Alla kategorier Mäklare Södermanland Strängnäs Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån i Mariefred

Fastighetsbyrån i Mariefred

Långgatan 11, 647 30 Marifred — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån Mariefred!

Här i fina Mariefred vid Mälarens strand hittar du allt från små mysiga affärer och caféer till vackra Gripsholms slott. I den gamla delen av staden finns massor av pittoreska trähus bevarade och sommartid går det att resa hit från Stockholm med båt. Vem skulle inte vilja bo på en sådan plats?

Vi på Fastighetsbyrån är en av Sveriges största mäklarkedjor och vi har verkat här i Mariefred länge. Vi har bra koll på området och hjälper dig att göra bostadsaffären så smidig som möjligt. Kontakta oss!

Läs vad 262 kunder tycker om Fastighetsbyrån i Mariefred

• Ahmed T
    Ahmed T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Annika är en mycket professionell person. Hon är snabb på att svara och mycket bra på att återkoppla. Vi kan starkt rekommendera henne. Läs mer
  • Torgny E
    Torgny E skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt bostadsrätt.
    Zinnia har varje gång varit tillmötesgående, glad och alert. Det uppskattas. Läs mer
  • Anette L
    Anette L skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har köpt en nybyggd bostadsrätt. Jag har blivit bemött på ett professionellt och vänligt sätt. Mina förväntningar har uppfyllts.
    Jag förstår de svårigheter som hon tvingats hantera som inte varit relaterade till hennes uppgift utan hos byggföretaget. Jag rekommenderar gärna henne.
    Vänliga hälsningar
    Anette Lindered Läs mer
    2018-05-15 Zinna F svarar Anette L
    Tack för ditt fina omdöme Anette! Hoppas allt löser sig till det bästa och att du kommer trivas i din nya bostad.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Min första lägenhetsförsäljning gick väldigt smidigt, trots rådande marknad. Jag blev vänligt bemött, med en blandning av professionalism och lättsamhet, vilket bidrog till att jag både fick förtroende och förståelse under hela förloppet. Annica har varit väldigt lätt att kontakta vid eventuella frågor och hon har fått mig att känna mig som en värdefull kund genom stort engagemang. Läs mer
    2018-05-18 Annica E svarar Fredrik B
    Tack Fredrik för ditt fina svar. Roligt att jag fått vara din mäklare både när du köpte din första lägenhet och när du sålde den. Jag önskar dig stort lycka till med studier, jobb och ditt nya boende. Ha en fin sommar.
  • Leena A
    Leena A skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har bara träffas ett par gånger och jag kan inte bedömma riktig. Hon har dom gången varit helt ok. Läs mer
  • Lars Erik Ullrik S
    Lars Erik Ullrik S skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Hej. vi har köpt en bostadsrätt i Stallarholmen där hade vi även villan som vi sålde. De va lätt att prata med Zinnia om köpet av bostadsrätten . Även hennes kollega som hade hand om försäljningen av villan va lätt att prata med. Så vi kan rekommendera båda två Läs mer
    2018-05-14 Zinna F svarar Lars Erik Ullrik S
    Tack för omdömet. Det är alltid lika trevligt att träffa er.
  • Erik T
    Erik T skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Ett professionellt och trevligt bemötande från början till slut. Läs mer
    2018-05-13 Zinna F svarar Erik T
    Tack Erik, vad roligt att höra att.! Nöjet var helt på min sida.
  • Olof S
    Olof S skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt bostadsrätt i stallarholmen.
    Zinnia är noggran påläst o lyhörd.
    Sammanfattning is är vi nöjda. Läs mer
    2018-05-13 Zinna F svarar Olof S
    Tack för värmande ord! Jag uppskattar verkligen att ni tar er tid till feedback.
  • Viola N
    Viola N skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt en nybyggd lägenhet.
    Mäklaren har varit tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
    2018-05-12 Zinna F svarar Viola N
    Härligt att den stora dagen för inflytt äntligen är här!
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt.
    Förhandsavtalet beskrevs om carport enl mäklaren, 4 mån senare sa byggherren på förhandsvisning att det Inte finns carport/byggnadslov.
    Verkar.som att mäklaren skrivit vad som finns, men som senare visas sakna???? Kunder med mig känner sig lurad. Läs mer
    2018-05-12 Zinna F svarar Susanne H
    Alltid tråkigt när kunder känner sig lurade. Anledningen tilll att det inte blev några carportar var att det var så stort intresse på garage att byggherren efter er köpares efterfråga beslöt att bygga garage i stället så att alla som ville ha garage skulle få möjlighet till det. Hoppas du kommer att trivas i din nya fina lägenhet.
  • Mats D
    Mats D skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Inför köpet av vår lägenhet fick vi en positiv kontakt med mäklaren, som återkopplade snabbt, tydligt och tillmötesgående på våra frågeställningar.
    Efterföljande möten och återkopplingar har hela tiden kännetecknats av tillmötesgående och kundfokuserat.
    Vi är mycket nöjda med Zinnia! Läs mer
    2018-05-12 Zinna F svarar Mats D
    Tack Mats för de fina och värmande omdömet. Hoppas ni ska trivas i er nya fina bostad!
  • Ritva H
    Ritva H skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har köpt en bostadsrätt 2rok på Ringugnsvägen 6 i Stallarholmen . Redan för ett år tidigare mötte vi Zinnea i Mariefred. Hon gjorde ett väldigt gott och professionellt intryck på oss båda. Hela processen har gått smidigt och utan större problem. Vi har sålt vårt gamla bostadsrätt i Södertälje genom Fastighetsbyrån och har varit mycket nöjda med bemötande och serviceandan hos mäklarna. Mvh Ritva och Gunnar Holmqvist Läs mer
    2018-05-12 Zinna F svarar Ritva H
    Tack för ert fina omdöme! Välkomna till Strängnäs, här kommer ni få det bra!
  • Börje K
    Börje K skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Lägenhetsköp. Trots kommunikationsproblem på mäklarkontoret vid ettt tillfälle har lägenhetsaffären gått smidigt. Mäklaren har varit snabb med svar på frågor som har uppkommit under affärens gång. Läs mer
    2018-05-12 Zinna F svarar Börje K
    Kommunikation är inte alltid så enkelt som man ibland kan tro. Alltid skön när saker och ting reds ut och blir till något bra.
  • Malin A
    Malin A skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Väldigt trevlig och proffsig. Vi köpte en bostadsrätt. Läs mer
    2018-05-12 Zinna F svarar Malin A
    Tack för reflektionen Malin! Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad.
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Har svarat tidigare men försöker igen.
    Carina är både proffsig och trevlig. Hon var över våra förväntningar!
    Förmedlade med största skicklighet! Mycket saklig.
    Hon gav ett så perfekt intryck så jag och min man bestämde oss för att anlita Fastighetsbyrån för att sälja vårt hus i Stockholm/Haninge/Vega.
    Vi har fått stort förtroende för den mäklaren också!
    Tack för mig
    MVH Barbro Lind Läs mer
    2018-05-08 Carina L svarar Barbro L
    Stort tack för de fina orden Barbro!
  • Rolf P
    Rolf P skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köp av bostadsrätt där mitt barnbarn är delägare. Fick profetionell rådgivning hur delägarskapet kunde genomföras.
    Trevligt och bra bemötande!
    Hälsningar
    Rolf Persson Läs mer
    2018-05-08 Carina L svarar Rolf P
    Tack Rolf! En mycket trevlig affär, jag hoppas barnbarnet kommer att trivas fint!
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Carina var saklig vänlig och professionell i sin roll som mäklare. Hon får de bästa rekommendationer Läs mer
    2018-05-08 Carina L svarar Stefan A
    Tack Stefan, roligt att höra att ni är nöjda!
  • Pia H
    Pia H skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag sålde en tvåa centralt belägen i stan. Carina överträffade mina förväntningar som säljare.
    Snabb, smidig och pålitlig.
    Hon får högsta betyg av mig, en viktig egenskap är att hon lyssnade både på köpare och säljare och tillgodogjorde bådas behov.

