9 rekommendationer

Mattias Lundberg
en del av Fastighetsbyrån Huddinge

Häradsvägen 69
141 41 Huddinge — Visa karta

Vad tror Mattias att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 9 kunder tycker om Mattias Lundberg

• Susanne A
    Susanne A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag kan starkt rekommendera Mattias, inlyssnade och tar sig tid att svara, har en hög energi och är målinriktad. Plus för att han är charmig. =) Proffsigt genomförd affär.
  • Sara H
    Sara H skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias är strukturerad, noggrann och får en att känna sig trygg från början till slut. Hans omsorg om de allra minsta detaljerna gör stora skillnader.
    Han gör sig tillgänglig dygnet runt och jag är verkligen imponerad av hans arbetsmoral och lyhördhet.
    Vi kunde inte haft en bättre mäklare!
  • Komanj S
    Komanj S skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Fantastisk mäklare. Mattias passion för mäklaryrket lyser igenom i varje samtal och hans engagemang gav en stor trygghet genom hela processen. Alltid tillgänglig, tillmötesgående och effektiv. Han levererade över de redan högt ställda förväntningarna och är ett självklart val i framtida bostadsaffärer för oss.
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Tack än en gång för väl planerad och genomförd försäljning! Du är den bästa mäklare vi mött!
  • Robert K
    Robert K skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Tack för ett fantastiskt arbete och resultat. Du är en otroligt duktig mäklare med kompetens utan dess like. Du har haft vårt fulla förtroende sedan första mötet. Det känns även bra att köparna blev så nöjda! Din närvaro fysiskt och psykiskt under hela affären var fantastiskt!
  • Nathalie A
    Nathalie A skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias skötte allt perfekt! Enormt professionellt bemötande och förståelse nedkyld i fokus. Kände mig trygg genom hela affären!
  • Philip E
    Philip E skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vill först tacka dig än en gång för ditt bemötande, kunnande och engagemang från första början. Min försäljningen har överträffat mina förväntningar.
  • Mikaela E
    Mikaela E skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Kan med 100% övertygelse rekommendera Mattias Lundberg om ni ska sälja bostad. Förtroende ingivande, ärlig och väldigt sympatisk att ha att göra med.
    Kände mig trygg genom hela affären
  • Lasse L
    Lasse L skrev om Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Mattias lyssnar, han hör, han ger råd, han tar råd, han har en otrolig energi och kan ta in ­information på ett sätt som är helt enormt. Jag har aldrig varit med om någon människa med så symmetriska kvaliteter och sådan balans. Tack för en hjälpen med i vår bostadsaffär!
Krister Florin
Maria Stenermark