Mäklare Stockholms län Huddinge Fastighetsbyrån Huddinge Michael Schönning
Michael Schönning
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 26 kunder tycker om Michael Schönning

• Roland C
    Roland C köpte sin bostad med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-12-05

Köpt lägenhet. Mäklaren gav ett mycket professionellt intryck
    Vi kände oss trygga, om vi säljer den lägenhet vi köppt i framtiden kommer vi anlita honom Läs mer
    2018-12-08 Michael S svarar Roland C
    Stort tack för den fina rekommendationen Roland.
  • Tuula L köpte sin bostad med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-11-25

Kunnig
    Saklig
    Trevlig
    Hjälpsam
    Nåbat Läs mer
    2018-12-08 Michael S svarar Tuula L
    Hej Tuula, har följt dig på många visningar och du är som gjord för detta hus, önskar dig all lycka, stort tack för den fina rekommendationen.
  • Birgitta Maria W sålde sin bostad med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-11-25

Jag sålde min villa i Huddinge. Michael är en otroligt kreativ o skicklig mäklare. Ovanlig o sympatisk. Hela upplägget o genomförandet kändes tryggt o bra från första stund. Sättet som affären avslutades på blev perfekt. Alla som var på visningen minns den som en upplevelse utöver det vanliga. Jag kan verkligen rekommendera Michael Schönning som mäklare. Läs mer
    2018-12-08 Michael S svarar Birgitta Maria W
    Hej Birgitta, har arbetat som mäklare i snart 13 år och försäljningen av din bostad är nog bland det roligaste jag har varit med om. Den var mycket speciell på många sätt och vis och jag tackar ödmjukast att jag fick vara med om detta.
  • Nils Rikard C sålde sin bostad med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-11-18

Mycket bra å proffsig mäklare....... Läs mer
    2018-12-08 Michael S svarar Nils Rikard C
    Hej Rikard, stort tack för rekommendationen!
  • Cecilia R skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-10-20

Mycket bra, proffesionellt och alltid tillgänglig! Rekommenderar honom! Läs mer
    2018-10-30 Michael S svarar Cecilia R
    Stort tack för rekommendationen Cecilia!
  • Mats W skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-10-20

Väldigt kunnig och har ett stort engagemang. Läs mer
    2018-10-30 Michael S svarar Mats W
    Stort tack för den fina rekommendationen Mats!
  • Vanja L skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-09-11

Tog hand om vår radhusflrsäljning.
    Proffesionell,, lyhörd, snabb återkoppling, bra upplägg inför försäljningen, mycket bra råd inför försäljningen. Trevlig uppföljning några veckor efter avslutad affär. Läs mer
    2018-09-11 Michael S svarar Vanja L
    Hej Vanja, stort tack för den fina rekommendationen, hopps att du trivs bra i nya lägenheten.
  • Linda N köpte sin bostad med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-08-29

Vi köpte hus . var på visning ett par gånger och träffade Michael. Han var snabb att svara på frågor och bistå med goda tips och råd via säljaren. Alltid tillgänglig. Affären gick smidigt trots semestrar och värmebölja. Läs mer
    2018-08-31 Michael S svarar Linda N
    Hej Linda, hoppas att ni är nöjda med affären i sin helhet och mitt bemötande. Det var många turer fram och tillbaka som till slut gick vägen för alla parter.
  • Maria I sålde sin bostad med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-08-26

En professionell och kunnig mäklare som alltid sätter kunden först och kommunicerar ärligt och bollar alltid med kunden om idéer och tankar. Läs mer
    2018-08-31 Michael S svarar Maria I
    Hej Maria, stort tack för rekommendationen.
  • Lena G skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2018-08-23

Vi blev mycket varmt och tryggt bemötta vilket vi verkligen uppskattade. Läs mer
    2018-08-31 Michael S svarar Lena G
    En speciell affär med mycket trevliga energier som jag sent kommer att glömma. Stort tack även till er och den fina rekommendationen.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Krister Florin