Erik Nelson

Erik Nelson

Erik Nelson är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Erik Nelson har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Erik Nelson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 87 omdömen med ett betyg på 4.7. Erik Nelson har haft 38 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 87 Läs vad Erik Nelson

• 2021-07-05
    Erik är en utmärkt mäklare. Sålde en Brf lägenhet med Eriks proffsiga medverkan. Han återkopplar hela tiden och som kund känner du dig helt trygg med att han gör sitt bästa. Vi kan verkligen rekommendera honom.
  • köpte sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Hörningsnäs
    2021-06-28
    Erik är väldigt trevlig och hjälpsam. Vi blev bra bemötta när vi köpte vår nya bostad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Fullersta
    2021-05-20
    Utmärkt tillgänglighet!bra och proffsigt bemötande.Jag är jättenöjd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Högmora
    2021-05-18
    Vi sålde vår bostadsrätt som är ett kedjehus med Erik. Från att vi skrev med mäklaren till att huset var sålt gick det 6 dagar och vi är väldigt nöjda med det pris vi fick samt att det gick så snabbt. Vi rekommenderar verkligen Erik som mäklare. Erik var trevlig och rak samt levererade utifrån förväntningarna.
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Segeltorp
    2021-05-06
    Andra försäljningen som vi gör med Erik och vi är lika nöjda! En väldigt genuin och ärlig mäklare som gör gott för både köpare och säljare, vilket uppskattas i den här marknaden!
    • Centrala Huddinge
    2021-04-11
    Köpte en bostad i Stockholm, blev bemött väldigt bra och han tog hand om oss bra. Hade förväntningar att han skulle hjälpa oss att köpa en bostad smidigt och lätt och även hjälpa oss med allting runtomkring och detta levde han upp till. Överlag en väldigt bra upplevelse och jag är väldigt nöjd
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Visättra Ängar
    2021-03-29
    Sålde en lägenhet på 55kvm. Erik var mycket tillmötesgående och lyhörd. Alltid lätt att få tag på, alltid lätt att bolla tankar och idéer med, inget krångel helt enkelt!
    • Huddinge Centrum
    2021-03-08
    Jag köpte en lgh i Huddinge
    Allt funka perfekt. Erik var väldigt kunnig och hade svar på våra frågor.
    • Visättra
    2021-02-18
    Erik var en trevlig mäklare som alltid var öppen för att hjälpa mycket transparent och förklara i detalj alla köp- och försäljningsprocesser i Sverige
    • Centrala Huddinge
    2021-02-11
    Trevlig, seriös mäklare.Enkel att ha att göra med. Rekommenderas.