Alla kategorier Mäklare Södermanland Strängnäs Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån i Mariefred

Fastighetsbyrån i Mariefred

Långgatan 11, 647 30 Marifred — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån Mariefred!

Här i fina Mariefred vid Mälarens strand hittar du allt från små mysiga affärer och caféer till vackra Gripsholms slott. I den gamla delen av staden finns massor av pittoreska trähus bevarade och sommartid går det att resa hit från Stockholm med båt. Vem skulle inte vilja bo på en sådan plats?

Vi på Fastighetsbyrån är en av Sveriges största mäklarkedjor och vi har verkat här i Mariefred länge. Vi har bra koll på området och hjälper dig att göra bostadsaffären så smidig som möjligt. Kontakta oss!

Läs vad 293 kunder tycker om Fastighetsbyrån i Mariefred

• Katarina Stenbäck G
    Katarina Stenbäck G skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    En lägenhet i Mariefred. Bra bemötande och allt var ok Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Katarina Stenbäck G
    Tack för återkopplingen Katarina!
  • Joakim J
    Joakim J skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt ett fritidshus. Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Joakim J
    Tack det samma Joakim och lycka till!
  • Sten  K
    Sten K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt ett fritidshus.
    Mäklaren har varit engagerad, tillgänglig och kompetent.
    Mäklaren levererade helt enl mina förväntningar.
    Mäklaren har varit en mycket trevlig person. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi köpte ett torp och fick mycket personlig och professionell hjälp av Zinnia. Vissa specifika saker uppkom under väntan på tillträde med detta hjälpte Zinnia oss direkt. Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Maria S
    Tack för ett trevligt möte och tack för fina ord. Lycka till nu familjen "torpare".
  • Ingrid Elisabet L
    Ingrid Elisabet L skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Försäljning av sommarställe (torp).
    Entusiastisk och engagerad. Snabba svar. Sansad värdering. Bra råd och tips inför försäljningen.
    Budgivningen och avslut gick snabbt. Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Ingrid Elisabet L
    Tack själva, det var en fröjd att få hjälpa till med er med försäljningen från start till mål.
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Radhus - Bjorn ar supertrevlig och hjalpsam och flexibel! Läs mer
    2018-09-17 Björn L svarar Hanna E
    Hanna, tack för dom orden, jag är glad att jag fått hjälpa er till ert trevliga boende. Jag hoppas vi möts snart igen, och önskar er lycka till i ert fina radhus!
  • Rickard Fredrik B
    Rickard Fredrik B skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Varmt å personlig bemötande och bra kommunikation oss i mellan. Läs mer
    2018-09-16 Björn L svarar Rickard Fredrik B
    Tack för dina kommentarer Fredrik, det har varit en glädje att få förtroendet att hjälpa dig med din försäljning. Lycka till med ert nya boende!
    Björn L gillar detta
  • Jan T
    Jan T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har köpt bostad. Sammanfattningsvis kan vi säga att Annica var kunnig, förklarade bra, lyssnade föredömligt, arbetade snabbt och effektivt, löste ställda frågor, trovärdig och lättsam. Glad och trevlig. Förväntningarna uppfylldes tillfullo.
    Jan Läs mer
    2018-09-19 Annica E svarar Jan T
    Hej Jan, tack för fantastiskt fina ord. Skönt för er att komma till Strängnäs igen och närmare era barn och barnbarn. Lycka till med ert nya hus!
  • Ilse-Marie H
    Ilse-Marie H skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Två gånger har vi anlitat Carina Lindell på Fastighetsbyrån.
    Hon har sålt både hus och lägenhet åt oss.

