Patric Leo
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-07 - 2018-12

Läs vad 55 kunder tycker om Patric Leo

• Karolin M köpte sin bostad med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-01-14

Vi har köpt en villa i Höganäs kommun. Allting var kanon på visningen, Patric var engagerad och bemötte oss väl.
    Budgivning och kontraktskrivning gick också bra. Men efter det fick vi en del anmärkningar på huset i samband med en besiktningsman varit här, vi kontaktade Patric och kände oss inte uppbackade. Ett takbyte bagatelliserades bla. Kort och gott har det känts som att säljarna har haft större uppbackning än vi köpare. Detta är väldigt nytt för oss då vi aldrig ägt bostad förut, vi fick inte reda på att en fastighetsskatt skulle betalas förens banken meddelade oss ett par dagar innan tillträde. Väl vid tillträde var vår nyköpta villa ganska ordentligt smutsig på sina ställen, kontaktade Patric som skulle ringa upp säljarna. Sen dess har vi inte hört mer. Läs mer
  • Inger J
    Inger J sålde sin bostad med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2018-12-05

Tog kontakt med Fastighetsbyrån för att sälja mitt hus blev bemött med både humor och värme. Fick fin kontakt med Patric från första stund nästan som om jag känt honom sedan länge fast jag aldrig träffat honom innan. Trodde att det skulle ta tid och sälja men han kämpade på, tog ca 2 månader. Han höll mig informerad och gav mig råd på vägen. Läs mer
  • Eddy R sålde sin bostad med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2018-11-09

Vi har sålt vårt hus. Vi har fått ett mycket bra bemötande.
    Han har varit mycket hjälpsam och alltid svarat snabb om vi haft några frågor. Läs mer
  • Rolf Arne L skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2018-06-25

Vi har sålt ett en och en halvplans hus och han har utfört detta utan problem. Han har också förklarat allt som skulle ske på ett
    utmärkt sätt. Vi kan verkligen rekommendera honom till andra kunder. Han levde verkligen upp till de förväntningar vi hade. Läs mer
    Patric L gillar detta
  • Tony G skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2018-05-12

Sålde en 2a åt oss och allt gick snabbt och bra med hela affären Läs mer
    Patric L gillar detta
  • Monika M skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2017-12-20

Trevligt bemötande. Lätt att prata med,
    fick hjälp med alla mina frågor. Kan lätt rekommendera honom till andra som vill sälja sitt hus. Läs mer
  • Jennifer A skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2017-12-11

Det var bra och allt gick bra... Han var trevlig och lätt att prata med! Läs mer
  • Claes F
    Claes F skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2017-12-11

Patric Leo gav ett väldigt gott intryck, både innan som efter försäljningen. Han har agerat mycket professionellt. Han hjälpte till med allt och kom med råd vad som skulle göras. Läs mer
  • Svea G skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2017-12-11

En av de bästa mäklare vi träffat.
    Lyhörd, kunnig, noggrann, stort tålamod............ Läs mer
  • Agneta Christina G
    Agneta Christina G skrev om Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2017-12-11

Högsta poäng till Patrik. Vänlig, lyssnande och hjälpsam. Kan inte bli bättre! Lika bra som min gamle mäklare, Arne Westman på Fastighetsbyrån i Ulricehamn...och han är bra han! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höganäs

Patric Leo