Frida Zetterström
en del av Fastighetsbyrån Huddinge

Häradsvägen 69
141 41 Huddinge — Visa karta

Vad tror Frida att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 38 kunder tycker om Frida Zetterström

• Thomasine S
    Thomasine S skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har sålt en villa.
    Trevligt bemötande men forserande och jag kände att jag blev ”lurad” att skriva på avtal med er, eller snarare lurad att skriva bort ångerrätten jag kunde haft i 14 dagar eftersom vi skrev på hemma hos mig.
    Jag hade förväntat mig att ha Frida på min sida men upplevde att hon bara ville sälja sälja fort fort och att hon var mer på köparens sida - mycket dåligt tycker jag. Kände inte att jag kunde få ett ärligt svar ang köparens bud. Frida var bra vid fotograferingen och tog med fina grejer att ha, dock hade det varit bra med coachning nån vecka före fotograferingen så hade jag kunnat ordna med saker själv. Tyckte att vissa bilder va dåliga och att vissa saknades - hade varit på sin plats att gå igenom dem med mig innan fotografen åkte hem.
    Största irritationen var dock att försäljningen forcerades fram och jag fick inte vara med och bestämma datum som passade mig, jäkligt irriterande.
    Värst är att min handpenning delades upp i 2 delar???? När jag talat med andra mäklare fattar de inte varför - känner mig verkligen lurad!!!
    Skulle jag sälja igen skulle jag alla gånger välja någon annan och jag kan verkligen inte rekommendera er. Läs mer
    2018-10-10 Frida Z svarar Thomasine S
    Tråkigt att du känner så.
    Det är ett standardavtal som har använts och när det gäller pris och inflytt så är det du som bestämmer till vilket pris och till vem du säljer och när de ska få flytta in. Anledningen till att handpenningen delades upp var att du ville ha tillträdet och inflytt så lång fram i tiden. Så det var en överenskommelse mellan er säljare och köpare för att ni skulle få ihop försäljningen.
    Tråkigt att du inte tycker att min hjälp inför fotograferingen va tillräcklig, jag var där några dagar innan och gav tips och råd och hjälpte sedan till vid fotograferingen med styling och bidrog med styling i form av blommor, kuddar, filtar m.m. Men jag tar till mig av vad du säger.
    Tack för ditt svar.
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Opålitlig mäklare! Hon tar ett bud och säger att den som säljer godkänner. Sen säger hon att man ska ses nästa dag för att skriva i kontraktet, nästa dag medans man är hos banken så går hon med på att ta ett bud från någon annan en timme innan kontraktsskrivning. Sen när man då kommer för att skriva kontrakt så gömmer hon sig bakom telefon istället för att ta det öga mot öga och hittar på ursäkter! Sen skriver hon kontraktet med andra budgivaren samma dag istället för att ge en chans att buda mer. Har aldrig varit med om liknande, går inte att lita på! Läs mer
    2018-10-05 Frida Z svarar Amanda A
    Jag förstår att ni är besvikna att säljaren valde att sälja till de andra så ni inte fick köpa, men jag är skyldigt enligt mäklarlagen att framföra alla bud som kommer in oavsett vilken tid och även om kontrakt redan är inbokat och därefter bestämmer säljaren när och med vem kontraktet ska skrivas.
  • Matilda T skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Det var ett tryggt & professionellt sammarbete med Frida och vi kände oss nöjda hela vägen under försäljningen. Vi skulle utan tvekan rekommendera andra att anlita Frida! Läs mer
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag väljer att ge Frida zetterström 5 av 5 möjliga, varför? För att hon sen dag 1 har varit väldigt engagerad i försäljningen av min lägenhet, väldigt professionel och tillmötesgående, tagit hänsyn till mina synpunkter och funderingar kring försäljningen samt väldigt kunnig inom området. Snabb med återkoppling och väldigt trevlig person som vet vsd hon snackar om, gav mig en massa råd kring styling och vad man skulle tänks på inför fotograferingen och visningen av lgh. Fastighetsbyrån var ett självklart val för mig som sålde i Huddinge men vill ni ha det lilla extra så skulle jag varmt rekommendera att ni väljer Frida Zetterström som er mäklare, vill avsluta med att ge henne ett stort tack för en väldigt smidig och bra affär. Läs mer
  • Annica E skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Frida har varit mycket hjälpsam och professionell under tiden hon arbetade med vårt ärende, som innan hon tog vid var mycket rörigt och väldigt dåligt hanterat. Kan rekommendera Frida varmt till alla som vänder sig till Fastighetsbyrån i Huddinge. Läs mer
