Läs vad 126 Läs vad Ida Sjödin

• 2021-01-11
    ida sålde vårat hus som vi ägt i 48 år. vi fick ett proffsigt och vänligt bemötande.av en rak och ärlig dam.försäljningen översteg våra förväntningar där ida var en drivande kraft.slutbetyget blir i en skala 1- 10 en 10 a.
    Ulf A
    • 107.0 m²
    • Centralt Sollefteå
    sålde sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
  • 2020-12-04
    Vi har köpt en bostad och haft enbart skrivhjälp på en annan. Hon har varit jättebra. Trevlig, kunnig, tillgänglig. Skulle också kunnat skriva "utmärkt" men jag är lite försiktig...
    Mari-anne L
    • 4:a
    • 109.0 m²
    • Centralt Örnsköldsvik
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vilka otroligt fina ord! Tack snälla Mari-Anne. Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten. Jag kommer förbi på en kopp kaffe när ni kommit i ordning så att jag får se hur ni har det. / Ida

• 2020-12-01
    Försäljning lght, mycket professionellt bemötande på ett personligt sätt.
    Uppskattade stylingtjänsten som ingick.
    Bra återkoppling både personligen från mäklaren samt online tjänst.

lght såld inom en månad vilket vi är nöjda med...
    Helene A
    • 3:a
    • 99.5 m²
    • Centralt Örnsköldsvik
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Hej! Tack vad glad jag blir för att du tar dig tid och göra en reco. Jag är otroligt tacksam att jag fått hjälpa er med försäljningen av lägenheten och jag hoppas att ni kommer att trivas nu när ni flyttar. / Ida

• 2020-11-29
    Lägenhet,
    Mäklaren var kanon , trevlig , seriös , tog tillvara våra intressen
    Mycket bra
    Mikael S
    • 3:a
    • 99.5 m²
    • Centralt Örnsköldsvik
    Men så glad ja blir när du lämnar en sådan fin rekommendation. Tusen tusen tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya! / Ida

• 2020-09-01
    Bra bemötande och dialog o
    m försäljningsproceswen
    Jens D
    • 4:a
    • 109.0 m²
    • Centralt Örnsköldsvik
    Hej! Tusen tack för förtroende att hjälpa till med försäljningen av er otroligt fina lägenhet. Allt gott! / Ida

• 2019-11-01
    Är jätte nöjd med mäklaren och hela bemötande som fastighetsbyrån har.
    Rekomenderas stark för andra som vill köpa eller sälja fastigheter.
    Alexander H
    • 134.0 m²
    • ÅMYNNET
    köpte sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Tack för den fina rekommendationen! Kanske är det dags för ett besök och se hur ni fått det i huset. Allt gott!

• 2019-10-27
    Vi har köpt en etta till dottern. Mäklaren har varit mycket engagerad i denna affär, väldigt trevlig och återkom snabbt med svar på frågor vi hade. Vi är mycket nöjda med denna affär !!!!
    Åsa J
    • 2:a
    • 48.5 m²
    • CENTRALT
    Hej! Tack för de fina orden. Hoppas dottern kommer att trivas i lägenheten men också att det kommer att fungera under en längre tid. Återigen tack! / Ida

• 2019-10-21
    Mycket bra bemötande och snabb service vid funderingar!
    Tobias N
    • 1:a
    • 42.0 m²
    • CENTRALT
    Tack snälla! Nu hoppas jag innerligt att du kommer att trivas med lägenheten. Har du frågor eller funderingar så vet ni vart vi finns! / Ida

• 2019-10-20
    Jag har sålt ett torp nära Ö-vik, och är mycket nöjd med mäklare Ida.
    Hon är trevlig, engagerad och driven.
    Jag kan rekommendera henne.
    Karl Anders N
    • 142.0 m²
    • ARNÄSVALL
    sålde sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Jag tackar för din rekommendation! Hoppas du kommer att trivas som fisken i vattnet nu i lägenheten. Allt gott! / Ida

• 2019-10-04
    Hor var och är oerhört engagerad i både vårt köp av bostad och i sälj av vår gamla bostad.
    Hon är allting tillgänglig och bra på att informera och guida oss under hela köp/säljfasen.
    Mycket duktig!!
    Robin Ö
    • 142.0 m²
    • ARNÄSVALL
    köpte sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Hej Robin! Men tusen tusen tack för de fina orden. Med fantastiska kunder så blir affärerna kanonbra! Grymt jobbat med allt inför försäljningen också. Jag är otroligt tacksam att just jag fick hjälpa er med både husköp och försäljning. Allt gott till er båda! /Ida

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte