Fastighetsbyrån Höör

Fastighetsbyrån Höör

• BadgeSixYears
Ring 0413-275 50 Dela

Här i Skånes vackra mellersta delar hittar du Höör. Här är naturlandskap och sjöar nära till hands samtidigt som du har goda kommunikationer till både Lund, Malmö och Köpenhamn. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här sedan 1967 och vi känner väl till området! Vi förmedlar allt från lägenheter till villor eller fastigheter och...

184 omdömen om Fastighetsbyrån Höör

Sedan starten hos Reco 2013

Dennis S
Tjörnarp

Mycke trevligt o proffsigt bemötande. 2 glada o trevliga kvinnor som tillgodosåg våra behov fram till en snabb smidig försäljning.

Simon H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Höör

Trevligt bemötande och bra genomgång under hela processen!

Bo N
Veterinärsområdet

Bra bemött. Som en bra hyresvärd Jag kan bara allting bara flöt på. En bra och trevlig mäklare.

Jan-Erik L
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höör

Mäklaren Ola Nilsson är en ung mycket trevlig man som lever för sitt jobb. Inget är för mycket besvär för honom och vi rekommenderar honom varmt.

Lena L
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höör

Mycket trevligt bemötande av glada människor

Claes-Göran L
Karlslund

Hjälpsam mäklare bra bemötande.

Christoffer O
Väster

Andrea är den kvinnliga motsvarigheten till Fredrik Eklund! Herregud vilken stjärna, svarar alltid snabbt, alltid hjälpsam vilken tid på dygnet, spelar ingen roll, hon har även varit en stöttepelare för oss i vårat andra husköp som en annan mäklarbyrå varit ansvarig för, Blir man missnöjd med Fastighetsbyrån Höör och Andrea, då är det inte dom det är fel på, det är er själva! :) 6/5 stjärnor om det var möjligt

Karin L
Ängsbyn

Fint vänligt mycket kunnig allti

Nathalie L
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höör

Ordinarie mäkalare var på semester, svarar ändå och förmedlar till din kollega. Bra bemött av mäklaren. Snabb visning efter att jag visat intresse för bostaden. Snabb återkoppling vid varje tillfälle. Snabb kontraktskriving och väldigt sakkunnig i både bostaden och övriga frågor.

Bent K
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höör

Vores oplevelse var meget positivt og vi er tilfredse med hele forløbet.

Johan Fredrik L
Frostavallen

Huset sålt inom en vecka!!

Åsa N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Höör
Väster

Kan varmt rekommendera! Kunniga och engagerade!

Lars T
Karlslund

En alltigenom positiv upplevelse av mäklaren, mycket kunnig och professionell och ger ett mycket positivt bemötande. Försäljningen av huset gick snabbt och effektivt, nu återstår endast tillträdet för den nya ägaren.

Tommy R
Karlslund

Enbart positiv upplevelse. Vår mäklare Andrea var mycket förtroendeingivande och för oss som genomförde vårt första husköp var hon mycket behjälplig genom processen.

Helen N
Höör

Bra bemötande och väldigt trevliga och hjälpsamma

Lena B
Höör

Snabb , hjälpsam och effektiv mäklare. Trevligt bemötande och regelbundna uppföljningar. Nöjd 🙂

Karl-Gustav N
Höör

Engagerad tillmötesgående positiv vänlig kunnig hjälpsam

Eva J

Snabb o trevlig kontakt. Engagerad

Claes-Göran L
Snogeröd

Bemötandet bra. Våra förväntningar var delade, mäklaren gav oss rådet att ev. ta budet på 2350000 kr men vi tog budet på 2850000 kr.

Catarina H
Karlarp

Andrea va väldigt tillmötesgående! Hjälpte till med snabba möten, svarade på frågor och hjälpte till! Super go och trevlig!! Man känner sig väl omhändertagen och trygg med att allt ska gå bra.

Anne L
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höör

Mycket gott bemötande från start till slut. Man vill självklart ha en öppen, ärlig och rak kommunikation och det fick vi verkligen. Eftersom vi var utomlands när det "började dra ihop sig" uppskattade vi särskilt att vår mäklare informerade oss så vi hann både lägga bud och komma till Sverige i tid för att se huset. Vi är så glada och nöjda!

Christel L
Veterinärsområdet

Trevlig glad mäklare, förklarade bra. Fick bra förtroende för mäklaren

Håkan B
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höör

Trevligt bemötande, kunnig och naturlig

ULF N
Sätofta

Det var så lätt och trevligt tack vare bra bemötande av mäklaren.

Lars-Göran H
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höör

Med tanke på det höga ränteläget så gick detta mycket bra. En mycket proffsig mäklare som man varmt kan rekommendera.

Charlotte P
Sätofta

Tack för fin service och hjälp vid vårt första husköp. Andrea är så duktig och trevlig!

Henrik L
Karlslund

Väldigt ödmjukt men ändå mycket proffsigt.

Monika M
Karlslund

Mycket bra, trevligt och professionellt bemötande av mäklaren Fick mycket hjälp från dag 1 med både köpet av nya bostaden och försäljning av mitt nuvarande hos. Mäklaren (Andrea) har varit behjälplig med alla mina frågor och funderingar och är alltid tillgängligt vid behöv. Jag känner mig trygg med köpet av nya bostaden, har fått allt information som jag behöver, proffsigt och bra. Trist bara att månadsavgiften gick upp så pass mycket , man känner sig faktiskt besviken men naturligtvis det är inte mäklarens fel

Conny H
Karlslund

Mycket bra Att få all hjälp som behövdes för köpet. Andrea skötte det på bästa sätt. Vi är supernöjda med Andrea, hon är rak och tydlig vänlig och hjälpsam. Hela köpet har känts tryggt och bra. Kan inte tänka oss bättre mäklare

Rose-Marie H
Karlslund

Kunde inte fått bättre bemötande. Förväntningarna var att mäklaren hjälper till med hela försäljningen, och det har hon gjort med bravur. Vi är supernöjda med vår mäklare Andrea, har fått all hjälp som går att få, köpet känns tryggt och bra.

ULF N
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höör

Mycket engagerad mäklare. Lätt att komma i kontakt med och intresserad av att besvara mina frågor.

Peter L
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höör

Mycket bra bemötande och mäklaren levde upp till förväntningarna som vi hade. Väl pålästa för uppdraget och med en fin presentation av vår fastighet.

Lars T
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höör

Mycket bra och trevligt bemötande, tycker jag har fått hjälp med allt jag önskat och bra vägledning och information. Allt bra hittills.

Lars O
Karlslund

På ett trevligt och proffesionellt sätt. Våra förväntningar var att mäklaren skulle ta hand om allt och det gjorde hon till 100%. Vi tror inte att vi kunde fått någon bättre, mycket proffsig.

Eva N
Karlslund

Fantastiskt trevligt bemötande och mycket proffsig mäklare. Har redan rekommenderat henne till fler som ska sälja sina hus.

Tina W
Höör

Trevlig och tillmötesgående. Aldrig några problem att få kontakt och återkoppling vid frågor! Väldigt mån om både köpare och säljare! Tack!

Mats H
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höör

Upplevde Ola som väldigt engagerad, påläst och inte minst trevlig. Han har skött allt på ett utomordentligt sätt både när det gäller vår försäljning och köpet som vi gjorde innan det.

Åsa H
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höör

Ola var proffsig, kunnig och alltid trevlig. Han var engagerad och fick oss att känna oss trygga. Ola är en otroligt duktig mäklare.

Kenny H
Karlslund

Alltid glad och trevlig, både i det personliga mötet och i skrift.

Gertrud A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Höör
Väster

Mäklaren är jättebra. Det gick snabbt och lätt. Jag är mycket nöjd.

Emil J
Höör

Professionellt från början till slut. Tydliga och transparenta i sitt agerande.

Johan P
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höör

Trevligt och glatt bemötande av mäklaren.

Mikael A
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höör

Tycker att mäklaren skötte sitt uppdrag bra. Professionell, opartiskt. Hon var snabb på att återkoppla och uppmuntrade till att komma med frågor. Kontraktsskrivningen gick fint och fick allt förklarat.

Yvonne L
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höör

Simon var mycket trevligt och kändes engagerad i vår försäljning. Dessutom var han lätt att få kontakt med, snabb att svara på sms och ringa tillbaka om han var upptagen.

Rasmus A
Hallaröd

Aldrig sålt hus innan men detta va smidigt, enkelt och mycket bra.

Ulrika L
Karlslund

Tryggt och nära samarbete med mäklaren

Caroline D
Tjörnarp

Mäklaren var både uppmuntrande, stöttande, informativ och påläst. Mycket trevligt bemötande vid alla tillfälle och har haft en tät kontakt med mig som säljare.

Lars Albert L

Jag har bästa förtroende för Anders Loven.Allt har skötts perfekt./Lars L

Sven Hugo Martin A
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höör

Jag kände att mäklaren verkligen ville ge en bra visning, tog sig tid att svara på frågor mm. Under hela budgivningen informerade han kontinuerligt. Och även när vi skrev papperna så fick vi ett bra intryck av honom , saklig och ordentlig. Vi valde även Fastighetsbyrån till att sälja våran bostad.

Helene A
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höör

Vi blev bra bemötta. Vi har fått bra och mycket information. Trevlig och saklig mäklare.