Zoran Matovic
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 24 Läs vad Zoran Matovic

• Rolf Ä köpte sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-07-20

Lindefallet
    Köpt mindre hus.
    Mycket vänligt, tjänstvilligt och förutseende med bra kontakter med banken som klart underlättat affären
    Förväntningar enligt ovan och han överträfade dem.

Det var en glädje att ha att göra med honom för han hade alltid lösningar. Läs mer
  • Ulf T sålde sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-07-03

Enånger - Långvind
    Högsta betyg ger vi till fastighetsmäklare Zoran Matovic då han skött försäljningen av vårt fritidshus på ett mycket kunnigt sätt!
    Han levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Per-Lennart B
    Per-Lennart B sålde sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

Hudiksvall - Öster
    Har sålt ett hus. Blev mycket bra bemött av mäklaren. Mycket bra att informera och förklara på ett sätt som man förstår. Vi fick även information om vad som hände (eller inte hände) under tiden huset var till salu. Även förslag på förändringar och han var mycket lyhörd när vi ville veta mera. När det sedan blev "allvar" och budgivningen kom igång gick allt mycket snabbt och smidigt. Man kan även tillägga att han var lika bra på att informera och förklara för köparna under tiden vi skrev kontraktet med dem. Kan definitivt rekommendera honom till andra som skall sälja huset! Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Anna-Klara C köpte sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

Norrbo
    Zoran har allt man kan önska från en mäklare. Han är kompetent, tillgänglig och supertrevlig! Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Helene L köpte sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

Iggesund
    Bra bemötande
    Serviceinriktad
    Trevlig
    Något stressad emellanåt Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Tobias B köpte sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-05-22

Hudiksvall - Mellanbyn
    Vi har blivit väldigt bra bemött. Bra kontakt hela tiden och vi fick mycket hjälp. Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Sofie B sålde sin lägenhet med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-04-30

Hudiksvall
    Fick bra och snabb hjälp med att sälja min 1a.
    Fint bemötande och Zoran var mycket hjälpsam mäklare. Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Liisa R sålde sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-02-27

Iggesund, Njutånger, Enånger
    Zoran var väldigt prodessionell, hjälpsam och trevlig. Lätt att ha och göra med, skulle absolut rekommendera honom. Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Hedera S sålde sin lägenhet med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-02-15

Hudiksvall - Öster
    Öppen och hjälpsam
    Kände mig väl omhändertagen Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Magdalena S köpte sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-02-14

Hudiksvall - Rogsta