Torres Nasir
en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att jag får förverkliga människors drömmar.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är duktig på att sätta mig in i kundens situation och bli mer som vän än en mäklare till dem.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som Social, Kompetent, Målmedveten och Ärlig.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden styrketränar jag eller umgås med vänner och familj.
Södra Kyrkogatan 12
252 23 Helsingborg — Visa karta

Vad tror Torres att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 35 kunder tycker om Torres Nasir

• Malin L skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Arrogant bemötande. Köpt en 3 rums lägenhet i Helsingborg. Läs mer
    2018-10-13 Torres N svarar Malin L
    Hej Malin!

Vad tråkigt att du tycker som du gör.
    Jag strävar alltid efter nöjda kunder. Jag är hemskt ledsen om du jag har upplevts som arrogant.

• Marlene E skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Köpt en bostad.
    Han frågade samma frågor flera gånger som om han inte noterat svaren första gångerna jag svarat.
    Han är mycket dålig på att återkoppla gällande frågor vi haft efter köpet. Har frågat flera gånger där han säger att han ska återkomma men ingen återkoppling har skett. Läs mer
    2018-09-18 Torres N svarar Marlene E
    Hej Marlene!

Jag uppskattar er feedback och hoppas att ni trivs bra i er nya bostad.

Gällande min återkoppling är det alltid svårt när det är fler parter inblandade. I detta fallet befann sig säljaren utomlands vilket gjorde kommunikationen svårare än vanligt.
    Ha en fortsatt bra dag!
  • Nishant Rakesh V skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres doesnt know anything about the house he is selling. doesnt have any clue on the previous owner and the issues ongoing in the house. Has covered up a lot of lies to cover up previous owner irrespoisible behaviour of not fixing major issues in the house. The house was handed over in a bad condition of major electricity issues and plumbing and pipe issues with bathroom issues as well. The issues mentioned are life threatening to any individual and human being. I would never recommend anyone else to buy a house being sold by fastighetsbyran and specifically Torres who is very immature and inexperienced Läs mer
    2018-07-19 Torres N svarar Nishant Rakesh V
    Hi nishant!

According to the Swedish law as a buyer you have to inspect the house and check Everything inside the house. It´s whritten very clearly in the broschyr you got from me at the first viewing.
    As a real estate agent it is not my responsibility to check the elecricity and inspect the house for the buyer.
    Thank you for your feedback.
  • Charlotta N skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres sålde min bostadsrätt med stort engagemang. Lyhörd och snabb återkoppling på frågor.
    Kommer att anlita Torres vid fler försäljningar eller bostadsköp. Läs mer
    2018-07-19 Torres N svarar Charlotta N
    Hej Charlotta!

Jag vill tacka dig för dina fina ord!
    Hoppas du har en trevlig sommar med mycket sol och bad.
  • Haris S skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Bostadsrätt på Domare gatan 11 C Helsingborg.
    Bemötande var på ett trevligt men samtidigt professionell sätt, levde upp till förväntningar. Noga med allt det viktiga samtidigt tydlig i sin kommunikation. Läs mer
    2018-07-19 Torres N svarar Haris S
    Hej Haris!

Tack för din feedback. Jag är glad att jag kunde hjälpa er med ert nya boende.
    Vi ses snart.
    Ha en trevlig sommar, Torres
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket duktig och kunnig.
    Håller vad han lovar.
    Mycket nöjd med samarbetet. Läs mer
    2018-05-31 Torres N svarar Fredrik B
    Hej Fredrik!

Det har varit min ära att hjälpa dig! Tack så mycket för dina fina ord.
    Vi ses snart, Torres
  • Peter K
    Peter K skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Riktigt bra och smidig mäklare.

Trevlig, lyhörd och otroligt tillgänglig.

Kommer utan tvekan kontakta Torres nästa gång jag ska sälja min bostad igen. Läs mer
    2018-05-21 Torres N svarar Peter K
    Hej Peter!

Hoppas ni trivs i Ängelholm!
    Tusen tack för din feedback. Jag är glad att jag fick hjälpa till. He en skön sommar!

