Fastighetsbyrån Hudiksvall

Fastighetsbyrån Hudiksvall

• BadgeElevenYears
1 096
Ring 0650-948 00 Dela

Här i Hudiksvall och Nordanstig är det trots rådande marknadsläge stor efterfrågan på bostäder. ! Alla typer av bostäder är eftertraktade och finns att tillgå. Ta kontakt med oss när du vill köpa eller sälja en bostad här i Hudiksvall. Vi träffas gärna på ett kostnadsfritt möte eller skriver upp dig i vårt spekulantregister,...

1096 omdömen om Fastighetsbyrån Hudiksvall

Sedan starten hos Reco 2013

Ann-Sofi S
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Hudiksvall

Vi blev jättebra bemötta av Johanna. Vi hade höga förväntningar och det efterlevdes. Snabb information till oss betr köpet och kontakter med köparen. Lätt att kommunicera med. Sammanfattningsvis så är vi riktigt nöjda med allt.

Ingvar H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Hudiksvall

Har verkligen arbetet med sig även om hon ledigt Strålande aktiv

Viktor D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Hudiksvall

Preussisk, bra, skicklig, kapabel, duglig, flink, företagsam, handlingskraftig, driftig, händig, kompetent, skötsam, präktig, perfekt, pigg, rask, hurtig, käck, bastant, rejäl, riklig, uppe med tuppen, ottekry, med tidig dygnsrytm, morgonfrisk.

Maja A
Hudiksvall

Social och trevlig mäklare. Mycket tillmötesgående och pedagogisk bemötande mot vara frågor och funderingar. Framgår att hon har erfarenhet och kunskap inom branschen.

Kent N
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Gnarp

Anna var trevlig ,kunnig och tydlig Lätt att samtala med Jag är jättenöjd med henne.

Malin K
Köpte sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Iggesund

Trevligt bemötande som skapade förtroende direkt. Snabb återkoppling i alla avseenden.

Johnny E
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Gnarp

Positiv, professionell och effektiv. Trevligt bemötande, gjorde jobbet galant trots tidspress. Höll oss uppdaterade och informerade genom alla steg. Rekommenderar henne!

Linn T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Djupestrand

Vi blev väldigt väl bemötta av Mattias. Han levde upp till alla våra förväntningar och mer därtill.

Ingrid H
Sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

Tydligt och proffsigt framförande

Robert N
Delsbo

En tillmötesgående och vänlig mäklare som var lätt att nå och som bemötte samtliga frågor från oss som köpare.

Kandell A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Hudiksvall

Seriös och mycket trevlig säljare som vi gärna återkommande arbetar med och konsultera. Ärlig och lätt att samarbeta med.

Madelene G
Delsbo

Varm, trevlig och sympatisk mäklare som fanns tillgänglig för både de små och stora frågorna från oss som köpare.

Adrian K
Hudiksvall

Saklig. Trevlig. Kunnig. Flexibel. Tillmötesgående. Tydlig.

Worja F
Hudiksvall

Vi blev bemötta på ett professionellt och vänligt sätt av Pelle. Våra förväntningar var att få tydlig vägledning och stöd under köpprocessen, och Pelle levde verkligen upp till dem. Upplevelsen av Pelle vid köpet av vår bostad var enastående. Vi uppskattade deras expertis, tillgänglighet och engagemang som gjorde hela processen smidig och trygg.

Henrik B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Hudiksvall

Bra och snabb tydlig mäklare med tevligt sätt.

Bo S

Mycket trevlig och kan verkligen sitt jobb. Ordnade snabbt fram ett kontrakt som vi så här långt är mycket nöjda med.

Tack Bo för den fina rekommendationen! /Johanna

Ann-Sofi S

Mycket trevlig och kompetent. Känns bra!

Hej Ann-Sofie, Härligt att höra att allt känns bra.. /Johanna

Ulrika Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Moa Thyrén en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

Mycket trevlig. Hög tillgänglighet. Engagerad.

Reidun F
Hudiksvall

Är helt nöjd i alla faser. Vi blev lämnade i trygga händer.

Svar från Johanna Nordholm

Fint att ni känner er nöjda med vårt samarbete, kan bara säga detsamma. /Johanna

Eskil F
Hudiksvall

Kunnig, seriös, trevlig ger ett bra intryck

Tack Eskil för de fina orden. /Johanna

Sheela Maria K
Hudiksvall

En väldigt bra mäklare som jobbar stenhårt för att ge kunden bra service. Har nära kontakt med säljaren och inga frågor är dumma. Känner stor förtroende för Johanna Nordholm . Fastighetsbyrån i Hudiksvall.

Svar från Johanna Nordholm

Tack Sheela för en fin rekommendation och så roligt att du är nöjd med mitt arbete. /Johanna

Elin L
Köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Bjuråker

Väldigt vänlig och proffesionell, riktigt bra bemötande! Överstiger förväntningar.

Elisabeth D

Sammanfattning: 🌺 Toppen Mäklare i Bemötande, Alltid Glad å Positivt, 🌹🌹🌹

Lena Birgitta B
Bergsjö

Bra support och tydlig att berätta hur allt går till.

Tina H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Thyrén en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Hudiksvall

Lyhörd, professionell och trevlig!

Sven H
Bergsjö

Hon var mycket trevlig och hjälpsam

Bo W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Thyrén en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Hudiksvall

Mora har med ett respektfullt, fint bemötande och korrekt tillvägagångssätt, motsvarat våra förväntningar på hur en smidig affär går till.

Åsa B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Thyrén en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Hudiksvall

Jag blev bra bemött av mäklaren och vi hade bra kontakt via sms/Mail. Jag tror att ett fysiskt möte hade varit bra i början av försäljningen för att minska frågor som uppstod under försäljningen, vilket ibland upplevdes stressande.

Lennart S
Sålde sitt hus med hjälp av Moa Thyrén en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

Lyhörd, proffsig, lättillgänglig, och trevlig!

Maria O
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Delsbo

Johanna var välkomnande, positivt bemötande, bjöd på kaffe. Hon upplevdes enkel och avslappnad men samtidigt också ödmjuk inför sitt uppdrag då hon sa att hon är relativt ny vilket jag tycker är ärligt och en styrka att säga. Personligt fint bemötande. Mvh Maria Olsson

Svar från Johanna Nordholm

Hej Maria, Fint att höra att du känner dig nöjd. Att jag är ny på mitt jobb måste vara någon miss i kommunikationen, då jag jobbat som mäklare i 21 år ;) /Johanna

Tord S
Delsbo

Tydlig och inkännande mäklare .

Tack Tord för din rekommendation. MVH Johanna

Martin B
Via, Stamnäs

Väldigt smidigt med en lite konstig försäljning då vi bara skall stå för huset. Allt har funkat väldigt bra.

Svar från Johanna Nordholm

Härligt att ni är nöjda med hur allt har fungerat. /Johanna

Ann-Gerd Elisabeth N
Delsbo

Respektfullt bemötande . Bra visning saklig information.

Anna Karin N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

Jag trivs mycket bra med Anna. Har haft hjälp av henne 2 gånger tidigare. Ett köp o en försäljning av vår villa. Hon är lugn , trygg och kunnig . Om jag måste ha hjälp av mäklare fler gånger så kommer jag att vända mig till henne.

Marie S
Delsbo

Trevligt bemötande. Levde verkligen upp till förväntningarna. Vi var mycket nöjda ned Anna!

Terese H
Bergsjö

Trevlig, positiv och professionell det beskriver Johanna. Vi är mer än nöjda med hennes försäljning av vårt hus. Hon har hållit oss väl informerade och svarat snabbt på alla frågor genom hela processen.

