Martin Sadowski
Registrerad mäklare sedan 2016-03-11
Aktiv på Reco.se sedan 2016-10-28
2019-07 - 2020-06

Läs vad 116 Läs vad Martin Sadowski

• Tim S köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-07-01

Eneborg
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet, vårt intryck av Martin var att han var nogsam med arbetet och serös. Pappersarbetet vid köpet sköttes väldigt bra och vi fick inga problem. Vi är väldigt nöjda Med Fastighetsbyrån.
    Med vänlig hälsning
    Tim Ström i Helsingborg Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Mirela A sålde sitt hus med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-07-01

Ättekulla
    Martin hjälpte oss att sälja vår fastighet. Professionellt bemötande , snabb återkoppling och trygg i sin roll som mäklare.
    Rekommenderar gärna bästa mäklare Martin 🌸 Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Dennis P köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-06-19

Västra Berga
    Väldigt bra bemötande, och en väldigt smidig och snabb affär. Tack Martin! Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Jan-åke L köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-06-18

Söder
    Mycket bra. Snabb att ge svar. Pålitlig. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Mona Anita S köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-05-20

Raus Södra
    Jag har köpt ett radhus och är mycket nöjd med hur Martin hanterat köpet Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Denise B köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-04-20

Västra Berga
    Köpte en bostadsrätt i Helsingborg tillsammans med pojkvännen. Vi båda är förstagångsköpare av bostad och Martin lotsade och vägledde oss på ett tydligt och professionellt sätt. Han har varit väldigt tillmötesgående, trevligt och hjälpsam i alla lägen. Vi kommer definitivt att rekommendera honom om det är någon i vår krets som behöver sälja bostäder i framtiden. Galet nöjd! Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Mikael K köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-04-07

Adolfsberg
    Köpte en renoveringslägenhet.
    Mäklaren Martin var väldigt proffsig och gav konkreta & ärliga svar. Han vet vad han pratar om! Kunnig och trevlig!
    Kommer göra fler affärer med honom framåt. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Claes L sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-28

Västra Berga
    Sålt lägenhet på 2 rök på 60.5 kvadrat.

Har blivit mycket väl bemött av en kunnig mäklare.

Förväntade mig att få sålt bostaden snarast för ett bra pri, och mäklaren levde verkligen upp till dem.

Har blivit mycket väl bemött och fått svar på mina frågor . Läs mer
  • Ann-Charlotte A
    Ann-Charlotte A sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-26

Planteringen
    Martin har alltid en positiv inställning, missade ibland att känna av mina indikationer vilket gjorde att köparen fick igenom sina krav. Läs mer
  • Helén J sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-20

Slottshöjden
    Har sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren hade ett trevligt bemötande men han intygade att han kunde sälja till ett högre pris så därför valde jag att anlita honom trots att han tog ett högre arvode inkl. min rabatt som kund i Sparbanken än andra mäklare jag varit i kontakt med.
    Priset blev samma som andra mäklare så det kostade mig ca 10 000 kr extra i mäklararvode att anlita Martin. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén