Mattias Lundberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 106 Läs vad Mattias Lundberg

• Hans Petter Stefan S sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-03-30

Snättringe
    Mattias hjälpte oss att sälja huset i Huddinge.

Mycket bra förhandlare och trevlig att jobba med. Läs mer
  • Anna L
    Anna L sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-03-26

Visättra Ängar
    Så fantastiskt nöjd att jag anlitade Mattias till min lägenhetsförsäljning! Kände ett stort förtroende direkt han klev in genom dörren och har verkligen skött hela processen superbra! Han känns genuin och mån om att affären ska bli så bra som möjligt för mig som säljare. Kunde inte vara mer nöjd! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Roberto P sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-03-24

Flemingsberg
    - Sålt en lägenhet i Flemingsberg.
    - Bra bemötande, god förmåga med styrningen och användandet av säljcoachen.
    - Det rullade på och gick som det var tänkt.

Toppen hjälp för att sälja ens bostad! Läs mer
  • Karin F köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-25

Vistaberg
    Jag köpte en lägenhet i Huddinge. Mattias var mycket proffsig, hjälpsam och trevlig. Skulle lätt anlita honom den dag jag ska sälja lägenheten. Läs mer
  • Nicolas alexandar M
    Nicolas alexandar M sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-25

Centrala Huddinge
    Sålt två bostäder med hjälp av Mattias på kort tid. Med ett leende på läpparna har Mattias som mål att uppfylla kundens önskningar likt anden i lampan!

Våra förväntningar på slutpriset var troligtvis för höga för att Mattias skulle lyckas överlista marknaden. Men i slutändan är vi mer än nöjda! Läs mer
  • Leif N sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-19

Centrala Huddinge
    Sålt en lägenhet i Huddinge och köpt hus i Vagnhärad, Mattias har varit mycket proffsig i sitt uppträdande, både som person och informativ dvs förklarat hela förloppet mycket tydligt och bra, hade förväntningar att det skulle bli bra men det blev ännu bättre än vad jag hade förväntat mig, sammanfattningen är att Mattias har gjort ett mycket bra jobb och jag kommer självklart att rekommendera honom till vänner och bekanta som ev vill köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
  • Carina N sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-19

Centrala Huddinge
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Mattias har varit väldigt bra att ha att göra med hela vägen.
    Kunnig
    Vi har fått återkoppling under resans gång vilket jag tycker är viktigt och uppskattar.
    Allt gick väldigt fort och än så länge helt smärtfritt. Läs mer
  • Oskar G köpte sitt hus med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-10

Snättringe
    Köpte ett parhus genom Mattias och han var väldigt trevlig och professionell. Köpet gick smidigt och jag är jätte nöjd. Läs mer
  • Christer H sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-02-04

Kästa
    Sålt vårt parhus i Kästa.Mycket proffesionellt bemötande,stort engagemang.Mäklaren levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Marta D köpte sitt hus med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2020-01-26

Kästa
    Mattias har hjälpt med köpt av min nuvarande parhus i Huddinge. Engagemang är det bästa ord som kan beskriva sitt jobb, enligt min bedömning. Stark rekommenderas och när det blir dags för mig att göra ny affär skall han säkert kontaktas! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Monica Ryberg