Svar från Johanna Nordholm

Tack Terese! Så roligt att ni är nöjda med både försäljningen och kontakten vi haft under tiden. /Johanna

Peter H
Bergsjö

Alltid glad å trevlig med ett toppen bemötande när man har frågor å funderingar kring i vårt fall en försäljning av huset. Hoppas få köpa nästa fastighet av henne.

Tack Peter för den fina rekommendationen! //Johanna

Reidun F
Hudiksvall

Hon är duktig, trygg och välkomnande.

Svar från Johanna Nordholm

Tack Reidun, så roligt att ni är nöjda med vårt samarbete och mitt arbete. /Johanna

Stellan H
Forsa

Mitt köp av Bäckviksvägen 8 hänger ihop med min försäljning av Skepparövägen 33 Djurö med mäklaren Petronella Tell ( Fastighetsbyrån Värmdö). Dessa två mäklare har på ett jättebra sätt sytt ihop två affärer och fått olika pusselbitar att passa verkligen ihop på ett för mej tryggt och trevligt rådgivande sätt. Första kontakt med Johanna, som snabbt följdes av Petronella och sedan bara rullade det på. Jag har ingen annan tanke än att det blir lika med det som återstår i slutförandet. Högsta betyg med andra ord.

Svar från Johanna Nordholm

Tack Stellan för den fina rekommendationen. Välkommen till Forsa i vår :) /Johanna

Andreas H
Harmånger

Pelle var väldigt trevlig och ställde upp och visade fastigheten med kort varsel trots föräldraledighet på en fredag eftermiddag. Åkte direkt efter visning till kontor och gjorde klart papper så jag skulle slippa åka upp till Hudiksvall igen. Kan varmt rekommendera honom!

Sören S

Trevlig hjälpsam o bra info på allt Kan rekomenderas 👍👍

Lena Birgitta B
Njutånger

Kunnig och trevlig. Bra på att förklara detaljer kring avtalets paragrafer

Jonas H
Delsbo

Jag kände mig från första början trygg med Anna som mäklare. Hon besvarade alla frågor jag hade och var jättelätt att få tag i. Under budgivningen var jag hela tiden uppdaterad och processen kändes transparent och korrekt. Anna gjorde mitt husköp till något jag minns med glädje och kontraktsskrivningen med säljaren blev en fin stund.

Lina Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Pelle Lööf en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Bergsjö

Pelle Lööf är en fantastisk mäklare som gjorde våran försäljning så smidig och enkel. Jättebra kommunikation, professionell och kanon bemötande. Pelle kommer bli varmt rekommenderad till vänner och familj! Tack Pelle!

Linnéa B
Bergsjö

Pelle har ett fantastiskt engagemang. Det kändes tryggt och bra att vara köpare. Har bara fina ord att säga. En mäklare som definitivt ska ha en guldstjärna!

Alexander Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Pelle Lööf en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Bergsjö

Jag är väldigt nöjd att ha haft Pelle som mäklare, då jag från dag ett vart bemött med hans professionalism och trevliga bemötande. Jag kände mig trygg i min försäljning då Pelle erbjöd bra kompetens och gav bra tips och råd runt min försäljning.

Rebecca M
Gnarp

Otroligt trevlig och jordnära person. Gjorde oss som förstagångsköpare trygga och svarade på alla våra frågor. Vi hade inte kunnat vara mer trygg och nöjd med han som mäklare!

Oscar T
Gnarp

Väldigt jordnära, behandlade oss förstagångs-köpare med förståelse och respekt. Mycket bra på att förklara saker sakligt och tydligt med alla termer och ord som hör till husköp som alla kanske inte hänger med på😅

Antoine G
Enånger

All our interactions with Pelle were very nice and amicable. He answered our questions regarding the house and the process clearly and honestly. He was also clear as to what was not known regarding the house, or what he expected should be repaired. During the signing of the contract and related documents, he spent some time translating them in English and making sure everything was clear to us. Overall, a very nice and helpful agent. Thanks Pelle!

Filip L
Forsa

Bra bemötande och service. Tillgängligheten var ett pluss också