Alma Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2019-06-26
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-26
2019-07 - 2020-06

Läs vad 17 Läs vad Alma Karlsson

• Therese N köpte sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-07-01

Enånger
    Köpt sommarstuga väldigt smidigt och med trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med och svarar snabbt. Läs mer
    2020-07-02 Alma K svarar Therese N
    Tack för dina ord Therese! Det har varit ett nöje att få hjälpa er att hitta ert sommarparadis. Nu är det bara att njuta! :-) /Alma
  • Carina B sålde sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-06-26

Enånger
    Jätte trevlig tjej !
    Verkar kunnig trots att hon var ung.
    Bara gott att säga om henne. / Carina Läs mer
    2020-06-29 Alma K svarar Carina B
    Stort tack för din rekommendation Carina! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig genom försäljningen. Allt gott :)
  • Ann-sofie V sålde sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-05-12

Hassela
    Sålde vårt hus via Alma och vi har varit nöjda från första kontakt. Supertrevlig mäklare! Läs mer
    2020-05-13 Alma K svarar Ann-sofie V
    Tack så mycket för er rekommendation! Det har varit roligt att kunna hjälpa er längst vägen i försäljningen. Hoppas ni trivs bra i ert nya hem nu med hela familjen. Varma hälsningar Alma
    Alma K gillar detta
  • Alexander H köpte sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-05-11

Hassela
    Köpte bostad mäklaren var Trevlig och lättsam.
    Bra komunikation. Läs mer
    2020-05-11 Alma K svarar Alexander H
    Tack för din rekommendation Alexander! Hoppas verkligen att du ska trivas i huset och att vi kanske ses igen för en värdering lite längre fram. Allt gott så länge!
    Hälsningar Alma
    Alma K gillar detta
  • Gunilla Margareta V sålde sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-05-08

Bergsjö
    När vi bestämde oss att sälja vårt hus kontaktade vi Fastighetsbyrån och fastighetsmäklare Alma Karlsson kontaktade oss omgående och gav oss tydlig och informativ vägledning. Under hela försäljningsprocessen har Alma gett oss nulägesrapporter och gett oss möjlighet att få svar på frågor omgående. Vi är mycket nöjda med Alma Karlsson och Fastighetsbyrån och kan mycket väl rekommendera andra kunder deras tjänster.
    Gunilla Voxlin
    Karl-Evert Forsström Läs mer
    2020-05-11 Alma K svarar Gunilla Margareta V
    Stort tack för era fina ord om mitt arbete under processen med er försäljning!
    Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er och jag hoppas att allt ska kännas bra nu inför nästa kapitel som startar nu när detta avslutas.
    Tack för ett gott samarbete.
    Allt gott till er!
    Varma hälsningar Alma
    Alma K gillar detta
  • Sandra M köpte sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-03-18

Jättendal
    Jag köpte ett hus i Jättendal. Alma var mycket tillmötesgående, svarade på eventuella frågor som uppstod både under visningen men även efteråt. Hon var snabb med att återkoppla vid frågor och funderingar som uppstod under förhandlingarna mellan mig och min sambo som köpare och säljarna.

Jag kan inte annat än att rekommendera Alma Karlsson som mäklare om ni ska sälja eller köpa ett hus, lägenhet eller annat. :) Hon var väldigt professionell, trevlig och tillmötesgående under hela processen, från visningen tills de sista papperen var påskrivna.

Tack för allt Alma och lycka till i framtiden.
    Mvh Sandra och Gustav Läs mer
    2020-03-18 Alma K svarar Sandra M
    Hej Sandra och Gustav!

Tack så mycket för era fina ord och för er rekommendation om mitt arbete under er köpprocess. Det har varit så roligt att kunna vara behjälplig, och jag önskar er all lycka till med ert nya boende. :)
    Hoppas vi hörs mer i framtiden!

Varma hälsningar Alma
    Alma K gillar detta
  • Bror H köpte sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-02-24

Långvind
    Vi köpte ett fritidshus Långvind och allt fungerade enligt förväntan. Pga geografin så träffades vi först vid överlämning så all kommunikation före skedde via sms, mail och telefon och vi kände oss alltid informerade om vad som hände och alla frågor besvarades snabbt.
    Vi skulle inte tveka att kontakta Alma vid nästa bostadsaffär. Läs mer
    2020-02-24 Alma K svarar Bror H
    Hej Bror! Och vad roligt att höra att ni är så nöjda och att allt har känts så bra och tryggt trots mycket kontakt på distans! Hoppas att ni ska trivas bra med stugan och lycka till med allt. Varma hälsningar Alma
    Alma K gillar detta
  • Sven Gustaf L sålde sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-02-19

Ilsbo
    Säljer mitt barndomshem, trevligt bemötande, förväntningarna var att få korrekta och raka besked och det fick jag.
    Trevligt bemötande och bra återkopplingar. Läs mer
    2020-02-24 Alma K svarar Sven Gustaf L
    Hej Sven, och tack för din rekommendation! Vad roligt att du är nöjd. Och skönt att vi kunde få till en försäljning redan från när det låg som På Gång för att slippa fler visningar mm. Hoppas allt ska kännas bra för er med försäljningar! Hälsningar Alma
    Alma K gillar detta
  • Hans E köpte sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-12-17

Hudiksvall
    Vi har köpt en bostad i Hudiksvall. Alma har skött hela uppdraget på ett mycket bra sätt. Vi är allt igenom mycket nöjda med hennes insats. Läs mer
    2019-12-18 Alma K svarar Hans E
    Hej Hans! Vad roligt att ni känner er nöjda med min insats. Jag ser fram emot att följa er och ert arbete med huset i framtiden.
    Ha en riktigt god jul och ett gott nytt år! Varma hälsningar Alma
  • Susanne E köpte sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-12-05

Bergsjö
    Jag har köpt en villa genom Alma. Karlsson och Fastighetsbyrån Hudiksvall.
    Mottagandet har varit föredömligt, och jag har känt mig trygg genom hela köpprocessen med Alma.
    Jag kan varmt rekommendera Alma Karlsson och Fastighetsbyrån Hudiksvall. Läs mer
    2019-12-05 Alma K svarar Susanne E
    Tack Susanne för din fina rekommendation! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig genom köpprocessen av din bostad. Hoppas ni ska trivas bra. Varma hälsningar Alma

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm