Maria Demir
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 42 kunder tycker om Maria Demir

• Louise M skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-12-05

Bäst i Huddinge så här långt. Vi har våra förväntningar på avslutet av hela uppdraget naturligtvis men så här långt inpå blir det säkert bra för alla inblandade! Läs mer
  • Andreas v sålde sin bostad med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-12-05

Vid första mötet lät det som att jag skulle tjäna en slant på bostaden, istället hick jag back 300 000. Helt okej service i övrigt, ungefär vad jag är van vid. Läs mer
    2018-12-06 Maria D svarar Andreas v
    Hej Andreas, Tack för ditt reco. På den turbulenta marknaden vi har idag fick du bäst betalt i din förening. Ha en fortsatt fin dag. Vänligen Maria!
  • Mathias Marco Antonio Q sålde sin bostad med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-12-05

Min mäklare Maria Demir var otroligt proffsig och lovade det hon sa! Jag bara rekommendera Maria om man ha ett riktigt proffs som sköter försäljningen. Läs mer
  • Elissa C
    Elissa C skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-11-21

Maria har allt man kan önska sig av en mäklare. Hon är kunnig, tillgänglig och har mycket bra på hand om människor. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Linnéa B skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-11-21

Maria är proffsig, lugn och skärp. Är mycket glad äver att ha haft henne som mäklare. Läs mer
  • Erdal A
    Erdal A skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-10-22

Maria är absolut den bästa mäklaren jag har jobbat med någonsin. Hon är, personlig, professionell, trevlig och lyhörd för sina klienter. Jag rekommenderar henne utan tvekan. Läs mer
  • Rebecka A skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-10-06

Jag har sålt min bostadsrätt via Maria. Mäklaren levde upp till förväntan med hög kompetens och mycket engagemang. genom en rekommendation fick vi kontakt.

Maria är en top mäklare, väldigt ordentlig och proffsig. Ambitiös och tillmötesgående. Läs mer
  • Anders W skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-09-26

Maria är en trevlig, lättsam mäklare som har koll på marknaden. Läs mer
  • Naim C
    Naim C skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-09-19

Jag har köpt en hyresrätt. Bra bemött. Snabba handlingar. Läs mer
  • Darko K skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-09-17

Köpt bostadsrätt. Bra och trevligt bemötande. Klara och tydliga svar på ställda frågor. Arbetade utifrån ett perspektiv där både säljare och köpare skulle känna sig nöjda. Professionell i sitt arbetssätt- Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Krister Florin