• Adela d skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    He seemed friendly and knowledgable but could have helped us more in explaining how things work, as it is our first time buying a property in Sweden. We appreciated that he went through the contract with us in English. Läs mer
  • Louise G skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag har kopt min första lägenhet.
    Jag är otroligt nöjd med min mäklare då allt gått så enkelt till. Det har varot klart och tydligt. Läs mer
    2018-05-09 Torres N svarar Louise G
    Hej Louise!

Hoppas du trivs i lägenheten!
    Tack för dina fina ord.
    Ha en bra dag/ Torres
  • Jyoti B skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres is quite professional. I bought an apartment through him. He was able to assure me that everything was in order and kept me informed about the whole process. The whole experience has been quite smooth. Läs mer
    2018-05-09 Torres N svarar Jyoti B
    Hi Jyoti!

I want to thank you about your feedback. You made my day.
    I hope you are doing well and enjoy the summer.

Best regards, Torres
  • Marie S skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Proffsig, vänlig, seriös. Lättillgänglig, förtroendeingivande Läs mer
    2018-02-16 Torres N svarar Marie S
    Hej Marie!

Tack för din feedback Marie. Det har varit väldigt kul att få hjälpa dig.
    Tveka inte att höra av dig om du undrar något.

• Noor H skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    En mycket bra och engagerad kille.
    Jag kunde nå han när jag ville. Lätt att prata med och mycket trevlig och hjälpsam. En mega bra mäklare! Läs mer
    2018-02-13 Torres N svarar Noor H
    Hej Noor!

Det har varit väldigt kul att få hjälpa dig hitta bostad. Jag tackar dig för dina fina ord och hoppas du trivs i lägenheten.
    Du vet var du hittar mig om du undrar något.

• Sofie H skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Trevlig, men lite okunnig om detaljer. Frågade bl.a om ålder på vitvaror, samt parkeringsmöjligheter, men fick väldigt diffusa svar. Upplyste fel om garage. Vi fick reda på att det var separat kö för att hyra garage, men det visade sig att det ingick i avgiften till Brf. Bra för oss, men dåligt för säljaren. Läs mer
    2018-02-13 Torres N svarar Sofie H
    Hej Sofie!

Tack för konstruktiv feedback. Jag framförde infon kring garage såsom säljaren har framfört det till mig samt enligt lägenhetsförteckningen. Tråkigt att ni tycker jag var otydligt gällande vitvarorna. Jag förstod det som att ni fick svar.

Hoppas ni trivs i området och i bostad.

• Sheil P skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres Nasir is a good person and was very polite, helpful and supportive

Thanks Läs mer
    2018-02-12 Torres N svarar Sheil P
    Hi Sheil!

Thank you and i hope you like your new apartment.

Regards Torres
  • Kenneth S skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres är mycket kunnig, positiv och vänlig. Han lyssnade och tog till sig våra önskemål inför vår försäljning. Under processen fick vi alltid uppföljning efter visningarna. Vi hade också en fortlöpande dialog om hur vi kunde göra för att komma fram till ett avslut. Vi är mycket nöjda med hur Torres skötte sitt uppdrag.. Läs mer
    2018-02-12 Torres N svarar Kenneth S
    Hej Kenneth & Marianne!

Jättetacksam att jag fick förtroendet att hjälpa Er med försäljningen. Vad kul att ni är nöjda.Vi lyckades tillsammans!

• Cecilia E skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Trevlig o engagerad, hjälpsam o personlig Läs mer
    2018-02-12 Torres N svarar Cecilia E
    Hej Cecilia!

Tack för förtroendet och dina fina ord. Du är varmt välkommen om du behöver hjälp med något.

• Susanne F skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    TN hade ett mycket trevligt och professionellt uppträdande. Han var mycket tjänstvillig och inget var omöjligt. Allt sköttes perfekt. Läs mer
    2018-02-12 Torres N svarar Susanne F
    Hej Susanne!

Jag blir glad av dina ord. Tusen tack för jag fick chansen att hjälpa dig.

• Monica B
    Monica B skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Bra bemötande, trevlig, hjälpsam. Jag och min syster tycktr om honom och rekommenderar honom gärna till andra. Läs mer
    2018-02-12 Torres N svarar Monica B
    Hej Monica!

Hoppas du trivs i Uppsala!
    Det var väldigt roligt att få hjälpa dig. Pss vi har fortfarande prisrekord i föreningen ;)

• Mohammad K skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Allt har gått som det skall.
    Han är duktig och jobbr på ett bra sätt. Läs mer
    2018-02-12 Torres N svarar Mohammad K
    Hej Mohammad!

Tack för dina fina ord. Det betyder mycket för mig.
    Vi ses och hörs.

Med vänlig hälsning , Torres
  • Sandra S skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Ett mycket bra bemötande. Torres arbetar på ett lugnt och metodiskt sätt som gör att man litar på honom fullständigt. Läs mer
    2018-02-12 Torres N svarar Sandra S
    Hej Sandra!

Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med din bostadsaffär. Jag tackar för förtroendet samt ett gott samarbete.
    Hoppas ni trivs i er nya bostad.

• Akil J skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    mycket bra och trygg, brinner för sitt jobb. jag blev väldigt nöjd att jag har valt honom Läs mer
    2017-11-20 Torres N svarar Akil J
    Hej Akil!

Jag är glad att jag fick hjälpa dig. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad.

• Thomas G
    Thomas G skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Kan bara hålla med alla som skrivet om Torres här
    Mycket bra jobbat Torres Läs mer
    2017-11-20 Torres N svarar Thomas G
    Hej Thomas!

Tack för förtroendet. Vi ses och hörs.

• Niklas D skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket trevlig och kompetent märklare.
    Tydlig kommunikation och snabba svar.
    Detta underlättade mycket I vår försäljning och affären blev snabbt avklarad.
    Kan varmt rekomendera Torres som mäklare. Läs mer
    2017-10-11 Torres N svarar Niklas D
    Hej Niklas!

Tack för förtroendet och era fina ord.
    Hoppas ni kommer att trivas i huset.

• Bujar M skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Snabb, effektiv och bestämd. Duktig mäklare, enkel att göra med, inga krusiduller. Läs mer
    2017-10-11 Torres N svarar Bujar M
    Tack Bujar.
    Det har varit roligt att få hjälpa er.
    Hoppas ni trivs i bostaden.

• Nour E
    Nour E skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres är en yrkesskicklig och kunnig mäklare, han gav mig som köpare en trygg affär från början till slut, samt en förståelse av de olika delmomenten. Han tog sin tid att förklara kontraktet och var alltid tillgänglig när man behövde honom.
    Vi kommer definitivt välja Torres i framtiden 👍🏼 Läs mer
    2017-08-11 Torres N svarar Nour E
    Hej Nour!

Jag är glad att jag kunde hjälpa till och hitta bostad till er. Jag hoppas att ni trivs bra.
    Tack för era fina ord :)

• Tj A skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres Nasir är en trygg mäklare. Han gör sitt jobb på ett jätte professionell sätt, Han vissar mycket respekt och försöker alltid att förklara tydligt och enkelt. Han respekterar sitt ord om han låver någonting . Han presenterar sig själv och sin fastighet på ett bra sätt vilket gör att man känner sig tryggt under hella inköpstid. Varmt tack Torres för ett bra bemotande. Önskar dig allt som är bäst. Läs mer
    2017-07-27 Torres N svarar Tj A
    Hej Akil!

Tack ska du ha för dina fina ord! Det är viktigt för mig att du känner dig nöjd och trygg med köpet. Hoppas du kommer att trivas!

2017-07-27 Tj A svarar Torres N
    Tack själv Torres.
    Jag uppskatar allt som du har gjort och kommer säkert att vara nöjd och glad.
    Önskar dig allt bäst.
    Lycka till på ditt fantastiskt jobb .
    Med vänliga hälsningar. Akil
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Sanne R skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres var en mycket bra mäklare som jag inte har något negativt att säga om. Trevligt bemötande bra värdering på min bostad och väldigt tillgänglig. Läs mer
    2017-06-19 Torres N svarar Sanne R
    Hej Sanne!

