Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Helsingborg Mariella Fåke
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-05

Läs vad 30 Läs vad Mariella Fåke

• Isabelle Viktoria A köpte sin lägenhet med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-04-25

Mörarp
    Jag har köpt en bostadsrätt.

När jag bestämt mig för att köpa bostaden och sa att jag först ville besiktiga lägenheten så blev jag dumförklarad utav mäklaren, likaså när jag lade buden.

Pga detta tvekade jag nästan om jag skulle genomföra köpet eller ej. Nu är jag MYCKET glad att jag köpte bostaden.

Tyckte däremot att på själva tillträdesdagen då jag skulle betala för lägenheten på möte med mariella och säljaren, att mariella var bra under detta möte. Läs mer
    2019-04-25 Mariella F svarar Isabelle Viktoria A
    Hej Isabelle!

Vad roligt att du är nöjd och trivs i bostaden. Som mäklare bevakar jag säljarens ekonomiska intressen och arbetar för det högsta möjliga slutpriset. Jag hoppas att din upplevelse vid förhandlingen ger dig en inblick i hur jag hade arbetet för dig när du säljer bostaden i framtiden.
    Önskar dig en trevlig vår!
  • Anna Klara Margareta R köpte sin lägenhet med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-04-06

Rosengården
    Trevligt och bra bemötande. Duktig på sitt jobb.
    Dock för mycket konversationer genom sms, svarade sällan när vi ringde. Hade känts bättre att ta vissa samtal och frågor över telefon. Läs mer
  • Frida Z köpte sin lägenhet med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-04-05

Centrum
    Mariella är både proffsig och personlig!
    Rekommenderas varmt! :) Läs mer
  • Måns H sålde sitt hus med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-03-28

Bårslöv
    Svara snabbt när man söker henne ,har sålt en bostadsrätt,gick snabbt ,jätte trevligt bemötande ,hon levde upp till våra förväntningar med råge Läs mer
  • Agneta W köpte sitt hus med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-03-10

Wilson Park
    Vi har haft hjälp av Mariella i både köp av hus och försäljning av bostadsrätt. Mariella har skött båda delar väldigt bra. Hon har varit trevlig, noggrann och kompetent. Hon har varit snabb med svar på frågor och alltid återkommit snabbt när man behövt komma i kontakt. Mariella levde upp till alla våra förväntningar. Läs mer
  • Eva L sålde sitt hus med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-02-27

Ramlösa
    Mariella har sålt min villa snabbt tryggt och med ett fantastiskt trevligt sätt. Mariella har levt upp till mina förväntningar med råge. Har fått mej att känna mej trygg i vad hon gjort.Skulle absolut rekomendera henne till alla som ska köpa eller sälja bostäder bara att gratulera Fastighetsbyrån till att ha en henne i sin stab. Läs mer
    Mariella F gillar detta
  • Anne-Lee J köpte sin lägenhet med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-01-30

Centrum
    Mariella var min mäklare när jag köpte en BR på Kungsgatan 8 i Helsingborg. Hon bemötte mej och mina frågor på ett mycket trevligt och sympatiskt sätt. Väldigt tillmötesgående i hela affären som flöt på riktigt smidigt hela vägen. Jag ger henne högsta betyg! / Anne-Lee Jönsson Läs mer
    Mariella F gillar detta
  • Hilda O sålde sin lägenhet med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-01-29

Rosengården
    Mariella är alltid väldigt professionell och tar väl hand om sina kunder. Påläst och omhändertagande. Kan absolut rekommendera henne. Läs mer
    Mariella F gillar detta
  • Sabina Destiny Z köpte sin bostad med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-12-21

Första bostadsrätten köpt.
    Mariella var väldigt lugn och samlad, förklarade väldigt pedagogiskt. Väldigt enkel att ha att göra med.
    Lätt att få tag på och återkommer alltid. Läs mer
    Mariella F gillar detta
  • Christopher A sålde sin bostad med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-11-21

Bra bemötande och utfall. Avgörande för mig är att kunna definiera förväntningar, målsättning och gränssnitt i flexibilitet i början av försäljningsprocessen för att skapa rätt värdeplattform och strategi. När detta var på plats funkade samarbetet mycket bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén