Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Helsingborg Martin Sadowski
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-12 - 2019-05

Läs vad 81 Läs vad Martin Sadowski

• Tina A köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-05-30

Rosengården
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt och avslappnat bemötande.
    Hade inga förväntningar. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Filip G sålde sitt hus med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-04-17

Bårslöv
    SuperB, snabb och smidig ! Rekommenderas starkt ! Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Amir J köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-04-01

Eneborg
    Enkel, tydlig och snabb på att hjälpa och förklara för en förstagångsköpare! Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Markus P köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-02-26

Eneborg
    Jag köpte en bostadsrätt med hjälp av fastighetsbyrån i Helsingborg, jag blev bemött väldigt professionellt av mäklaren och eftersom att detta var mitt första köp så kände jag att jag fick den hjälp som jag var ute efter.

Jag var ute efter att få en lägenhet fort så ringde upp fastighetsbyrån som skickade över förslag till mig tills jag till slut hittade en lägenhet som passade mig, jag gick på visning och kände att lägenheten var perfekt. Mäklaren kontaktade då säljaren och vi kom överens om ett bra pris och jag kunde avsluta affären väldigt fort. Bara positivt. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Åsa L köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-02-06

Stattena
    Köpte lägenhet på Grubbagatan. Martin gav ett proffsigt intryck, lyhörd, tillgänglig och tillmötesgående. Super nöjd med mäklare, säljare och lägenheten. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Nabil Y sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-01-24

Martin sålde min bostad på Vagnmansg. 28
    snabbt enkelt och bra pris.
    bra bemötande av mäklaren.

Rekommenderar
    Martin Sadowski som mäklare!

Nabil. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Maria L köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-01-23

Eneborg
    Köpte min första lägenhet, en 2a på Eneborg. Martin var mycket tillmötesgående och svarade tålmodigt på alla mina frågor (vissa som jag kanske egentligen borde frågat någon annan- men Martin ställde upp och hjälpte mig med allt). Han svarade även när jag hörde av mig på obekväma tider, samt var mycket flexibel inte bara inför en första visning, utan även när jag ville komma på en andra visning.
    En liten anledning till att han inte får högsta betyg är att det var svårt att inleda en kontakt, då jag skickade några mail som han inledningsvis missade. När kontakten väl var etablerad var detta dock inget problem längre. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Anna V sålde sin bostad med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-12-01

Sålde en 4:a på Västra Berga i Helsingborg på 11 dagar från första Hemnetvisningen. Vi fick priset vi ville ha trots att det var nära jul. Martin är alltid tillgänglig i telefon och kan det fina mäklarspelet så att både säljare och köpare känner sig nöjda. Detta är andra gången vi anlitar Martin och vi hade gjort det en tredje gång också. Han är realistisk, tillgänglig, snabb och ibland lite pushig, vilket kan behövas för att en affär ska bli av. Stort tack! Rekommenderas. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Emmy O sålde sin bostad med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-12-01

Sålde min lägenhet på Tågaborg. Martin var toppen! Läs mer
  • Pia P
    Pia P sålde sin bostad med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-11-21

Mitt uppdrag till Martin gällde försäljning av bostadsrätt på Husensjö. Martin gjorde ett mycket gott intryck genom en vårdad stil, artig, lyssnande och "närvarande". Han var också snabb i återkoppling via samtal och mail, vilket uppskattades. För att sammanfatta affären kan jag alltså varmt rekommendera Martin! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén