Alma Karlsson

Alma Karlsson

4.9 i betyg av 22 omdömen

Alma Karlsson är mäklare på Fastighetsbyrån Hudiksvall

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Alma Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 22 omdömen sedan 2019-08-26. Alma Karlsson har haft 28 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 22 Läs vad Alma Karlsson

• Köpt Hundskinnsvägen 10,mycket bra bemötande av Alma Karlsson båda gångerna vi tittade på huset. Vi har bara positivt att säga. Hon var proffsig i sitt arbete. Mvh Kristina o Folke
    Folke G köpte sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2020-10-08
    • 95.0 m²
    • Bergsjö
    2020-10-08
    Hej Folke och Kristina, och stort tack för er rekommendation! Det har varit roligt att kunna hjälpa er, och nu hoppas jag att ni ska trivas bra i Bergsjö!

Visa svar
  • Jag har sålt mitt hus. Mäklaren Alma är påläst, positiv, trevlig och hade svar på de flesta av mina frågor. Det hon inte visste tog hon reda på.
    Johanna L sålde sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2020-09-08
    • 115.0 m²
    2020-09-08
    Stort tack för dina fina ord Johanna! Det har varit så roligt att få hjälpa dig genom processen. Önskar dig allt gott!

Visa svar
  • Helt suverän! Engagerad och tillmötesgående, rekommenderar starkt Alma!
    Emma W
    Emma W köpte sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2020-09-03
    • 82.0 m²
    • Gnarp
    2020-09-03
    Tusen tack för din rekommendation Emma! Så roligt att höra att ni känner er nöjd. Hoppas ni ska trivas i huset! :)

Visa svar
  • Vi sålde vår bostadsrätt med Alma och önskade en snabb och smidig försäljning - vilket hon lyckades galant med!
    Madeleine S sålde sin lägenhet med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2020-09-01
    • 2:a
    • 51.5 m²
    • Hudiksvall
    2020-09-01
    Tusen tack för er rekommendation Madeleine och Simon! Det ska bli så roligt att följa ert nästa kapitel nu. Stort lycka till med allt!

Visa svar
  • Sålt mitt radhus och fick bästa hjälpen av en kunnig och rutinerad mäklare som vi fick förtroende för från första träffen. Hon kommer nu få hjälpa oss med allt som behövs efter försäljningen. Vi är helnöjda med Alma .
    Jan-åke M sålde sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2020-07-20
    • 110.0 m²
    • Iggesund
    2020-07-20
    Stort tack Janne och Yvonne för era fina ord! Det har varit så roligt att få hjälpa er och jag hoppas verkligen att ni ska trivas fantastiskt i ert nya hem! :) Härligt att ni känner er nöjd! Varma hälsningar Alma

Visa svar
  • Köpt sommarstuga väldigt smidigt och med trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med och svarar snabbt.
    Therese N köpte sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2020-07-01
    • Enånger
    2020-07-01
    Tack för dina ord Therese! Det har varit ett nöje att få hjälpa er att hitta ert sommarparadis. Nu är det bara att njuta! :-) /Alma

Visa svar
  • Jätte trevlig tjej ! Verkar kunnig trots att hon var ung. Bara gott att säga om henne. / Carina
    Carina B sålde sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2020-06-26
    • Enånger
    2020-06-26
    Stort tack för din rekommendation Carina! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig genom försäljningen. Allt gott :)

Visa svar
  • Sålde vårt hus via Alma och vi har varit nöjda från första kontakt. Supertrevlig mäklare!
    Ann-sofie V sålde sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2020-05-12
    • 102.0 m²
    2020-05-12
    Tack så mycket för er rekommendation! Det har varit roligt att kunna hjälpa er längst vägen i försäljningen. Hoppas ni trivs bra i ert nya hem nu med hela familjen. Varma hälsningar Alma

Visa svar
  • Köpte bostad mäklaren var Trevlig och lättsam. Bra komunikation.
    Alexander H köpte sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2020-05-11
    • 102.0 m²
    2020-05-11
    Tack för din rekommendation Alexander! Hoppas verkligen att du ska trivas i huset och att vi kanske ses igen för en värdering lite längre fram. Allt gott så länge! Hälsningar Alma

Visa svar
  • När vi bestämde oss att sälja vårt hus kontaktade vi Fastighetsbyrån och fastighetsmäklare Alma Karlsson kontaktade oss omgående och gav oss tydlig och informativ vägledning. Under hela försäljningsprocessen har Alma gett oss nulägesrapporter och gett oss möjlighet att få svar på frågor omgående. Vi är mycket nöjda med Alma Karlsson och Fastighetsbyrån och kan mycket väl rekommendera andra kunder deras tjänster. Gunilla Voxlin Karl-Evert Forsström
    Gunilla Margareta V sålde sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2020-05-08
    • 196.0 m²
    • Bergsjö
    2020-05-08
    Stort tack för era fina ord om mitt arbete under processen med er försäljning! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er och jag hoppas att allt ska kännas bra nu inför nästa kapitel som startar nu när detta avslutas. Tack för ett gott samarbete. Allt gott till er! Varma hälsningar Alma