Tobias Viklund

Tobias Viklund

Tobias Viklund är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

och har varit registrerad mäklare sedan 2017. Tobias Viklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 16 omdömen sedan 2020-09-14. Tobias Viklund har haft 1 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

16 omdömen om Tobias Viklund

• Sålde en tvåa på kort tid. Servicen var super och Tobias såg till att processen kunde gå fort. Upplevde alla förväntningar och tog sin tid att se till så det inte fanns några frågetecken.
    Jesper V sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Viklund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-09-25
    • 56.3 m²
    2020-09-25
  • Vi har sålt vår nyrenoverade tvåa. Vi blev bemött av mäklaren på ett fantastiskt sätt, han var väldigt tydlig och välorganiserad med allt. Vi hade inte så stora förväntningar utan bara att det skulle gå till på ett enkelt och smidigt sätt och det gjorde det verkligen! Vi är mycket nöjda med hur allting gick till och mäklaren gjorde ett mycket bra jobb med både oss och köparna.
    Niclas R sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Viklund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-09-14
    • 58.3 m²
    2020-09-14
  • Köpte en bostadsrätt med hjälp av Tobias. Snabb på att återkoppla och professionellt bemötande hela vägen.
    Kai H
    Kai H köpte sin lägenhet med hjälp av en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2019-11-18
    • 1:a
    • 35.5 m²
    2019-11-18
  • Jag och min man sålde vår lägenhet och Tobias vår märklare som hjälpte oss med försäljning var mycket professional och trevlig. Det var trevlig och tryggt att jobba med Tobias
    Diana A sålde sin lägenhet med hjälp av en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2019-11-15
    • 45.0 m²
    2019-11-15
  • Tobias var väldigt trevlig, lätt att få tag på samt Mkt påläst på fastigheten och området.
    Erik L köpte sin lägenhet med hjälp av en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2019-10-19
    • 48.0 m²
    2019-10-19
  • Har både köpt och sålt en bostadsrätt genom Tobias. Han inger stort förtroende, kunskap om marknaden och ser till att ro affären i hamn på ett behagligt sätt för samtliga parter
    Moa P sålde sin lägenhet med hjälp av en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2019-02-10
    • 56.0 m²
    2019-02-10
  • Tobias sålde en lägenhet till oss och var genomgående professionell, lyhörd, snabb på att svara när man hade frågor och tålmodig när de frågorna var mindre intelligenta...
    Jimmy M köpte sin bostad med hjälp av en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2018-11-01
  • Har köpt en lägenhet i Hammarby sjöstad, Tobias var toppen. Saklig, enkel att hålla kontakten med, ärlig och duktig på sitt område. Han uppfyllde alla förväntningar om inte mer!
    Thérése W köpte sin bostad med hjälp av en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2018-11-01
  • Jag har sålt en ettage-trea med hyggligt läge. Tobias hjälpte mig både med säljkonsultation, med ider och tankar inför renovering och styling. Avslutningsvis så skötte han kontakter med både styling och intressenter till stor del på egen hand. Jag kan därför starkt rekomendera Tobias för ett problemfritt säljuppdrag.
    Roger S
    Roger S sålde sin bostad med hjälp av en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2018-10-30
    2018-10-30
  • Tobias förmedlade försäljningen av en 4 rummare i Sjöstaden och gav inte upp förrän den blev såld, gjorde allt med stor tålamod och professionalism. Tack! Med vänlig hälsning, Daniela Dumbrava
    2018-09-21