Martin Sadowski
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-12 - 2019-11

Läs vad 97 Läs vad Martin Sadowski

• Mats B sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-12-08

sålt lgh 5 rum. trevlig mäklare med bra energi och bemötande. Läs mer
  • Mathías E sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-12-04

Västra Berga
    han har gjort det jag ville, så jag e nöjd Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Maj-Britt S sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-11-01

Husensjö
    Bostadsrätt. Martin var mycket effektiv och trevlig med ett lättsamt sätt.
    Allting gick mycket snabbt och smidigt.
    Det blev mycket bättre än vad vi hade förhoppningar om. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Tommy S köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-10-14

Ättekulla
    Martin har hela tiden uppträtt lugnt och förtroendeingivande.
    Om vi någon ska sälja vår bostad då anlitar vi gärna Fastighetsbyrån och Martin ! Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Elisabeth R köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-10-07

Tågaborg
    Bra! Och till mötes gående! Hade inte så mycket personlig kontakt, men han va anträffbar per Mail och sms. Kan rekommenderas!! Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Gordana F sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-10-03

Tågaborg
    Martin imponerade redan vid första mötet - påläst och kunnig. Men - och kanske främst - också med en tydlig strategi och taktik för hur han tänkte kring försäljningen av min lägenhet.

Martin har varit ett väldigt bra stöd under hela processen - tillgänglig och lätt att resonera och rådgöra med.

Kan inget annat än varmt rekommendera Martin. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Anette A köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-09-25

Slottshöjden
    Mycket trevlig och enkel. Snabbt svar och hjälp på olika frågor. Köpt en bostadsrätt på två rum. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Ljiljana R sålde sitt hus med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-09-22

Ödåkra/Björka
    Martin Sadowski är underbart mäklare , trevlig, kunnig, effektivt lätt att prata med honom , jag är jättenöjd att har fått en så duktig mäklare, kan varmt rekommendera han MVH Lliljana Radojevic Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Emma H sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-09-13

Eneborg
    Bra och erfaren mäklare. Kändes ärlig genom hela processen och arbetade väldigt effektivt. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Timothy E sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-08-09

Slottshöjden
    Jag sålde en tvåa (57 kvadrat) i området Slottshöjden i helsingborg.
    Martin Sadowski från fastighetsbyrån fick både mig och kunderna att känna sig bekväma, något inte alla klarar av.
    Färväntningarna jag hade på affären matchade väldigt bra med Martins, vi var på samma sida från dag ett.

Ursprungligen trodde jag att lägenheten skulle sälja ganska direkt, men efter en längre period och ett bra pris så är jag nöjd! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén