Läs vad 54 Läs vad Zoran Matovic

• 2020-12-07
    Trevlig. Flexibel och tillmötesgående.
    Överlag är vi väldigt nöjda
    Ida W
    Ida W
    • 90.0 m²
    • Iggesund
  • 2020-11-27
    Har sålt en villa.
    Zoran var lugn och sakligt med ett utmärkt bemötande.
    Han kan verkligen sin sak. Kan med det varmaste rekommendera honom.
    Elisabet R
    • 114.0 m²
  • 2020-11-27
    Han är otroligt proffsig lugn och kan ta människor på ett bra sätt ekonomi och bransch vana.Jag och min fru kommer att rekommendera han och företaget han representerar.
    Håkan R
    Håkan R
    • 114.0 m²
  • 2020-11-17
    Jag har varit mycket nöjd med allt som Zoran gjort. Under den långa tiden innan vi kunde sälja så har Zoran varit stöttande och aldrig pressande.
    Sen när försäljningen väl var igång så har han skött allt proffsigt, jag är nöjd med försäljningen och allt. Trevlig och jag har känt förtroende för hans kunskap.
    Kerstin A
    • 128.0 m²
  • 2020-11-17
    Sålt en enplansvilla på 125 m2. Mycket positivt bemött , Zoran har ju varit med ett tag och det märks han har erfarenhet. Om man ser till priset som vi fick ut för huset så är det mycket mer än det vi hoppades på. Zoran levde verkligen upp till förväntningarna.

Sammanfattning med beröm godkänt.
    Thomas A
    • 128.0 m²
  • 2020-10-10
    Jag har köpt en fritidshus i Delsbo. Zoran har ett bra bemötande och gjorde ett bra jobb.
    Inga-Lill Ö
    • 80.0 m²
    • Delsbo
  • 2020-08-13
    Tydlig var påläst om husets historia. En trevlig herre
    Anders E
    • 80.0 m²
  • 2020-07-08
    Köpt hus å Zoran varit mkt tydlig å trevlig å återkopplar snabbt !
    Peter B
    • 152.0 m²
    • Iggesund
  • 2020-07-06
    Vi köpte en lägenhet.
    Zoran var mycket behjälplig, han svarade på våra frågor, tog reda på det han inte visste.
    Bemötandet var trevligt och förtroendeingivande.
    Christina L
    • 3:a
    • 84.5 m²
    • Hudiksvall
    köpte sin lägenhet med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
  • 2020-06-28
    Har sålt ett sommarhus som vi har haft i släkten sen 50 talet.
    Zoran uppträder på professionellt sätt är enkel och lättsam att ha att göra med.
    Jag är supernöjd med Zoran som mäklare.
    Mats
    Mats M
    • 67.0 m²
    • Delsbo
    sålde sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte