Gilbert Christoffersson
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-01 - 2019-12

Läs vad 37 Läs vad Gilbert Christoffersson

• Carolin Gabrielle M köpte sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-12-26

Viken
    Jag har köpt en fastighet som jag varit intresserad av länge. Gilbert var mycket uppmärksam och lyhörd gentemot våra behov samtidigt som han befann sig i en perfekt balans mellan mig som köpare och säljaren. Han arbetar diskret men samtidigt mycket kommersielt driven. Läs mer
    2020-01-02 Gilbert C svarar Carolin Gabrielle M
    Hej Carolin, det var väldigt kul att få hjälpa er! Lycka till med renoveringen det kommer säkert att bli jättefint när ni är klara.
  • Stephanie N sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-12-13

Östra Lerberget
    Sålt vårt hus. Gick över förväntan. Läs mer
    2019-12-16 Gilbert C svarar Stephanie N
    Tack Stephanie kul att ni är nöjda!
  • Magnus L sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-12-11

Östra Lerberget
    Proffsig och kunnig. Enkel och saklig. Läs mer
    2019-12-12 Gilbert C svarar Magnus L
    Stort Tack Magnus! Lycka till med ert nya boende.
  • Sirpa Kyllikki K sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-09-14

Farhult
    Gilbert har varit lätt och enkel att kommunicera med. Läs mer
    2019-09-23 Gilbert C svarar Sirpa Kyllikki K
    Tack Sirpa! Kul att få hjälp er :)
  • John-Erik O sålde sin lägenhet med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-07-24

Höganäs
    Försäljning av bostadsrätt. Gilbert var mycket engagerad och höll ständig kontakt. Jättebra !!! Läs mer
    2019-08-15 Gilbert C svarar John-Erik O
    Tack så mycket det var kul att få hjälpa er!
  • Dan M köpte sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-06-09

Viken
    Trevlig kille, liksom hans kollega Émile som vi hade kontakt med under en stor del av resan. Köpte ett hus med dem som mäklare och tycker att de har skött det bra! Läs mer
  • Jessica J köpte sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-06-07

Viken
    Köpt en villa och Gilbert har varit tillgänglig, snabb med svar på frågor, uppgifter vi bett om osv. Han ger ett seriöst intryck och kan sin sak. Mycket nöjda! Läs mer
  • Johan P
    Johan P sålde sin lägenhet med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-03-07

Höganäs
    Jag hade hjälp av Gillbert på fastighetdbyrån när jag sålde min 2:a i Rörets brf när jag flyttat till Luleå för studier. Han var väldigt bra på att informera mig och samtidigt samarbetade bra med mina föräldrar som skötte de praktiska då jag flyttat norrut.
    Han gjorde även en bra analys av värdet på bostaden och kom med goda val som gav bra slutpris.
    Väldigt nöjd med med Gillbert som jag hade fått tips på bla utav gammal kollega. Läs mer
    2019-03-11 Gilbert C svarar Johan P
    Tack Johan för din feedback och lycka till med studierna!
  • Gunilla F
    Gunilla F sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-02-17

Nyhamnsläge
    En-plansvilla med inredd källare och garage från -70-talet. Nära hav/bad i naturskönt omtyckt område.

Har haft kontakt och hjälp av Gilbert vid två tidigare tillfällen; försäljning av min fars hus och påbörjad försäljning av nuvarande hus då jag själv avbröt pga privata skäl.

Gilbert är en mycket förtroendeingivande, empatisk och kunnig person. Han är lugn och trygg och saklig. Engagerad. Beskriver på ett enkelt språk vad som sker och ska ske. Mycket god kontakt. Precis som man önskar sej av någon som ska sköta ens livs kanske största affär.

Jag kan varmt rekommendera Gilbert som Din mäklare. En man på rätt plats!

Med vänlig hälsning, Gunilla Fransson, Nyhamnsläge Läs mer
    2019-02-28 Gilbert C svarar Gunilla F
    Tack Gunilla det var kul att få hjälpa dig igen!
  • Marie-Louise K sålde sitt hus med hjälp av Gilbert Christoffersson en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-02-17

Tillmötesgående. Lyhörd och rak. Läs mer
    2019-02-28 Gilbert C svarar Marie-Louise K
    Tack Marie-Louise för din rekommendation!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höganäs

Émile Antier Bandstein