Jasmine Ståhl

Jasmine Ståhl

Jasmine Ståhl är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Jasmine Ståhl har varit registrerad mäklare sedan 2010-04. Jasmine Ståhl har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 5.0. Jasmine Ståhl har haft 8 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

23 omdömen om Jasmine Ståhl

Sedan starten hos Reco 2014
Alexander A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Högmora

Jasmine gjorde ett väldigt bra jobb i vårt köp. Nyproduktions-parhus. Vi var först och tittade på visningsbostaden, men bad sedan att få se den faktiska bostaden som vi var intresserade av, vilket hon kunde lösa. Och hon fick även med projektledaren för bygget, som var väldigt värdefull att prata med. Väldigt bra och trevligt bemötande hela vägen till köp!

Ali Hussain S
Köpte en tomt med hjälp av Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Glömsta

Jasmine var redan kommunikativ och lyhörd första gången vi träffades. Hon är en god lyssnare, höll mig uppdaterad på vad som försiggick och det gick ganska snabbt tills tomten blev våran. Mycket duktig med människor och jag rekommenderar henne varmt

Cajsa Louise Ulfsdotter F
Sålde sitt hus med hjälp av Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Vistaberg

Vilken underbar kvinna, helt fantastisk mäklare och enormt empatisk o respektfull. Känt mig otroligt trygg under hela processen o jasmin besitter en enorm förmåga att lyssna och vara ett klokt bollplank. Kan bara varmt rekommendera jasmin och nästa gång jag bestämmer mig för att sälja kommer jag att kontakta henne igen.

Akshay Kumar M
Visättra Ängar

Jasmine is excellent from showing the home, answering all our queries, setting up documents beforehand and everything went smooth. Takes care of customer needs and very easy to reach her with more queries or for help. Overall experience of visiting and buying home went very smooth because of Jasmine. Really appreciate her for helping us.

Susann J
Stuvsta

Jasmin var fantastiskt. Mvh Sussi

Mario P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Handen

Jasmine hjälpte oss att genomföra försäljningen av våran lägenhet. Hon är nogrann att förklara alla detaljer i processen. Det gick och nå henne på minsta frågan som komm upp. Varmt och härtligt bemötande.Hälpsam med saker och ting då vi bor redan på annan ort. Hela försäljningen gick snabb och smidig. Och hon är snäll även om hon inte är gravid 😉

Darlison Prossie K
Köpte sitt hus med hjälp av Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Vega - Kolartorp

Hon var höggravid men ändå snäll:-)

Frida R
Sålde sitt hus med hjälp av Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Vega - Kolartorp

En mäklare som helt klart är värd att rekommenderas.

Alexandra  K
Skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge

Jag fick förtroende för Jasmin redan från var första möte när hon lyckades övertala mig att skriva kontrakt med henne och jag är inte lätt övertalat. Under hela resans gång var Jasmin närvarande, kunde stötta mig och visade högsta proffsnivå. Jasmin får mina varmaste rekommendationer och ni som anlitar henne kommer att få en möjlighet att uppleva inte endast en av Stockholms bästa mäklare men även en helt fantastisk person.

Nils-Olof L
Skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge

Vi fick stort förtroende för Jasmine och har gjort två lägenhetsaffärer genom henne, både köpt och sålt. Hon är professionell, lyhörd och gav snabb återkoppling. Noggrann med all dokumentation.