en del av Fastighetsbyrån Huddinge

4.6 / 5 i betyg — 34 rekommendationer

Läs vad 34 användare tycker om Linnéa Ahlberg

• Christina L
    Christina L skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Väldigt bra. Linnéa Ahlberg är kunnig, mycket professionell och lätt att samarbeta med. Hon gör det lilla extra för att man som kund ska känna att man fått absolut bästa servicen och hjälper till med det hon kan. Jag rekommenderar absolut Linnéa Ahlberg.
    2014-10-16 Linnea A svarar Christina L
    Hej Christina! Jättekul att höra att ni var så nöjda med affären! Hoppas att ni kommer trivas lika bra i huset som tidigare ägarna har gjort! :)
  • Mirjam Ö
    Mirjam Ö skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Utmärkt bemötande av Linnea när jag sålde mammas bostadsrätt.
    Har rekommenderat fastighetsbyrån till fler av mina vänner för utmärkt service.
    2014-10-16 Linnea A svarar Mirjam Ö
    Hej Mirjam, Tack för att jag fick förtroendet! Hoppas att din mamma kommer tillrätta i sitt nya boende.
  • Kristoffer A
    Kristoffer A skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Ett proffsigt bemötande med snabba och strukturerade processer.
    2014-10-16 Linnea A svarar Kristoffer A
    Hej Kristoffer! Roligt att höra att ni är nöjda med hur affären genomfördes. Hör av er om ni behöver hjälp med en ny värdering när ni är färdiga med renoveringen.
  • Rebecka H
    Rebecka H skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Linnéa var mäklare för det radhus som jag och min sambo köpt.
    2014-10-16 Linnea A svarar Rebecka H
    Hej Rebecka! Välkomna till Balingsnäs! Hoppas att ni kommer trivas lika bra i området som jag gör.
  • Erik G
    Erik G skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra jobb hela vägen av Linnéa!
    /Erik
    2014-10-16 Linnea A svarar Erik G
    Hej Erik, Tack för förtroendet med att sälja huset. Härligt att det gick så bra! Köparna stortrivs och har bevarat mycket av den äldre charmen!
  • Dick Conny T
    Dick Conny T skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra och proffsig hantering hela vägen.
    2014-10-16 Linnea A svarar Dick Conny T
    Hej Conny, Tack för förtroendet! Hoppas ni trivs bra i lägenheten.
  • Lars A
    Lars A skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Linneas bemötande har varit kanon bra.
    Jag är nöjd på alla sätt.
    2014-10-16 Linnea A svarar Lars A
    Hej Lasse, Tack för ett spännande försäljningsuppdrag! Hoppas att du och Linnéa trivs bra i lägenheten.
  • Reiner S
    Reiner S skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Bra och smidigt bemötande, serviceminded med bra återkoppling
    2014-10-16 Linnea A svarar Reiner S
    Hej Reiner, Tack för det fina omdömet. Hoppas att Alexander trivs bra i sin lägenhet.
  • Per W
    Per W skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Proffsig och tillmötesgående. Effektiv med kundfokus.
    2014-10-16 Linnea A svarar Per W
    Hej Per, Hoppas att ni har kommit tillrätta i lägenheten och att ni trivs riktigt bra!
  • Matilda W
    Matilda W skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    proffisionellt bemötande, trevlig upplevelse
    2014-10-16 Linnea A svarar Matilda W
    Hej Matilda, Jag hoppas att du trivs bra Stuvsta och hann njuta lite av sommaren på din balkong.
  • Lillemor B
    Lillemor B skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag har ingen annan fastighetsmäklare att jämföra med. Min erfarenhet av Fastighetsbyrån och "min" mäklare har enbart varit positiv och så vitt jag kan förstå har hon gjort ett bra jobb.
    Nåbarheten och bemötandet mycket bra.
    2014-10-16 Linnea A svarar Lillemor B
    Hej Lillemor, Tack för förtroendet att sälja din vackra sjötomt. Hoppas verkligen att du hittar en ny vacker plats att samla tankarna på. Hoppas att våra vägar korsas igen!
  • Lars H
    Lars H skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Tycker att Linnéa varit duktig och trevlig att ha att göra med när jag sålde mitt hus. Har inget negativt att säga om henne.
    När det gäller min uppfattning om företaget tycker jag att Fastighetsbyrån vare sig är bättre eller sämre än de andra stora mäklarfirmorna, det hänger snarare på vilken mäklare man får.
    2014-10-16 Linnea A svarar Lars H
    Hej Lars, Tack för att jag fick förtroendet att sälja ditt hus. Hoppas att du trivs bra i lägenheten! Måste vara skönt att inte behöva oroa sig inför vinters snöskottning.
  • Martin F
    Martin F skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    TRevlig och proffsig mäklare som tar sig tid.
    2014-10-16 Linnea A svarar Martin F
    Hej Martin, Tack för det fina omdömet! Hoppas att ni trivs bra i ert nya hus och att det har gått bra att skola in hundvalpen. :)
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Helt ok , det gick smidigt och bra till inga problem .
    2014-10-16 Linnea A svarar Thomas M
    Hej Thomas! Tack för att jag fick förtroendet att förmedla din lägenhet. Hoppas att du och katterna trivs bra i Malmköping!
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi har anlitat Fastighetsbyrån vid ett flertal tillfällen och har alltid blivit bra bemötta och fått bra hjälp med försäljning och köp av fastighet. Vi kommer med stor sannolikhet att anlita byrån igen om det skulle bli aktuellt med ytterligare bostadsaffärer.
    2014-10-16 Linnea A svarar Agneta S
    Hej Agneta, Roligt att ni var nöjda med försäljningen av er lägenhet. Hoppas även att ni trivs bra med att bo i hus igen. Sommaren har bjudit på fantastiskt väder och jag hoppas att ni har hunnit njuta ordentligt av trädgården.
  • Hans L
    Hans L skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra på att lyssna och förhandla. Lätt att få tag i. Noggrann. Kompetent.
    2014-10-16 Linnea A svarar Hans L
    Hej Hans, Roligt att ni kände er nöjda med hur affären genomfördes. Tack för förtroendet och det fina omdömet!
