Mattias Lundberg

Mattias Lundberg

Mattias Lundberg är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Mattias Lundberg har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Mattias Lundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.6. Mattias Lundberg har haft 54 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 138 Läs vad Mattias Lundberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-07-11
    Jätte trevlig person, beskrev huset ödmjukt utan att överdriva med priset. Han var sann. Jag rekommenderar honom som köpare
  • sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-07-08
    Mycket hjälpsam och återkopplar snabbt
    2021-07-05
    Vår försäljning gick snabbt eftersom Mattias lade ner mycket tid direkt efter visning, även fast det var söndag kväll. Kontraktsskrivning blev redan dagen efter första visningen. Vi är mycket nöjda med resultatet och kan rekommendera Mattias pga stort engagemang och positiv inställning till sitt jobb.
    2021-06-29
    Väldigt professionellt bemötande. Har stort förtroende för Mattias som mäklare. Det absolut viktigaste har varit att jag hela tiden kunnat lita på honom och hans kompetens.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-06-04
    Vi har köpt ett radhus.
    Mattias har en person som är öppen, det känns som att man känt honom i flera år efter bara 5 minuter.
    Han levde upp till förväntningar, Mattias har varit tydlig och gett bra förklaringar.
    Mattias verkar vara en toppenpersonal, jag är imponerad av hans kunskaper och hans pedagogiska sätt att gå igenom alla paragrafer och klausuler vi kontraktsskrivningen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundberg en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-05-13
    Mattias sålde vår lägenhet i Huddinge. När han besökte oss lyckades han läsa att våra behov och uppfylla dessa med bravur. Snabb, kunnig, ser helgen av en affär. Hjälpte oss även i hur vi skulle tänka i vår process med ny lägenhet.
    Riktigt positiv upplevelse!
    2021-05-12
    Utmärkt. Mycket bra erfarenhet för oss som säljare. Kan verkligen rekomenderas.
    2021-04-09
    Vi anlitade Mattias Lundberg för att sälja vår villa.
    Han var tydlig och kunnig om det vi behövde göra och vad som förväntades av oss som säljare av fastigheten.
    Allt som planering, besiktning, fotografering samt annonsering och visningar sköttes utmärkt.
    Vi har haft en bra dialog under hela processen och kan verkligen rekommendera Mattias Lundberg som mäklare.
    • Centrala Huddinge
    2021-03-29
    Jag köpte en bostadsrätt i februari 2021. Beslutet togs redan vid visningen på grund av den professionalism Mattias visade. Mycket förtroendeingivande presentation av objektet, sig själv och Fastighetsbyrån. Han är så långt före sina konkurrenter som jag träffat under de senaste månaderna.
    Processen för hela projektet fungerade galant.
    Rekommenderar Mattias alla dagar i veckan.
    2021-03-20
    Fick hjälp av Mattias att sälja min bostad i Huddinge, trots stressig situation så jobbade Mattias och hans team hårt och fick till smidig försäljning. Sammanfattningsvis en väldigt positiv upplevelse som levde upp till mina förväntningar.