Fastighetsbyrån Höganäs

Fastighetsbyrån Höganäs

• BadgeTenYears

Vi på Fastighetsbyrån i Höganäs är ett team med många års erfarenhet av bostadsmarknaden. Vi är sammansvetsade, marknadsledande och jobbar alltid hårt för att bli bäst på det vi gör. Anställer du oss för ditt bostadsbyte får du engagemang, kvalitet och affärsmässighet utöver det vanliga. Här i Höganäs står vi för vart fjärde...

570 omdömen om Fastighetsbyrån Höganäs

Sedan starten hos Reco 2013

Johannes D
Sålde sitt hus med hjälp av Gustav Borgström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

Kanonkille 👍👍👍 bra kommunikation

Ellen E
Sålde en tomt med hjälp av Gustav Borgström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Strandbaden

Proffsig, korrekt och trevlig.

Lena Susann P
Sålde sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
Höganäs

Emile är påläst och proffesionell. Jag har som säljare känt mig trygg under hela resan, från första mötet till kontraktsskrivning. Han har hela tiden varit tillgänglig om frågor uppstått. Jag är väldigt nöjd och skulle absolut rekommendera honom till andra.

Lena Ingela K
Höganäs

Émile är en mycket engagerad och kompetent mäklare. Kan varmt rekommendera honom till både köpare och säljare.

Sandra B
Höganäs

Mycket trevlig. Kämpar på ända in i kaklet. Är på och aktiv ända från början. Känns trygg och tydlig. Är även tydlig vid skrivandet av avtal och förklarar tydligt vad det gäller.

Martin P
Köpte sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
Höganäs

Trevligt bemötande. Hjälpsam på alla sätt. Får kunden att känna sig som som det tydliga centret.

Svar från Émile Antier Bandstein

Tack så mycket för de fina orden Martin! Vi ses och hörs.

Torborg W
Höganäs

Gustav är mycket kunnig och sannoligen seriös. Gustav är mycket proffesionell

Jadranka S
Rydebäck

Gustav Borgström är en fantastisk mäklare. Han är engagerad, lyhörd, kunnig, positiv och mycket bra på att ge stöd och vägledning. Rätt man på rätt plats. Jag kommer varmt rekommendera honom. Tack!

Ina H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Björnson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
Höganäs

Vänligt och professionellt bemötande.

Svar från Johanna Björnson

Tack så mycket! hoppas du trivs bra i din nya bostad☺️

Astrit S
Viken

En kunnig, förtroendegivande och trevlig mäklare som är lätt att kommunicera med. Har bara gott att säga om Emile!

Svar från Émile Antier Bandstein

Tack så mycket Astrit, det har varit väldigt trevligt att göra affärer med er. Vi hörs och ses snart!

Marie J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
Höganäs

Snabb skicklig vänlig och bra på kundbemötande ! Kan varmt rekommendera

Svar från Émile Antier Bandstein

Tack för de fina orden Marie och Hanna! De värmde ett mäklarhjärta. Vi ses vid tillträdet!

Pajtim A
Skrev om Gustav Borgström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

Kan rekommendera Gustav. Han är professionellt, hjälpsam och väldigt trevligt bemötande. Pajtim Abazi

Marcus J
Mörarp

Hade svårt att välja mellan ett par olika mäklare, men Gustav ingav mest förtroende, bäst historik och mest flexibilitet. Ett förtroende som uppfylldes under hela vägen. Jag kände mig helt trygg i att ge honom tyglarna och hantera allt under hela processen.

Lars L
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Björnson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
Viken

Duktig, trevlig, lätt att nå Jag väljer Johanna veckans alla dagar

Svar från Johanna Björnson

Tack för fint omdöme Lars! Ser fram emot att springa på er i bygden snart :)

Bodil J
Viken

Jag tycker att Johanna har stort engagemang i sina kunder och objekt. Johanna håller hög kvalitet och är mycket kommunikativ. Mina förväntningar överträffades och är mycket positiva.

Svar från Johanna Björnson

Söta Bodil, vilka fina ord! Tack ska du har för bra samarbete!