Mvh Pia Hammarfeldt Läs mer
    2018-05-07 Carina L svarar Pia H
    Tack Pia för en mycket trevlig affär! Allt gott till dig :)
  • Claes E
    Claes E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Annica motsvarade alla mina förväntningar på en kunnig, påläst och engagerad mäklare. Hon var lyhörd för mina önskemål och höll mig hela tiden uppdaterad under försäljningen av min bostadsrätt. Jag är mycket nöjd med hur uppdraget utfördes. Läs mer
    2018-05-07 Annica E svarar Claes E
    Hej Claes, Tack för att du tog dig tid och svarade på reco. Nu är det snart dags för dig att byta boende, hoppas flytten går bra.
  • Ulla J
    Ulla J skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har sålt min 2 rums lgh genom Carina Lindell för c.a 2 månader sedan tidigare sålde jag ett radhus genom Carina.

Jag har blivit bemött på ett utmärkt o profsigt sätt

Hon levde upp till mina förväntningar var noga med att förklara och jag kände att det bara var o ta kontakt om något var oklart.

Jag hade lite bråttom för jag hade fått en lgh i seniorboende och det strulade till sig på slutet men hon löste det på ett väldigt bra sätt. Jag är helnöjd med mina bostadsaffärer med Carina Lindell
    ULLA Johansson Läs mer
    2018-05-07 Carina L svarar Ulla J
    Stort tack Ulla! Jag hoppas ni trivs fint i ert nya hem:)
  • Lena G
    Lena G skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Gott och professionellt bemötande, tillgänglig och vänlig! Läs mer
    2018-03-15 Annica E svarar Lena G
    Hej Lena, tack för din återkoppling. Lycka till med er nya bostad, hoppas ni ska trivas bra!
  • Mia L
    Mia L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Ett mycket bra bemötande. Otroligt engagerad mäklare med ett proffessionellt sätt. Läs mer
    2018-03-15 Annica E svarar Mia L
    Hej Mia, tack för dom fina orden. Lycka till med era planer för huset!
  • Carsten A
    Carsten A skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    I stort sett bra men det brast angående upplysningsskyldigheten om för henne kända brister som borde meddelats oss. Läs mer
    2018-03-15 Annica E svarar Carsten A
    Hej Carsten, Jag är ledsen för missförståndet gällande dörren, jag hör av mig till er och hör hur det går med er renovering.
  • Jonny S
    Jonny S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Utmärkt bemötande, kunnig, bra service Läs mer
    2018-03-15 Annica E svarar Jonny S
    Hej Jonny, tack för er återkoppling. Hoppas ni ska trivas i vår vackra stad.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Som kund upplevde jag inte alls att denne mäklare var intresserad av även mitt bästa som köpare. Mäklaren Björn var mest fokuserad på säljarna som var ett äldre par. Jag och min partner fick inte den information vi hade önskat och det togs för givet att vi skulle veta det mesta. Detta trots att vi Beskrivit tidigt att vi aldrig tidigare köpt bostad och uppskattade så mycket guidning som möjligt. Jag upplevde flertalet gånger att mäklaren pratade ned till mig när han föreslog att jag skulle låta mamma och pappa skriva på åt mig. Vem säger så till en vuxen kvinna? Och jag kunde väl skriva på själv. Mycket märkligt beteende. När vi vunnit budgivningen önskade vi se lägenheten igen en sista gång innan vi skrev på. Då blev vi ifrågasatta av Björn där han frågade varför och att han tyckte det var konstigt. Han ville veta vilka och hur många och varför vi ville ha med oss någon. Han Uttryckte sig på ett väldigt anklagande sätt.

Mäklaren frågade även om det var okej att säljarna inte flyttstädade på nytt. Min partner svarade att det är ok om det kanske är lite smutsigt på golvet efter visning men bra att det är flyttstädat. Björn skulle skicka över kontraktet senast kl 22.00 samma dag så vi kunde läsa igenom, men kontraktet kom inte förrän 02.00 ca på natten istället.

Samma dag ringer Björn och frågar om det är ok att vi kan flytta in lite tidigare. Då svarar vi att vi kan se om vi kan lösa det,men vi har en lägenhet vi måste göra oss av med först.

När vi kommer till lägenheten ser vi att det inte alls är städat. Det var smutsiga fönsterbläck, smutsiga fönster ,golv , badrummets väggar hade gamla schampo rester och hår på väggen, det var flera månaders gammalt damm på alla väggar i badrummet som jag visade Björn. Alla dörrar på skåp i sovrummet var feta av fingeravtryck m.m. när jag poängterar detta och visar Björn upplevde jag Björn som irriterad och han svarade bara kort att vi hade ju sagt ja till att de inte behövde städa. Då när jag sa att han sagt att det skulle varit flyttstädat och detta var inte det blev han tyst och han började skriva på sin telefon. Mumlade något om att här blir inget kontrakt skrivet.

Vi upptäckte även att flera spottar/lampor var trasiga. Jag frågade då Björn vad vi gör med det? Han svarade inte utan såg ännu surare ut och såg stressad ut. Han började nu bli mycket irriterad på mig upplevde jag det som. Jag sa att detta är något som säljarna får komplettera innan vi flyttar in.

Han ringde då dit säljarna utan vår vetskap när vi var nere i källaren och pratade med hyresvärden. Så när vi kom tillbaka till lägenheten var säljarna där helt plötsligt. Första gången vi träffade varandra. De betedde sig hotfullt och argt angående städningen men när jag visat vad vi menade höll dem med oss. Och sa att de skulle åtgärda städning och spottar.

