Patric Leo
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-10 - 2019-04

Läs vad 67 Läs vad Patric Leo

• Jesper S sålde sin lägenhet med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-05-19

Viken
    Köpt och sålt bostadsrätt. Engagerad mäklare med bra kännedom om närområdet och brett kontaktnät. Lätt att nå med snabba svar. Bra kundbemötande och förståelse för kundönskemål. Anlitar gärna Patric fler gånger. Läs mer
  • Kenneth E sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-04-26

Höganäs
    Vi har sålt vår villa och bemötandet har varit utmärkt från första mötet.
    Ambitiös, saklig och bistod med goda råd.
    Kan rekommendera Patric till kommande fastighetsaffärer. Läs mer
  • Roni Daniel Clemens E köpte sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-04-24

Östra Lerberget
    Köpt fristående radhus i lerberget, Patric gav en mycket hög servicegrad och vi är mycket nöjda.

Vi fick dock aldrig se någon budgivningslista vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2019-04-26 Patric L svarar Roni Daniel Clemens E
    Stort tack Daniel för de fina orden! Ber om ursäkt för att ni inte fått budgivningslistan. Tidigare gav vi alltid ut dom i samband med kontraktskrivningen men efter en lagändring (GDPR) får vi nu endast lämna ut dom vid tillträdet. Det var en miss från min sida. Har skickat den till dig nu.
  • Malin E sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-04-11

Höganäs
    Sålt nybyggt radhus i Höganäs.
    Väldigt proffsig, påläst, kunnig och har ett betryggande sätt.
    Lugn och snabb på återkoppling. Läs mer
  • Victor W sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-04-09

Höganäs
    Patric har ett mycket lugnt och stabilt intryck. Är enligt vår mening den bästa mäklaren som vi stött på i Kullabygden. Både vad gäller på visningar och när han sålde vår bostadsrätt. Läs mer
  • Emil B sålde sin lägenhet med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-04-01

Höganäs
    Jag sålt mitt radhus, Patric är en fantastisk person att samarbeta.
    Vänlig, korrekt, proffsig och vill alltid hitta lösningar som är bar för både köpare och säljare. Läs mer
  • Belinda B sålde sin lägenhet med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-03-16

Viken
    Sålt min bostadsrätt i viken. Proffsig och tydlig mäklare! Läs mer
  • Johan W köpte sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-03-12

Höganäs
    Vi har köpt ett hus från 1951 som inte blivit renoverat I princip sedan förra ägaren flyttade in, så behovet är omfattande idag.
    Patric har sedan första kontakten varit mycket tillmötesgående och etremt hjälpsam. Var det något som han inte kunde svara på direct så tog han reda på det och återkom omgående.
    Många husmäklare har man gått igenom med åren men Patric slår nog dom flesta mycket bra mäklarna. Läs mer
  • Jan N köpte sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-02-26

Jonstorp
    Köpt nyproducerad bostadsrätt.
    Korrekt bemötande, svarar alltid eller ringer tillbaka när man sökt honom.
    Patric uppfyllde våra förväntningar, smidigt kontraktsskrivande.
    Vi är jättenöjda. Läs mer
  • Bodil A sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-02-22

Östra Lerberget
    Patric har hjälp mig sälja mitt radhus.
    Patric är empatisk och seriös.
    Raka och klara besked.
    Patric är en mycket skicklig mäklare.
    Patric har bemött mig på ett bra sätt, vi har pratat igenom alla
    de frågor som jag haft, samt att han har kommit med bra förslag.
    Mycket nöjd! Läs mer
    Patric L gillar detta