Tack för förtroendet och att jag fick hjälpa dig. Hoppas du trivs bra i din bostad och familjen mår bra (killen,morsan,hundarna)
    Hör gärna av dig om du undrar något.

• Jessica H skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Vi upplevde att Torres gav oss ett mycket proffside och kunnigt bemötande och kan rekommendera honom varmt. Läs mer
    2017-06-13 Torres N svarar Jessica H
    Hej Jessica!

Jag är glad att ni är nöjda och hoppas ni trivs i er nya bostad. Hälsa mannen och på återseende! :)
  • Armin V
    Armin V skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Trevlig, snäll och proffsig kille som brinner för sitt yrke. Svarade på alla frågor som man som köpare vill/behöver veta.
    Utifrån min erfarenhet med mäklare så är Torres en av dem bästa. Då intrycket han gav var 10/10 och det kändes inte "falskt" vilket man kan känna från en hel del andra mäklare i Helsingborg....

Torres vet hur han ska hantera båda köparen(mig i detta fallet) och säljaren, så att båda parterna ska bli nöjda.
    Ni som i framtiden kommer ha med honom att göra kan känna er trygga :) ! Läs mer
    2017-06-13 Torres N svarar Armin V
    Hej Armin!

Jag blir glad över dina fina ord. Din upplevelse betyder mycket för mig/oss på Fastighetsbyrån. Tack själv och det har varit roligt att få hjälpa dig med din nya bostad.

På återseende Armin :)!
  • Hans N skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Väldigt driven, jobbar hårt för kunden . Läs mer
    2017-03-06 Torres N svarar Hans N
    Hej Hans!

Tack för presenten och dina fina ord. Vi lär ses snart igen :)
  • Susanne H skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    professionell, super trevlig, förtroendegivande, väldigt snabba svar= allt var perfekt Läs mer
    2017-03-06 Torres N svarar Susanne H
    Hej Susanne!

Blir väldigt glad av dina fina ord. Tack för förtroendet ännu en gång och ta hand om dig :)
  • Joakim Ö skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Gott bemötande och bra service och hjälp under hela processen. Finns absolut inget att klaga på. Läs mer
    2017-03-06 Torres N svarar Joakim Ö
    Hej Joakim!

Det var trevligt att få hjälpa dig och hoppas du kommer att trivas i den nya bostad :).
  • Lisbeth L skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Trevligt, korrekt bemötande, helt enligt förväntan. Läs mer
    2017-03-06 Torres N svarar Lisbeth L
    Hej Lisbeth!

Det var min ära att få hjälpa dig med försäljningen av lägenheten. Tack för förtroendet och hoppas du hittar på något kul med pengarna :).
  • Reda C skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres gjorde ett riktigt bra jobb när vi köpte vår lägenhet.
    Han uppträdde på ett professionellt sätt både gentemot oss som köpare samt i kommunikationen med säljaren.
    Allt gick smidigt och Torres hade koll på allt som behövdes.
    Tack för ett bra jobb! Läs mer
    2017-02-07 Torres N svarar Reda C
    Hej Reda!

Tack för era fina ord och hoppas ni kommer att trivas i er fantastiska bostad. Alltid lika kul att hjälpa trevliga kunder som ni.

Med vänlig hälsning , Torres
  • Sven O
    Sven O skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres har verkligen levt upp till mina förväntningar. Trevlig, professionell och aktiv. Det känns som om han har ansträngt sig för att få till en så bra affär som möjligt både för säljare och köpare. Jag har också uppskattat hans ungdomliga entusiasm. Läs mer
    2016-12-22 Torres N svarar Sven O
    Hej Sven!

Tack så mycket för det fina omdömet! Det var väldigt kul att hjälpa er med försäljningen.

Med vänlig hälsning, Torres Nasir
    Fastighetsbyrån