Gilbert Christoffersson

Gilbert Christoffersson

Gilbert Christoffersson är mäklare på Fastighetsbyrån Höganäs

Gilbert Christoffersson har varit registrerad mäklare sedan 2003-06. Gilbert Christoffersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.7. Gilbert Christoffersson har haft 10 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 53 Läs vad Gilbert Christoffersson

• sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    • Jonstorp
    2021-06-13
    Hej!
    Fick hjälp att sälja mina föräldrars f.d. bostad.
    Mäklaren Gilbert Christoffersson var trevlig, hjälpsam och gjorde ett bra jobb med försäljning av huset. Fixade fina bilder på huset med en bra marknadsföring. Han har även varit till stor hjälp efteråt med hur man ska skicka in paper och betala till Skatteverket.
    Mvh Anneli
    Hej Anneli, tack för din rekommendation. Det var kul att få lära känna er alla tre. Ha en fin sommar! Gilbert Christoffersson
    • Höganäs-nedre
    2021-06-10
    Mycket trevlig och proffsig.
    Att han skulle sälja huset och det gjorde han.
    Jag rekomenderar honom gärna till andra.
    Hej John-Erik och Anita! De har varit väldigt kul att få samarbeta med er genom hela processen. Njut av sommaren i ert nya fina hus :) Gilbert Christoffersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2021-06-02
    Köpt hus med Gilbert som ansvarig mäklare. Bra bemötande genom hela processen och mycket bra information. Jag rekommenderar varmt Gilbert som mäklare!
    Hej Ida stort tack för din rekommendation. Ni kommer att få en fin sommar i er nya bostad här i Höganäs :) Gilbert Christoffersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    • Höganäs
    2021-04-09
    Gillbert är en mäklare av högsta klass.
    Mina förväntningar att få till smidig försäljning,därför anlitades Gillbert.
    Jag kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån
    Tack för de fina orden! Det var verkligen kul att få hjälpa er igen :) Gilbert Christoffersson
  • köpte en tomt med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2021-03-30
    Gilbert har varit hjälpsam och serviceinriktad, han är väldigt lätt att jobba med.
    Hej Johan stort tack för din feedback! Ska bli spännande att se ert nya hus när det är uppfört. Lycka till!! Gilbert Christoffersson
    • Brunnby
    2020-12-26
    Jag har köpt en tomt i Brunnby och även sålt ett hus tidigare. Jag har vid bägge tillfällen blivit mycket väl omhändertagen och fått råd och hjälp på ett mycket proffsigt sätt. Alltid snabba svar vid sms och mail. Jag har upplevt trygghet och tjänstvillighet hos en mäklare som verkligen levt upp till förväntningarna. Jag kan inte önska mig mer.
    2020-11-05
    Köpt tomt .
    Bra bemötande.
    Korrekt levererad information.
    Tack Henrik och lycka till med bygget av det nya huset det blir säkert jättebra! Gilbert Christoffersson
    • Jonstorp
    2020-11-04
    Köp fastighet jonstorpsvägen 90. Mycket bra bemötande. Jag har inget att anmärka på
    Hej Magnus, stort tack för din rekommendation. Lycka till med er nya bostad! Gilbert Christoffersson
  • skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-10-05
    Mäklare som antingen är trött på sitt jobb eller inte riktigt håller en hög standard. Köpte ett radhus nyligen av mäklaren och där va inte mycket som gick rätt till. när jag ska välja mäklare i framtiden kommer detta definitivt inte vara den jag välja.
    Hej Ahmaad S. I fredags kväll fick jag samtal från dig där du berättade att du var besviken över att avräkningen gällande månadsavgiften var felaktig samt att det i den bostadspärm som säljaren överlämnat till dig saknades kontaktuppgifter till styrelsen i föreningen. Eftersom Riksbyggen inte går att nå över helgen så ringde vi dem direkt på måndag förmiddag. De berättade då att de missat att skicka ut fakturan med månadsavgiften och det var därför som avräkningen blev felaktig. Vi såg till att allt reglerades under måndagen. Jag kontaktade även säljaren gällande kontaktuppgifter till styrelsen och fick till svar att föreningen aldrig skickat ut någon kontaktlista. Att föreningen inte delat ut någon kontaktlista samt att Riksbyggen missat att skicka ut fakturan är bara något jag kan beklaga. Gilbert Christoffersson
  • sålde en tomt med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-10-05
    Gilbert skötte allt väldigt effektivt och professionellt samt kommunicerade väldigt tydligt allt så jag förstod processen.
    Tack för din feedback William det var kul att få hjälpa dig genom hela processen. Gilbert Christoffersson