Björn Nygren
Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 12 kunder tycker om Björn Nygren

• Mikael L skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Björn har lång erfarenhet och vet vad han håller på med. Vi fick ett korrekt och professionellt bemötande under hela säljprocessen.
    Har använt Fastighetsbyrån vid flera tillfällen och blivit nöjd varje gång. Läs mer
  • Håkan N skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    bara gott ,rekommenderas varmt Läs mer
  • Mita L skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi känner Björn Nygren på Fastighetsbyrån sedan många år. Det var självklart att han skulle få sälja mina föräldrars villa. Björn är en seriös fastighetsmäklare. Fastighetsaffären gick över förväntan bra. Läs mer
  • Ann-Kristin L skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Som kund hos företaget med Björn Nygren som representant har vi enbart positiva saker att säga om försäljningen av våra föräldrars hus. Utmärkt bemötande hela affären igenom, lugn och trevlig både mot oss säljare och mot köparna! Betyg: 5! Läs mer
  • Hillevi L skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fastighetsbyrån och vår kontakt Björn Nygren, sålde vår villa för 2 år sedan, allt sköttes professionellt och vi kände oss trygga hela vägen. Björn har lång erfarenhet och det blev en bra affär för oss båda, en win win situation helt enkelt. Skulle absolut rekommendera Fastighetsbyrån och Björn till vänner och bekanta. Bästa hälsningar Hillevi Lindblom Läs mer
  • Jörgen O skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Björn har hjälpt med två gånger med att sälja hus. Har fungerat väldigt bra. Produkten som vi beställt från Björn är till stor belåtenhet. Läs mer
  • Per M skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    jag kan rekomendera björn till andra

jag har använt honom vid flera tillfällen och det har alltid varit till full belåtenhet :) Läs mer
  • Carol B
    Carol B skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi köpte tomt i höstas, och detta är naturligtvis inget som man gör ofta, så det är lite svårt att bedöma om något kunde har varit bättre eller annorlunda. Men allt gick smidigt till, både när vi först träffade Björn vid tomten, under budgivningen och sedan när vi skulle hitta tider för att skriva papper. Jag tycker om företagets annonser och sätt att presentera objekten på till ex Hemnet, och vi fick redan därifrån reda på de flesta av detaljerna som behövdes och information om var och hur vi kunde kolla upp annat. En del saker har vi fått leta reda på själva hos till ex kommunen, men mäklaren är inte ansvarig för att tillhandahålla precis allt. Vi funderar starkt på att anlita Fastighetsbyrån när det är dags att sälja vårt nuvarande hus, men det blir en annan branch eftersom vi nu bor i ett annat område. Läs mer
  • Daniel H skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Björn Nygren var en väldigt trevlig erfarenhet vid husköpet. Kunnig och tillmötesgående. Fastighetsbyrån i Huddinge rekommenderas varmt. Läs mer
  • Malin H skrev om Björn Nygren en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag tycker att upplevelsen beror på vilken mäklare jag har haft. Det har dock alltid varit bra och professionellt bemötande. Senast jag sålde lägenhet genom Svensk Fastighetsförmedling var jag mycket nöjd med hela processen från ax till limpa! samt med mäklaren. Högsta betyg och jag rekommenderar gärna vidare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Krister Florin