Erik Nelson
Registrerad mäklare sedan 2014-07-10
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-07
2019-07 - 2020-06

Läs vad 67 Läs vad Erik Nelson

• Kim B sålde sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-06-27

Ådran
    Erik hjälpe oss att sälja vårat fritidshus i Huddinge. Redan från första början så var han snabb på att återkoppla och vi kunde komma igång snabbt med fotografering för att få ut en annons. Allt gick väldigt smidigt och samtidigt hade vi att väldigt god dialog. Kan inget än att rekommendera Erik som mäklare. Läs mer
  • Annika A sålde sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-06-06

Utsälje
    Väldigt kunnig, tillgänglig när man har frågor och funderingar och känner marknaden väl. Läs mer
  • Amela S sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-05-06

Visättra Ängar
    Grym mäklare är Erik! Så smidigt och enkelt att få bostaden såld! Läs mer
  • Wahidula N
    Wahidula N köpte sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-01-23

Gladö Kvarn
    Han är en Fantastisk mäklare ! Väldigt trevlig, tydlig och jobbar proffesionellt! Läs mer
  • Daniel H
    Daniel H sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-01-17

Centrala Huddinge
    Mäklren levde upp till mina förväntningar och levererade ett utmärkt jobb, lika som sist jag hade honom som mäklare! Läs mer
  • Ugur G köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-11-29

Snättringe
    Erik från Fastighetsbyrån hjälpte mig alltid med lägenheten. Han gav förslag om frågor angående min nuvarande plats och andra faciliteter. Jag är ny i Sverige så han kom med förslag på saker jag borde vara försiktig med, till exempel el och andra kontrakt. Läs mer
  • Kenneth Bernt B sålde sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-11-28

Segeltorp
    Erik är en formidabel teamspelare med en mäklares alla positiva kompetenser. Kontaktar, driver, positiv och kunnig Läs mer
  • Ingrida G
    Ingrida G sålde sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-11-27

Gladö Kvarn
    Hej. Jag kände att Erik ej tillmötes gick mina önskemål gällende försäljning av Sundbyvägen 12 i Gladö Kvarn. Kände mig ej sedd. Däremot upplevde jag mig mycket pressad ang försäljning. Ett konstant ringande på arbetstid för att pressa på försäljning fast jag ångrade mig att sälja. Det kändes att han bara lyssnade och tillmötes gick mitt ex krav och önskningar. Jag helt utesluten och kunde ej påverka vilken tillträdesdag som bestämdes mellan min ex, mäklaren och köparen. Jag hade uttryckligen sagt att mitt önskemål var att fördröja tillträdesdag. Då jag ej har någon ny bostad. Med vänlig hälsning Ingrida Läs mer
  • Nikara M sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-11-10

6:a
    Stuvsta
    Erik Hjälpte mig att sälja min lägenhet i Stuvsta. Han var hjälpsam och professionell under hela processen och försökte komma på lösningar som funkade för båda mig och köparen. Starkt rekommenderas! Läs mer
  • Håkan F köpte sitt hus med hjälp av Erik Nelson en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-11-04

Segeltorp
    Har köpt bostad via Erik Nelson. Erik har varit tillgänglig och återkopplat frågor snabbt. Professionell i sitt agerande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Monica Ryberg