Patric Leo

Patric Leo

Patric Leo är mäklare på Fastighetsbyrån Klippan

Patric Leo har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Patric Leo har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 136 omdömen med ett betyg på 4.8. Patric Leo har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

136 omdömen om Patric Leo

Sedan starten hos Reco 2021
Danuta G
Åstorp - Lantligt

Mycket bra mäklare trevligt och hjälpsam

Sarah E
Lycke

Lyhörd, Professionell och Lösningsorienterad!

Kristin L
Lycke

* Hur bra som helst. Proffsig och trevlig. * Det frågor vi hade fick vi svar på. * Helt enkelt en mäklare vi kan rekommendera.

Britta Ingrid Birgitta J
Ljungbyhed

Jag har haft fullt förtroende för Patrik , med tanke på att marknaden varit helt tyst under förr året i dennna delen av kommunen, har Patrik gett mig hopp hela tiden och varit positiv och haft väldigt många visningar. Jag tycker han har varit en trygg och bra mäklare.

Johan M
Klippan

Mycket trevligt och en bra Mäklare

Piotr A
Klippan

trevligt, förklarade allt bra, bra kommunikation

Christer K
Ljungbyhed

Mycket trevlig och kunnig. Informerade bra och vi hade mycket bra kontakt när det blev budgivning. 👍😀👍

Camilla K
Ljungbyhed

Otroligt bra bemötande från start till det var dags för skriva för "handpenning ". Jobbar verkligen för kund och köpare,för att "alla" ska bli tillfredsställda på bästa tänkbara sätt. Ärlig,rak och väldigt tillmötesgående.

Anette S
Klippan

Tog snabbt hand om de intresserade köparna som vi hade fått kontakt med, och förklarade läget, då min man fick en stroke. Förklarade att de fick vänta och att vi inte kunde ta några beslut just då. Vi kunde tryggt o bra " bara" lämna över allt till Patrik då. Tryggt. Smidig affär. Lätt att få tag på när vi hade frågor.

Christina A
Ljungbyhed

Klar och tydlig, pålitliga person. Kan rekommenderas