Patric Leo

Patric Leo

Patric Leo är mäklare på Fastighetsbyrån Höganäs

Patric Leo har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Patric Leo har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-07 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 4.8. Patric Leo har haft 27 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 107 Läs vad Patric Leo

• Viken
    2021-07-21
    Mycket trevlig och påläst mäklare som alltid är tillgänglig vid frågor mm.
    • Ingelsträde
    2021-06-22
    Toppen 😊👍🏻👍🏻 Bra bemötande!! Mycket hjälpsam mäklare
    • Ingelsträde
    2021-06-21
    Super trevlig, positiv och mycket kompetent!
    Patric förklarade allt så tydligt och fick oss att känna oss trygga med vårt första husköp!
    Kontakterna gick super smidigt och snabbt!
    Vi blev bemötta med stort engangemang och proffsighet! Allt organiseras och fixas med stor kunskap och god samarbete!
    Jag rekommenderar verkligen Patric Leo!
    • Höganäs
    2021-05-03
    Vi gav Patric förtroendet att sälja vårt radhus och det gjorde han galant. Enkel att samarbeta med och gav ett seriöst intryck ifrån start till mål.
    • Höganäs
    2021-03-16
    När jag skulle sälja mitt parhus i Höganäs var det självklart att kontakta Fastighetsbyrån här, de hade med gott resultat sålt min sambos hus på en mindre skåneort för cirka ett år sedan. Det blev en trevlig kontakt med Patric Leo redan i telefonen och sedan gick det raskt undan. Proffsigt lotsade han mig, den gamla tanten som aldrig förr i sitt liv stått ensam vid en husförsäljning genom hela proceduren .Vänligt men bestämt fick jag veta att det mesta skulle plockas undan inför fotograferingen vilket resulte-rade i en kundvänlig presentation av mitt hem. Direkt efter visningen, då han berättade om läget och utsikterna till ett snabbt avslut gav han de presumtiva köparna någon dags andrum innan budgivningen startade. Och sen gick det undan! Två familjer, en yngre och en äldre utkristalliserade sig omedelbart och priset rusade till en nivå som jag aldrig ens vågat tänka. Lugnt och fint fungerade Patric som en mellanhand och höll oss àjour med läget. Det var också han som var den klarsynte när de med högsta budet konstrade och ställde nya krav. Vi resonerade oss fram till vem som skulle få lyckan att flytta in i mitt kära gamla hus, som jag efter bästa förmåga underhållit i 26 år.
    Tack vare Patric Leo kan jag tills vidare ta det lugnt och inrikta mig på min egen förestående flyttning. Bättre fastighetsmäklare kan jag inte tänka mig och jag kommer gärna att rekommendera honom vid grannars och bekantas försäljningar.
    Barbro Paulsson Höganäs
    Hej Barbro! Stort tack för de fina orden! Det värmer verkligen :) Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig med försäljningen av ditt hus. Patric Leo
    • Norra Häljaröd
    2021-03-14
    Vi hade en mycket positiv upplevelse när vi köpte hus genom Patric. Vi upplevde Patric som mycket service minded, snabb och trevlig och kände att han bemötte oss på ett mycket proffesionellt sätt. Allt löpte på smidigt och vi känner oss väldigt nöjda med vår affär.
    Hej Isabelle, Stort tack för fin feed-back! Det är alltid roligt att få höra positiva ord och att ni är nöjda. Jag önskar er stort lycka till med huset och hoppas att ni kommer trivas en lång tid framåt. Nu hoppas vi bara att våren ska komma till Höganäs :) Patric Leo
    • Östra Lerberget
    2021-02-07
    Supertrevlig och duktig mäklare som man får förtroende för.
    • Nyhamnsläge
    2021-02-04
    Villa köpt
    Påläst, tillgänglig och kunnig mäklare
    • Jonstorp
    2021-01-26
    Enkel och smidig affär. Lätt att få tag på
    • Norra Häljaröd
    2021-01-09