Gilbert Christoffersson
Registrerad mäklare sedan 2003-06-24
Aktiv på Reco.se sedan 2015-05-14
2019-07 - 2020-06

Läs vad 42 Läs vad Gilbert Christoffersson

• Birger E köpte sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-07-07

Östra Lerberget
    Köpte hus i Lerberget. Fick mycket bra intryck av Gilbert: Rak, tydlig och ärlig och han tog väl tillvara på både köpare- och säljarnas intresse.
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-07-07 Gilbert C svarar Birger E
    Tack Birger ni har fått ett jättefint hus och det var kul att höra att ni är nöjda med hela affären!
  • Annika A köpte sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-06-15

Östra Lerberget
    Vi har köpt ett radhus där Gilbert var mäklare till huset. Gilbert bemötte oss väl vid varje tillfälle vi möttes, hade vi frågor så hjälpte han gärna till med det.
    Det kändes som han hade god kontakt både med säljare och köpare på ett proffsigt sätt.

Tack för allt
    Mvh Annika Arnskov Läs mer
    2020-06-22 Gilbert C svarar Annika A
    Stort tack Annika det var kul att få hjälpa er!
  • Stellan P sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-04-18

Höganäs
    Tryggt och bra med en bred kunskap och kontaktbas. Allt gick snabbt och smidigt Läs mer
  • Kerstin A köpte sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-04-02

Strandbaden
    Mycket vänlig och korrekt.Upplyste om allt man kunde begära. Lämnade utrymme åt funderingar. Läs mer
    2020-04-20 Gilbert C svarar Kerstin A
    Tack för de fina orden! Lyckat till med ditt nya boende:)
  • Michael M köpte sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-02-08

Viken
    Köpt ett hus i viken. Bra bemötande och kunnig. Läs mer
    2020-02-17 Gilbert C svarar Michael M
    Tack Michael, hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • Carolin Gabrielle M köpte sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-12-26

Viken
    Jag har köpt en fastighet som jag varit intresserad av länge. Gilbert var mycket uppmärksam och lyhörd gentemot våra behov samtidigt som han befann sig i en perfekt balans mellan mig som köpare och säljaren. Han arbetar diskret men samtidigt mycket kommersielt driven. Läs mer
    2020-01-02 Gilbert C svarar Carolin Gabrielle M
    Hej Carolin, det var väldigt kul att få hjälpa er! Lycka till med renoveringen det kommer säkert att bli jättefint när ni är klara.
  • Stephanie N sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-12-13

Sålt vårt hus. Gick över förväntan. Läs mer
    2019-12-16 Gilbert C svarar Stephanie N
    Tack Stephanie kul att ni är nöjda!
  • Magnus L sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-12-11

Proffsig och kunnig. Enkel och saklig. Läs mer
    2019-12-12 Gilbert C svarar Magnus L
    Stort Tack Magnus! Lycka till med ert nya boende.
  • Sirpa Kyllikki K sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-09-14

Farhult
    Gilbert har varit lätt och enkel att kommunicera med. Läs mer
    2019-09-23 Gilbert C svarar Sirpa Kyllikki K
    Tack Sirpa! Kul att få hjälp er :)
  • John-Erik O sålde sin lägenhet med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-07-24

3:a
    Höganäs
    Försäljning av bostadsrätt. Gilbert var mycket engagerad och höll ständig kontakt. Jättebra !!! Läs mer
    2019-08-15 Gilbert C svarar John-Erik O
    Tack så mycket det var kul att få hjälpa er!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höganäs

Émile Antier Bandstein