Mäklare Skåne Höganäs Fastighetsbyrån Höganäs Gilbert Christoffersson
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08

Läs vad 34 Läs vad Gilbert Christoffersson

• Sirpa Kyllikki K sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-09-14

Farhult
    Gilbert har varit lätt och enkel att kommunicera med. Läs mer
  • John-Erik O sålde sin lägenhet med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-07-24

Höganäs
    Försäljning av bostadsrätt. Gilbert var mycket engagerad och höll ständig kontakt. Jättebra !!! Läs mer
    2019-08-15 Gilbert C svarar John-Erik O
    Tack så mycket det var kul att få hjälpa er!
  • Dan M köpte sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-06-09

Viken
    Trevlig kille, liksom hans kollega Émile som vi hade kontakt med under en stor del av resan. Köpte ett hus med dem som mäklare och tycker att de har skött det bra! Läs mer
  • Jessica J köpte sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-06-07

Viken
    Köpt en villa och Gilbert har varit tillgänglig, snabb med svar på frågor, uppgifter vi bett om osv. Han ger ett seriöst intryck och kan sin sak. Mycket nöjda! Läs mer
  • Johan P
    Johan P sålde sin lägenhet med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-03-07

Höganäs
    Jag hade hjälp av Gillbert på fastighetdbyrån när jag sålde min 2:a i Rörets brf när jag flyttat till Luleå för studier. Han var väldigt bra på att informera mig och samtidigt samarbetade bra med mina föräldrar som skötte de praktiska då jag flyttat norrut.
    Han gjorde även en bra analys av värdet på bostaden och kom med goda val som gav bra slutpris.
    Väldigt nöjd med med Gillbert som jag hade fått tips på bla utav gammal kollega. Läs mer
    2019-03-11 Gilbert C svarar Johan P
    Tack Johan för din feedback och lycka till med studierna!
  • Gunilla F
    Gunilla F sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-02-17

Nyhamnsläge
    En-plansvilla med inredd källare och garage från -70-talet. Nära hav/bad i naturskönt omtyckt område.

Har haft kontakt och hjälp av Gilbert vid två tidigare tillfällen; försäljning av min fars hus och påbörjad försäljning av nuvarande hus då jag själv avbröt pga privata skäl.

Gilbert är en mycket förtroendeingivande, empatisk och kunnig person. Han är lugn och trygg och saklig. Engagerad. Beskriver på ett enkelt språk vad som sker och ska ske. Mycket god kontakt. Precis som man önskar sej av någon som ska sköta ens livs kanske största affär.

Jag kan varmt rekommendera Gilbert som Din mäklare. En man på rätt plats!

Med vänlig hälsning, Gunilla Fransson, Nyhamnsläge Läs mer
    2019-02-28 Gilbert C svarar Gunilla F
    Tack Gunilla det var kul att få hjälpa dig igen!
  • Marie-Louise K sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-02-17

Tillmötesgående. Lyhörd och rak. Läs mer
    2019-02-28 Gilbert C svarar Marie-Louise K
    Tack Marie-Louise för din rekommendation!
  • Kerstin Annica E sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-02-14

Jonstorp
    Behövde sälja mitt/vårt hus akut pga akuta personliga omständigheter. Blev rekommenderad att prata med Gilbert Christoffersson och hade inga förväntningar alls. Har ingen erfarenhet av mäklare heller. Han förstod dock snabbt hela situationen och jag känner mig mycket professionellt bemött på alla plan! Med vänlig hälsning, Annica Ebefeldt Läs mer
    2019-02-15 Gilbert C svarar Kerstin Annica E
    Tack Annica! skönt att allt löste sig för er på ett smidigt sätt.
  • Conny B köpte sin bostad med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2018-12-05

Mycket kunnig och svarar gärna på frågor. Allmänt bra upplevelse. Läs mer
    2018-12-06 Gilbert C svarar Conny B
    Tack Conny, det var kul att hjälpa dig att hitta en bostad.
  • Sandra H köpte sin bostad med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2018-11-11

Trevlig, tillmötesgående mäklare som är serviceminded utan att vara för "säljig". Rekommenderar Gilbert! Läs mer
    2018-12-03 Gilbert C svarar Sandra H
    Tack Sandra väldigt kul att höra!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höganäs

Patric Leo