Ida Sjödin

Ida Sjödin

Ida Sjödin är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

Ida Sjödin har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Ida Sjödin har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 225 omdömen med ett betyg på 4.7. Ida Sjödin har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Känslan av att kunna hjälpa någon annan. I jobbet får jag möjligheten att hjälpa många människor i alla möjliga situationer. Sälja, köpa, värdering av bostäder, hjälpa till i diverse tankar och funderingar kring olika situationer som att exempelvis titta på ritningar men också att guida dem genom tankar och funderingar både byggnadstekniskt men också i det mest vardagliga som skolor och handling av matvaror, ja listan kan göras lång.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag tror inte jag är som andra, jag är mig själv rakt igenom. Att våga och vägra göra saker mer komplicerade än vad de är. Självklart finns det miljoner tankar och funderingar när man ska köpa och sälja och jag finns alltid till förfogande för alla typer av frågor. Inget är fört stort och eller för litet.

Vad vet vi inte om dig?
Som barn har jag varit med om att förlora mitt föräldrahem i en brand. Så jag vet mycket väl vad ett hem kan vara. Det är så mycket mer än materiella ting. Det är en känsla, en trygghet och förhoppningsvis massor av kärlek.

225 omdömen om Ida Sjödin

Sedan starten hos Reco 2015
Dan B
Remsle

Det har fungerat bra i kontakten med Ida Sjödin. Ida uppfyllde våra förväntningar på en mäklare. Det har varit smidigt med Ida .

Björn Z
Sollefteå

Mycket bra, driven ambitiös och lättsam att ha att göra med. Får snabb återkoppling finns inget att klaga på.

Svar från Ida Sjödin

Tack snälla Björn får de fina orden. Jag blir otroligt glad. Ett gott samarbete är A & O för en lyckad försäljning. / Ida

Sven Erik Ryde C
Köpmanholmen

Mycket trevligt och professionellt bemötande..

Vad roligt att höra! Tänka sig så bra det bra allting. / Ida

Anette N
Sollefteå

Är väldigt lätt att få kontakt med och få svar på sina frågor. Är positiv på ett förtroendeingivande sätt och ger väldigt bra och tydlig information. Känns tryggt och säkert helt enkelt.

Svar från Ida Sjödin

Vad fint att höra. Det kommer bli toppen med ditt nya boende. Jag kommer förbi på kaffe!

Alexander M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Centralt Sollefteå

Lättsam och kom med snabba svar

Svar från Ida Sjödin

Rakt till tillbaka till dig. Tack för en smidigt affär. Hoppas du kommer att trivas i lägenheten!

Frida H
Gene

Om man föreställer sig världens bästa mäklare att ha att göra med, så är Ida ännu bättre. Så lätt och bra att ha att göra med, förklarar så att man förstår och alltid med ett så trevligt och förstående bemötande!

Svar från Ida Sjödin

Så otroligt fina ord du skriver, jag blir rörd. ❤️

Emil B
Centralt Sollefteå

Väldigt tillmötesgående, glad och professionell. Ärlig och uppriktig, på visningen var de inte bara guld och gröna skogar. Utan Ida tryckte oxå på de brister och renoveringsbehov som finns i lägenheten! Jag är väldigt nöjd 😄

Svar från Ida Sjödin

Tack för de fina orden! Ser fram emot en kopp kaffe i den renoverade lägenheten framöver för att se hur du fått det. Hoppas renovering går bra!

Ronja E
Domsjö

Ida bemöter en på ett proffsigt, glatt, trevligt och vänligt sätt. Förvätningen va höga då jag fått henne rekomenderad för mej, och ida levde upp till mina förväntningar om inte ännu bättre. Oda har verkligen lagt in en exta växel pga våra privata förutsättningar och hon lyckades med en nästan omöjlig uppgift! Hon klarade sitt uppdrag med bravur och jag skulle alla dagar i veckan reckomendera henne vidare! Ida är en riktigt trevlig pangbrud!!

Svar från Ida Sjödin

Men Ronja, vilka otroligt fina ord! Tacksam att just jag fick hjälpa till med er försäljning. Allt gott!

Madelene S
Centralt Sollefteå

Ida har varit så trevlig och hjälpsam på alla sätt. Toppen fint bemötande och bra service.

Jesper H
Centralt Örnsköldsvik

Väldigt trevlig och tillmötesgående under hela bostadsköpet. Hjälpte till så att allt skulle gå så snabbt och smidigt som möjligt för bägge parter. Mycket nöjd med Ida.