Ida Sjödin

Ida Sjödin

Ida Sjödin är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

och har varit registrerad mäklare sedan 2013. Ida Sjödin har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 122 omdömen sedan 2015-10-14. Ida Sjödin har haft 12 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Känslan av att kunna hjälpa någon annan. I jobbet får jag möjligheten att hjälpa många människor i alla möjliga situationer. Sälja, köpa, värdering av bostäder, hjälpa till i diverse tankar och funderingar kring olika situationer som att exempelvis titta på ritningar men också att guida dem genom tankar och funderingar både byggnadstekniskt men också i det mest vardagliga som skolor och handling av matvaror, ja listan kan göras lång.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag tror inte jag är som andra, jag är mig själv rakt igenom. Att våga och vägra göra saker mer komplicerade än vad de är. Självklart finns det miljoner tankar och funderingar när man ska köpa och sälja och jag finns alltid till förfogande för alla typer av frågor. Inget är fört stort och eller för litet.

Vad vet vi inte om dig?
Som barn har jag varit med om att förlora mitt föräldrahem i en brand. Så jag vet mycket väl vad ett hem kan vara. Det är så mycket mer än materiella ting. Det är en känsla, en trygghet och förhoppningsvis massor av kärlek.
    Försäljningar 2019-09 - 2020-08

122 omdömen om Ida Sjödin

• Bra bemötande och dialog o m försäljningsproceswen
    Jens D sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-09-01
    • 4:a
    • 109.0 m²
    • Centralt Örnsköldsvik
    2020-09-01
    Hej! Tusen tack för förtroende att hjälpa till med försäljningen av er otroligt fina lägenhet. Allt gott! / Ida

Ida S

• Är jätte nöjd med mäklaren och hela bemötande som fastighetsbyrån har. Rekomenderas stark för andra som vill köpa eller sälja fastigheter.
    Alexander H köpte sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2019-11-01
    • 134.0 m²
    • ÅMYNNET
    2019-11-01
  • Vi har köpt en etta till dottern. Mäklaren har varit mycket engagerad i denna affär, väldigt trevlig och återkom snabbt med svar på frågor vi hade. Vi är mycket nöjda med denna affär !!!!
    Åsa J köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2019-10-27
    • 2:a
    • 48.5 m²
    • CENTRALT
    2019-10-27
    Hej! Tack för de fina orden. Hoppas dottern kommer att trivas i lägenheten men också att det kommer att fungera under en längre tid. Återigen tack! / Ida

Ida S

• Mycket bra bemötande och snabb service vid funderingar!
    Tobias N köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2019-10-21
    • 1:a
    • 42.0 m²
    • CENTRALT
    2019-10-21
    Tack snälla! Nu hoppas jag innerligt att du kommer att trivas med lägenheten. Har du frågor eller funderingar så vet ni vart vi finns! / Ida

Ida S

• Jag har sålt ett torp nära Ö-vik, och är mycket nöjd med mäklare Ida. Hon är trevlig, engagerad och driven. Jag kan rekommendera henne.
    Karl Anders N sålde sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2019-10-20
    • 142.0 m²
    • ARNÄSVALL
    2019-10-20
    Jag tackar för din rekommendation! Hoppas du kommer att trivas som fisken i vattnet nu i lägenheten. Allt gott! / Ida

Ida S

• Hor var och är oerhört engagerad i både vårt köp av bostad och i sälj av vår gamla bostad. Hon är allting tillgänglig och bra på att informera och guida oss under hela köp/säljfasen. Mycket duktig!!
    Robin Ö köpte sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2019-10-04
    • 142.0 m²
    • ARNÄSVALL
    2019-10-04
    Hej Robin! Men tusen tusen tack för de fina orden. Med fantastiska kunder så blir affärerna kanonbra! Grymt jobbat med allt inför försäljningen också. Jag är otroligt tacksam att just jag fick hjälpa er med både husköp och försäljning. Allt gott till er båda! /Ida

Ida S

• Köpt kedjehus Blivit bra bemött av mäklaren Hade inga förväntningar men tycker att mäklaren var trevlig och professionell! Allt som allt, riktigt bra!
    Timmy L köpte sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • 168.0 m²
    • BONÄSET
    2019-10-03
    Tack för rekommendationen! Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i huset. Allt gott! / Ida

Ida S

• Köpt kedjehus i populärt bostadsområde. Blivit bra bemött. Aldrig sålt eller köpt hus tidigare så hade inga klara förväntningar men upplever att vi blivit väl omhändertagna och informerade.
    Anna S köpte sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • 168.0 m²
    • BONÄSET
    2019-10-03
    Så roligt att ni fått flytta in nu. Hoppas verkligen att ni skall trivas hela familjen! Allt gott! / Ida

Ida S

• Trevlig och lättsam.Lätt att få tag i.kunnig och erfaren.Du har en fin empatisk förmåga.Vi kände oss så trygga med dej.Lycka till i framtiden med familjen och den nya familjemedlemmen.Känns bra att huset är sålt och en ny lägenhet väntar.Liselotte o Åke
    Liselott F sålde sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2019-09-08
    • 115.0 m²
    • HÖGLAND/SVARTBY
    2019-09-08
    Återigen tack för era fina ord! Jag är otroligt glad som fått möjlighet att hjälpa er men också möjligheten att lära känna er. Allt gott! /Ida

Ida S

• Ida är mycket trevlig och hjälper gärna till med allt vi är mycket nöjda. Med vänlig hälsning, Osvald och Vivi-Ann
    Osvald N
    Osvald N sålde sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2019-09-06
    • 103.0 m²
    • KROKSTA
    2019-09-06
    Fina Osvald och Vivi-Ann! Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Och stort lycka till i ert nya boende när ni får flytta in! Allt gott till er! / Ida