Erik Nelson

Erik Nelson

Erik Nelson är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Erik Nelson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 73 omdömen sedan 2014-10-07. Erik Nelson har haft 32 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 73 Läs vad Erik Nelson

• Proffsigt o sakligt bemötande vid försäljning av lägenhet
    Per B sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-10-12
    • 1:a
    • 29.0 m²
    2020-10-12
  • Har sålt min lägenhet med Erik, super smidigt och proffsigt bemötande och utfört jobb !
    Gustaf L sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-10-08
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Snättringe
    2020-10-08
  • Väldig påläst och kunnig mäklare om ni söker bostad i Huddinge kommun. Väldigt lyhörd på kundens önskemål och villig att hjälpa till och svara på de frågor som dyker upp under ert husköp. Rekommenderar Erik som mäklare om hus ska köpas eller säljas i Huddinge kommun. Kände mig aldrig lurad av honom.
    Hampus B köpte sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-10-02
    • 90.0 m²
    • Utsälje
    2020-10-02
  • Erik är, Förtroendeingivande, påläst och väldigt duktig trots hans låga ålder. Han kan sitt yrke väl och förmedlar en positiv känsla till mig som uppdragsgivare. Hade jag som hus eller lägenhetsköpare träffat Erik på en visning hade det känts tryggt inför en eventuellt kommande fastighetsaffär! Vänligen Tommy Tuvunger
    Tommy T sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-09-30
    • 2:a
    • 47.0 m²
    2020-09-30
  • Jag köpte min nya bostad genom Erik Nelson på Fastighetsbyrån i Huddinge. Erik är trevlig, snabb i sina svar, kunnig och hjälpsam. Jag är mycket nöjd med hela min upplevelse!
    Sofia H köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-08-04
    • 4:a
    • 80.0 m²
    2020-08-04
  • Tomt med rivningsobjekt. Tydligt från början ang status på befintlig byggnad samt vad som kommer att vara möjligt i framtiden. Genomgående bra info kring köpprocess och ett trevligt bemötande.
    Karl L köpte sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-07-18
    • 25.0 m²
    • Ådran
    2020-07-18
  • Erik hjälpe oss att sälja vårat fritidshus i Huddinge. Redan från första början så var han snabb på att återkoppla och vi kunde komma igång snabbt med fotografering för att få ut en annons. Allt gick väldigt smidigt och samtidigt hade vi att väldigt god dialog. Kan inget än att rekommendera Erik som mäklare.
    Kim B sålde sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-06-27
    • 25.0 m²
    • Ådran
    2020-06-27
  • Väldigt kunnig, tillgänglig när man har frågor och funderingar och känner marknaden väl.
    Annika A sålde sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-06-06
    • 90.0 m²
    • Utsälje
    2020-06-06
  • Grym mäklare är Erik! Så smidigt och enkelt att få bostaden såld!
    Amela S sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-05-06
    • 2:a
    • 40.0 m²
    • Visättra Ängar
    2020-05-06
  • Han är en Fantastisk mäklare ! Väldigt trevlig, tydlig och jobbar proffesionellt!
    Wahidula N
    Wahidula N köpte sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-01-23
    • 48.0 m²