Patric Leo
Registrerad mäklare sedan 2011-07-05
Aktiv på Reco.se sedan 2013-07-25
2019-08 - 2020-07

Läs vad 90 Läs vad Patric Leo

• Viktoria Q sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-07-25

Viken
    Vi sålde en villa och Patrik tog sig an uppdraget med bravur. Bättre mäklare kunde vi inte haft😊 Läs mer
  • Daniel Q
    Daniel Q sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-07-23

Viken
    Patric sålde vår villa och överträffade våra förväntningar på en proffsig, snabb och trygg affär. Läs mer
  • Paulina B sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-07-05

Nyhamnsläge
    Litar på min mäklare till 100%. Vet att han gör allt för att hjälpa mig och få en så bra affär som möjligt. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Simon S sålde sin lägenhet med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-06-09

2:a
    Höganäs
    Superenkelt bemötande och proffesionellt skött.
    Kunde enkelt sköta allt under ens egna omständigheter Läs mer
  • Marie B köpte sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-04-16

Skäret
    Patric Leo var ytterst närvarande, positiv och solklar från det att jag besökte min framtida bostad i Skäret, genom hela köpprocessen och fram till tillträdet två månader senare. Alltid tillgänglig, trygg och ärlig. Läs mer
  • Joachim Miguel L köpte sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-03-17

Viken
    Patric har utfört sitt jobb som fastighetsmäklare oklanderligt, speciellt intressant eftersom vi är i samma bransch. Då är det extra kul att bli behandlad professionellt. Jag kan starkt rekommendera att anlita Patric Leo som fastighetsmäklare. Läs mer
  • Gunilla A sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-02-26

Östra Lerberget
    Sålt hälftenägd villa.
    Mäklaren var saklig, respektfull och vänlig, väl strukturerad och utan onödiga utvikningar.
    Mina förväntningar var att affären skulle gå juste och smidigt, och det gjorde den absolut.
    Jag är 100% nöjd med Patric Leos tjänst. Läs mer
  • Martina U sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-02-25

Höganäs
    Patric sålde vårt radhus och vi kan inte bli mer nöjda än vad man kan bli. Patric är trevlig, tydlig och ärlig. Vi är jätte nöjda med Patrics insats. Bra kommunikation och återkoppling, vilket vi tycker är viktigt.
    Vi hade gärna anlitat Patrik igen som mäklare och kommer rekommendera honom vidare. Läs mer
  • Maria P sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-02-04

Skäret
    Mäklaren agerade mycket professionellt. Jag kände ett stort förtroende för mäklaren som under hela försäljningen höll mig uppdaterad och kunde ge råd. Läs mer
  • Julius Alexander B köpte sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2020-01-27

Höganäs
    Patric var underbar, synd att han är gift. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höganäs

Émile Antier Bandstein