Patric Leo
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-10 - 2019-09

Läs vad 78 Läs vad Patric Leo

• Ronny P sålde en tomt med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-10-02

Jonstorp
    Har fem tomter till försäljning. I dagsläget sålt två. Han har ett mycket trevligt sätt. Ordning och reda, ringer snabbt upp om han är upptagen. Förväntningarna är uppfyllda. Patric är en säljare som jag tycker om, är saklig och svamlar inte. Är jordnära sådana människor tycker jag om. Läs mer
  • Anders M köpte sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-09-25

Höganäs
    Vi har köpt en villa i Höganäs av Patric Leo och han är kunnig, hjälpsam och är lätt att få tag på. Kan varm rekommendera honom. Vi är mycket nöjda med honom. Läs mer
  • Lena Ö sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-09-15

Sålt ett hus i Höganäs
    Bemötandet var bra. En säljare som man snabbt fick förtroende för. Trevlig. Lätt att förstå och det kändes som att han visste vad han gjorde. Så honom fick jag ett bra förtroende för.
    Jag hade förväntningar om att det han gjorde det bästa för oss. Vi var 4 som ägde fastigheten och vi var alla nöjda.
    En säljare som hade läget under kontroll.
    Mycket trevlig och kunnig. Gjorde det bästa för oss. Läs mer
  • Marie-Louise S sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-09-15

Höganäs
    Patric har skött försäljningen av mig mina föräldrars hus helt otroligt bra. Hjälpt mig och mina systrar med alla turer kring försäljningen. Lätt att få tag på för att få svar på alla funderingar. Toppennöjd Läs mer
  • Charlotte Z sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-08-27

Viken
    Nyligen sålt en bostadsrätt med hjälp av mäklaren Patric Leo och vi är mycket nöjda med Patric som överträffat våra förväntningar. Önskade oss en snabb bostadsaffär och en effektiv , serviceminded och skicklig mäklare som sätter kunden i fokus och vi fick allt inkluderat när vi valde att anlita Patric!
    Rekommenderar honom starkt till övriga på bostadsmarknaden som behöver en pålitlig mäklare som gör sitt jobb! Läs mer
  • Pia P köpte sin lägenhet med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-08-06

Viken
    Bostadsrätt i Viken
    Har inget att tillägga. Proffesionellt omhändertagande. Läs mer
  • Adis R sålde sin lägenhet med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-07-11

Sålde min lägenhet, Patric var hela tiden trevlig, tillgänglig, hjälpsam och profesionell.

Rekomenderar gärna till alla som jag känner! Läs mer
  • Ralf A sålde sin lägenhet med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-07-05

Hej
    Allt har, som vanligt, fungerat perfekt. Patrik Leo är kunnig, duktig, trevlig och väl påläst.
    Rekommenderar å det varmaste.
    Mvh Ralf Adin Läs mer
  • Mattias L köpte sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-06-29

Höganäs
    Köpte en villa och det kändes perfekt med allt från start till mål
    Patric var proffsig och väldigt personlig så ett toppen betyg till patric Läs mer
  • Daniel D sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-06-28

Jonstorp
    Patric hjälpte oss nu senaste gången med vår bostadsrätt.
    Vi var oroliga då ingen nappade. Patric fanns alltid tillgänglig, lugnade oss och visste vad han pratade om eftersom han hade rätt.

Allt har gått jätte smidigt från början till slut.
    Kan varmt rekommendera Patric. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höganäs