  • Memis S
    Memis S skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Linnea Ahlberg har varit en bra mäklare. Vi är jätte nöjda med henne. Hon tar sig tid och lyssnar på oss kunder. Hon har varit mycket tydlig med all information och vi har känt att vi fått ett mycket bra samarbete med henne. Vi skulle varmt rekommendera Linnea som mäklare till andra personer!
    2014-10-16 Linnea A svarar Memis S
    Hej Memis, Tack för att jag fick förtroendet att sälja ert radhus. Hoppas att den långväga flytten har gått bra och att ni gjort er hemmastadda i värmen. Idag bjuder Sverige på gråmulet regnväder och 5 grader. Så hoppas att ni tar er tid att njuta av sol och värme. :)
  • Fernando R
    Fernando R skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag är mycket nöjt med företaget,fick en bra bemötande,kan säga att den är mycket profetionela
    2014-10-16 Linnea A svarar Fernando R
    Hej Fernando, Tack för det fina omdömet. Hoppas att ni trivs bra i huset!
  • Erik F
    Erik F skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vill rekomendera Linnea Ahlberg som mäklare, en av få mäklare (jag träffat på) som jag absolut skulle kunna anlita igen
    2014-10-16 Linnea A svarar Erik F
    Hej Erik, Roligt att ni var så nöjda med er försäljning att jag fick förtroendet även denna gång.
  • Isabella H
    Isabella H skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp utav Linnea och bemötandet vi fick var suveränt, vi var med i varje steg som togs under processen vilket kändes tryggt!, vi sålde lägenheten till ett riktigt bra pris, en ärlig och riktigt duktig mäklare helt enkelt!
    2014-05-09 Linnea A svarar Isabella H
    Hej Isabella, Tack för ett bra samarbete vid försäljningen av er fina lägenhet! Hör gärna av dig när det blir läge att köpa något nytt om du vill ha lite köpcoachning. :)
  • Jeanette C
    Jeanette C skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fantastisk mäklare. Låg alltid steget före, vänlig och hjälpsam, en helt igenom trygg affär. Jag har fått hjälp med allt som utlovats och aldrig behövt vänta eller oroa mig över formulär och papper. Rekommenderas varmt!
    2014-05-09 Linnea A svarar Jeanette C
    Hej Jeanette, Tack för de fina orden och för att jag fick vara delaktig i att sälja din pappas lägenhet. Hoppas ni får njuta av en vacker sommar i år.
  • Göran V
    Göran V skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Allt fungerade på ett proffsigt sätt.
    Hälsn/Göran
    2014-05-09 Linnea A svarar Göran V
    Tack för ett mycket trevligt samarbete! Härligt att höra att du trivs så bra i nya bostaden precis som familjen som tog över ditt hus gör. :)
  • Gösta H
    Gösta H skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Linnéa hanterade försäljningen på ett utmärkt sätt och motsvarade alla förväntningar från början till slut. Även när det strulade med köparen så fanns Fastighetsbyrån där och agerade proffsigt så att avslutet blev bästa möjliga.
    2014-05-09 Linnea A svarar Gösta H
    Hej Gösta, Skönt för alla inblandade att det löste sig så bra till slut. Tack för att jag fick förtroendet att förmedla lägenheten och för ditt fantastiska engagemang i att iordningställa den inför försäljningen.
  • Lars F
    Lars F skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi sålde en lägenhet. Vår mäklare var mycket trevlig och personlig samtidigt som hon var kunnig och professionell. Servicen var på alla sätt utmärkt och jag skulle definitivt rekommendera Fastighetsbyra till andra som står i begrepp att göra fastighetsaffär.
    2014-05-09 Linnea A svarar Lars F
    Hej Lars! Vad roligt det var att få vara delaktig i försäljningen av er lägenhet och stort tack för det fina omdömet!
  • Martin T
    Martin T skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Strålande glad mäklare med proffsigt engagemang. Alltid punktlig och med ett trevligt bemötande. Också fint prospekt där bild och text på ett trovärdigt sätt presenterade vårt hus.
    2014-05-09 Linnea A svarar Martin T
    Hej Martin! Tack för de fina orden och för att jag fick förtroendet att sälja ert hus.
  • Anders B
    Anders B skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Helt ok.
    Bra bemötande, kanske lite forcerat men det hör nog till sakens natur.
    Snabb hantering.
    2014-05-09 Linnea A svarar Anders B
    Hej Anders, Hoppas att du trivs bra på balkongen nu när sommaren närmar sig. Vi har sett en väldigt positiv utveckling i din förening, du har gjort en bra investering! :)
  • Emmelie W
    Emmelie W skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Tycker hon är trevlig och profikonel person som är lätt att ha att göra med. Varma rekommendationer.
    2014-05-09 Linnea A svarar Emmelie W
    Hej Emmelie, Det var jätteroligt att få hjälpa er med både ny och gammal lägenhet. Hoppas att Erik trivs i sitt nya rum! :)
  • Julia J
    Julia J skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Linnea hade till uppdrag att sälja lägenheten som jag köpte. Hon var proffsig och mycket hjälpsam. När jag själv sålde en lägenhet i samband med köpet valde jag att inte anlita Fastighetsbyrån då en annan mäklare gav mig ett lägre pris för sina tjänster.
    2014-05-09 Linnea A svarar Julia J
    Hej Julia, Hoppas att du trivs i nya lägenheten, jag är säker på att du har gjort den fantastiskt fin!
  • Catrin R
    Catrin R skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra företag! snabba i sitt sätt att jobba, och väldigt trevliga och tillmötesgående!
    2014-05-09 Linnea A svarar Catrin R
    Hej Catrin, Tack för de fina orden! Vad roligt att höra att du och flickorna trivs bra i nya lägenheten. Vi ses säkert framöver! :)
  • Christoffer Ö
    Christoffer Ö skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mycket bra, väldigt bra service.
  • Shahzad A
    Shahzad A skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hej,

Första gången jag träffade Linnea när jag kom på visning av lägenhet som jag har köpt senare. Linnea är mycket professionell och mycket begåvad. Hon är bra på att beskriva saker och ting, och lika hjälpsam till både säljare och köpare.

Hon är mycket noggrann och punktlig och ha en bra tidsplanering. Hon vet hur man ska vara värd för mötet och vad är det som måste tas om hand.

Jag är mycket imponerad av henne.
  • Keivan M
    Keivan M skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Köp av fastighet, Mycket bra bemötandet och flexibilitet.
  • Therece F
    Therece F skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag rekommenderar varmt Fastighetsbyrån. Inte nog med att hela bostadsaffären sköttes professionellt så fick vi så pass god kontakt med vår mäklare att hon erbjöd sig att vi när som helst kan ringa henne när vi söker bostäder för att stämma av vad som är värt att lägga för maxbud, även på bostäder som inte förmedlas av Fastighetsbyrån.
    2014-03-25 Representant för Fastighetsbyrån H svarar Therece F
    Hej Therece! Tack för det fina omdömet, samt förtroendet att förmedla er fina bostad. Jag hoppas att ni kommer finna ert nya drömboende inom kort! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Jan-Olof F
    Jan-Olof F skrev om Linnéa Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Närhet, lokal kännedom, lätttillgängliga, bra attityd.
    2014-02-05 Representant för Fastighetsbyrån H svarar Jan-Olof F
    Tack så mycket för det fina omdömet! Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet! Med vänlig hälsning Linnéa.
Maria Stenermark
Krister Florin