Martin Eriksson

Martin Eriksson

Martin Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

och har varit registrerad mäklare sedan 2020. Martin Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 11 omdömen sedan 2020-03-22. Martin Eriksson har haft 20 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 71% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är att få träffa många människor och att känna den förväntan som många upplever när det letar hus. Det absolut bästa är när man lämnar över nycklar och köpebrev i en affär där både köpare och säljare känner sig nöjda och glada.

Hur ser din drömbostad ut?
Läget är det enda som inte går att ändra på en bostad. Allt annat kan man med tid och pengar få som man vill. Det jag tycker är viktigast är att man trivs i sin bostad, jag uppskattar även utsikt och många soltimmar!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är född och uppvuxen i Kramfors och älskar att bo här. När det gäller omgivningen och kommunens många vackra platser så kan jag det mesta, det jag inte känner till vill jag gärna lära jag mig om vår fina kommun!
    Försäljningar 2019-09 - 2020-08

11 omdömen om Martin Eriksson

• Bra, ärlig och enkel att göra affärer med
    Björn N köpte sitt hus med hjälp av Martin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-09-28
    • 73.0 m²
    2020-09-28
  • Jag har köpt ett hus i Sandslån. Har inga tidigare erfarenheter av att köpa hus men kände att jag blev tagen på allvar, då Martin förklarade så jag förstod hur allt skulle gå till väga. Mycket nöjd med Martin som mäklare
    Wilma N köpte sitt hus med hjälp av Martin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-09-27
    • 104.0 m²
    2020-09-27
  • Jag har sålt en fastighet med mycket mark där alla fyra byggnaderv behöver renoveras. Martin kunde se potentialen i detta och övertygade mig om fastighetens värde. Martin är sympatisk, förtroendeingivande, ärlig och realistisk. Kontakten överträffade Mina förväntningar. Jag kommer att rekommendera Martin vidare.
    Karin V sålde sitt hus med hjälp av Martin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-09-16
    • 73.0 m²
    2020-09-16
    Tack så mycket Karin! Det har varit väldigt roligt att få jobba med dig. //Martin

Martin E

• Förtroendeingivande, kompetent och trevlig. Köpte fritidsfastighet.
    Tomas E köpte sitt hus med hjälp av Martin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-09-01
    2020-09-01
  • Bra kommunikation och kändes bra under hela processen.
    Nils W köpte sitt hus med hjälp av Martin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-08-31
    2020-08-31
  • Viktigast att han fann en köpare till Gräta 5:13.Hade gärna fått mer hjälp med vilka handlingar jag skulle lämna kvar till köparen och om när jag behövde vittnen till min namnteckning. Det oroade mig att köpekontraktet inte innehöll en klausul om att åkermarken var utarrenderad till 2023.Vidare undrar jag om jag ska få/ ha en del av köpebrevet och om jag fått försäkringsbrevet på ”doldafelfördäkringen” Med Sune Nordlander
    Lars Sune N sålde sitt hus med hjälp av Martin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-08-15
    • 120.0 m²
    2020-08-15
  • Gav ett professionellt intryck, fick ett väldigt bra intryck!
    Mattias S köpte sitt hus med hjälp av Martin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-07-29
    2020-07-29
  • Har gjort affär vid två tillfällen med Martin hittills och kan bara konstatera att han är den bästa mäklaren jag kommit i kontakt med i Norrland. Martin är lyhörd och engagerad, han är en ärlig person och ser till att hans kunder får den service de förväntar sig. Martin kommer att vara mitt förstahandsval nästa gång jag ska göra en fastighetsaffär och jag kan med gott samvete rekommendera honom framför många andra mäklare jag haft kontakt med.
    Alexander A köpte sitt hus med hjälp av Martin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-07-07
    • 105.0 m²
    2020-07-07
  • Har köpt en villa och sålt en annan. Martin har varit väldigt trevlig och professionell genom hela processen. Han har jobbat snabbt och hela tiden hållit mig uppdaterad om läget. Vet inte riktigt vilka förväntningar jag hade men Martin har varit en riktig klippa och jag har inte kunnat önska mig någon bättre. Kommer definitivt att rekommendera honom till alla som vill lyssna.
    Lars Mattias Å sålde sitt hus med hjälp av Martin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-07-01
    • 79.0 m²
    2020-07-01
  • Trevlig kille! Vi köpte en sommarstuga genom honom. Han var hela tiden snabb att svara och bemötte oss trevligt hela tiden trots att vi ibland hörde av oss på "konstiga" tider. Han har skött allt väldigt snabbt och smidigt med kontrakt och annan blankettifyllnad.
    Glenn F köpte sitt hus med hjälp av Martin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-06-25
    2020-06-25
    Tack så mycket Glenn! Det var alltid lika trevligt att prata med er!

Martin E