Sara Engström
Registrerad mäklare sedan 2019-08-13
Aktiv på Reco.se sedan 2019-10-02
2019-08 - 2020-07

Läs vad 29 Läs vad Sara Engström

• Sofie N köpte sitt hus med hjälp av Sara Engström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-08-05

Ramlösa
    Köpte radhus i ramlösa. Sara är en mycket Positiv och glad person, och har ett mycket fint kundbemötande 👍🏻 Läs mer
    SARA E gillar detta
  • Helen H sålde sitt hus med hjälp av Sara Engström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-06-30

Ramlösa
    Vi blev hänvisade till Sara via Swedbank Helsingborg. Innan vi hade träffat Sara var det därför inte självklart att vi skulle anlita just henne men det krävdes inte många sekunder för att förstå att Sara är en alldeles ordentligt duktig fastighetsförmedlare.

Vi uppskattade Saras tydlighet, kunskap och driv.

Sara fanns vid vår sida genom hela processen och levererade alltid förstklassigt. Jag kan med varm hand rekommendera Sara till den som ska sälja sitt boende. Väljer du Sara kommer du att bli supernöjd! Läs mer
    SARA E gillar detta
  • Anders S sålde sitt hus med hjälp av Sara Engström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-06-15

Brohult
    Vi har sålt vår villa via Sara, hennes agerande har helt uppfyllt våra tankar och önskemål. Läs mer
    SARA E gillar detta
  • Ebba W sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-06-01

Rosengården
    Sara har sålt vår lägenhet.
    Vi fick ett fantastiskt bemötande och Sara har under hela processen varit drivande och professionell, det är tack vare henne vi nu kan flytta till vårt drömhem! Läs mer
  • Roger M
    Roger M sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-05-22

Rosengården
    Sara fick förtroendet att sälja vår bostadsrätt, och det har fungerat riktigt bra på alla sätt!
    Vi är Mycket Nöjda !!! Läs mer
    SARA E gillar detta
  • Maheswaran V köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Engström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-05-15

3:a
    Tågaborg
    Vi har köpt från Sara en lägenhet. Sara var mycket vänlig och lätt att diskutera våra saker och vad vi behöver. Hon var trevlig att förklara alla procedurer och se till att vi förstod allt i varje steg i processen.

Vi hade en underbar upplevelse att köpa en lägenhet tack vare Sara. Läs mer
    SARA E gillar detta
  • Sebastian W sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-05-08

Högaborg
    Sara Engström var väldigt trevlig, tydlig och hårt arbetande som mäklare. Hon var tillgänglig hela veckan och hade tips och idéer för att hjälpa mig med försäljningen på bästa sätt. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    SARA E gillar detta
  • Ellen Lise S köpte sitt hus med hjälp av Sara Engström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-05-04

Pålstorp
    Jag har köpt en kolonistuga på Örby sommarstad. Sara är professionell, kunnig och har mycket hög servicekänsla. Bra bemötande och jättetrevlig. Lätt och snabb affär och återkom snabbt i mail och meddelanden. Helt enkelt en mäklare som jag både kan rekommendera och även använda igen. Vänligen Ellen Läs mer
    SARA E gillar detta
  • Carl-olof O köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Engström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-05-02

Råå
    Sara Engström har skött sig exemplariskt. Hon har visat stor kunnighet och ett väldigt bra bemötande. Läs mer
    SARA E gillar detta
  • Susanne H sålde sitt hus med hjälp av Sara Engström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-04-25

Mariastaden
    Sara hjälpte till med vår husförsäljning. Hon är engagerad, alltid positiv och höll oss uppdaterade under hela processen. Kan absolut rekommendera henne! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén