Fastighetsbyrån Helsingborg

Fastighetsbyrån Helsingborg

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
2 265

Närhet till kontinenten, pittoresk stadsmiljö och härliga sandstränder - välkommen till Helsingborg! Ta en långpromenad längs Öresund, följ färjorna mot Helsingør med blicken och njut av havsbrisen eller vandra upp mot centrum och upplev stadsliv med shopping och trevliga restauranger. Kultur i Helsingborg finner du på Dunkers...

2265 omdömen om Fastighetsbyrån Helsingborg

Sedan starten hos Reco 2013

Wilhelm W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Centrum - Slottshöjden

Sebastian Abrahamsson uppfyller beskrivningen på en opartisk medlare mellan köpare och säljare. Snabb kommunikation.

Else-Marie S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marko Karlsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Västra Berga

Proffesionellt bemötande! Mycket trevlig.

David Z
Söder

Bästa upplevelse och pålästa mäklaren vi har haft att göra med. Mycket kompetent och sakligt!

Susanne C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Centrum - Slottshöjden

Mycket trevlig, professionell, flexibel och positiv. Snabb och konkret.

Badel Darweesh Ali A
Västergård

Kunnig, lyhörd, alltid lika trevligt. Mycket hjälpsam

Johannes D
Sålde sitt hus med hjälp av Gustav Borgström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Jonstorp

Kanonkille 👍👍👍 bra kommunikation

Edmond K
Ödåkra

• Mäklaren var väldigt trevlig, jag fick en bra kontakt från start och är väldigt nöjd med servicen. • Mäklaren levde verkligen upp till mina förväntningar, allt kändes säkert och tryggt under hela processen. • Väldigt påläst mäklare, han vet vad han ska göra för att kunderna ska känna sig bekväma och nöjda. Det mest positiva är att man alltid kan ta kontakt med mäklaren när man har frågor.

Gösta S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marko Karlsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Västra Berga

Mycket bra kommunikation, en person som kan leda sig själv. Mycket högt servicemedvetande.

Ingrid E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Söders Höjder

Trevligt bemötande och kunnig. Lyhörd och snabb återkoppling vid frågor.

Thi Thu H
Söders Höjder

Sebastian is very nice and professional ! He provided clear information and explained clearly the process.

Julia N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Centrum

Stellan är en grym mäklare! Han är engagerad, lyhörd, kompetent, härlig och ger en mycket bra vägledning. Varma rekommendationer för Stellan!. Tack för all hjälp. :)

Bodil Marina M
Fredriksdal

Ok med den korta kontakten vi hade. Har ingen större erfarenhet av mäklare.

Alexander L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Ringstorp

Professionell, tydlig och förstående.

Delvin A
Västergård

Trevlig person , hjälpsam, kan sitt arbete, lyhörd.

Josef J
Planteringen

Jätte snäll och duktig hanterade försäljning galant

Ingemar N
Planteringen

Alltid trevligt bemött och stort tålamod med mig. Punktlig Han överträffade alla förväntningar jag hade av mäklare och då har jag haft över 6 affärer genom åren med andra mäklare. Denna affär visade Sebastian handlingskraft och god kommunikation med både säljare och bostadsrättsförening. Fina kontrakt ordning och reda.

Lars W
Centrum

Korrekt, effektiv och trevlig. Skötte hela affären på utmärkt sätt.

Ramez A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Västra Berga

Han är bra och hjälpte mig väldigt mycket genom att diskutera med säljare om lägenhets bris .Samt han svarade på ett tydligt sätt om alla mina funderingar och frågor.

Johan Leif Mikael L
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Johannesson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Miatorp

Fick genast förtroende för Malin. Hon är kunnig och påläst. Alltid snabb återkoppling om det var något man undrade.

Hannie S
Miatorp

Malin är mycket kunnig och proffesionell. Även trevlig och mycket lätt att prata med. Hon är oerhört engagerad och mycket snabb på att återkoppla. Sammantaget är vi mycket nöjda med Malins arbete för oss.

Christer E
Västra Berga

Han är bra att ha och göra med. Uppträder korrekt och håller överenskomna tider.

Ewa P
Ringstorp

Bra bemötande och otroligt trevlig, ingav förtroende och har varit noga med att informera om allt av betydelse för mig som säljare. Jag är supernöjd.

Jasminka B
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Johannesson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Miatorp

Malin har unikt engagemang och tillgänglig när som. Hennes värme och omtanke lyser igenom även om hon ska sälja. Det att hon ringer upp istället för att skriva upplevde jag som enorm närvaro. Hon är väldigt lätt och social därför känns det avslappnat och tillit byggs upp. Ärlighet är viktig och det tycker jag att hon var från början till slut. Kommer absolut att rekomendera henne till andra som ska köpa eller sälja. Ni har en unik mäklare så var rädd om henne!

Carina J
Ödåkra

Trevligt bemötande, kunnig, snabb på att få saker i rullning, hjälpsam. Bara goda vitsord från oss alla och vi skulle gärna anlita sebastian igen.

Ulf Christer Jonatan G
Söder

Sebastian har ett trevligt och kunnigt bemötande, god kommunikation genom hela processen och ett genuint engagemang. Rekommenderas.

Goran R
Söder

Bästa mäklaren! Förklarar allt superbra och man känner att han brinner för det han gör.

Robert L
Söder

En mycket trevlig, rättfram og hjälpsam mäklare

Jan E
Ättekulla

Jag upplever Sebastian som en väldigt trevlig och sympatisk man, som jag känner full tillit till. Det har känts riktigt bra att det var han som fick uppdraget att sälja lägenheten och jag kommer att rekommendera honom till vänner som ska sälja eller köpa, eller om jag själv behöver fler gånger.

Marina S
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Husensjö

Jag kände mig trygg i Annas händer. Hon var proffsig, lugn och tillgänglig. Jag fick den hjälp och stöttning jag behövde i samband med försäljningen.

LISE-LOTT E
Slottshöjden

Hjälpsam och kunnig. Sålde den själv, men fick hjälp med papper och deklaration

Mirza S
Ättekulla

Proffesionellt bemötande och väldigt enkel/konkret.

Peter Arthur L
Sålde sitt hus med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Fältabacken

Trevligt och positivt bemötande, ger ett lugnt och noggrant intryck. Bra dialog, lyssnade på våra önskemål. Smidig hantering av visningar. Bra input, löpande uppdateringar under resan. Helt enkelt toppbetyg.

Johanna K
Köpte sitt hus med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Fältabacken

Vi blev varmt välkomna på visningen. Kunnig om bostaden och svarade enkelt på våra frågor eller återkom snabbt på de frågor han inte var säker på.

Anna W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Laröd

Anna hjälpte mig att sälja min lägenhet under en historiskt tuff tid (inflations- och ränteökningarna som började under 2022). Det blev många visningar, telefonsamtal med olika spekulanter och tog lång tid pga det rådande läget där bostadsmarknaden frös till is under en period. Anna är nog den bästa mäklaren man kan ha i en sådan situation. Hon jobbade hårt, gav aldrig upp och peppade och gav goda råd hela vägen. Och alltid på ett naturligt och ärligt sätt. Anna har en lång och gedigen erfarenhet och är alltid mycket professionell...

Anette L
Ättekulla

Marko var punktlig till visningen. En mycket trevlig, ärlig och hjälpsam mäklare. Han kom med förslag på möblering under visningen och lät mig ta min tid att undersöka lägenheten. Då det tillkom en annan budgivare gav han mig förslag på andra liknande objekt, varav ett inte var ute på marknaden än. Dock var jag inte intresserad så valde att fortsätta budgivningen men uppskattar Markos engagemang. Kontraktsskrivningen var smidig. Marko känns som en pålitlig mäklare för mig som köpare.

Veronica J
Centrum

Ett positivt samarbete rakt genom försäljningstiden! Rekommenderar varmt Marko Karlsson!

Lukas J
Slottshöjden

Gjorde mitt första bostadsköp av Sebastian och kunde inte vara mer nöjd, köpet gick snabbt och smidigt. Absolut inga klagomål!

Ellen E
Sålde en tomt med hjälp av Gustav Borgström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Strandbaden

Proffsig, korrekt och trevlig.

Emelie L
Gustavslund

Tycker Malin är kompetent, behaglig och inger ett gott förtroende. Fick fin kontakt och är overall nöjda med allt! Kommer definitivt rekommendera till nära o kära ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Jeanette G
Wilson Park

Glatt och trevligt första intryck via telefonsamtal. Kunnig och informerande vid visningen och sedan även på kontoret när vi skrev på kontraktet. Ett plus för mer personlig iakttagelse pga mitt efternamn.

Mihaela O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Adolfsberg

Anna är väldigt trevligt och proffesionellt. Var lätt att ta kontakt med henne och vi rekommenderar gärna ☺️

Sven Erik Vincent J
Ramlösa

Malin har på alla sätt varit professionell från dag till försäljning. Hon är proaktiv och har gett oss information om allt på ett föredömligt sätt. Vårt hus såldes snabbt och Malin har genom sitt arbete gjort allt för att det ska säljas. Vi kan varmt rekommendera andra säljare att ta hjälp av Malin. Tack!

Ramiz S
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Husensjö

Vi blev mycket bra bemött och hon förklarade så bra från visning till köpet .Bästa mäklaren

Mennie L
Ramlösa

Vi var nöjda med Malin, hon gav oss svar på alla våra frågor och visade hur hon ville göra det bästa för säljaren och oss. Hela processen har varit smidigt, roligt och professionellt.

Mohamad R
Rosengården

En Kapabel och aktiv ung man med bra kunskaper

Mikael S
Eneborg

Trevlig kille gick smidigt med affären. Väldigt tydlig och gick igenom allt grundligt när vi skrev papper. Varit på en del visningar då har jag träffat mäklare som cirkulerat mig likt vithajar. Inte alls samma känsla med Sebastian, han står ut! Rekommenderar!

Hanna S
Fredriksdal

Jag tyckte det var smidigt. Fick ett positivt och trevligt bemötande. Där var en del jag var mindre nöjd med. Men allt som allt gick det bra.

Christel T
Laröd

En mycket duktig Mäklare! Ambitiös ,Lyhörd ,Hjälpsam ,,Alltid Tillgänglig ,Sebastian A gör sitt yttersta för osssom Säljare

Cecilia A
Stattena

Supertrevligt bemötande och alltid snabb återkoppling! Sebastian är kunnig och tydlig gällande hur marknaden ser ut nu. Han har verkligen gjort sitt yttersta för att jag ska bli nöjd med affären, vilket jag är!

Kamal B
Stattena

Tycker affären fungerade bra generellt, blev bra bemött av Sebastian