Gilbert Christoffersson

Gilbert Christoffersson

Gilbert Christoffersson är mäklare på Fastighetsbyrån Höganäs

och har varit registrerad mäklare sedan 2003. Gilbert Christoffersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 45 omdömen sedan 2015-05-14. Gilbert Christoffersson har haft 17 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

45 omdömen om Gilbert Christoffersson

• Mäklare som antingen är trött på sitt jobb eller inte riktigt håller en hög standard. Köpte ett radhus nyligen av mäklaren och där va inte mycket som gick rätt till. när jag ska välja mäklare i framtiden kommer detta definitivt inte vara den jag välja.
    Ahmmad S skrev om Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-10-05
    Hej Ahmaad S. I fredags kväll fick jag samtal från dig där du berättade att du var besviken över att avräkningen gällande månadsavgiften var felaktig samt att det i den bostadspärm som säljaren överlämnat till dig saknades kontaktuppgifter till styrelsen i föreningen. Eftersom Riksbyggen inte går att nå över helgen så ringde vi dem direkt på måndag förmiddag. De berättade då att de missat att skicka ut fakturan med månadsavgiften och det var därför som avräkningen blev felaktig. Vi såg till att allt reglerades under måndagen. Jag kontaktade även säljaren gällande kontaktuppgifter till styrelsen och fick till svar att föreningen aldrig skickat ut någon kontaktlista. Att föreningen inte delat ut någon kontaktlista samt att Riksbyggen missat att skicka ut fakturan är bara något jag kan beklaga.

Gilbert C

• Gilbert skötte allt väldigt effektivt och professionellt samt kommunicerade väldigt tydligt allt så jag förstod processen.
    William Thomas Junior R sålde en tomt med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    • Strandbaden
    2020-10-05
    Tack för din feedback William det var kul att få hjälpa dig genom hela processen.

Gilbert C

• Jag har sålt en bostadsrätt i Kullabygden. Ett otroligt tålamod och är hela tiden lyhörd för kunden. Har mer är 20 år i denna bransch. Bedömer honom som en av de duktigaste i hela Skåne. Mycket nöjd med hans insats.
    Andreas B sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-07-24
    • 94.0 m²
    • Jonstorp
    2020-07-24
    Hej Andreas stort tack för de fina orden!!

Gilbert C

• Köpte hus i Lerberget. Fick mycket bra intryck av Gilbert: Rak, tydlig och ärlig och han tog väl tillvara på både köpare- och säljarnas intresse. Rekommenderas!
    Birger E köpte sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-07-07
    • 195.0 m²
    2020-07-07
    Tack Birger ni har fått ett jättefint hus och det var kul att höra att ni är nöjda med hela affären!

Gilbert C

• Vi har köpt ett radhus där Gilbert var mäklare till huset. Gilbert bemötte oss väl vid varje tillfälle vi möttes, hade vi frågor så hjälpte han gärna till med det. Det kändes som han hade god kontakt både med säljare och köpare på ett proffsigt sätt. Tack för allt Mvh Annika Arnskov
    Annika A köpte sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-06-15
    • 116.0 m²
    2020-06-15
    Stort tack Annika det var kul att få hjälpa er!

Gilbert C

• Tryggt och bra med en bred kunskap och kontaktbas. Allt gick snabbt och smidigt
    Stellan P sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-04-18
    • 184.0 m²
    • Höganäs
    2020-04-18
  • Mycket vänlig och korrekt.Upplyste om allt man kunde begära. Lämnade utrymme åt funderingar.
    Kerstin A köpte sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-04-02
    • 101.0 m²
    • Strandbaden
    2020-04-02
    Tack för de fina orden! Lyckat till med ditt nya boende:)

Gilbert C

• Köpt ett hus i viken. Bra bemötande och kunnig.
    Michael M köpte sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2020-02-08
    • 153.0 m²
    • Viken
    2020-02-08
    Tack Michael, hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!

Gilbert C

• Jag har köpt en fastighet som jag varit intresserad av länge. Gilbert var mycket uppmärksam och lyhörd gentemot våra behov samtidigt som han befann sig i en perfekt balans mellan mig som köpare och säljaren. Han arbetar diskret men samtidigt mycket kommersielt driven.
    Carolin Gabrielle M köpte sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2019-12-26
    • 181.0 m²
    • Viken
    2019-12-26
    Hej Carolin, det var väldigt kul att få hjälpa er! Lycka till med renoveringen det kommer säkert att bli jättefint när ni är klara.

Gilbert C

• Sålt vårt hus. Gick över förväntan.
    Stephanie N sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
    2019-12-13
    • 149.0 m²
    2019-12-13
    Tack Stephanie kul att ni är nöjda!