Patric Leo
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-08 - 2019-07

Läs vad 73 Läs vad Patric Leo

• Pia P köpte sin lägenhet med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-08-06

Viken
    Bostadsrätt i Viken
    Har inget att tillägga. Proffesionellt omhändertagande. Läs mer
  • Adis R sålde sin lägenhet med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-07-11

Sålde min lägenhet, Patric var hela tiden trevlig, tillgänglig, hjälpsam och profesionell.

Rekomenderar gärna till alla som jag känner! Läs mer
  • Ralf A sålde sin lägenhet med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-07-05

Hej
    Allt har, som vanligt, fungerat perfekt. Patrik Leo är kunnig, duktig, trevlig och väl påläst.
    Rekommenderar å det varmaste.
    Mvh Ralf Adin Läs mer
  • Mattias L köpte sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-06-29

Höganäs
    Köpte en villa och det kändes perfekt med allt från start till mål
    Patric var proffsig och väldigt personlig så ett toppen betyg till patric Läs mer
  • Daniel D sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-06-28

Jonstorp
    Patric hjälpte oss nu senaste gången med vår bostadsrätt.
    Vi var oroliga då ingen nappade. Patric fanns alltid tillgänglig, lugnade oss och visste vad han pratade om eftersom han hade rätt.

Allt har gått jätte smidigt från början till slut.
    Kan varmt rekommendera Patric. Läs mer
  • Katarina S köpte sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-06-03

Höganäs
    Patric var vänlig, hade ett bra bemötande och kändes erfaren. Det var dock inte han som informerade mig om att huset var delvis K-märkt utan säljarna själva. vilket drar ner betyget. Läs mer
  • Jesper S köpte sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-05-19

Viken
    Köpt och sålt bostadsrätt. Engagerad mäklare med bra kännedom om närområdet och brett kontaktnät. Lätt att nå med snabba svar. Bra kundbemötande och förståelse för kundönskemål. Anlitar gärna Patric fler gånger. Läs mer
  • Kenneth E sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-04-26

Höganäs
    Vi har sålt vår villa och bemötandet har varit utmärkt från första mötet.
    Ambitiös, saklig och bistod med goda råd.
    Kan rekommendera Patric till kommande fastighetsaffärer. Läs mer
  • Roni Daniel Clemens E köpte sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-04-24

Östra Lerberget
    Köpt fristående radhus i lerberget, Patric gav en mycket hög servicegrad och vi är mycket nöjda.

Vi fick dock aldrig se någon budgivningslista vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2019-04-26 Patric L svarar Roni Daniel Clemens E
    Stort tack Daniel för de fina orden! Ber om ursäkt för att ni inte fått budgivningslistan. Tidigare gav vi alltid ut dom i samband med kontraktskrivningen men efter en lagändring (GDPR) får vi nu endast lämna ut dom vid tillträdet. Det var en miss från min sida. Har skickat den till dig nu.
  • Malin E sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Höganäs

2019-04-11

Höganäs
    Sålt nybyggt radhus i Höganäs.
    Väldigt proffsig, påläst, kunnig och har ett betryggande sätt.
    Lugn och snabb på återkoppling. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höganäs

Patric Leo