11 rekommendationer

Torres Nasir
en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

Södra Kyrkogatan 12
252 23 Helsingborg — Visa karta

Vad tror Torres att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 11 kunder tycker om Torres Nasir

• Nour E
    Nour E skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres är en yrkesskicklig och kunnig mäklare, han gav mig som köpare en trygg affär från början till slut, samt en förståelse av de olika delmomenten. Han tog sin tid att förklara kontraktet och var alltid tillgänglig när man behövde honom.
    Vi kommer definitivt välja Torres i framtiden 👍🏼
    2017-08-11 Torres N svarar Nour E
    Hej Nour!

Jag är glad att jag kunde hjälpa till och hitta bostad till er. Jag hoppas att ni trivs bra.
    Tack för era fina ord :)

• Tj A
    Tj A skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres Nasir är en trygg mäklare. Han gör sitt jobb på ett jätte professionell sätt, Han vissar mycket respekt och försöker alltid att förklara tydligt och enkelt. Han respekterar sitt ord om han låver någonting . Han presenterar sig själv och sin fastighet på ett bra sätt vilket gör att man känner sig tryggt under hella inköpstid. Varmt tack Torres för ett bra bemotande. Önskar dig allt som är bäst.
    2017-07-27 Torres N svarar Tj A
    Hej Akil!

Tack ska du ha för dina fina ord! Det är viktigt för mig att du känner dig nöjd och trygg med köpet. Hoppas du kommer att trivas!

2017-07-27 Tj A svarar Torres N
    Tack själv Torres.
    Jag uppskatar allt som du har gjort och kommer säkert att vara nöjd och glad.
    Önskar dig allt bäst.
    Lycka till på ditt fantastiskt jobb .
    Med vänliga hälsningar. Akil
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Sanne R
    Sanne R skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres var en mycket bra mäklare som jag inte har något negativt att säga om. Trevligt bemötande bra värdering på min bostad och väldigt tillgänglig.
    2017-06-19 Torres N svarar Sanne R
    Hej Sanne!

Tack för förtroendet och att jag fick hjälpa dig. Hoppas du trivs bra i din bostad och familjen mår bra (killen,morsan,hundarna)
    Hör gärna av dig om du undrar något.

• Jessica H
    Jessica H skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Vi upplevde att Torres gav oss ett mycket proffside och kunnigt bemötande och kan rekommendera honom varmt.
    2017-06-13 Torres N svarar Jessica H
    Hej Jessica!

Jag är glad att ni är nöjda och hoppas ni trivs i er nya bostad. Hälsa mannen och på återseende! :)
  • Armin V
    Armin V skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Trevlig, snäll och proffsig kille som brinner för sitt yrke. Svarade på alla frågor som man som köpare vill/behöver veta.
    Utifrån min erfarenhet med mäklare så är Torres en av dem bästa. Då intrycket han gav var 10/10 och det kändes inte "falskt" vilket man kan känna från en hel del andra mäklare i Helsingborg....

Torres vet hur han ska hantera båda köparen(mig i detta fallet) och säljaren, så att båda parterna ska bli nöjda.
    Ni som i framtiden kommer ha med honom att göra kan känna er trygga :) !
    2017-06-13 Torres N svarar Armin V
    Hej Armin!

Jag blir glad över dina fina ord. Din upplevelse betyder mycket för mig/oss på Fastighetsbyrån. Tack själv och det har varit roligt att få hjälpa dig med din nya bostad.

På återseende Armin :)!
  • Hans N
    Hans N skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Väldigt driven, jobbar hårt för kunden .
    2017-03-06 Torres N svarar Hans N
    Hej Hans!

Tack för presenten och dina fina ord. Vi lär ses snart igen :)
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    professionell, super trevlig, förtroendegivande, väldigt snabba svar= allt var perfekt
    2017-03-06 Torres N svarar Susanne H
    Hej Susanne!

Blir väldigt glad av dina fina ord. Tack för förtroendet ännu en gång och ta hand om dig :)
  • Joakim Ö
    Joakim Ö skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Gott bemötande och bra service och hjälp under hela processen. Finns absolut inget att klaga på.
    2017-03-06 Torres N svarar Joakim Ö
    Hej Joakim!

Det var trevligt att få hjälpa dig och hoppas du kommer att trivas i den nya bostad :).
  • Lisbeth L
    Lisbeth L skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Trevligt, korrekt bemötande, helt enligt förväntan.
    2017-03-06 Torres N svarar Lisbeth L
    Hej Lisbeth!

Det var min ära att få hjälpa dig med försäljningen av lägenheten. Tack för förtroendet och hoppas du hittar på något kul med pengarna :).
  • Reda C
    Reda C skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres gjorde ett riktigt bra jobb när vi köpte vår lägenhet.
    Han uppträdde på ett professionellt sätt både gentemot oss som köpare samt i kommunikationen med säljaren.
    Allt gick smidigt och Torres hade koll på allt som behövdes.
    Tack för ett bra jobb!
    2017-02-07 Torres N svarar Reda C
    Hej Reda!

Tack för era fina ord och hoppas ni kommer att trivas i er fantastiska bostad. Alltid lika kul att hjälpa trevliga kunder som ni.

Med vänlig hälsning , Torres
  • Sven O
    Sven O skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres har verkligen levt upp till mina förväntningar. Trevlig, professionell och aktiv. Det känns som om han har ansträngt sig för att få till en så bra affär som möjligt både för säljare och köpare. Jag har också uppskattat hans ungdomliga entusiasm.
    2016-12-22 Torres N svarar Sven O
    Hej Sven!

Tack så mycket för det fina omdömet! Det var väldigt kul att hjälpa er med försäljningen.

Med vänlig hälsning, Torres Nasir
    Fastighetsbyrån