Ida Sjödin
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-05 - 2020-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Känslan av att kunna hjälpa någon annan. I jobbet får jag möjligheten att hjälpa många människor i alla möjliga situationer. Sälja, köpa, värdering av bostäder, hjälpa till i diverse tankar och funderingar kring olika situationer som att exempelvis titta på ritningar men också att guida dem genom tankar och funderingar både byggnadstekniskt men också i det mest vardagliga som skolor och handling av matvaror, ja listan kan göras lång.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag tror inte jag är som andra, jag är mig själv rakt igenom. Att våga och vägra göra saker mer komplicerade än vad de är. Självklart finns det miljoner tankar och funderingar när man ska köpa och sälja och jag finns alltid till förfogande för alla typer av frågor. Inget är fört stort och eller för litet.

Vad vet vi inte om dig?
Som barn har jag varit med om att förlora mitt föräldrahem i en brand. Så jag vet mycket väl vad ett hem kan vara. Det är så mycket mer än materiella ting. Det är en känsla, en trygghet och förhoppningsvis massor av kärlek. Läs mer

Läs vad 121 Läs vad Ida Sjödin

• Alexander H köpte sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-11-01

ÅMYNNET
    Är jätte nöjd med mäklaren och hela bemötande som fastighetsbyrån har.
    Rekomenderas stark för andra som vill köpa eller sälja fastigheter. Läs mer
  • Åsa J köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-10-27

2:a
    CENTRALT
    Vi har köpt en etta till dottern. Mäklaren har varit mycket engagerad i denna affär, väldigt trevlig och återkom snabbt med svar på frågor vi hade. Vi är mycket nöjda med denna affär !!!! Läs mer
    2019-10-31 Ida S svarar Åsa J
    Hej! Tack för de fina orden. Hoppas dottern kommer att trivas i lägenheten men också att det kommer att fungera under en längre tid. Återigen tack! / Ida
  • Tobias N köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-10-21

CENTRALT
    Mycket bra bemötande och snabb service vid funderingar! Läs mer
    2019-10-22 Ida S svarar Tobias N
    Tack snälla! Nu hoppas jag innerligt att du kommer att trivas med lägenheten. Har du frågor eller funderingar så vet ni vart vi finns! / Ida
  • Karl Anders N sålde sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-10-20

ARNÄSVALL
    Jag har sålt ett torp nära Ö-vik, och är mycket nöjd med mäklare Ida.
    Hon är trevlig, engagerad och driven.
    Jag kan rekommendera henne. Läs mer
    2019-10-21 Ida S svarar Karl Anders N
    Jag tackar för din rekommendation! Hoppas du kommer att trivas som fisken i vattnet nu i lägenheten.
    Allt gott! / Ida
  • Robin Ö köpte sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-10-04

ARNÄSVALL
    Hor var och är oerhört engagerad i både vårt köp av bostad och i sälj av vår gamla bostad.
    Hon är allting tillgänglig och bra på att informera och guida oss under hela köp/säljfasen.
    Mycket duktig!! Läs mer
    2019-10-07 Ida S svarar Robin Ö
    Hej Robin! Men tusen tusen tack för de fina orden. Med fantastiska kunder så blir affärerna kanonbra! Grymt jobbat med allt inför försäljningen också. Jag är otroligt tacksam att just jag fick hjälpa er med både husköp och försäljning.
    Allt gott till er båda! /Ida
  • Timmy L köpte sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-10-03

BONÄSET
    Köpt kedjehus
    Blivit bra bemött av mäklaren
    Hade inga förväntningar men tycker att mäklaren var trevlig och professionell!
    Allt som allt, riktigt bra! Läs mer
    2019-10-07 Ida S svarar Timmy L
    Tack för rekommendationen! Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i huset.
    Allt gott!
    / Ida
  • Anna S köpte sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-10-03

BONÄSET
    Köpt kedjehus i populärt bostadsområde.
    Blivit bra bemött.
    Aldrig sålt eller köpt hus tidigare så hade inga klara förväntningar men upplever att vi blivit väl omhändertagna och informerade. Läs mer
    2019-10-07 Ida S svarar Anna S
    Så roligt att ni fått flytta in nu. Hoppas verkligen att ni skall trivas hela familjen! Allt gott! / Ida
  • Liselott F sålde sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-09-08

HÖGLAND/SVARTBY
    Trevlig och lättsam.Lätt att få tag i.kunnig och erfaren.Du har en fin empatisk förmåga.Vi kände oss så trygga med dej.Lycka till i framtiden med familjen och den nya familjemedlemmen.Känns bra att huset är sålt och en ny lägenhet väntar.Liselotte o Åke Läs mer
    2019-09-20 Ida S svarar Liselott F
    Återigen tack för era fina ord! Jag är otroligt glad som fått möjlighet att hjälpa er men också möjligheten att lära känna er. Allt gott! /Ida
  • Osvald N
    Osvald N sålde sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-09-06

KROKSTA
    Ida är mycket trevlig och hjälper gärna till med allt vi är mycket nöjda. Med vänlig hälsning,
    Osvald och Vivi-Ann Läs mer
    2019-09-20 Ida S svarar Osvald N
    Fina Osvald och Vivi-Ann! Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Och stort lycka till i ert nya boende när ni får flytta in! Allt gott till er! / Ida
  • Pernilla S
    Pernilla S köpte sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-09-04

KROKSTA
    Köpte en villa och är nöjd med Ida, hon svarade alltid på frågor snabbt och fanns alltid tillgänglig vid frågor.
    Var förstående och hade tips för oss som aldrig har gjort en stor affär.
    Glad och hade fötterna på jorden! Läs mer
    2019-09-20 Ida S svarar Pernilla S
    Jag tycker att man skall ha stort respekt för att det är den störst affären man gör i livet många gånger, som jag alltid sagt inga frågor är dumma frågor. Jag hoppas innerligt att ni kommer att trivas i huset och i Kroksta. Allt gott! / Ida

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höga Kusten

Annacarin Holmgren