Marie D
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Björnson en del av Fastighetsbyrån Höganäs
Viken

Johanna är verkligen en otroligt trevlig, sympatisk ,kunnig mäklare , helt enkelt en drömmäklare . Vi ger henne högsta poäng alla dagar i veckan .Med vänlig hälsning, Marie och Lars Lindberg

Svar från Johanna Björnson

Tack Marie, och detsamma till er! Vi ses snart :)

Åke S
Strandbaden

Mycket duktig mäklare. Skötte uppdraget perfekt. Allt fungerade exceptionellt bra.

Svar från Johanna Björnson

Tack för fint omdöme Åke! Lycka till i ert nya boende :)

Lars Viktor Mattias J
Skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

Ett mycket mycket professionell bemötande! Känner en stor tillit till emlie! Kan varmt rekommendera vid köp eller sälj av bostad! Kullabygdens självklara mäklare!

Émile A gillar detta
Astrid Ingegerd S
Strandbaden

Verkligen jättenöjd! Allt har gått smidigt och snabbt!

Svar från Johanna Björnson

Tusen tack för fint omdöme Ingegerd! Lycka till i ert nya boende!

Janos P
Höganäs

En mycket kunnig och trevlig människa. Proffs mäklare. Vi fick det vi ville ha.

Svar från Émile Antier Bandstein

Tack för den fina rekommendationen Janos. Kul att ni är nöjda. Vi hörs och ses!

Anja W
Höganäs

Min erfarenhet av Emile är att han är en mäklare som är noga och professionell men samtidigt får en att känna sig avslappnad och ha en rolig och trevlig upplevelse med att köpa hus.

Tack så mycket Anja för de trevliga orden. Vi ses snart igen! Mvh: Émile

Henrik F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
Viken

Vi har varit nöjd med Emile båda vad gäller försäljning och köp.!! Det han kan förbättra på är att vara bättre på info, när det händer något eller inte.!!

Svar från Émile Antier Bandstein

Tack för feedbacken Henrik, jag uppskattar din öppenhet. Vi ses!

Marie L
Köpte sitt hus med hjälp av Gustav Borgström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Allerum

Kan varmt rekommendera Gustav. Han genomförde fastighetsaffären professionellt, och var väldigt kunnig, nogrann och hade mycket trevligt bemötande.

Anton S
Jonstorp

Bra bemötande, lyssnande & förstående. Fick också sålt min villa utan att ligga skarpt ute utan endast som kommande till över begärt utgångspris.

Svar från Émile Antier Bandstein

Tack så mycket Anton, vi ses och hörs!

Anette Ö
Strandbaden

Allt var bra inget att anmärka på helt perfekt tack för hjälpen med försälningen

Svar från Émile Antier Bandstein

Tack för de fina orden Anette! Vi ses o hörs!

Christel A
Jonstorp

Vänlig , medmänsklig o kunnig.

Ulla Margareta S
Jonstorp

Trevlig man lugn och sansad Har bara gott att säga om honom

Amer M
Bårslöv

Gustav gjorde ett bra jobb med att hjälpa mig att köpa hus. Han visade god kunskap om objektet och var tillgänglig för att svara på mina frågor när jag behövde det. Jag uppskattade hans ärliga och raka sätt att kommunicera. Köpprocessen var smidig. Hans energi och positiva attityd var märkbar. Jag är nöjd med mitt köp och skulle rekommendera Gustav till andra som ska sälja eller köpa hus.

Sebastian G
Väsby

Émile har varit väldigt trevlig och professionell. Vi känner oss mycket väl bemötta och rekommenderar honom starkt till andra köpare.

Fredrik N
Svanshall

Tillgänglig och tillmötesgående

Inger A
Mörarp

Första mötet med Gustav,gav mej en positiv känsla,kände att honom kan man lita på.Fick bra info.om hur allting går till vid försäljningen av huset.Gustav har under försäljningen informerat mej om vad som sker.Att sedan tiderna är som dom kan han inte rå för .Jag är nöjd med Gustav,trevlig och tillmötesgående. Inger Axelsson.

Anders B
Viken

Har upplyst om saker som han har fått reda på av säljare Var alert och kom när direkt när vi ringde om visning

Julita J
Skrev om Fastighetsbyrån Höganäs

Fastighetsbyråns mäklare Èmile kom på hembesök. Det märktes tydligt att han inte var intresserat att sälja huset, för det var för dålig. Jag förstår att han kanske vill bara sälja fina, dyra hus , men han sa inte att han inte vill sälja . Lovade återkomma samma kväll med besked.3 veckor har gått och han har fortfarande inte ringt. oprofessionellt! Nu är huset sålt av Mäklarhuset, snabbt, professionellt och med super trevlig bemötande.

