Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Helsingborg Mariella Fåke
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 24 kunder tycker om Mariella Fåke

• Anne-Lee J köpte sin lägenhet med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-01-30

3:a
    88m²
    Centrum
    Mariella var min mäklare när jag köpte en BR på Kungsgatan 8 i Helsingborg. Hon bemötte mej och mina frågor på ett mycket trevligt och sympatiskt sätt. Väldigt tillmötesgående i hela affären som flöt på riktigt smidigt hela vägen. Jag ger henne högsta betyg! / Anne-Lee Jönsson Läs mer
  • Hilda O sålde sin lägenhet med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-01-29

3:a
    75m²
    Rosengården
    Mariella är alltid väldigt professionell och tar väl hand om sina kunder. Påläst och omhändertagande. Kan absolut rekommendera henne. Läs mer
  • Sabina Destiny Z köpte sin bostad med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-12-21

Första bostadsrätten köpt.
    Mariella var väldigt lugn och samlad, förklarade väldigt pedagogiskt. Väldigt enkel att ha att göra med.
    Lätt att få tag på och återkommer alltid. Läs mer
  • Christopher A sålde sin bostad med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-11-21

Bra bemötande och utfall. Avgörande för mig är att kunna definiera förväntningar, målsättning och gränssnitt i flexibilitet i början av försäljningsprocessen för att skapa rätt värdeplattform och strategi. När detta var på plats funkade samarbetet mycket bra. Läs mer
  • Anna H skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-10-25

Sålt bostadsrätt. Generellt OK bemötande av MF.
    Men till en början missförstånd/pratade förbi varandra, för det uppstod oklarheter. Detta reddes ut vid möte och sen hanterades affären bra och affärsmässigt. Nöjda med avslutet. (Affären avslutas i dec-18.) Läs mer
    Mariella F gillar detta
  • Marie R köpte sin bostad med hjälp av Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-10-20

Efter att ha varit i kontakt med ett flertal mäklare var det en positiv upplevelse att träffa Mariella Fåke. Jag blev bemött av henne på ett mycket trevligt sätt. Hon var vänlig, kunnig och hjälpsam på alla sätt vid köpet av en lägenhet. Hon tog sig verkligen tid att förklara allt och även efter kontraktet var skrivet var hon alltid tillgänglig att svara på frågor. I stället för ett snabbt sms, tog hon sig att att ringa och skulle hon missa ett samtal från mig behövde jag aldrig vänta länge förrän hon ringde mig tillbaka.
    Mariella är en mäklare med högsta betyg, inte bara professionellt utan även på ett personligt sätt!

Marie Rosdahl Läs mer
  • Amra S skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-06-08

Väldigt trevlig och ärlig vilket vi uppskattade jättemycket. Bostaden såldes för 1 050 000, vi hade ett mål att sälja den för 1M. Jag hade inte jättehöga förväntningar då jag egentligen var ivrig för att bara få lägenheten såld, men under tiden uppkom det frågor från min sida som Mariella bemötte professionellt och intygade mi att allt skulle bli bra - vilket det också blev! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-07-02 Mariella F svarar Amra S
    Hej Amra,

Tack för de fina orden!
    Det var en ära att få jobba med er.

Lycka till med alla renoveringar!
  • Anna W skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-05-12

Kunde inte ha haft en bättre mäklare vid försäljning av min lägenhet. Läs mer
    2018-07-02 Mariella F svarar Anna W
    Hej Anna,

Dina ord värmer otroligt mycket!
    Tack för förtroendet och för många trevliga samtal.

Lycka till i ditt nya fina hus!
  • Isabelle P skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-05-11

Mariella är en mycket kompetent och trevlig mäklare. Allting gick bra och smidigt. Läs mer
    2018-07-02 Mariella F svarar Isabelle P
    Hej Isabelle,

Det var så roligt att träffa er och jag tackar er för ert förtroende!
    Hoppas ni trivs bra i er lägenheten och utnyttjar vädret och det underbara strandnära läget ni har.
  • Gitte S skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-05-10

Mariella är en driftig och jordnära person. Försäljningen av vår lägenhet skötte hon bra. Läs mer
    2018-07-02 Mariella F svarar Gitte S
    Hej Gitte,

Jag tackar för de varma orden!
    Det uppskattar jag verkligen.

Ett varmt lycka till i ert fantastiska hus!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén