Mäklare Stockholms län Huddinge Fastighetsbyrån Huddinge Frida Zetterström

Läs vad 38 kunder tycker om Frida Zetterström

• Thomasine S
    Thomasine S skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har sålt en villa.
    Trevligt bemötande men forserande och jag kände att jag blev ”lurad” att skriva på avtal med er, eller snarare lurad att skriva bort ångerrätten jag kunde haft i 14 dagar eftersom vi skrev på hemma hos mig.
    Jag hade förväntat mig att ha Frida på min sida men upplevde att hon bara ville sälja sälja fort fort och att hon var mer på köparens sida - mycket dåligt tycker jag. Kände inte att jag kunde få ett ärligt svar ang köparens bud. Frida var bra vid fotograferingen och tog med fina grejer att ha, dock hade det varit bra med coachning nån vecka före fotograferingen så hade jag kunnat ordna med saker själv. Tyckte att vissa bilder va dåliga och att vissa saknades - hade varit på sin plats att gå igenom dem med mig innan fotografen åkte hem.
    Största irritationen var dock att försäljningen forcerades fram och jag fick inte vara med och bestämma datum som passade mig, jäkligt irriterande.
    Värst är att min handpenning delades upp i 2 delar???? När jag talat med andra mäklare fattar de inte varför - känner mig verkligen lurad!!!
    Skulle jag sälja igen skulle jag alla gånger välja någon annan och jag kan verkligen inte rekommendera er. Läs mer
    2018-10-10 Frida Z svarar Thomasine S
    Tråkigt att du känner så.
    Det är ett standardavtal som har använts och när det gäller pris och inflytt så är det du som bestämmer till vilket pris och till vem du säljer och när de ska få flytta in. Anledningen till att handpenningen delades upp var att du ville ha tillträdet och inflytt så lång fram i tiden. Så det var en överenskommelse mellan er säljare och köpare för att ni skulle få ihop försäljningen.
    Tråkigt att du inte tycker att min hjälp inför fotograferingen va tillräcklig, jag var där några dagar innan och gav tips och råd och hjälpte sedan till vid fotograferingen med styling och bidrog med styling i form av blommor, kuddar, filtar m.m. Men jag tar till mig av vad du säger.
    Tack för ditt svar.
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Opålitlig mäklare! Hon tar ett bud och säger att den som säljer godkänner. Sen säger hon att man ska ses nästa dag för att skriva i kontraktet, nästa dag medans man är hos banken så går hon med på att ta ett bud från någon annan en timme innan kontraktsskrivning. Sen när man då kommer för att skriva kontrakt så gömmer hon sig bakom telefon istället för att ta det öga mot öga och hittar på ursäkter! Sen skriver hon kontraktet med andra budgivaren samma dag istället för att ge en chans att buda mer. Har aldrig varit med om liknande, går inte att lita på! Läs mer
    2018-10-05 Frida Z svarar Amanda A
    Jag förstår att ni är besvikna att säljaren valde att sälja till de andra så ni inte fick köpa, men jag är skyldigt enligt mäklarlagen att framföra alla bud som kommer in oavsett vilken tid och även om kontrakt redan är inbokat och därefter bestämmer säljaren när och med vem kontraktet ska skrivas.
  • Matilda T skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Det var ett tryggt & professionellt sammarbete med Frida och vi kände oss nöjda hela vägen under försäljningen. Vi skulle utan tvekan rekommendera andra att anlita Frida! Läs mer
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag väljer att ge Frida zetterström 5 av 5 möjliga, varför? För att hon sen dag 1 har varit väldigt engagerad i försäljningen av min lägenhet, väldigt professionel och tillmötesgående, tagit hänsyn till mina synpunkter och funderingar kring försäljningen samt väldigt kunnig inom området. Snabb med återkoppling och väldigt trevlig person som vet vsd hon snackar om, gav mig en massa råd kring styling och vad man skulle tänks på inför fotograferingen och visningen av lgh. Fastighetsbyrån var ett självklart val för mig som sålde i Huddinge men vill ni ha det lilla extra så skulle jag varmt rekommendera att ni väljer Frida Zetterström som er mäklare, vill avsluta med att ge henne ett stort tack för en väldigt smidig och bra affär. Läs mer
  • Annica E skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Frida har varit mycket hjälpsam och professionell under tiden hon arbetade med vårt ärende, som innan hon tog vid var mycket rörigt och väldigt dåligt hanterat. Kan rekommendera Frida varmt till alla som vänder sig till Fastighetsbyrån i Huddinge. Läs mer
  • Pieer I skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Duktig , enkel och kreativ. Frida inger förtroende och är lätt och komma i kontakt.
    Hon är naturlig och väldigt vänlig person. Läs mer
  • Stefan P skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Välkomnande, lugn, trygg, informativ, kunnig och glad.
    Lyssnade och svarade på våra frågor, bad om information, fakta och våra förutsättningar, därefter gick hon rakt på avslut. -Mycket professionellt !!! Läs mer
  • Crisanto S skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Frida Zetterström is a professional yet client-friendly broker. She is pleasant and ready to answer questions at all times. Läs mer
  • Ann-catrin L skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevligt och bra bemötande, förväntan hade jag väl direkt ingen men det som kom var mycket positivt.
    Hon är ju påläst om området vilket är en klar fördel. Läs mer
  • Gabor S skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    oförberedd, okunnig
    slarvig beskrivning av bostaden, dåliga bilder
    fick inte svar på enkla frågor (om el, avgift, parkering och driftkostnader)
    olika svar olika tillfällen
    -> det värsta mäklare jag träffade Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Krister Florin