Johanna Nordholm

Johanna Nordholm

Johanna Nordholm är mäklare på Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm har varit registrerad mäklare sedan 2003-06. Johanna Nordholm har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 257 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Nordholm har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

257 omdömen om Johanna Nordholm

Sedan starten hos Reco 2014
Viktor D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Hudiksvall

Preussisk, bra, skicklig, kapabel, duglig, flink, företagsam, handlingskraftig, driftig, händig, kompetent, skötsam, präktig, perfekt, pigg, rask, hurtig, käck, bastant, rejäl, riklig, uppe med tuppen, ottekry, med tidig dygnsrytm, morgonfrisk.

Maja A
Hudiksvall

Social och trevlig mäklare. Mycket tillmötesgående och pedagogisk bemötande mot vara frågor och funderingar. Framgår att hon har erfarenhet och kunskap inom branschen.

Bo S

Mycket trevlig och kan verkligen sitt jobb. Ordnade snabbt fram ett kontrakt som vi så här långt är mycket nöjda med.

Tack Bo för den fina rekommendationen! /Johanna

Ann-Sofi S

Mycket trevlig och kompetent. Känns bra!

Hej Ann-Sofie, Härligt att höra att allt känns bra.. /Johanna

Reidun F
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Hudiksvall

Är helt nöjd i alla faser. Vi blev lämnade i trygga händer.

Svar från Johanna Nordholm

Fint att ni känner er nöjda med vårt samarbete, kan bara säga detsamma. /Johanna

Eskil F
Hudiksvall

Kunnig, seriös, trevlig ger ett bra intryck

Tack Eskil för de fina orden. /Johanna

Sheela Maria K
Hudiksvall

En väldigt bra mäklare som jobbar stenhårt för att ge kunden bra service. Har nära kontakt med säljaren och inga frågor är dumma. Känner stor förtroende för Johanna Nordholm . Fastighetsbyrån i Hudiksvall.

Svar från Johanna Nordholm

Tack Sheela för en fin rekommendation och så roligt att du är nöjd med mitt arbete. /Johanna

Maria O
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Delsbo

Johanna var välkomnande, positivt bemötande, bjöd på kaffe. Hon upplevdes enkel och avslappnad men samtidigt också ödmjuk inför sitt uppdrag då hon sa att hon är relativt ny vilket jag tycker är ärligt och en styrka att säga. Personligt fint bemötande. Mvh Maria Olsson

Svar från Johanna Nordholm

Hej Maria, Fint att höra att du känner dig nöjd. Att jag är ny på mitt jobb måste vara någon miss i kommunikationen, då jag jobbat som mäklare i 21 år ;) /Johanna

Tord S
Delsbo

Tydlig och inkännande mäklare .

Tack Tord för din rekommendation. MVH Johanna

Martin B
Via, Stamnäs

Väldigt smidigt med en lite konstig försäljning då vi bara skall stå för huset. Allt har funkat väldigt bra.

Svar från Johanna Nordholm

Härligt att ni är nöjda med hur allt har fungerat. /Johanna