Ida Sjödin

Ida Sjödin

Ida Sjödin är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

Ida Sjödin har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Ida Sjödin har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 158 omdömen med ett betyg på 4.7. Ida Sjödin har haft 48 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Känslan av att kunna hjälpa någon annan. I jobbet får jag möjligheten att hjälpa många människor i alla möjliga situationer. Sälja, köpa, värdering av bostäder, hjälpa till i diverse tankar och funderingar kring olika situationer som att exempelvis titta på ritningar men också att guida dem genom tankar och funderingar både byggnadstekniskt men också i det mest vardagliga som skolor och handling av matvaror, ja listan kan göras lång.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag tror inte jag är som andra, jag är mig själv rakt igenom. Att våga och vägra göra saker mer komplicerade än vad de är. Självklart finns det miljoner tankar och funderingar när man ska köpa och sälja och jag finns alltid till förfogande för alla typer av frågor. Inget är fört stort och eller för litet.

Vad vet vi inte om dig?
Som barn har jag varit med om att förlora mitt föräldrahem i en brand. Så jag vet mycket väl vad ett hem kan vara. Det är så mycket mer än materiella ting. Det är en känsla, en trygghet och förhoppningsvis massor av kärlek.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 158 Läs vad Ida Sjödin