Sara Engström
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 17 Läs vad Sara Engström

• Marcus J köpte sitt hus med hjälp av Sara Engström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-04-03

Mörarp
    Köpte en villa, blev direkt positivt överraskad av Sara. Det var väldigt lugnt och lättsamt och det var alltid god service och bemötande under hela vägen. Toppenmäklare! Läs mer
  • Gabriella P köpte sitt hus med hjälp av Sara Engström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-30

Mariastaden
    Sara har varit en väldig trygg mäklare för oss när vi köpte vårt kedjehus. Man märker att hon kan sin grej och det fick oss att känna att vi var i goda händer. Vi hade gärna valt Sara igen om vi någon gång i framtiden bestämmer oss för att sälja och köpa nytt. Läs mer
  • Christian A
    Christian A sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-19

Raus Södra
    Sålt ett radhus med hjälp av Sara. Hon gav verkligen allt för att vi skulle lyckas vilket vi är väldigt tacksamma för. Läs mer
    SARA E gillar detta
  • Lindsie R sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-16

Ättekulla
    Sålde min bostadsrätt! Fick väldigt bra bemötande och service från första samtalet. Väldigt dedikerad, hängiven och gör det där lilla extra! Tydlig och rak och mycket ”go”.

Försäljningen gick snabbt och effektivt.

Väldigt nöjd med Sara och rekommenderar henne varmt. Läs mer
    SARA E gillar detta
  • Mats H sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-16

Rydebäck
    Har sålt min bostad via Fastighetsbyrån. Med ett snabbt och bra resultat Läs mer
    SARA E gillar detta
  • Maria Helena Eleonor C köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Engström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-07

Miatorp
    Hej! Jag köpte min bostadsrätt för 650.000kr på Planteringsvägen 104B av sara Engström har bara fått en positiv känsla av henne. ett så härligt bemötande och så smidig affär.har fått hjälp med allt som jag skulle ha hjälp med och undrade över.kan bara säga positivt om allt.kan varmt rekommendera Sara Engström till andra. så snäll och omtänksam och positiv och glad person.och i och med allt va så bra hadde jag gärna anlitat Sara när jag en gång ska sälja min bostad i framtiden.mvh Maria Christensen Läs mer
    SARA E gillar detta
  • Dario B köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Engström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-02-16

Ättekulla
    Köpt bostadsrätt, super bra bemötande, inga förväntningar då det är mitt första lägenhets köp. Min upplevelse var fantastiskt bra. Läs mer
    SARA E gillar detta
  • Birgitta P sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-02-16

Råå
    2:à på Råå med öppen planlösning, 5:e vån med sundsutsikt Öresund, Danmark och Ven, utsikt från 3 håll, 3år gammalt. Inglasad balkong i vänsterläge. Mäklaren Sara har jobbat snabbt och effektivt, hela tiden lämnat information om läget på en egen länk för oss. Fantastiskt serviceminded och med ett trevligt bemötande alltid. Vi är nöjda med slutresultatet och priset. Sara är som klippt och skuren för detta jobb.kan varmt rekommendera henne. Är 4:e ggn vi använder FB för övrigt. Läs mer
    SARA E gillar detta
  • Eva V sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-02-09

Tågaborg
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Snabbt och effektivt bemötande.

Min förväntning var en mäklare som skulle fixa fotografering och visningar.

Sara överträffade mina förväntningar. Förutom ovanstående lyssnade hon på mina frågor, kom med synpunkter och förslag på hur jag kunde agera i processen.

Allt har fungerat perfekt och jag har aldrig behövt vara orolig för något. Läs mer
    SARA E gillar detta
  • Tanja W sålde sitt hus med hjälp av Sara Engström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-02-03

Mariastaden
    Sålt på förhandsvisning, en mycket smidig och snabb affär. Sara är driven, personlig och professionell. Mycket nöjd! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén