Mäklare Stockholms län Huddinge Fastighetsbyrån Huddinge Mattias Lundberg
Mattias Lundberg
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04

Läs vad 57 Läs vad Mattias Lundberg

• Gunnar G sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-05-22

Nybyggd lägenhet i Huddinge

Mycket trevlig att ha kontakt med , skötte försäljningen mycket bra. Läs mer
  • Charlotta S sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-05-13

Centrala Huddinge
    Professionell och mycket engagerad mäklare. Läs mer
  • Roger H sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-04-27

Segeltorp
    Köpt radhus och sålt lägenhet. Blev väl bemött av en glad och engagerad man. Läs mer
  • Jonathan O
    Jonathan O köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-04-27

Centrala Huddinge
    Köpte lägenheten på Solfagravägen 1, Mattias var väldigt duktig med att bemöta oss även fast vi kom sent till visningen. Enkelt rakt igenom och inga frågetecken när vi väl köpt, toppen! Läs mer
  • Therese J sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-04-26

Mattias sålde mitt hus.
    Väldigt trevlig och driven med en otrolig kompetens, lyhördhet och ett personligt bemötande.
    Kände mig trygg i hela processen.
    Alltid tillgänglig och hjälpsam.
    Bästa mäklaren! Läs mer
  • NICOLE P skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-04-22

Bästa mäklaren! Rekomenderar honom starkt! Exceptionell! Läs mer
  • William B sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-04-17

Centrala Huddinge
    Mattias sålde våran lägenhet. Vi hade först en annan mäklare som valde att sluta och den mäklaren gav uppdraget vidare till Mattias. Det är vi tacksamma för. Ung, driven och kontaktbar nästintill 24/7. Den dagen vi ska flytta igen kommer ja först kolla upp om Mattias fortfarande jobbar kvar som mäklare. // Wille och Linnea Läs mer
  • Karin T köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-04-15

Vistaberg
    Kompetent, tillmötesgående och professionell. Läs mer
  • Nessim M sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-04-08

Snättringe
    VILL NI HA HUDDINGES BÄSTA MÄKLARE, SE HIT!
    Vi sålde en lägenhet via Mattias Lundberg i början av 2019. Kontakten började med att Mattias i telefon säger att han finns tillgänglig 7 dagar i veckan, någonting som har visat sig stämma då Mathias haft långa telefonsamtal med oss sent på kvällarna för att vara tillgänglig. Mattias kom tre dagar efter det första samtalet hem till oss en söndagseftermiddag och la över två timmar på att beskriva köp och säljprocessen och vad han rekommenderade för vår specifika situation. Mattias var ödmjuk och utgick inte ifrån att vi skulle välja honom som mäklare trots att han är en av Huddinges mest framstående mäklare. Mattias stöttade oss i vårt köp av hus och hjälpte oss att läsa av både detaljplaner och besiktningsprotokoll. Mattias hjälpte även till att boka en besiktningsman till vårt nya hus vi hade köpt och var behjälplig och svarade på frågor i budgivningsprocessen angående huset.

När köpprocessen var klar kom vi snabbt igång med försäljningen av vår lägenhet i Huddinge där Mattias snabbt bokade in fotografering där han själv närvarade, någonting som kändes tryggt då man märkte att Mattias bryr sig om alla detaljer i försäljningen, även fotograferingen. Mattias bad om ytterst lite information av oss som säljare då han kunde lösa majoriteten själv utan vår inblandning vilket var skönt och avlastande. Efter visningarna ringde Mattias direkt efter och uppdaterade hur det hade gått och beskrev vad nästa steg i processen var. Då vi efter de två ordinarie visningarna inte kom upp i de nivåer vi som säljare önskade marknadsförde Mattias ytterligare och höll sedan i tre privatvisningar, där en av dessa sedan köpte lägenheten. Vid kontraktsskrivning kunde inte vi närvara samma tider som köparna, någonting som Mattias löste direkt genom att skriva vid två olika tider med köpare och säljare.

Mattias har genomgående varit mycket tydlig och lugn och har alltid kunnat bemöta vår oro genom sin kompetens. Vi hade inte kunnat känna oss tryggare i en bostadsaffär än vad vi gjorde med Mattias. Mattias pratar på ett sätt som man förstår utan krångliga begrepp och kan se hur den enskilda människan påverkas i bostadsaffärer. Det är tydligt att Mattias inte bara är ute efter att stänga sina affärer och tjäna pengar utan att han brinner för sitt arbete och för att få ihop människors bostadsaffärer både kring köp och säljprocessen. Vill ni ha en mäklare som hjälper er med helheten och inte bara med försäljningen så är Mattias mäklaren för er!

Supertack för all hjälp Mattias, det uppskattas varmt!
    Kramar Anna och Nessim Läs mer
  • Jonas C sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2019-04-01

Segeltorp
    Det har inte varit en smidig försäljning Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Monica Ryberg