Mattias Lundberg

Mattias Lundberg

Mattias Lundberg är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

och har varit registrerad mäklare sedan 2017. Mattias Lundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 116 omdömen sedan 2017-06-01. Mattias Lundberg har haft 80 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 116 Läs vad Mattias Lundberg

• Sålde min lägenhet via mäklaren Mattias Lundberg och blev bemött på ett trevligt sätt. Han var tydlig och gav bra med information om hur hela proceduren fungerade. Mina förväntningar slog igenom det pris jag sökte och Mattias levererade detta.
    Alexander D
    Alexander D sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-10-30
    • 2:a
    • 44.0 m²
    • Segeltorp
    2020-10-30
  • Vi sålde vår villa med hjälp av en mäklare som, utöver marknadskunskap, visade stor fingertoppskänsla. Mycket positiv och gav oss en trygg känsla i detta för oss stora äventyr.
    Calle N sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-10-06
    • 150.0 m²
    • Snättringe
    2020-10-06
  • Dåligt av mäklaren ... han tvingades ock köpa sedan svarar han inte ! Inget personlig service av honom bara innan han ska sälja då kontaktar han flertals gånger ?
    Jothilatha S köpte sitt hus med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-07-05
    • 171.0 m²
    2020-07-05
  • Mattias Lundberg sålde våran tomt i Huddinge Snabbt Enkelt Professionellt Toppklass helt enkelt!
    Dödsboet Efter Ulla B sålde en tomt med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-06-22
    • 30.0 m²
    • Högmora
    2020-06-22
  • Mattias såld min lägenhet till bra pris under extremt svåra förhållanden i koronakrisen ! Stor tack för din ihärdighet !
    Flavien P sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-05-11
    • 71.5 m²
    • Flemingsberg
    2020-05-11
  • Superproffsig mäklare på alla sätt och vis. Effektiv men ändå lugn och saklig. Mer än nöjd :-)
    Mia C sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-04-23
    • 149.0 m²
    • Sörskogen
    2020-04-23
  • Sålde ett radhus som Mattias skötte exemplariskt, vi har inget negativt att säga om denna mäklare.
    Mats Anders H sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-04-22
    • 149.0 m²
    • Sörskogen
    2020-04-22
  • Vi sålde våran 3a i centrala Huddinge med Mattias. Är verkligen supernöjda! Bra kontakt, lätt att få tag i dygnet om, svarade på alla frågor och höll oss uppdaterade på hur säljprocessen gick till och fortlöpte. Vi förberedde för sälj innan vi hittat ny bostad och kändes otroligt skönt med en mäklare som var taggad för det och sen väntade in att vi var redo utan att vi kände oss stressade alls. Tryggt och lugnt samtidigt som jag känner att vi verkligen fick ut allt man kan få av en mäklare, och lite till. Rekommender varmt!
    Helena S sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-04-10
    • 65.0 m²
    2020-04-10
  • Sålt hus, mäklaren jobbade på bra i dessa Corona tider.
    Marie-louise A sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-04-09
    • 171.0 m²
    2020-04-09
  • Försäljning och visningar har funkat bra. Mattias är en glad och trevlig person. // Johan Söderberg
    Johan S sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-03-31
    • 69.0 m²
    2020-03-31

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte