Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Helsingborg Martin Sadowski
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-09 - 2019-08

Läs vad 89 Läs vad Martin Sadowski

• Emma H sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-09-13

Eneborg
    Bra och erfaren mäklare. Kändes ärlig genom hela processen och arbetade väldigt effektivt. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Timothy E sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-08-09

Slottshöjden
    Jag sålde en tvåa (57 kvadrat) i området Slottshöjden i helsingborg.
    Martin Sadowski från fastighetsbyrån fick både mig och kunderna att känna sig bekväma, något inte alla klarar av.
    Färväntningarna jag hade på affären matchade väldigt bra med Martins, vi var på samma sida från dag ett.

Ursprungligen trodde jag att lägenheten skulle sälja ganska direkt, men efter en längre period och ett bra pris så är jag nöjd! Läs mer
  • حمزة ا
    حمزة ا köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-08-07

Fredriksdal
    Absolut jordnära och personlig service som sticker ut. Duktig och kunnig är Martin. Bra jobbat Läs mer
  • Louise M
    Louise M köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-08-06

Västra Berga
    Vi köpte lägenhet på kadettgatan, Martin är väldigt trevlig och bemöter en proffesionellt.han är snabb med att hjälpa till om det är något och svarar alltid när man ringer han. vi är väldigt nöjda. Med vänliga hälsningar. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Linus K köpte sitt hus med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-08-02

Ödåkra
    Mycket mycket bra! Vi köpte rtt radhus i ödåkra. Martin var väldigt lätt att ha o göra med Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Fredrik P sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-25

Husensjö
    Martin är professionell och lösningsorienterad. Han hjälpte oss att sälja en lägenhet mitt under semestertider. Jag fick alltid uppdateringar om läget och kontraktskrivandet gick smidigt.

Rekommenderas starkt! Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Nick S sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-11

Miatorp
    Martin fick i uppdrag att sälja min 3a på 73 m2 och det tog inte mer än några dagar så var den såld.

Det har varit en väldigt god kontakt med Martin under hela försäljningen och jag kände snabbt ett stort förtroende för honom.

Proffesionell och jordnära.
    5/5 Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Jan-Erik N sålde sitt hus med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-10

Husensjö
    Han sålde vår Brf. Mycket trevlig och kunnig att ha att göra med. Mycket bra när det skulle ”skrivas”. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Tina A köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-05-30

Rosengården
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt och avslappnat bemötande.
    Hade inga förväntningar. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Filip G sålde sitt hus med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-04-17

Bårslöv