Sedan kom vi till problemet med tidig inflytt. Jag föreslog att vi kunde flytta in efter två månader så behövde vi bara betala dubbelt en månad. Men säljarna menade på att det inte gick då de var borta. Det gick inte alls att skriva på något kontrakt nummer två i deras frånvaro. Här stöttade inte Björn alls .

På kvällen fick jag reda på att de bara kan ha fullmakt. När jag ringde Björn och berättade detta fick jag höra " men snälla du, det är klart säljarna vet om det" . Varav jag svarade att det var ju inte helt självklart som det inte togs upp. Fick till svar att "ja men dom är ju vuxna människor,dom vet sånt" . Vilket då antydde att jag inte var vuxen?

Björn pratade hela tiden i munnen på mig och var tämligen otrevlig. När jag väl ändå fixat så vi kunde flytta in bara efter en månad fick jag höra att nu har säljaren ändrat sig och vill inte städa. Trots att Björn sagt att säljaren själv sagt att det var äckligt och stökigt. Jag upplevde inte alls att vår mäklare var på vår sida heller i denna kamp och det sa jag även till honom.

Vi tycker att hanteringen av detta var väldigt dåligt och vi kände oss inte alls nöjda med hur Björn behandlade oss. Självklart var han bitvis även trevlig. Läs mer
    2018-02-16 Björn L svarar Cecilia L
    Det är inte lätt att köpa en bostad, speciellt inte första gången det sker. Det finns många frågor som behöver svar. Det kan vara svårt att ta till sig information, jag beklagar att du inte upplever att du inte fått svar på dina frågor. Jag finns tillgänglig för dig ifall det är något du vill diskutera eller fråga om.
    Jag gör verkligen mitt bästa för att tillgodose mina kunder, självklart både köpare och säljare.
    Du har nu köpt en jättefin lägenhet, och jag önskar dig lycka till. Jag är hoppas och tror att du kommer att trivas.
    Hälsningar Björn Lindahl
  • Lars K
    Lars K skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag tycker att Carina Lindell på Fastighetsbyrån skötte
    sig utmärkt, ungefär som en fastighetsaffär ska ske.
    har inga anmärkningar att upplysa om.

Med vänlig hälsning.
    Lars Karlsson Läs mer
    2018-02-21 Carina L svarar Lars K
    Stort tack för din reflektion Lars!
  • Staffan N
    Staffan N skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag fick ett bra intryck av Carina Lindell. Men var inte själv ansvarig för kontakten med Fastighestbyrån och har egentligen för lite kontakt med Carina för att kunna ge en seriös kommentar. Läs mer
    2018-02-21 Carina L svarar Staffan N
    Stort tack för din reflektion Staffan!
  • Bengt Ivar K
    Bengt Ivar K skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Trevligt bemötande samt kunnig lyhörd och saklig Läs mer
    2018-02-21 Carina L svarar Bengt Ivar K
    Stort tack för din reflektion Bengt!
  • Robert E
    Robert E skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Fick ett bra bemötande och helheten var bra, sen var en del siffror vid tillträdet felaktigt vilket jag kan känna att Carina borde kikat på innan dokumenten las fram till oss som kunder, vi fick själva påtala att uppgifterna var felaktiga "då banken" tagit fram dom men tydligen kunde även dom göra fel. Läs mer
    2018-02-12 Carina L svarar Robert E
    Tack för omdömet Robert! Ja, visst kan även banker göra fel, det är sådant som händer. Tur att allt går att rätta till!
  • Shahram M
    Shahram M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Hon är mycket bra, hjälpsam, var tydligt hur ska försälningen ska vara. Läs mer
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Carina är väldigt professionell och kan sin sak, känner mig trygg att ha henen som mäklare. Läs mer
    2018-02-21 Carina L svarar Jessica H
    Stort tack för din reflektion Jessica!
  • Laila F
    Laila F skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Carina är glad, positiv, kunnig och får en att känna sig trygg i sin yrkesroll. Läs mer
    2018-02-21 Carina L svarar Laila F
    Stort tack för din reflektion Laila!
  • Karin L
    Karin L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Mycket bra bemötande av mäklare Annica Läs mer
  • Torbjörn F
    Torbjörn F skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Det var bra från start till mål.Hon ingav förtroende direkt. Läs mer
    2018-02-21 Carina L svarar Torbjörn F
    Stort tack för din reflektion Torbjörn!
  • Lena W
    Lena W skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Gott o proffesionellt bemötande. Inger trygghet o pålitlighet. Ärlig. Läs mer
    2018-02-10 Carina L svarar Lena W
    Stort tack Lena! Det värmer. Jag har väldigt trevliga kunder också!
  • Anne-marie B
    Anne-marie B skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har fått ett bra bemötande av Carina Lindell. Proffsig genomgång av avtalet. Tryggt genomfört köp av fastigheten. Vi kan rekommendera
    henne. Läs mer
    2018-02-10 Carina L svarar Anne-marie B
    Mitt varmaste tack Anne-Marie! Jag har mycket trevliga kunder också!
  • Maj-lis L
    Maj-lis L skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Det var helt OK. Hon visade en visningslägenhet och lovade återkomma om huruvida den lägenhet jag var intresserad av var påtingad eller ej. Återkom sen och sade att jag kunde få köpa. Läs mer
  • Jane H
    Jane H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har erfarenhet av Annika både när det gäller köpa och sälja. Jag är mycketnöjd. Lugna och trygga affärer som Annika i högsta grad bidrog till. Hon är kunnig och uppdaterad. Jag uppskattade särskilt atthon alltid var tillgänglig. Om hon inte kunde ta luren så återkom hon snabbt. Jag rekommenderar henne absolut. Jane Hjelmström Läs mer
  • Tony P
    Tony P skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi är jättenöjda.
    Allt från hjälpen innan försäljningen till affär och efteråt med hjälp av skatteberäkningar mm. Läs mer
  • Mika M
    Mika M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Full fart, på denna mäklare................................................. Läs mer
  • Eva R
    Eva R skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Carina är alltid glad, vänlig och löser problem på ett proffsigt sätt. Hon sätter sig in i eventuella problem och löser dem smidigt. Man kan känna sig trygg och vet att allt löser sig på bästa sätt.
    Jag kan varmt rekommendera Carina till andra som ska köpa o sälja fastigheter.
    Vänligen
    Eva Läs mer
    2018-02-09 Carina L svarar Eva R
    Mitt varmaste och hjärtligaste tack Eva!
  • Mikaela A
    Mikaela A skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Så himla nöjda! Superproffsig och jättetrevlig.
    Hon var alltid ett telefonsamtal bort och var snabb på att återkoppla. Det var en jättetrygghet att ha henne som mäklare när man själv inte vet hur allt funkar eller vad som förväntas av en som säljare.
    Har och kommer rekommendera alla till Annica.

//Mikaela Läs mer
  • Edita T
    Edita T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Duktig och kompetent lätt att få kontakt med väldigt tillmötes gående Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Proffsig och trevlig mäklare med stor kunskap. Läs mer
  • Agneta J
    Agneta J skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Trevlig ger ett väldigt bra intryck påläst vet vad han pratar om lång erfarenhet snabb med beslut angående försäljningen av min villa Läs mer
    2017-11-24 Björn L svarar Agneta J
    Hej Agneta! Tack för dina komentarer, det är viktigt för mig att höra att du känner dig nöjd. Jag hoppas du trivs bra i ditt nya fina boende? Hoppas vi ses snart!
    Björn
  • Kenneth N
    Kenneth N skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Både Lola och jag är mycket nöjda med Annica och hennes insatser som mäklare. Hon är glad och lätt att samarbeta med. Hon är alltid tillgänglig och effektiv. Läs mer
  • Ludvig N
    Ludvig N skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Engagerad mäklare som är trevlig och gör sitt yttersta för att försäljningen ska bli så bra som möjligt. Läs mer
    2017-11-21 Björn L svarar Ludvig N
    Hej Ludde! Tack för dina kommentarer, det har varit trevligt att få hjälpa er. Tack för förtroendet!
    Hälsningar Björn
  • Eivor L
    Eivor L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Intresserad och engagerad fastighetsmäklare som kan sin marknad. På ett ärligt och uppriktigt sätt informerade han om hur bostadsmarknaden såg ut i Strängnäs och vad vi kunde förvänta oss. Tålmodig och lyhörd. Läs mer
    2017-11-21 Björn L svarar Eivor L
    Hej Eivor! Tack för ditt svar, det värmer att höra dina ord! Det har varit trevligt att få hjälpa dig med hela processen att byta bostad. Du är alltid välkommen om du har några funderingar kring boendet, eller något annat.
    Vänligen Björn Lindahl
    Björn L gillar detta
  • Ulf F
    Ulf F skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Har anlitat Annica Ekervall tre gånger och har bara positiva erfarenheter.
    Så nöjd man kan bli.
    Uffe Ferngren Läs mer