en del av Fastighetsbyrån Huddinge

4.8 / 5 i betyg — 12 rekommendationer

Läs vad 12 användare tycker om Björn Nygren

• Mikael L
    Mikael L skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Björn har lång erfarenhet och vet vad han håller på med. Vi fick ett korrekt och professionellt bemötande under hela säljprocessen.
    Har använt Fastighetsbyrån vid flera tillfällen och blivit nöjd varje gång.
    2014-04-11 Björn N svarar Mikael L
    Tack Mikael! Det var verkligen både kul och trevligt att ha er som uppdragivare när ert fina hus på Repslagarvägen skulle säljas.
    Att anlita en fastighetsmäklare är att inleda ett samarbete där båda gör sitt yttersta för att få en bra affär och ni gjorde allt rätt i förberedelserna. Hoppas jag får vara med när ni köper er nästa bostad för ni flyttar väl kanske tillbaka till Huddinge någon gång?

• Håkan N
    Håkan N skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    bara gott ,rekommenderas varmt
    2014-04-11 Björn N svarar Håkan N
    Tackar för fina rekommendationer Håkan! Nu har vi genomfört två fastighetsförsäljningar tillsammans och faktiskt 2 bilköp av dig när du jobbade på Svenska bil också. Så nu får jag önska dig lycka till när du flyttar norr ut närmare dina fiskevatten.

Med vänliga Hälsningar

• Mita L
    Mita L skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi känner Björn Nygren på Fastighetsbyrån sedan många år. Det var självklart att han skulle få sälja mina föräldrars villa. Björn är en seriös fastighetsmäklare. Fastighetsaffären gick över förväntan bra.
    2014-04-11 Björn N svarar Mita L
    Tack Mita! Det var trevligt att få förtroendet att få förmedla försäljningen av ditt föräldrahem. Jag har nästan blivit som en familjemäklare nu då jag även blivit anlitad av Anders 2 gånger tidigare. Hoppas allt går bra nu när flytten är överstökad.
    Jag har även pratat med köparna som är så nöjda med att ha fått tag i ett toppläge även om de har en del renovering kvar att göra.

• Ann-Kristin L
    Ann-Kristin L skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Som kund hos företaget med Björn Nygren som representant har vi enbart positiva saker att säga om försäljningen av våra föräldrars hus. Utmärkt bemötande hela affären igenom, lugn och trevlig både mot oss säljare och mot köparna! Betyg: 5!
    2014-04-11 Björn N svarar Ann-Kristin L
    Tack Ann-Kristin! Det var mycket trevligt att ha en erfaren pensionerad fastighetsmäklare som Kerstin och er döttrar som uppdragsgivare och jag är mycket glad över att ni känner er nöjda med min insatts. Hoppas att allt går bra med alla göromål som är kvar nu när flytten är avklarad.

Med vänliga hälsningar Björn.
  • Hillevi L
    Hillevi L skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fastighetsbyrån och vår kontakt Björn Nygren, sålde vår villa för 2 år sedan, allt sköttes professionellt och vi kände oss trygga hela vägen. Björn har lång erfarenhet och det blev en bra affär för oss båda, en win win situation helt enkelt. Skulle absolut rekommendera Fastighetsbyrån och Björn till vänner och bekanta. Bästa hälsningar Hillevi Lindblom
    2014-04-11 Björn N svarar Hillevi L
    Tack Hillevi för fina rekommendationer! Det är när alla parter i en husaffär känner sig nöjda som man känner att man lyckats som fastighetsmäklare. Så det kommer alltid att vara mitt mål.
    Du är alltid välkommen tillbaka för nya bostadsaffärer eller bara ett litet råd på telefon.
  • Jörgen O
    Jörgen O skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Björn har hjälpt med två gånger med att sälja hus. Har fungerat väldigt bra. Produkten som vi beställt från Björn är till stor belåtenhet.
    2014-04-09 Björn N svarar Jörgen O
    Hej Jörgen! Jag är glad att få för dina rekommendationer! Det är roligt att läsa att ni är nöjda även denna gång. Du är alltid lika välkommen att ringa om det är något jag kan hjälpa till med som tex deklarationen i år. Hoppas ni trivs i innerstan!
  • Per M
    Per M skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    jag kan rekomendera björn till andra

jag har använt honom vid flera tillfällen och det har alltid varit till full belåtenhet :)
    2014-04-09 Björn N svarar Per M
    Tack Per för dina rekommendationer! Jag är glad att jag gjort dig nöjd även denna gång synd bara att jag inte är verksam i Hudiksvall i det fall du skulle få för dig att flytta en gång till (skojade bara) Hoppas du trivs där uppe i norr!
  • Carol B
    Carol B skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi köpte tomt i höstas, och detta är naturligtvis inget som man gör ofta, så det är lite svårt att bedöma om något kunde har varit bättre eller annorlunda. Men allt gick smidigt till, både när vi först träffade Björn vid tomten, under budgivningen och sedan när vi skulle hitta tider för att skriva papper. Jag tycker om företagets annonser och sätt att presentera objekten på till ex Hemnet, och vi fick redan därifrån reda på de flesta av detaljerna som behövdes och information om var och hur vi kunde kolla upp annat. En del saker har vi fått leta reda på själva hos till ex kommunen, men mäklaren är inte ansvarig för att tillhandahålla precis allt. Vi funderar starkt på att anlita Fastighetsbyrån när det är dags att sälja vårt nuvarande hus, men det blir en annan branch eftersom vi nu bor i ett annat område.
    2014-04-09 Björn N svarar Carol B
    Tack Carol att du tog dig tid att lämna ditt omdöme! Det var roligt att läsa att du är så nöjd att du anlitar Fastighetsbyrån igen! Hoppas du fått kontakt med min kollega i Södertälje så ni kan förbereda försäljningen. Du får gärna visa ditt nya hus för mig när det är klart och inflyttat. Jag kan givetvis hjälpa dig med en värdering på nya huset när det är dags att placera lånen.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Björn Nygren var en väldigt trevlig erfarenhet vid husköpet. Kunnig och tillmötesgående. Fastighetsbyrån i Huddinge rekommenderas varmt.
    2014-04-09 Björn N svarar Daniel H
    Tack Daniel för dina varma rekommendationer! Jag hoppas att ni trivs och känner av "Bullerbykänslan" jag fick första gången jag såg er trevliga 20 tals villa.
    Ni är alltid välkomna till mig om ni har frågor eller behöver råd gällande hus och boende.
  • Malin H
    Malin H skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag tycker att upplevelsen beror på vilken mäklare jag har haft. Det har dock alltid varit bra och professionellt bemötande. Senast jag sålde lägenhet genom Svensk Fastighetsförmedling var jag mycket nöjd med hela processen från ax till limpa! samt med mäklaren. Högsta betyg och jag rekommenderar gärna vidare.
    2014-04-08 Björn N svarar Malin H
    Tack för ditt omdöme, jag är glad över att få högsta betyg!
    Ni gjorde ett bra val, det läget är svårslaget
    Lycka till med renoveringen, jag kommer gärna och tittar när ni har kommit i mål!
  • Daniel O
    Daniel O skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Björn Nygren hjälpte oss mycket med all viktiga information vi behövde gällande hus köpet. Han ringde oss efter en månad och frågade om vi var nöjda eller hade några funderingar. Det är vi glada för.
  • Minna S
    Minna S skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    En försynt man som lysnar på kundens önskemål och sätter denna i fokus inför varje enskillt objekt.
    Inget onödigt tjafs som sker med många andra mäklare, som försöker dyvla på olika extra parasitkostnader och binda kunden snabbt utan att man hinner kontrollera fakta.

Vi ger Björn bästa rekomendationder efter att vi har genomfört totalt ca 10-15 husafärer med olika mäklare, av dessa har björn varit behjälplig i två fall.
Maria Stenermark
Krister Florin