  • Pieer I skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Duktig , enkel och kreativ. Frida inger förtroende och är lätt och komma i kontakt.
    Hon är naturlig och väldigt vänlig person. Läs mer
  • Stefan P skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Välkomnande, lugn, trygg, informativ, kunnig och glad.
    Lyssnade och svarade på våra frågor, bad om information, fakta och våra förutsättningar, därefter gick hon rakt på avslut. -Mycket professionellt !!! Läs mer
  • Crisanto S skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Frida Zetterström is a professional yet client-friendly broker. She is pleasant and ready to answer questions at all times. Läs mer
  • Ann-catrin L skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevligt och bra bemötande, förväntan hade jag väl direkt ingen men det som kom var mycket positivt.
    Hon är ju påläst om området vilket är en klar fördel. Läs mer
  • Gabor S skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    oförberedd, okunnig
    slarvig beskrivning av bostaden, dåliga bilder
    fick inte svar på enkla frågor (om el, avgift, parkering och driftkostnader)
    olika svar olika tillfällen
    -> det värsta mäklare jag träffade Läs mer
  • Maria D skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra men hade fått bättre betyg om hon varit mer frekvent i återkopplingen. Läs mer
  • Stefan L skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Frida ger ett mycket trevligt och proffsigt intryck under hela försäljningen av våran fastighet.
    Dessutom glad, positiv, hjälpsam på alla vis.
    Vi vill gärna rekommendera henne. Läs mer
  • Yvonne H
    Yvonne H skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra service och snabb hantering av vår försäljning. Läs mer
  • Johan Ö skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Frida är erfaren, har ett lugnt och förtroendeingivande sätt och får en att känna sig trygg genom hela affären. Läs mer
  • Pia H skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har bara gott att säga om Frida. Trevlig och proffissonell. Läs mer
  • Kerstin J skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    När jag sålde min lägenhet valde jag Frida Zetterström som mäklare. Frida hade ett trevligt bemötande, gav många goda råd på vägen till försäljningen och var hela tiden ett tryggt stöd. Jag rekommenderar henne gärna till andra kunder.
    Kund sommaren 2013 Läs mer
  • Erik D skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag är mycket nöjd med Frida Zetterström som mäklare, hon visade stort engagemang, professionellt bemötande, kunde motivera olika tillvägagångssätt och kom med många bra tips. Läs mer
  • David B skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Toppen mäklare som visar god kunskap och är väldigt serviceminded. Läs mer
  • Marta L skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi var väldigt nöjda med Fridas arbete när hon sålde vår lägenhet i Snättringe 2012. Läs mer
  • Petra Å skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket professionell och trevlig mäklare med förmåga att ge det där "lilla extra" som ofta är avgörande. Snabb med svar och återkoppling, god områdeskunskap. Som barnfamilj uppskattade vi också att hon har bra koll på hur det är att köpa/sälja med småbarn. Läs mer
  • Leif N
    Leif N skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hej Frida gjorde ett bra jobb, Mycket bra gjort Läs mer
  • Jan J skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hej bra bemötande, bostadsförsäljn, Läs mer
  • Jens H skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag är mycket nöjd med hur försäljningen av min bostadsrätt sköttes av min mäklare Frida Zetterström på Fastighetsbyrån i Huddinge.
    Frida tog sig tid både att lyssna på mina önskemål och kom med bra tips och saker att ha i åtanke, inför visningarna och försäljningen. Jag vill gärna rekomendera andra att anlita henne som mäklare. Läs mer
  • Arturo V skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag fick ett väldigt professionell bemötande av företaget gm Frida Z. Hade inte varit i kontakt med detta företag tidigare så jag blev glad övereskad.T o m ett år efter mitt möte med företaget så minns Frida mig och var till stor hjälp.

Jag förväntar mig fullservice av företaget vilket jag fick, från fösäljning av huset, dra in affären till deklarationen. Läs mer
  • Daniel W skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hela processen när jag sålde min bostad sköttes utmärkt. Läs mer
  • Aaron M
    Aaron M skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Smidig affär med Frida som mäklare. Bra uppföljning efter affären och alltid trevligt bemötande och snabb service! Läs mer
  • Roland K skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Frida är söt trevlig o go :)
    .......................................................... Läs mer
  • Fedai T skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag tycker definitiv vällbemötade av henne samt väldigt trevlig och punktligt. Dessutom tillgång med bra information Läs mer
  • Pinar Y skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet samarbetet och kontakten. Läs mer
  • Kajsa M skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag köpte en bostadsrätt av Frida och är supernöjd med den hjälp och det bemötandet jag fick, bra och snabba beslut och återkopplingar i samtliga ärenden gällande affären! Sålde även tidigare lägenhet av en annan mäklare på företaget och var lika nöjd med den affären! Pålitliga och duktiga mäklare! Är som kund riktigt nöjd med företaget. Läs mer
  • Karolina W skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevlig, snabb med svar. Återkopplade alltid. Läs mer
  • Mirjam Ö skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hej. Mycket vänligt bemötande och kunnighet av Frida. Köpte en lägenhet. Det blir snart dags igen att kontakta Frida för försäljning av en lägenhet. Läs mer
  • Tommy T skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Allt var väldigt bra. Vi flyttade hitt från England så vi vet inte så mycket svenska än, särskilt ovanliga ord som man använda inte t.ex ordet avseende köpa ett hus.

Frida Zetterström var jätte tålmodig med oss och förklarade alla frågor som vi hade.

Hela process gick bra med Frida och företaget.Därför är vi mycket nöjd med Frida och Fastigetsbyrån. Läs mer
  • Sandra L skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Företaget är det inget fel på. Överlag fick vi ett bra bemötande. Dock missade mäklaren att berätta för oss att vi behövde skaffa elavtal vilket resulterade i att elen stängdes av i vår lägenhet. Faktumet att vi är unga och att hon visste att det var våran första lägenhet drar ner betyget rejält. Läs mer
  • Robin S skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra mäklare, det varierar dock mycket med vilken mäklare man tillförordnas. Frida Zetterström rekommenderas i Huddinge. Läs mer
  • Barbro A skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fick kontakt med Frida Zetterström på Fastighetsbyrån då jag var spekulant på en lägenhet, som hon förmedlade,i Huddinge maj2013, som resulterade i att jag blev köpare på densamma.
    Jag upplever Fridas sätt att arbeta, mycket korrekt och proffsigt, och ingav stort förtroende. Då jag i samband med köpet hade en fastighet som då skulle säljas, var det ingen tvekan att anlita Frida för den uppgiften.
    Det stora steg man tar, att sälja sitt hus efter 40 års boende, kräver en erfaren hjälp, vilket jag också fick av Frida.
    Inför deklarationen, har jag också anlitat Frida, med fullt förtroende.
    MVH Barbro Läs mer
  • Lars A skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Ett bra företag med personal som har koll på det dom gör . Läs mer
  • Elisabet B skrev om Frida Zetterström en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    personligt, engagerat, vänskapligt, kunnigt Läs mer
Krister Florin
Maria Stenermark