Zoran Matovic
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 40 Läs vad Zoran Matovic

• Margareta E sålde sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-03-23

Hudiksvall - Sandvalla
    Sålt villa. Bra och trevligt bemötande. Saklig och förtroendeingivande. Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Caroline W köpte sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-02-05

Harmånger
    Köpt villa, mkt trevlig och lättsam mäklare som snabbt kunde svara på mina frågor. Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Ulla H köpte sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-01-23

Bergsjö
    Köpt ett litet hus i Bergsjö.
    Zoran är kunnig, lugn och saklig och hade ett oändligt tålamod med oss "gamlingar" som inte vistats i Sverige de senaste 8 åren.
    Vi kan varmt rekommendera honom till andra blivande husköpare och skickar en extra guldstjärna till honom! Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Hussein C köpte sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-01-17

Hej!!jag har köpt hus..mäklaren var jätte trevligt och hjälp sam .. tack Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Emanuel N köpte sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-01-14

Gnarp
    Kunnig och empatisk och man känner han vill allas väl. Han ser till kundens och säljarens bästa, vi rekommenderar honom starkt Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Anders N köpte sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-12-25

Iggesund
    Jag köpte en liten villa.
    Zoran var proffsig, kunnig, lätt att nå och hanterade allt med fullaste respekt och har varit mycket hjälpsam och är en genuint trevlig människa.
    Jag hade inga tydliga förväntningar då detta var mitt första bostadsköp. Jag kan dock berätta att jag är störtnöjd med hela köpet, från visning till tillträde. Och även nu efter inflytt.
    Stort tack till Zoran för hans proffsighet! Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Morgan J sålde sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-12-04

Gnarp
    Vila. Kanon bra var det att ha zoran. Läs mer
  • Anna-Lisa P
    Anna-Lisa P köpte sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-11-20

Njutånger
    Eftersom vi var ny på att köpa ett hus i Sverige hjälpte Zoran oss genom hela processen. Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Åsa H sålde sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-10-31

Iggesund
    Jag har sålt min villa på NorraLånggatan 44 i Iggesund.Trevlig och kunnig mäklare som det varit lätt att samarbeta med.
    Jag kan absolut rekommendera honom och Fastighetsbyrån när ni ska sälja er fastighet. Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Anders H sålde sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-10-27

Iggesund
    Känns mycket kunnig som mäklare. Ger ett proffsigt och förtroendefullt intryck. Skulle gärna rekommendera honom som mäklare till vänner o bekanta Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm