en del av Fastighetsbyrån Huddinge

4.8 / 5 i betyg — 9 rekommendationer

Läs vad 9 användare tycker om Lars Dawrin

• Susanna B
    Susanna B skrev om Lars Dawrin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har anlitat Lars Dawrin som mäklare vid två tillfällen, år 2007 samt år 2014. Från början valde jag just honom eftersom han visade sig ha bra statistik från försäljningar i området där jag bodde. Han ger mycket seriöst, sympatiskt och kompetent intryck. Lars hanterade båda mina försäljningar professionellt och jag har varit mycket nöjd med resultatet av båda dessa affärer. Generellt, var Lars bra på att lyssna in mina önskemål och han försökte kombinera mina förväntningar med vad han ansåg realistiskt ur ett marknadsperspektiv. Jag fick bra information och stöd kring det praktiska kring försäljningarna. Annonser och övrigt pappersarbete har varit till min belåtenhet och i god ordning. Jag ger Lars allra högsta betyg och kan varmt rekommendera honom som mäklare till andra hussäljare.
  • Rune E
    Rune E skrev om Lars Dawrin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Tycker kontakten och bemötandet har varit jättebra! Hade inga förväntningar alls och därför är det jättekul att kunna svara att jag skulle rekommendera Lars alla dagar i veckan!! Kanon!!
  • Carin F
    Carin F skrev om Lars Dawrin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Lars har varit kanonbra. Det bar ett långt köp men han lotsade oss igenom det. Lugn kunnig och höll oss hela tiden informerade. Högsta betyg.
  • Anders O
    Anders O skrev om Lars Dawrin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Trevligt bemötande när vi skulle titta på hus. Det slutade med att vi köpte huset. Vi fick en god kommunikation med denna mäklare. Han gav ett stabilt och tryggt intryck. Kändes påläst och noggrann.

Rekommenderas varmt!
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Lars Dawrin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vårt radhus.

Allt ordnade Lasse och det kändes tryckt för oss.
  • Nils H
    Nils H skrev om Lars Dawrin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Synnerliget proffsigt bemötande och handläggande av försäljningen av min fastighet.Lasse är dessutom en mycket sympatisk och trevlig person.
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Lars Dawrin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra, kunnig och trevlig. Det var mycket jobb med vårat köp men Lars höll reda och redogjorde för allt. Tack för all hjälp :-)
  • Peter E
    Peter E skrev om Lars Dawrin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi fick ett bra bemötande vid första träffen när vi köpte vårt hus,samt att vi fick ett proffsigt förtroende direkt vid vår första träff när vi sålde vårt andra hus.
    Vi fick även hjälp med andra saker som vi ej hade kläm på.
    Jag rekomenderar byrån och deras personal.
    MVH
    Peter Erlandsson
  • Ove W
    Ove W skrev om Lars Dawrin en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fastighetsbyrån och Lars Dawrin anlitade vi för att sälja vårt hus. Lars är väldigt sympatisk och kunnig mäklare som fick oss att känna en trygghet i försäljningen. Vi fick kontinuerligt information om hur allt löpte, tydliga och snabba svar. Rekommenderar honom varmt !
Maria Stenermark
Krister Florin