Mäklare Skåne Höganäs Fastighetsbyrån Höganäs Emile Antier
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-12 - 2019-05

Läs vad 60 Läs vad Emile Antier

• Maria G köpte sitt hus med hjälp av Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-06-14

Skäret
    Trevlig och inte för ”på” under visningen Kom dock med felaktig info gällande avstånd mellan tomtgräns o nybyggnation som känns som baskunskaper o väsentligt för själva köpet. Hörde inte av sig när han hade lovat. Alla papper i god ordning. Läs mer
  • Christer B sålde sitt hus med hjälp av Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-06-13

Höganäs
    Vi är mycket nöjda med Emil som mäklare. Han är en kompetent

och skicklig sådan. Han har varit mycket engagerad och gjort ett

bra jobb. Läs mer
    2019-06-13 Émile A svarar Christer B
    Tack så mycket Christer!

Det har varit kul att jobba med er och ert fina hus. Allt gott. Vi ses och hörs!
  • Lillebil R köpte sitt hus med hjälp av Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-04-26

Ett gammalt hus.
    Mäklaren skötte sig utmärkt, precis som jag förväntat och önskat mig. Läs mer
    2019-04-26 Émile A svarar Lillebil R
    Hej Lillebill! Tack för den fina rekommendationen, roligt att du blev nöjd. Välkommen till Kullabygden än en gång.
  • Eva Gunilla C sålde sitt hus med hjälp av Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-04-10

Viken
    Sålt min enplans villa i Viken Höganäs Kommun.

En mäklare som passade mig perfekt, mycket artig,
    tillmötesgående,förtroendeingivande,stöttande,
    så jag kunde sova på nätterna.
    Kände mig mycket trygg under hela försäljningen.
    Allt gick oerhört snabbt och smärtfritt.

Emil Antier är i mitt tycke en super duktig mäklare.

Hälsningar
    Gunilla Cato. Läs mer
    2019-04-15 Émile A svarar Eva Gunilla C
    Hej kära Gunilla!

Tack för dina fina och värmande ord. Stort tack för ett gott samarbete. Vi hörs och ses snart igen!

Mvh: Émile Antier Bandstein
  • Helena S köpte sitt hus med hjälp av Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-03-15

Jonstorp
    Vi köpte ett sommarhus och fick bra bemötande och snabb hjälp med allt. Eftersom vi skulle resa utomlands direkt efter att vi erlagt handpenning hjälpte Emile oss med allt inkl besök av besiktningsman, kontakter med kommunen ang VA, elabonnemang och han hade också fullmakt att genomföra hela affären på tillträdesdagen. Allt gick toppen! Högsta betyg! Läs mer
  • Bengt-Åke Christer E sålde sitt hus med hjälp av Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-02-21

Höganäs
    Emile har gjort ett bra jobb att sälja mitt hus har blivit vänligt mottagen och infomerad Läs mer
    2019-02-22 Émile A svarar Bengt-Åke Christer E
    Tack så mycket Bengan! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig. Vi hörs snart igen.

/Émile
  • Helena S sålde sitt hus med hjälp av Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-02-19

Östra Lerberget
    Har sålt hus i Lerberget.
    Har enbart positivt att säga!
    Ett mycket proffsigt och trevligt bemötande hela vägen med en utmärkt service!! Tack! Läs mer
    2019-02-22 Émile A svarar Helena S
    Tack för dina fina ord Helena. Vad glad jag blir! Vi hörs och ses snart igen.

• Annika O
    Annika O sålde sitt hus med hjälp av Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-02-18

Väsby
    Har sålt ett hus. Fantastiskt bra bemötande från Emile. bra uppdateringar hela tiden om hur försäljningen går.Hela affären har flutit smidigt från dag ett, trots flertal knölar på vägen. Läs mer
    2019-02-22 Émile A svarar Annika O
    Hej Annika! Tack för ert förtroende och gott samarbete. Ja, vi redde ut det tillsammans. Vi hörs och ses i framtiden.

• Mattias S
    Mattias S köpte sitt hus med hjälp av Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-02-03

Viken
    Émile är seriös, proffesionell och alltid tillmötesgående . Trevlig både före och efter affären. Har man frågor har han alltid svar eller så ordnar han fram svaren . Läs mer
    2019-02-12 Émile A svarar Mattias S
    Hej Mattias!

Tack för den fina kommentaren. Hoppas att ni trivs i ert nya hus.

Med vänliga hälsningar: Émile
    Émile A gillar detta
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Emile Antier en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2018-11-07

Sålt bostad. Emile mycket professionell. En stor miss var att vi bokat möte på kontoret ang fullmakt. Han var inte där o kollegerna visste inget. Troligen glömt det. Detta drog ner betyget. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höganäs

Patric Leo