Patric Leo
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2019-04 - 2020-03

Läs vad 85 Läs vad Patric Leo

• Joachim Miguel L köpte sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-03-17

Viken
    Patric har utfört sitt jobb som fastighetsmäklare oklanderligt, speciellt intressant eftersom vi är i samma bransch. Då är det extra kul att bli behandlad professionellt. Jag kan starkt rekommendera att anlita Patric Leo som fastighetsmäklare. Läs mer
  • Gunilla A sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-02-26

Östra Lerberget
    Sålt hälftenägd villa.
    Mäklaren var saklig, respektfull och vänlig, väl strukturerad och utan onödiga utvikningar.
    Mina förväntningar var att affären skulle gå juste och smidigt, och det gjorde den absolut.
    Jag är 100% nöjd med Patric Leos tjänst. Läs mer
  • Martina U sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-02-25

Höganäs
    Patric sålde vårt radhus och vi kan inte bli mer nöjda än vad man kan bli. Patric är trevlig, tydlig och ärlig. Vi är jätte nöjda med Patrics insats. Bra kommunikation och återkoppling, vilket vi tycker är viktigt.
    Vi hade gärna anlitat Patrik igen som mäklare och kommer rekommendera honom vidare. Läs mer
  • Maria P sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-02-04

Skäret
    Mäklaren agerade mycket professionellt. Jag kände ett stort förtroende för mäklaren som under hela försäljningen höll mig uppdaterad och kunde ge råd. Läs mer
  • Julius Alexander B köpte sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-01-27

Höganäs
    Patric var underbar, synd att han är gift. Läs mer
  • Mende M köpte en tomt med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-11-14

Jonstorp
    köpt tomt i höganäs
    bra bemötande, uppfyllde alla förväntningar som jag hade Läs mer
  • Anita J sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-10-29

Viken
    Sålt villa. Mycke trevligt och proffsigt bemötande snabbt hanterande av ärendet. Läs mer
  • Ronny P sålde en tomt med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-10-02

Jonstorp
    Har fem tomter till försäljning. I dagsläget sålt två. Han har ett mycket trevligt sätt. Ordning och reda, ringer snabbt upp om han är upptagen. Förväntningarna är uppfyllda. Patric är en säljare som jag tycker om, är saklig och svamlar inte. Är jordnära sådana människor tycker jag om. Läs mer
  • Anders M köpte sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-09-25

Höganäs
    Vi har köpt en villa i Höganäs av Patric Leo och han är kunnig, hjälpsam och är lätt att få tag på. Kan varm rekommendera honom. Vi är mycket nöjda med honom. Läs mer
  • Lena Ö sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-09-15

Sålt ett hus i Höganäs
    Bemötandet var bra. En säljare som man snabbt fick förtroende för. Trevlig. Lätt att förstå och det kändes som att han visste vad han gjorde. Så honom fick jag ett bra förtroende för.
    Jag hade förväntningar om att det han gjorde det bästa för oss. Vi var 4 som ägde fastigheten och vi var alla nöjda.
    En säljare som hade läget under kontroll.
    Mycket trevlig och kunnig. Gjorde det bästa för oss. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höganäs

Émile Antier Bandstein