Läs vad 31 Läs vad Tobias Viklund

• 2021-01-19
    Jag köpte en liten etta. Bemötande var mycket professionelt och vänligt och hela processen gick snabbt och effektivt. Mäklaren Tobias Viklund var behörigt och svarade på alla mina frågor och funderingar på ett underrättad sätt. Rekommenderar honom varmt till alla som tänkar att sälja!
    Nea H
    • 1:a
    • 32.3 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Viklund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
  • 2021-01-19
    Superbra bemötande och service från början till genomförs affär , kan stark rekommendera er att anlita Tobias 👍
    Jan U
    • 58.7 m²
  • 2021-01-11
    Köpt bostadsrätt, artig, korrekt, kunnig och mycket lyhörd för önskemål om snabb affär med snabbt tillträde.
    Susanne S
    • 67.5 m²
  • 2021-01-08
    Bra från början till slut. Kan rekommendera konceptet på gång.
    Roger W
    • 67.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Viklund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
  • 2020-12-23
    Jag har sålt en lägenhet på 33kvm.
    Det har varit en väldigt smidig och positiv upplevelse att sälja sin bostad med hjälp av Tobias. Han har svarat på alla frågor jag kunnat tänkas haft och alltid varit väldigt tålmodig och trevlig.
    Ronja V
    • 76.0 m²
  • 2020-12-06
    Hej jag har sålt en bostad på Hovsgatan 48. Jag har blivit bra bemött väldigt bra av mäklare Tobias Viklund, han var väldigt noga med att tydlig förklara allt man inte förstod ! jag kände att jag kunde fråga om flera gånger och Tobias förklarade tills jag förstod en mycket bra mäklare mvh David Westin
    David W
    • 60.0 m²
  • 2020-12-04
    Vi har med Tobias hjälp sålt vårt radhus. Vi fick det sålt före annonsering på Hemnet.
    Tobias har tagit sig tid, när som på dygnet för att både vara coach i husköp åt oss men också i vår process att sälja. Han har visat lugn, tålamod och intresse för att hjälpa oss på bästa sätt. SÅ nöjda!
    Sandra T
    • 107.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Tobias Viklund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
  • 2020-12-03
    Otroligt proffsig mäklare som alltid har varit nåbar, han har fungerat som ett bra bollplank under hela processen med . Kan varmt rekommendera honom till andra som går i säljtankar 👍
    Robin J
    • 107.0 m²
  • 2020-12-02
    Köpte lägenhet via honom! Super kundbemötande, hel nöjd
    Hampus H
    • 58.9 m²
  • 2020-11-17
    Jag köpte en tvårummare. Jag upplever Tobias bemötande som respektfullt och professionellt.
    Håkan K
    • 55.0 m²