Mäklare Skåne Höganäs Fastighetsbyrån Höganäs Emile Antier
2018-05 - 2018-11

Läs vad 51 kunder tycker om Emile Antier

• Åsa E
    Åsa E skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Sålt bostad. Emile mycket professionell. En stor miss var att vi bokat möte på kontoret ang fullmakt. Han var inte där o kollegerna visste inget. Troligen glömt det. Detta drog ner betyget. Läs mer
  • Branko L
    Branko L skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpte ett hus i Lerberget, Höganäs.
    Fick ett oerhört professionellt och involverat bemötande av mäklaren på visningen.
    När affären var klar har jag varit i kontakt med Emile ett flertalet gånger för att få svar på frågor och han har alltid varit anträffbar och vill verkligen att man som kund ska känna sig trygg och nöjd.
    Definitivt en person jag kommer anlita den dagen oavsett när det är som mäklare. Läs mer
  • Helen Katharina P skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vi köpte och sålde en villa i Höganäs genom Emile. Vi var väldigt nöjda med samarbetet! Läs mer
  • Marja H skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Jag har köpt lägenhet. Emile har alltid var glad och tillmötesgående. Varit snabb med response. Ibland har jag känt att jag kanske kommer med löjlig fråga men jag får alltid ett trevlig bemötande och svar kommer så fort han har möjlighet. Ett stort TACK till Emile ! Läs mer
  • Charlotta A
    Charlotta A skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Hej!
    Blev av Émile bemött med vänlighet och respekt vid försäljning av min fastighet, och upplevde att mina förväntningar blev uppfyllda. Bra och snabb återkoppling när jag hade akuta frågor och det kändes som att vi tillsammans ingick i ett Team.
    Mvh Charlotta Ahlgren Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Emile did a terrific job selling our summer home in Arild. He is very knowledgeable about the market dynamics and highly effective in the process. Läs mer
  • Charlotte F skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Vid vårt köp av en villa i Höganäs hade vi enbart positiva upplevelser av Emile Antier på Fastighetsbyrån. Förtroendeingivande och korrekt utan att vara stel.
    Snabb, serviceinriktad och utan att ”hårdsälja” lät han vårt köpbeslutet mogna. Läs mer
  • Ulf L skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    På alla sätt en positiv kontakt . Emile var väl förberedd och påläst hade också en hög servicenivå när det gällde en rad praktiska frågor för oss som nya i Arild . Läs mer
  • Assar H skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Öppen, trevlig o tillmötesgående Läs mer
  • Karin J
    Karin J skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpare av Borgmästargatan 2b.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Affären väl genomförd med kunnig mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höganäs

Patric Leo