Emile Antier
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-09

Läs vad 75 Läs vad Emile Antier

• Eva J sålde sitt hus med hjälp av Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-09-24

Mjöhult
    Sålde villa och köpt en mindre villa.
    Émile har alltid haft ett mycket gott bemötande och tålamod. Han har också stöttat och coachat när det varit tufft under sälj o köp processen.
    Han har varit professionell och förtroendegivande under hela processen en utmärkt medlare för både säljare o köpare.
    Mvh/ Eva o Sven Jönsson Läs mer
    2019-10-01 Émile A svarar Eva J
    Tack för att jag har fått hjälpa er med era affärer. Det har varit ett nöje från början till slut! Vi ses och hörs snart igen!
  • Helena C köpte sitt hus med hjälp av Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs

Höganäs
    Vi är mycket nöjda med med hela köps processen! Läs mer
    2019-09-12 Émile A svarar Helena C
    Tack så mycket Helena! Det har varit ett nöja att hjälpa er. Varmt välkomna till Höganäs ännu en gång!

/Émile
  • Lars A köpte sitt hus med hjälp av Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs

Ingelsträde
    Villa i Ingelsträde. Läs mer
    2019-09-12 Émile A svarar Lars A
    Tack för rekommendationen Lars! Hoppas att du trivs i ditt nya hus!

/Émile
  • Lars C köpte sitt hus med hjälp av Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs

Höganäs
    Emile er meget imøtekommende, og profesjonell - og fremstår med en oppriktighet i alt han gjør. Han får kundene på begge sider av bordet til å føle seg godt tilpass, og går «the extra mile» for å hjelpe kjøpere og selgere i avklaringer. Läs mer
    2019-09-12 Émile A svarar Lars C
    Tack för den fina rekommendationen Lars. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er.

/Émile
  • Maria J köpte sitt hus med hjälp av Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-09-09

Emile är professionell. Han skötte vårt kontrakt. Fungerade utmärkt! Läs mer
    2019-09-12 Émile A svarar Maria J
    Tack så mycket Maria! Vi ses och hörs snart igen!

/Émile
  • Marie Helen Stojanov J köpte sin lägenhet med hjälp av Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-09-05

Höganäs
    Mycket professionell, trevlig och seriös mäklare. Kände mig trygg med att samarbeta med honom. Med försäljningen av hus och köp av bostadsrätt så blev detta två lyckade affärer. Jag anlitar honom gärna igen för framtida uppdrag.
    Hälsningar Marie Läs mer
    2019-09-12 Émile A svarar Marie Helen Stojanov J
    Tusen tack för dina fina ord Marie. Jag vill också tacka för förtroendet att få hjälpa dig med dina affärer. Vi ses och hörs!
  • Mariana V sålde sitt hus med hjälp av Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-08-25

Höganäs
    Snabb och effektiv hantering av min husförsäljning med bra kommunikation i de olika stegen och ett trevligt bemötande. Kvalitét genom hela processen och bra bollplank. Läs mer
    2019-08-27 Émile A svarar Mariana V
    Tack så mycket Mariana! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig.
  • Nils Ola L sålde sitt hus med hjälp av Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-08-19

Höganäs
    Emile har hjälpt mig med skrivaruppdraget för jag hittade köpare själv och trots semestertider har det funkat bra,både jag och köpare är nöjda Läs mer
    2019-08-21 Émile A svarar Nils Ola L
    Tack så mycket Ola! Vi hörs och ses.
  • Gertie L
    Gertie L sålde sitt hus med hjälp av Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-08-19

Trevlig, sympatisk och duktig. Mycket seriös. Vi rekommenderar
    honom varmt. Läs mer
    2019-08-21 Émile A svarar Gertie L
    Tack så mycket för rekommendationen Gertie! Vi ses snart.
  • Anu S köpte sin lägenhet med hjälp av Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-08-14

Viken
    Émile är korrekt, kunnig och snabb. Trevlig för både säljare och köpare. Vi köpte en bostadsrätt. Läs mer
    2019-08-14 Émile A svarar Anu S
    Stort tack för de fina orden Anu! Välkomna till Kullabygden :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höganäs

Patric Leo