Gilbert Christoffersson är mäklare på Fastighetsbyrån Höganäs

Gilbert Christoffersson har varit registrerad mäklare sedan 2003-06. Gilbert Christoffersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 60 omdömen med ett betyg på 4.7. Gilbert Christoffersson har haft 11 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 82% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 60 Läs vad Gilbert Christoffersson

• köpte sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    • Farhult
    2021-12-03 Verifierad kund
    Professionell, trevlig och seriös mäklare som gav rak och tydlig information genom hela processen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    • Skäret
    2021-10-19 Verifierad kund
    Under hela processen med att sälja vår fastighet har Gilbert varit en klippa. Det trevliga bemötande och den hjälp vi fått har varit fantastiskt. Gilbert är så kunnig, pålitlig och trevlig att man kan slappna av och känna fullt förtroende för honom. Han har guidat oss genom den stressfulla tid en husförsäljning innebär, gett oss tid när vi behövde prata och hållit oss konstant informerade. Vi är super nöjda och tacksamma!
    2021-10-12 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, lång erfarenhet inom yrket samt lyssnar in vad man har för önskemål, vilket leder till en positiv känsla och en smidig affär.
    • Östra Lerberget
    2021-10-02 Verifierad kund
    Jag köpte huset med Gilbert som mäklare. Gilbert är tydlig och enkelt att kommuniceras med. Rekommenderas såklart!
    2021-08-31 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett mycket bra och korrekt sätt. Vi fick ett tryggt intryck av Gilbert. Vi kan varmt rekommendera Gilbert som fastighetsmäklare. Vi känner att vi har regelbunden kontakt i vår affär och det är viktigt för oss. Med vänlig hälsning, Susanne och Anders
    Hej Susanne och Anders!
    Affären gick snabbt och det känns verkligen som vi hittade rätt köpare till ert hus.

Tack för ni tog er tid att rekommendera mig :)
    2021-08-29 Verifierad kund
    Jag upplevde Gilbert som en mycket ambitiös och noggrann och informativ säljare av min bostad.
    Allt blev till belåtenhet för min del när affären blev klar.
    Hej Inger stort tack för de fina orden. Det var väldigt kul att få hjälpa dig genom hela processen både med ditt köp och försäljning. Lycka till med nya boendet det kommer att bli jättefint :) Gilbert Christoffersson
    • Jonstorp
    2021-08-24 Verifierad kund
    Mycket bra!
    Har sålt två fastigheter för vår räkning!

Han är kung !!
    Tack Jörgen det var kul att få hjälpa er ännu en gång :) Gilbert Christoffersson
    • Jonstorp
    2021-06-13 Verifierad kund
    Hej!
    Fick hjälp att sälja mina föräldrars f.d. bostad.
    Mäklaren Gilbert Christoffersson var trevlig, hjälpsam och gjorde ett bra jobb med försäljning av huset. Fixade fina bilder på huset med en bra marknadsföring. Han har även varit till stor hjälp efteråt med hur man ska skicka in paper och betala till Skatteverket.
    Mvh Anneli
    Hej Anneli,

tack för din rekommendation. Det var kul att få lära känna er alla tre.
    Ha en fin sommar!
    • Höganäs-nedre
    2021-06-10 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffsig.
    Att han skulle sälja huset och det gjorde han.
    Jag rekomenderar honom gärna till andra.
    Hej John-Erik och Anita!

De har varit väldigt kul att få samarbeta med er genom hela processen.
    Njut av sommaren i ert nya fina hus :)
    2021-06-02 Verifierad kund
    Köpt hus med Gilbert som ansvarig mäklare. Bra bemötande genom hela processen och mycket bra information. Jag rekommenderar varmt Gilbert som mäklare!
    Hej Ida stort tack för din rekommendation. Ni kommer att få en fin sommar i er nya bostad här i Höganäs :) Gilbert Christoffersson