Zoran Matovic
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-09

Läs vad 30 Läs vad Zoran Matovic

• Karl-Erik W sålde sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-10-08

Bergsjö
    Hej , jo jag kan bara berömma honom för allt kämpande. " han blev tillslut som en broder för mig" .Hälsningar från k.e.wahl . Läs mer
  • vetinte v sålde sin lägenhet med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-21

Hudiksvall - Öster
    Det har varit proffsigt hela tiden Läs mer
  • Håkan N sålde sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-19

Jättendal
    Rekommenderar Zoran Matovic som mäklare. Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Alan M köpte sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-04

Hudiksvall - Öster
    Zoran var jättetrevlig och en riktig professionell mäklare, det var vårt första hus och han hjälpte till med allt från A till Z.
    //Alan Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Bo N sålde sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-07-25

Harmånger
    Sakligt och korrekt bemötande . Tvekar inte att kontakta Zoran för fler försäljnings uppdrag Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Helena J köpte sin lägenhet med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-07-24

Hudiksvall
    Jag har köpt en lägenhet, trevligt bemötande och lätt att få tag på när man hade frågor både på sms och telefon.

Jag förväntade mig bra inf. om bostaden samt svar på mina frågor och att mäklare är tillgängliga under hela procesen

något - för den visning jag var på tycker han hade kunnat haft mer inf. om bostaden då, men fick ändå inf. under resan Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Rolf Ä köpte sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-07-20

Lindefallet
    Köpt mindre hus.
    Mycket vänligt, tjänstvilligt och förutseende med bra kontakter med banken som klart underlättat affären
    Förväntningar enligt ovan och han överträfade dem.

Det var en glädje att ha att göra med honom för han hade alltid lösningar. Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Ulf T sålde sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-07-03

Enånger - Långvind
    Högsta betyg ger vi till fastighetsmäklare Zoran Matovic då han skött försäljningen av vårt fritidshus på ett mycket kunnigt sätt!
    Han levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Per-Lennart B
    Per-Lennart B sålde sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-06-19

Hudiksvall - Öster
    Har sålt ett hus. Blev mycket bra bemött av mäklaren. Mycket bra att informera och förklara på ett sätt som man förstår. Vi fick även information om vad som hände (eller inte hände) under tiden huset var till salu. Även förslag på förändringar och han var mycket lyhörd när vi ville veta mera. När det sedan blev "allvar" och budgivningen kom igång gick allt mycket snabbt och smidigt. Man kan även tillägga att han var lika bra på att informera och förklara för köparna under tiden vi skrev kontraktet med dem. Kan definitivt rekommendera honom till andra som skall sälja huset! Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • Anna-Klara C köpte sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-06-19

Norrbo
    Zoran har allt man kan önska från en mäklare. Han är kompetent, tillgänglig och supertrevlig! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm