Erik Nelson
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 44 kunder tycker om Erik Nelson

• Agnes Elisiv M köpte sin bostad med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-01-14

Sålt villa. Bra och professionellt bemötande.
    Erik gav den hjälp till oss som vi förväntade. Mycket bra.
    Tack för all hjälp. Läs mer
  • Sara L
    Sara L köpte sin bostad med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-11-21

Jag har köpt en minivilla i Huddinge som Erik visade mig efter att jag tagit kontakt med honom.
    Jag möttes av en trevlig och välklädd ung man utanför huset och välkomnades med ett ordentligt handslag som jag tycker är väldigt viktigt. Det visar på ett genuint intresse, uppmärksamhet och proffessionalitet, som han definitivt hade.
    Jag förväntade mig inget särskilt mer än att mäklaren skulle kunna svara på de flesta frågor jag hade, vilket han onekligen kunde.
    Han höll god kontakt via telefon och lät mig veta hur allt gick och stämde av när jag hade köpt objektet.
    Jag är otrolig nöjd med Erik Nelsons hjälp och jag kommer med stor sannolikhet att välja honom som mäklare när det är dags för mig att flytta. Läs mer
  • Amund H sålde sin bostad med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-11-14

Erik Nelson hanterade affären på et trevligt och mycket professionellt sätt. Objektet blev sålt nästan omgående, till ett mycket acceptabelt pris. Fem stjärnor berättar allt! Läs mer
  • Adam S
    Adam S köpte sin bostad med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-11-13

Bra Erik, lycka till framöver! Läs mer
  • Alin S
    Alin S skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-11-12

Erik är en trevlig och tillmötesgående mäklare som jag varmt kan rekommendera! Även efter att jag köpt lägenheten var han mycket hjälpsam :) Läs mer
  • Set E skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-11-02

Kan varmt rekommendera Erik, tog hand om allt. Han var korrekt, alert och lyssnade på våra behov och förutsättningar. Läs mer
  • Elisabeth J skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-10-16

Trevlig personal, och bra återkoppling. Läs mer
  • Christian B skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-10-11

Stort tack för all din hjälp Erik!
    Ångrar inte en sekund att jag valde dig.
    Oerhört engagerad och lätt att ”jobba” med, återkopplar snabbt! Läs mer
  • Rasmus B skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-09-25

Transparent och effektiv, mycket nöjd. Läs mer
  • Simon I skrev om Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-09-17

Köpte en 2a i Huddinge, efter att tidigare bott på annan ort. Då jag av geografiska skäl inte kunde vara så flexibel i när jag kunde kolla på lägenheter i Stockholm uppskattade jag Eriks samarbetsförmåga gällande visningar på tider som passade mig. Han var även lätt att få tag på och svarade snabbt på de frågor jag hade. Jag kan rekommendera att jobba med honom! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Krister Florin