rekommendera! Läs mer
  • Lina G köpte sitt hus med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-12

Bårslöv
    Bra, tydlig och proffsig...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx'xxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Bengt Gunnar A sålde sitt hus med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-02

Vallåkra
    Sålt föräldrar hemmet!Mariella gjorde ett mycket bra arbete och vi är nöjda det blev över förväntan väldigt bra!!Hon kan sin yrkesroll och gör det med bravur!! Läs mer
  • Isabelle Viktoria A köpte sin lägenhet med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-04-25

Mörarp
    Jag har köpt en bostadsrätt.

När jag bestämt mig för att köpa bostaden och sa att jag först ville besiktiga lägenheten så blev jag dumförklarad utav mäklaren, likaså när jag lade buden.

Pga detta tvekade jag nästan om jag skulle genomföra köpet eller ej. Nu är jag MYCKET glad att jag köpte bostaden.

Tyckte däremot att på själva tillträdesdagen då jag skulle betala för lägenheten på möte med mariella och säljaren, att mariella var bra under detta möte. Läs mer
    2019-04-25 Mariella F svarar Isabelle Viktoria A
    Hej Isabelle!

Vad roligt att du är nöjd och trivs i bostaden. Som mäklare bevakar jag säljarens ekonomiska intressen och arbetar för det högsta möjliga slutpriset. Jag hoppas att din upplevelse vid förhandlingen ger dig en inblick i hur jag hade arbetet för dig när du säljer bostaden i framtiden.
    Önskar dig en trevlig vår!
  • Anna Klara Margareta R köpte sin lägenhet med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-04-06

Rosengården
    Trevligt och bra bemötande. Duktig på sitt jobb.
    Dock för mycket konversationer genom sms, svarade sällan när vi ringde. Hade känts bättre att ta vissa samtal och frågor över telefon. Läs mer
  • Frida Z köpte sin lägenhet med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-04-05

Centrum
    Mariella är både proffsig och personlig!
    Rekommenderas varmt! :) Läs mer
  • Måns H sålde sitt hus med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-03-28

Bårslöv
    Svara snabbt när man söker henne ,har sålt en bostadsrätt,gick snabbt ,jätte trevligt bemötande ,hon levde upp till våra förväntningar med råge Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén