Mäklare Skåne Höganäs Fastighetsbyrån Höganäs Gilbert Christoffersson
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 26 kunder tycker om Gilbert Christoffersson

• Conny B köpte sin bostad med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Mycket kunnig och svarar gärna på frågor. Allmänt bra upplevelse. Läs mer
    2018-12-06 Gilbert C svarar Conny B
    Tack Conny, det var kul att hjälpa dig att hitta en bostad.
  • Sandra H köpte sin bostad med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Trevlig, tillmötesgående mäklare som är serviceminded utan att vara för "säljig". Rekommenderar Gilbert! Läs mer
    2018-12-03 Gilbert C svarar Sandra H
    Tack Sandra väldigt kul att höra!
  • Marianne L skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Jag har sålt en villa i Arild-Skäret och blev väl bemött av mäklaren och förväntningarna jag hade levde han
    upp till mer än väl. Jag kommer att ge honom de bästa
    rekommendationerna.

Med vänlig hälsning
    Marianne Landgren Läs mer
  • Philippe S skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Köpt fritidshus.
    Enskild visning och kontraktskrivning med Gilbert.
    Seriös, kunnig, förtroendeingivande! Läs mer
  • Karolina H skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Uppriktig och saklig - förtroendeingivande. Absolut en mäklare att köpa fastighet genom. Inget att klaga på. Läs mer
  • Kullabostäder Ab K skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Gilbert är professionell, kunnig, och trevlig. Har behärskar både sälj- och köpprocessen och det byggtekniska frågorna som så ofta dyker upp i samband med sälj- och köpprocessen. Läs mer
  • Det är inte Gilbert i första hand som skött försäljningarna den senaste tiden utan Sarah Elmin. Helhetsintrycket är bra med hyggliga aktiviteter och målbild när det gäller prissättning. Läs mer
  • Lennart U skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Bemötandet var och är mycket bra. Kunnig, social, trevlig. Som kund had vi tills med mäklare satt ut ett försäljningspris . Tyvärr blev slutprisetvid försäljningen bra mycket lägre. utgångpris 4 milj 995.000:- Försälningpris: 4 milj 395.000:- Vi kan inte lasta Gilbert för att det blev så. Han gjorde verkligen ett proffsigt jobb. Marknaden vek nedåt när köpet gjordes. Vad gäller lägenheten vi köpte blev priset en rel bra bit över utgångspriset. m.a.o. lite ojämnt i de olika affärerna. som sagt. På kort tid förändrades bostadsmarknaden. Så klart en besvikelse för oss men all kredit till Gilbert för det sätt han skötte det hela Läs mer
  • Magnus J skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    Fantastiskt duktig, trevlig och kunnig! Läs mer
    2017-09-11 Gilbert C svarar Magnus J
    Tack så mycket för de fina komplimangerna Magnus!
  • Elisabeth E skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    En lugn och kunnig mäklare som lotsade oss igen hela processen. Väldigt nöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höganäs

Patric Leo