Maria Demir

Maria Demir

Maria Demir är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Maria Demir har varit registrerad mäklare sedan 2017-08. Maria Demir har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 98 omdömen med ett betyg på 4.6. Maria Demir har haft 40 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 98 Läs vad Maria Demir

• 2020-11-02
    Köpt lägenhet. Maria är trevligt och har ett gott bemötande. Upplevde dock henne något nonchalant. Upplevde henne trevlig eftersom hon/dastighetsbyrån ville ha mina pengar. På visningen gav hon mig svaren ”jag ville höra”, som visats sig idag när jag bott ett tag inte stämde överrens med det Maria angav på visningen. Och ofta bollade hon över frågor till tidigare ägaren istället för att ta reda på svaret och ge mig det. Kanske är det så man gör som mäklare men gav mig känslan av att ”det är inte mitt jobb, lös det själv”.
    Josefine S
    • 1:a
    • 45.0 m²
    • Centrala Huddinge
    köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge
  • 2020-10-09
    Bästa mäklaren i Huddinge utan tvekan! Behövde göra en snabbförsäljning så jag kan köpa en ny och Maria sålde så snabbt till ett bra pris, professionell, lyhörd och helt enkelt bäst.
  • 2020-09-26
    Hon duktig att affären gick enkelt och snabb på bara en dygn, viktigaste att båda säljare och köpare nöjda . Tack
    Moatez M
    Moatez M
    • 3:a
    • 77.0 m²
    • Vårby
  • 2020-09-17
    Sålde bostaden Mäklaren hade för starka åsikter om styling. Kränkande mot min vardag. Väldigt duktig på att förhandla. Gjorde enligt min åsikt tillslut.
    Jennika Maria L
    • 4:a
    • 78.0 m²
    • Vistaberg
  • 2020-09-04
    Fantastisk mäklare på alla sätt!
    Dilara D
    • 58.5 m²
    • Segeltorp
  • 2020-09-02
    Jag tyckerndet är en fantastisk mäklare som har huvudet på skaft och alltid är tillgänglig. Mkt bra service, rekomenderas varmt
    Filip S
    • 58.5 m²
    • Segeltorp
  • 2020-08-30
    Maria sålde lägenheten på nolltid och till ett bra pris och förutom det mycket trevlig och lätt att samarbeta med. Tack Maria
  • 2020-07-17
    Allt har gått så snabbt och bra på väldigt kort tid! Tack så mycket Maria!!! Jag är supernöjd!!! Mvh Maggie Lukasiewicz
    Maggie Izabela L
    • 62.0 m²
    • Myrstuguberget
  • 2020-06-26
    Maria gjorde ett mycket bra jobb och sålde vår lägenhet snabbt och till ett pris som motsvarade vad vi talade om inför försäljningen. Om jag anstränger mig för att hitta något lite negativt så var det väl att annonsen kom upp nån dag senare än vad vi först pratat om. Exakt vad som orakade det vet jag inte riktigt och bryr mig i nuläget inte heller.
    David S
    • 1:a
    • 26.6 m²
    • Centrala Huddinge
  • 2020-04-04
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mäklaren är bra.
    Annika E
    • 62.5 m²
    • Myrstuguberget
    sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte