Martin Sadowski
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 109 Läs vad Martin Sadowski

• Claes L sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-28

Västra Berga
    Sålt lägenhet på 2 rök på 60.5 kvadrat.

Har blivit mycket väl bemött av en kunnig mäklare.

Förväntade mig att få sålt bostaden snarast för ett bra pri, och mäklaren levde verkligen upp till dem.

Har blivit mycket väl bemött och fått svar på mina frågor . Läs mer
  • Ann-Charlotte A
    Ann-Charlotte A sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-26

Planteringen
    Martin har alltid en positiv inställning, missade ibland att känna av mina indikationer vilket gjorde att köparen fick igenom sina krav. Läs mer
  • Helén J sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-20

Slottshöjden
    Har sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren hade ett trevligt bemötande men han intygade att han kunde sälja till ett högre pris så därför valde jag att anlita honom trots att han tog ett högre arvode inkl. min rabatt som kund i Sparbanken än andra mäklare jag varit i kontakt med.
    Priset blev samma som andra mäklare så det kostade mig ca 10 000 kr extra i mäklararvode att anlita Martin. Läs mer
  • Susanna A sålde sitt hus med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-13

Ättekulla
    Har en bostadsrätt som blev såld innan visning. Martin är en energisk och duktig mäklare som bryr sig om sina kunder. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Joel L sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-11

Tågaborg
    * Lägenhet
    * Mycket proffsigt
    * Martin levde upp till alla våra förväntningar. Förväntade oss ett stort engagemang och en tät dialog Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Emilia C sålde sitt hus med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-02-29

Ättekulla
    Martin sålde vårt radhus med ett stort engagemang. I första mötet framgick det tydligt att Martin hade koll på området och hade en kundlista som var intresserade av vårt boende. Martin är lätt att få tag på och stöttar genom hela processen. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare! Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Amanda V sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-02-22

Raus Södra
    Bostadsrättsradhus. Sålt. Bra bemötande. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Alexander M sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-02-03

Tågaborg
    Otroligt duktig mäklare, professionell, engagerad och väldigt tillmötesgående. Hjälpte mig att sälja min lägenhet och tog hand om allt, löste det kanon och är väldigt nöjd med resultatet!

Rekommenderas starkt, kommer utan tvekan höra av mig till Martin nästa gång det är dags! 👌 Läs mer
  • Grzegorz W
    Grzegorz W sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-01-29

Ättekulla
    Martin har hjälpt oss sälja vår bostad. Han är väldig kunnig, engagerad och proffsig. Han hade en tydlig strategi och taktik för hur han tänkte kring försäljningen. Han var väldigt bra stöd, tillgänglig, tillmötesgående. Rekommenderas. Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Roland C sålde sitt hus med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-01-21

Ödåkra
    Martin har fullföljt sitt uppdrag på ett absolut föredömligt sätt, av mig som kund med mycket bra erfarenhet av mäklare så rekommenderar jag honom ned de absolut bästa rekommendationer Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén