Dennis Allingmon

Dennis Allingmon

Dennis Allingmon är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Dennis Allingmon har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Dennis Allingmon har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.8. Dennis Allingmon har haft 12 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 11 Läs vad Dennis Allingmon

• 2020-11-09
    Sålt brf i Visättra Huddinge. Gott arbete utifrån förutsättningar. Jag är nöjd med genomfört arbete och resultat.
    Roger S
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Visättra Ängar
    sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Allingmon en del av Fastighetsbyrån Huddinge
  • 2020-10-28
    Jätteduktig och målinriktad mäklare. Kommer att gå långt!
    Duurenbileg M
    • 37.0 m²
    • Vårby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Allingmon en del av Fastighetsbyrån Huddinge
  • 2020-09-20
    Mycket nöjda med Dennis! Skötte allt så professionellt. Rekommenderar gärna honom för andra vid försäljning av bostad! Hälsningar Ylva Gustafsson
    Ylva Kristina G
    • 119.0 m²
    • Segeltorp
    sålde sitt hus med hjälp av Dennis Allingmon en del av Fastighetsbyrån Huddinge
  • 2020-09-19
    De förväntningar som vi hade på Fastighetsbyrån innan processen med att försäljningen av vår fastighet startade har uppfyllts till 100 %. Dennis agerande är mycket professionellt och vi har och kommer att rekommendera honom till alla som ev kommer att göra fastighetsaffärer i Huddinge. Detta är ett omdöme från mig och min hustru Ylva som ni följaktligen inte kommer få något svar ifrån. Häls Alf och Ylva Gustafsson
    Alf Assar G
    • 119.0 m²
    • Segeltorp
    sålde sitt hus med hjälp av Dennis Allingmon en del av Fastighetsbyrån Huddinge
  • 2020-09-07
    We bought an apartment recently, Dennis was very helpful and kind in the whole procedure.
    Rui H
    • 4:a
    • 94.5 m²
  • 2020-09-03
    Enkel att prata med och väl informativ. Bemött på ett trevligt sätt vilket gjorde att hela affären kändes lugn och smidig.
    Mathias C
    • 40.0 m²
  • 2020-09-02
    Patient and professional. Also flexible.
    Wenyi Z
    • 4:a
    • 94.5 m²
  • 2020-07-07
    Köpte en tvåa på Vikingavägen i Huddinge. Dennis var jättetrevlig och artig samt professionell i hantering av köpet och kontakterna mellan oss och säljaren. Det som jag hade önskat lite mer var detaljerat info om köpobjektet, nu löste det sig genom att vi själv tog reda på det (då vi kom på vad skulle vi vilja veta...) Rekommenderas starkt !
    Leo R
    Leo R
    • 2:a
    • 58.0 m²
  • 2020-03-17
    Köpte en lägenhet i Huddinge med Dennis som mäklare. Dennis är mycket ambitiös och målmedveten. Och service är hans andranamn. Gjorde allt som stod i hans makt för att få en så bra och smidig affär som möjligt. Höll hela tiden kontakt och så alltid till att hålla mig informerad om utvecklingen. Kan verkligen rekommendera Dennis som mäklare till din nästa bostadsaffär.
    Olle E
    • 54.0 m²
  • 2020-02-16
    Jag sålde min brf lägenhet. En 1.a . Mäklaren var mycket kunnig, trevlig och fick mig att känna mig trygg. Dennis gjorde rätt saker kändes det som. Han skötte sitt jobb med bravur och gjorde mer än vad jag kunnat hoppas på. Ett bra och tryggt slutresultat minst sagt. På alla punkter mycket bra.
    Fredrik G
    • 54.0 m²
    • Centrala Huddinge

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte