Maria Demir
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 89 Läs vad Maria Demir

• Annika E sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-04-04

Myrstuguberget
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mäklaren är bra. Läs mer
  • Eddine M sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-03-18

Segeltorp
    Mycket bra bemötande från dag ett. Fick information fortlöpande under hela försäljningsprocessen om läget. Allt gick smidigt och professionellt till.
    Mycket nöjd Läs mer
  • Claudia W sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-03-12

Visättra Ängar
    Maria hjälpte mig med att sälja min lägenhet. Under hela resans gång har hon varit hjälpsam, givit fina råd samt alltid kommunicerat dagligen med hur läget är och vilka nästkommande steg man ska ta. Väldigt trevlig och hjälpsam mäklare som fick mig att känna mig lugn och trygg! Jag rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Arvind S köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-17

Flemingsberg
    * dålig service
    * känner mig lurad
  • EMMY B skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-16

Väldigt trevlig, professionell och engagerad mäklare. Ett mycket tryggt första köp med Maria! Läs mer
  • Henrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-12

Vårby
    Bra och engagerad då vi sålde vår lägenhet. Kanske något överoptimistisk kring vilket pris hon skulle kunna få ut. Läs mer
  • John M sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-09

Visättra
    Fast and efficient, hassle free business Läs mer
  • Erica M sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-07

Visättra
    Rekommenderar verkligen Maria! Hon gjorde ett fantastiskt jobb med försäljning av vår lägenhet, mycket kunnig, hjälpsam och proffsig i sitt bemötande. Läs mer
  • Bengt N sålde sitt hus med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-07

Vårby
    Maria Demir har sålt min bostadsrätt, för det uppdraget kan jag varmt rekommendera - stort engagemang - pålitlig - samt supertrevlig. Tack Hälsar Bengt Läs mer
  • Margit Carina E
    Margit Carina E skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-01-27

Proffsig, inget "lull lull". Maria koncentrerar sig på affären och
    hon jobbade fram en bra försäljning ur missgynnsamma förhållanden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Monica Ryberg