Mattias Lundberg
Registrerad mäklare sedan 2017-02-24
Aktiv på Reco.se sedan 2017-06-01
2019-07 - 2020-06

Läs vad 114 Läs vad Mattias Lundberg

• Jothilatha S köpte sitt hus med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-07-05

Centrala Huddinge
    Dåligt av mäklaren ... han tvingades ock köpa sedan svarar han inte ! Inget personlig service av honom bara innan han ska sälja då kontaktar han flertals gånger ? Läs mer
  • Dödsboet Efter Ulla B sålde en tomt med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-06-22

Högmora
    Mattias Lundberg sålde våran tomt i Huddinge
    Snabbt
    Enkelt
    Professionellt
    Toppklass helt enkelt! Läs mer
  • Flavien P sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-05-11

Flemingsberg
    Mattias såld min lägenhet till bra pris under extremt svåra förhållanden i koronakrisen ! Stor tack för din ihärdighet ! Läs mer
  • Mia C sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-04-23

Sörskogen
    Superproffsig mäklare på alla sätt och vis. Effektiv men ändå lugn och saklig. Mer än nöjd :-) Läs mer
  • Mats Anders H sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-04-22

Sörskogen
    Sålde ett radhus som Mattias skötte exemplariskt, vi har inget negativt att säga om denna mäklare. Läs mer
  • Helena S sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-04-10

Centrala Huddinge
    Vi sålde våran 3a i centrala Huddinge med Mattias.
    Är verkligen supernöjda!
    Bra kontakt, lätt att få tag i dygnet om, svarade på alla frågor och höll oss uppdaterade på hur säljprocessen gick till och fortlöpte.
    Vi förberedde för sälj innan vi hittat ny bostad och kändes otroligt skönt med en mäklare som var taggad för det och sen väntade in att vi var redo utan att vi kände oss stressade alls.
    Tryggt och lugnt samtidigt som jag känner att vi verkligen fick ut allt man kan få av en mäklare, och lite till. Rekommender varmt! Läs mer
  • Marie-louise A sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-04-09

Centrala Huddinge
    Sålt hus, mäklaren jobbade på bra i dessa Corona tider. Läs mer
  • Johan S sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-03-31

Centrala Huddinge
    Försäljning och visningar har funkat bra.
    Mattias är en glad och trevlig person.
    // Johan Söderberg Läs mer
  • Hans Petter Stefan S sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-03-30

Snättringe
    Mattias hjälpte oss att sälja huset i Huddinge.

Mycket bra förhandlare och trevlig att jobba med. Läs mer
  • Anna L
    Anna L sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-03-26

Visättra Ängar
    Så fantastiskt nöjd att jag anlitade Mattias till min lägenhetsförsäljning! Kände ett stort förtroende direkt han klev in genom dörren och har verkligen skött hela processen superbra! Han känns genuin och mån om att affären ska bli så bra som möjligt för mig som säljare. Kunde inte vara mer nöjd! Rekommenderar varmt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Monica Ryberg