Alma Karlsson

Alma Karlsson

Alma Karlsson är mäklare på Fastighetsbyrån Hudiksvall

Alma Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Alma Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.8. Alma Karlsson har haft 26 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 36 Läs vad Alma Karlsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-06-29
    Vi har letat hus i några år i Hudiksvall och i och med detta varit i kontakt med en del olika mäklare. Ingen har dock varit så tillmötesgående, trevlig och proffsig som Alma. När vi skulle sälja vår lägenhet var det henne vi ville ha.

Som säljare har hon uppfyllt alla våra förväntningar: Snabb med all kommunikation, otroligt smidig och flexibel med möten, att ordna med fotografering mm, noggrann, professionell och väldigt smart när det kom till annons och marknadsföring.

Rekommenderar verkligen Alma på Fastighetsbyrån!
    Tusen tack Oskar och Frida för era otroligt fina ord! Jag känner mig väldigt glad över att ha fått hjälpa er med försäljningen och att det känts bra för er under processen. Nu börjar nästa kapitel! Ha en fantastisk sommar. Allt gott! Alma Karlsson
  • Ulla K
    köpte sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-06-18
    Alma var väldigt korrekt, tillmötesgående och trevlig i alla våra möten. Hon hade bra koll på fakta om huset och gav oss den info vi behövde. Väldigt lätt att ha att göra med och tydlig i sin kommunikation. Ulla och John
    Tusen tack Ulla och John för eran rekommendation! Det har varit roligt att hjälpa er och känns som att det blev väldigt bra för både er och säljare. Allt gott! Alma Karlsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    • Hassela
    2021-06-10
    Kunnig,hjälpsam ock vänlig .Anlitar gärna henne igen.Mvh Tord
    Tusen tack för fina ord Tord! Allt gott och ha en fin sommar. Alma Karlsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    • Långvind
    2021-06-07
    Köpt ett fritidshus. Eftersom det inte blev någon budgivning, så drog det lite över tiden.
    Mäklaren var positiv och svarade på de frågor hon hade kontroll över.
    Vi hade en bra kontakt. Men hon hade kunnat kommunicera mig mer, för att hålla mig uppdaterad. Nu kände jag att jag tvingades att ligga på och fråga. Det kändes inte så bra.
    En jag tror att Alma kan med mer erfarenhet bli en utmärkt mäklare som även kan möta våra ”stockholmska” krav på kontinuerlig kommunikation. Jag ser ju att försäljningarna ligger kvar mycket längre efter budgivning än i Stockholm. Det är en annan marknad, men kommunikation om det krävs ju fler storstadsbon som är aktuella. Lycka till Alma.
    Hej Birgitta och tack för dina ord, det tar jag med mig. Hoppas att allt ska kännas bra för dig med ditt nya fritidshus och att du trivs. Ha en fantastisk sommar! Allt gott. Alma Karlsson
    2021-06-06
    Mycet trevlig från dag 1, väldigt bra och enkel att förstå,ordning å reda på vad vi behövde veta och alltid glad när man än ringde,har inte skrivit kontrakt med henne än ,men det blir nog inga problem.
    Hoppas hon fortsätter som hon är nu mot alla kunder
    Tusen tack Conny för en fin rekommendation! Det har varit en lång process men det känns väldigt skönt att ni känt er trygga under vägens gång och att det känts bra. Ha en fin sommar! :) Alma Karlsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-05-18
    Köpt min första lägenhet på Djupegatan 33B av Alma, gått på flera visningar med henne och alltid blivit väl bemött. Trevlig och duktig mäklare som alltid svara på ens frågor pedagogiskt och på direkten , så det har underlättat en hel del eftersom det är min första bostad och det har varit många just frågetecken kring allt, men Alma hade svar på allt så gick smidigare än förväntat.
    Tusen tack för dina ord Elias! Så roligt att ni känner er nöjda, och att det har känts tryggt under hela vägen trots att det är en så stor affär. Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hem! Alma Karlsson
  • Daniel L
    2021-04-28
    Otroligt nöjd med Alma som levererade ett riktigt proffsigt och bra jobb med försäljningen av min bostadsrätt. Väldigt tillmötesgående och otrolig service!
    Tusen tack för dina rekommendation Daniel! Roligt att höra att du är så nöjd, och så kul att det blev en så lyckad försäljning :D Alma Karlsson
    • Jättendal
    2021-03-21
    Jättetrevlig mäklare, sålt en fastighet till oss. Beskrivningen på fastigheten i broschyren har kunnat varit lite mera utförlig tycker jag. Annars funkade allt bra.
    Tack för din rekommendation Annika! Hoppas allt har gått bra att komma i ordning och att ni ska trivas :) Allt gott! Alma Karlsson
    2021-02-17
    Sålde min mammas f d bostad.
    Alma’s personliga och lugna sätt ingav från start förtroende. Förväntningarna uppfylldes då hon är professionell, pålitlig och positiv!
    Lätt att samarbeta med, engagerad och lyhörd under hela processen. Vi är så nöjda!
    Hej Ulf, och tusen tack för dina fina ord. Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen genom hela vägen, och det känns väldigt roligt att ännu en familj nu ska få skapa ett hem och många minnen där. Allt gott! /Alma Alma Karlsson
    2021-02-16
    Alma har med stort engagemang sålt våran fina sommarstuga på Annsjön. Alltid varit duktig på att informera och hålla kontakten med säljaren
    Tusen tack för er rekommendation Tina! Det har varit ett nöje att få hjälpa er under vägens gång. Varma hälsningar Alma Alma Karlsson