Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Helsingborg Martin Sadowski
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 74 kunder tycker om Martin Sadowski

• Anna V sålde sin bostad med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Sålde en 4:a på Västra Berga i Helsingborg på 11 dagar från första Hemnetvisningen. Vi fick priset vi ville ha trots att det var nära jul. Martin är alltid tillgänglig i telefon och kan det fina mäklarspelet så att både säljare och köpare känner sig nöjda. Detta är andra gången vi anlitar Martin och vi hade gjort det en tredje gång också. Han är realistisk, tillgänglig, snabb och ibland lite pushig, vilket kan behövas för att en affär ska bli av. Stort tack! Rekommenderas. Läs mer
  • Emmy O sålde sin bostad med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Sålde min lägenhet på Tågaborg. Martin var toppen! Läs mer
  • Pia P
    Pia P sålde sin bostad med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mitt uppdrag till Martin gällde försäljning av bostadsrätt på Husensjö. Martin gjorde ett mycket gott intryck genom en vårdad stil, artig, lyssnande och "närvarande". Han var också snabb i återkoppling via samtal och mail, vilket uppskattades. För att sammanfatta affären kan jag alltså varmt rekommendera Martin! Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Lars P sålde sin bostad med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Vi har överlät försäljningen av vår bostadsrätt till Fastighetsbyrån, Martin Sadowski som åtog sig och fullföljde uppdraget på ett mycket hedervärt sätt.
    Alla kontakter sköttes på ett smidigt sätt och han var alltid anträffbar när man undrade över något.
    Förutom att vara trevlig så besatt han alla de kvaliteter man förväntar sig av en bra mäklare. Vad mer kan man begära? Läs mer
    Martin S gillar detta
  • Viviann G köpte sin bostad med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Martin var trevlig i sitt bemötande och man fick förtroende för honom inte pushig och glättig som vissa säljare kan vara Läs mer
  • Sabina K skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Vi har sålt våran lägenhet av Martin Sadowski på 8 dagar. Han är väldig trevlig, duktig mäklare som har bemött oss med respekt och gav oss förtroende att han kan sitt jobb. Väldig bra och duktig mäklare. All respekt till honom. Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L sålde sin bostad med hjälp av Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Martin Sadowski har nu sålt två olika bostadsrätter till mig, två fantastiska försäljningar! Martin lever upp till alla mina höga förväntningar och mycket där till. Jag kan starkt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Philip A
    Philip A skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag var o tittade på en lägenhet som Martin förmedlade och vi bestämde oss för att slå till. Martin var kanon på alla sätt och han hjälpte mig även att sälja min lägenhet. Allt gick smidigt och vi e jöttenöjda med Martin. Kan verkligen rekommendera honom till alla som behöver hjälp med att sälja lägenhet i Helsingborg. Läs mer
    Johan B, Martin S gillar detta
  • Fredrik E skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Genuin och väldigt seriös mäklare som tog emot mig som köpare oerhört bra från första början. Gav en superbra beskrivning över lägenheten och skapade en riktig hemmakänlsa.
    Jag är jättenöjd med Martins insats och jag finner ingenting som jag skulle kunna klaga på, spot on! Läs mer
  • Rikard E skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Kan verkligen rekommendera Martin Sadowski.
    Skicklig, ödmjuk och säker fastighetsmäklare. Lätt att få tag på och en suverän återkoppling på funderingar vi hade kring försäljningen.
    Vi träffade fler mäklare innan vi bestämde oss för Martin. Dom andra mäklarna trodde inte på den prisbild vi ville ha, men det gjorde Martin. Ingenting är omöjligt, sa han, men det kan ta lite tid..
    Det gjorde det dock inte. Martin klarade av försäljningen snabbt med bravur!

Tack för ett bra jobb Martin!
    Anette & Rikard Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg