Maria Demir
Registrerad mäklare sedan 2017-08-29
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-31
2019-08 - 2020-07

Läs vad 91 Läs vad Maria Demir

• Maggie Izabela L sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-07-17

Myrstuguberget
    Allt har gått så snabbt och bra på väldigt kort tid!
    Tack så mycket Maria!!!
    Jag är supernöjd!!! Mvh Maggie Lukasiewicz Läs mer
  • David S sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-06-26

Centrala Huddinge
    Maria gjorde ett mycket bra jobb och sålde vår lägenhet snabbt och till ett pris som motsvarade vad vi talade om inför försäljningen. Om jag anstränger mig för att hitta något lite negativt så var det väl att annonsen kom upp nån dag senare än vad vi först pratat om. Exakt vad som orakade det vet jag inte riktigt och bryr mig i nuläget inte heller. Läs mer
  • Annika E sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-04-04

Myrstuguberget
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mäklaren är bra. Läs mer
  • Eddine M sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-03-18

3:a
    Segeltorp
    Mycket bra bemötande från dag ett. Fick information fortlöpande under hela försäljningsprocessen om läget. Allt gick smidigt och professionellt till.
    Mycket nöjd Läs mer
  • Claudia W sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-03-12

Visättra Ängar
    Maria hjälpte mig med att sälja min lägenhet. Under hela resans gång har hon varit hjälpsam, givit fina råd samt alltid kommunicerat dagligen med hur läget är och vilka nästkommande steg man ska ta. Väldigt trevlig och hjälpsam mäklare som fick mig att känna mig lugn och trygg! Jag rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Arvind S köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-17

Flemingsberg
    * dålig service
    * känner mig lurad
  • EMMY B skrev om Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-16

Väldigt trevlig, professionell och engagerad mäklare. Ett mycket tryggt första köp med Maria! Läs mer
  • Henrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-12

Vårby
    Bra och engagerad då vi sålde vår lägenhet. Kanske något överoptimistisk kring vilket pris hon skulle kunna få ut. Läs mer
  • John M sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-09

4:a
    Visättra
    Fast and efficient, hassle free business Läs mer
  • Erica M sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Demir en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-07

4:a
    Visättra
    Rekommenderar verkligen Maria! Hon gjorde ett fantastiskt jobb med försäljning av vår lägenhet, mycket kunnig, hjälpsam och proffsig i sitt bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Monica Ryberg