Maria C
Kattarp

Mycket serviceinriktad och ger ett mycket gott intryck. Man känner sig trygg i affären.

Per N
Höganäs

Mycket bra uppdatering av läget i försäljningsprocessen

Magnus F
Höganäs

snabbt och korrekt agerande samt ett vänligt bemötande. Hade en klar uppfattning om "rätt" pris samt hade kund på lut. Uppdaterade oss direkt när det fanns bud och gav råd i processen

Samuel E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Borgström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

Super trevlig! Engagerad! Inga problem mer än att det tar lite för långt tid att få svar på mejl. Annars väldigt bra!

Linnea I
Tånga & Rögle

Väldigt trevligt och proffesionellt bemötande! Gustav är förtroendeingivande och vet vad han håller på med. Jordnära och enkel att prata med, vilket vi uppskattar mycket. Han ordnade så att vi kunde skriva kontrakt en söndagmorgon kl 8, vilket visar hans vilja att göra det lilla extra för sina kunder. Man känner att man kan ställa alla sina frågor till Gustav utan att tveka! Vi kan verkligen rekommendera Gustav som mäklare!

Eva K

Positiv,entusiastisk och trevlig

Suanne L
Höganäs

Trevlig och välkommet bemöt på visning. Kunnig, påläst om objekten.

Elísa Rakel J
Väsby

Från första början har vi haft fullt förtroende till vår mäklare, Émile Antier Bandstein. Han har verkligen ställt upp och kämpat på i svåra tider på fastighetsmarknaden med professionell rådgivning och hjälpt oss på alla olika steg i processen. Hans trevliga och professionella bemötande har gjort så att vi kände oss helt trygga med att flytta utomlands och lämna vårt hus i hans trygga händer. Han har hållit oss väl informerade om vad som händer på marknaden och hållit bra kontakt med oss från början. Under de fyra månaderna...

Lena Ann-Christin R
Ättekulla

Jag tyckte att Gustav var en bra mäklare. Man kände sig trygg, att man kunde lita på honom. Han vägledde oss mycket bra genom hela försäljningsprocessen.

Mohammed E
Ättekulla

Smidig affär och trevlig bemötande.

Anders Ingvar R
Ättekulla

Mycket nöjd. Allt skött tydligt och klart.

Mikael S
Väsby

Väldigt trevlig och hjälpsam. Kändes ej jobbigt att ställa "dumma" frågor som förstagångs köpare utan fick bara bra svar på allt.

Kent-Ove A
Strandbaden

Émile har varit fullständigt professionell och gjort allt jag som kund kan förvänta mig av en fastighetsmäklare. På ingen punkt har han kommit till korta, tvärtom har han bidragit med energi och idéer trots ett läge på bostadsmarknaden som varit allt annat än optimalt. Full pott Émile 🙌🏼😁

Göran Frans Bertil W
Miatorp

Jag är nöjd med Gustav! Mest nöjd är jag med deklarationen. Allt färdigt, bara att skriva ut ”papperna” Husaffärerna gick ganska smidigt. (Både köp o sälj) Dock lite oklart med arvodet för försäljning av Kärrgatan 7. Då priset gick ner blev det ett fast arvode, detta sades inte muntligt utan stod i det ”finstilta” vi undrade över summan som vi inte fick ihop, tills vi förstod att det blev fast arvode istället för % sats. Vårhälsningar Göran Winstedt

Arne A
Östra Lerberget

Mycket hjälpsam förklarade bra.

Jennie G
Viken

Vi blev väldigt bra bemötta av Emile fick ett bra första intryck. Han är en väldigt kunnig mäklare och man känner sig väldigt trygg i det han gör. Alltid positiv och väldigt energisk. Vi kommer att rekommendera honom till fler.

Tack för ett gott samarbete Jennie och Johan! vi hörs och ses! /Émile

Peter H
Mjöhult

Blev väl bemött och vi fick svar på de frågor vi haft på ett snabbt och proffisionellt vis.