Mäklare Skåne Höganäs Fastighetsbyrån Höganäs Gilbert Christoffersson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 29 kunder tycker om Gilbert Christoffersson

• Gunilla F
    Gunilla F sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-02-17

4:a
    123m²
    Nyhamnsläge
    En-plansvilla med inredd källare och garage från -70-talet. Nära hav/bad i naturskönt omtyckt område.

Har haft kontakt och hjälp av Gilbert vid två tidigare tillfällen; försäljning av min fars hus och påbörjad försäljning av nuvarande hus då jag själv avbröt pga privata skäl.

Gilbert är en mycket förtroendeingivande, empatisk och kunnig person. Han är lugn och trygg och saklig. Engagerad. Beskriver på ett enkelt språk vad som sker och ska ske. Mycket god kontakt. Precis som man önskar sej av någon som ska sköta ens livs kanske största affär.

Jag kan varmt rekommendera Gilbert som Din mäklare. En man på rätt plats!

Med vänlig hälsning, Gunilla Fransson, Nyhamnsläge Läs mer
  • Marie-Louise K sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-02-17

4:a
    88m²
    Höganäs
    Tillmötesgående. Lyhörd och rak. Läs mer
  • Kerstin Annica E sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-02-14

3:a
    89m²
    Jonstorp
    Behövde sälja mitt/vårt hus akut pga akuta personliga omständigheter. Blev rekommenderad att prata med Gilbert Christoffersson och hade inga förväntningar alls. Har ingen erfarenhet av mäklare heller. Han förstod dock snabbt hela situationen och jag känner mig mycket professionellt bemött på alla plan! Med vänlig hälsning, Annica Ebefeldt Läs mer
    2019-02-15 Gilbert C svarar Kerstin Annica E
    Tack Annica! skönt att allt löste sig för er på ett smidigt sätt.
  • Conny B köpte sin bostad med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2018-12-05

Mycket kunnig och svarar gärna på frågor. Allmänt bra upplevelse. Läs mer
    2018-12-06 Gilbert C svarar Conny B
    Tack Conny, det var kul att hjälpa dig att hitta en bostad.
  • Sandra H köpte sin bostad med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2018-11-11

Trevlig, tillmötesgående mäklare som är serviceminded utan att vara för "säljig". Rekommenderar Gilbert! Läs mer
    2018-12-03 Gilbert C svarar Sandra H
    Tack Sandra väldigt kul att höra!
  • Marianne L skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2018-09-21

Jag har sålt en villa i Arild-Skäret och blev väl bemött av mäklaren och förväntningarna jag hade levde han
    upp till mer än väl. Jag kommer att ge honom de bästa
    rekommendationerna.

Med vänlig hälsning
    Marianne Landgren Läs mer
  • Philippe S skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2018-09-19

Köpt fritidshus.
    Enskild visning och kontraktskrivning med Gilbert.
    Seriös, kunnig, förtroendeingivande! Läs mer
  • Karolina H skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2018-09-16

Uppriktig och saklig - förtroendeingivande. Absolut en mäklare att köpa fastighet genom. Inget att klaga på. Läs mer
  • Kullabostäder Ab K skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2017-12-13

Gilbert är professionell, kunnig, och trevlig. Har behärskar både sälj- och köpprocessen och det byggtekniska frågorna som så ofta dyker upp i samband med sälj- och köpprocessen. Läs mer
  • Ovidius Fastighetsförvaltning Ab O skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2017-12-13

Det är inte Gilbert i första hand som skött försäljningarna den senaste tiden utan Sarah Elmin. Helhetsintrycket är bra med hyggliga aktiviteter och målbild när det gäller prissättning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höganäs

Patric Leo