Maria Demir
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04

Läs vad 56 Läs vad Maria Demir

• Elin E sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-05-16

Flemingsberg
    Rekommenderar ej. Behöver nog lite mer erfarenhet. Allt löste sig dock till slut tack och lov när en annan mäklare på byrån tog över min försäljning av lägenhet. Läs mer
    2019-05-21 Maria D svarar Elin E
    Hej Elin,
    Vad tråkigt att du tycker så. Jag har genom hela försäljningen varit tillmötesgående i dina önskemål. Att köparen inte kunde förhålla sig till kontraktet är inget jag kunde styra över. Du fick bäst betalt för din bostad i föreningen. Lycka till med bostadssökande.

Vänligen. Maria
  • Matilda N sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-05-07

Stuvsta
    Vi har sålt en 2:a i Huddinge. Våran mäklare Maria gav från början ett väldigt seriöst och bra intryck. Hon hade super koll på allting vad en bostadsaffär innebär och gick igenom allt från början, vilket vi tyckte var väldigt bra då det var första gången vi skulle sälja. Vi fick ett väldigt bra bemötande från första början och hon har återkopplat under hela resans gång. Vi har känt oss helt trygga hela tiden och jag kan varmt rekommendera Maria. Läs mer
  • Thomas N sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-05-06

Stuvsta
    bra och seriös mäklare med bra koll på marknaden och ett sug på att få till den bästa dealen för båda parter! Läs mer
  • Ari S sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-05-06

Vårby
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Maria Demir där hon var jätte trevlig och professionell samt kunde sälja min objekt på ett smidigt sätt.
    Därmed rekommenderar jag henne att anlitas för liknande uppdrag. Läs mer
  • Panayiotis S sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-03-25

Myrstuguberget
    Såldes bostasrätten
    Just för Maria : Professionellt, kunnig och erfaren, man känner sig trygg. Respons på noll tid när du behöver förklaringar, noggrann förklaring, planering.
    En bra affär börjar och slutar med en bra mäklaren. För mig denna mäklaren är Maria. Enough said! Läs mer
  • Daniel N sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-03-25

Stuvsta
    Jag har sålt en 2:a i Stuvsta. Jag uppskattar Marias professionalitet, hon försökte inte sälja in sin personlighet till mig första gången vi träffades utan var där för att göra en sådan bra affär som möjligt för henne och för mig. Det är ändå därför man anlitar en mäklare, tror även att köpare har större förtroende för en mäklare som framstår som kunnig och proffsig framför en som är ”skön” eller inställsam. Vidare uppskattar jag att Maria alltid har varit anträffbar och att jag har kunnat ställa vilka frågor jag vill till henne. Hon är dessutom trevlig! Läs mer
  • Mirza Qaisar M sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-03-11

Vårby
    Maria är mycket duktig mäklare som har varit mycket hjälpsam genom hela processen!! Jag rekomenderes henne 100%. Läs mer
  • Sarah Lynn H köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-03-09

Centrala Huddinge
    Allt gick bra med köp av bostadsrätt. Inga problem alls. Läs mer
  • Jonny Markous skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-02-18

Träffade Maria på en visning. Supertrevlig och påläst mäklare! Ett driv och engangemang som visar att Maria brinner för sitt jobb. Tack för all hjälp! Läs mer
  • Adam Hedstig skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-02-14

Proffsigt arbete genom hela försäljningen! Totalt sett väldigt nöjd med Maria som min mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Monica Ryberg