9 rekommendationer

Elisabeth Sandin
en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

Storgatan 30
824 30 Hudiksvall — Visa karta

Vad tror Elisabeth att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 9 kunder tycker om Elisabeth Sandin

• Veronica F
    Veronica F skrev om Elisabeth Sandin en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Kanon mäklare, så otroligt trevlig och mänsklig. Lätt att prata med och proffisionel i sitt uppförande.
    Så glad vi fick dig när vi köpte hus
  • Gunn J
    Gunn J skrev om Elisabeth Sandin en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Det har varit lätt att samarbeta med Elisabeth. Hon har alltid bemött oss vänligt och proffsigt. Hon har gett oss god service och hållit oss informerade.
    2017-03-30 Elisabeth S svarar Gunn J
    Tack så mycket Gunn!
    Hälsningar
    Elisabeth
  • Siv H
    Siv H skrev om Elisabeth Sandin en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bra bemötande och snabb försäljning.
    2017-03-28 Elisabeth S svarar Siv H
    Tack så mycket!
    Kul att ni blev nöjda!
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Elisabeth Sandin en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket gott och professionellt bemötande. Elisabeth höll kontakten och informerade fortlöpande på ett mycket bra sätt under hela processen. En ambitiös och väldigt serviceinriktad mäklare!
    2017-03-28 Elisabeth S svarar Ulf J
    Tack Ulf! Blir så glad att du uppskattar min insats. Jag tycker också att det har varit trevligt att få finnas till hands för er i er affär.
  • Solveig T
    Solveig T skrev om Elisabeth Sandin en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket duktig som inger stort förtroende. Kunnig och lätt att samarbeta med och som höll oss underrättade om allt.
    Verkligen en fullträff enligt oss
    2017-03-28 Elisabeth S svarar Solveig T
    Tack Solveig för fin återkoppling! Kan bara instämma, vilket gott samarbete vi haft genom hela försäljningen.
  • Mohamed H
    Mohamed H skrev om Elisabeth Sandin en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag tackar och uppskattar Fastighetsbyrån och framför alt Elisabeth Sandin som är väldigt snäll och hjälpsam.
    Jag är mycket nöjd.
    2017-03-25 Elisabeth S svarar Mohamed H
    Tack Mohamed för de orden! Så trevligt att jag fick hjälpa er med ert bostadsköp.
  • Annie-Maj A
    Annie-Maj A skrev om Elisabeth Sandin en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag kände genast stort förtroende för Elisabeth. Hon redogjorde på ett mycket trevligt sätt om allt man behövde veta om allt som hade med försäljningen att göra. När jag haft frågor ställer hon alltid upp på det. Mycket sympatisk och glad. Tack Elisabeth!
    2017-03-25 Elisabeth S svarar Annie-Maj A
    Tack Annie-Maj, för de fina orden, de värmer!
    Det har varit väldigt trevligt att få samarbeta med dig också under processen med din bostadsförsäljning.
  • Jill S
    Jill S skrev om Elisabeth Sandin en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Absolut, toppbetyg. Men tänk på hur du presenterar olika saker. Du fick både mig och Barbro att tro att det är stora fel på huset. Det är det förhoppningsvis inte men som du la fram det så kändes det som så.
  • Barbro N
    Barbro N skrev om Elisabeth Sandin en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Elisabet var alltid väldigt trevlig. Hon var mycket bra på att återkoppla på frågor och andra funderingar som jag hade och hon ringde även och uppdaterade om läget på budgivning etc utan att man bett henne, vilket var uppskattat. Hon var kanske lite väl övertydlig med att informera om att säljaren har rätt att välja att gå till budgivare nr 2 ifall jag vill göra en besiktning och budgivare 2 kunde tänka sig att strunta i detta. Jag kände mig pressad att inte göra någon besiktning, vilket jag hade tänkt att jag skulle göra, men när jag frågade säljaren om saken så var det inget problem för henne.
Johanna Nordholm
Anna Persson