Jag upplever Carina som proffsig, kunnig, empatisk och vänlig
    och skulle självklart be henne om hjälp även nästa gång. Läs mer
    2018-09-14 Carina L svarar Ilse-Marie H
    Tack Ilse-Marie och Ted, ni har gått ifrån att vara mina kunder till att bli mina kära vänner!
  • Eva-Lotta N
    Eva-Lotta N skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag sålde mitt radhus . Hon var väldigt positiv och lugnande . Den oro som jag kände inför försäljningen , skapade hon ett lugn med sitt sätt . Sasmtidigt som hon var mycket proffsig , tog hon väl hand om allt . Kan varmt rekommenderar henne . Läs mer
    2018-09-13 Carina L svarar Eva-Lotta N
    Tack snälla Eva-Lotta för dina fina ord! Hoppas du trivs bra i din nya bostad! Annars vet du var jag finns ;)
  • Jimi M
    Jimi M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Personlig, tillgänglig och insatt. Läs mer
    2018-09-12 Annica E svarar Jimi M
    Hej Jimi, Tack för fina ord. Hoppas ni hunnit med lite fina dagar i er nya sommarbostad. Ha det bra!
  • Annika Q
    Annika Q skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Carina är en mäklare som är väldigt kunnig, saklig får objekt sålda. Hon är både mån om säljare o köpare att alla ska känna sig trygga med sin affär. Vi har anlitat Carina i flera hus/lägenhetsaffärer o har även köpt ett hus där Carina var anlitad som mäklare. Hon får högsta betyg av mig och min man. Läs mer
    2018-09-12 Carina L svarar Annika Q
    Tack snälla Annika, alltid ett nöje att göra affärer med er!
  • Göran W
    Göran W skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi köpte ett parhus i Mariefred. Under hela processen var Carina kunnig, saklig, vänlig.
    Carina kan sin sak, rekommenderas. Läs mer
    2018-09-12 Carina L svarar Göran W
    Tack Göran, det var så trevligt att ha er som kunder, hoppas att ni ska trivas fint i Mariefred!
  • Karin G
    Karin G skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Rekommenderar Carina Lindell till alla som vill ha en smidig, trygg och proffsig mäklare. Läs mer
    2018-09-11 Carina L svarar Karin G
    Tack snälla Karin! Jättetrevlig affär!
  • Bo  K
    Bo K skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Att anlita Carina Lindell för försäljning av vår fastighet var nog det bästa vi kunde göra.
    Att sälja en fastighet i dessa tider är inte en själklarhet för någon mäklare.
    Carina har ju den förmågan att inte ge upp även om det verkar svårt för stunden och kunderna lyser med sin frånvaro.
    Precis i en sådan situation angriper hon problemet från annat håll och det omöjliga vänder till möjligheter med ett avslut i affären som följd.
    Ett tips, anlita Carina Lindell om du ska sälja din fastighet. Läs mer
    2018-09-11 Carina L svarar Bo K
    Stort tack Bo för värmande ord!
  • Carl-Henrik J
    Carl-Henrik J skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Super nöjd med Zinnia. Bra kommunikation och allt flöt på bra med vårt köpa av hus. Zinnia rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Carl-Henrik J
    Tack för rekommendationen och dina värmande ord. Hoppas ni funnit er tillrätta i ert nya hus.
  • Joacim G
    Joacim G skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Bostadsrätt. Proffsigt genomfört köp. Mycket bra betyg Läs mer
    2018-07-16 Annica E svarar Joacim G
    Tack Joacim för dina fina ord. Trevlig sommar!
  • Susanna P
    Susanna P skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har köpt en bostad i Mariefreds stadskärna och sålt ett fritidshus på Edsala i Mariefred. Carina är mycket trevlig, glad och har ett proffesionellt bemötande som ger förtroende. hon är tålmodig och noggrann. Läs mer
    2018-06-25 Carina L svarar Susanna P
    Tack Susanna för två mycket trevliga affärer! Hoppas ni trivs fint i ert vackra hus!
  • Jakob P
    Jakob P skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
    2018-06-21 Carina L svarar Jakob P
    Haha, tack Jakob!! Tummen upp till er också:)
  • Torbjörn K
    Torbjörn K skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt radhuslägenhet, två rum och kök.
    Noggrann , hjälpsam, förklarande, tålamodig.
    Försäljningen utan några problem. Läs mer
    2018-06-20 Björn L svarar Torbjörn K
    Tack för ditt svar Torbjörn, det har varit en glädje att få hjälpa dig med din försäljning. Hoppas du kommer att trivas i Mariestad!
    Hälsningar Björn Lindahl
  • Ulla E
    Ulla E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har köpt en jätte fin lägenhet och har en lägenhet till försäljning.
    Mycket trevlig och bra återkoppling.
    Jag hann inte få några förväntningar, allt gick så fort.
    Min upplevelse är bara toppen. Läs mer
    2018-06-12 Annica E svarar Ulla E
    Hej Ulla, Vad roligt att ni är nöjda med ert lägenhetsköp. Hoppas er lägenhet snart också blir såld. Ha en fin sommar!
  • Mats E
    Mats E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Både köpt och sålt.
    Snabb återkoppling och uppföljning.
    Starkt engagemang . Läs mer
    2018-06-11 Annica E svarar Mats E
    Tack Mats för dina ord. Trevlig sommar!
  • Christina T
    Christina T skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Zinnia är fantastisk. Jätte kompetens. Trevlig och hjälpsam, rolig. Kommer absolut ta hjälp av henne igen 👍 Läs mer
    2018-06-11 Zinna F svarar Christina T
    Tack för ditt fina omdöme, lycka till i ditt fina hus!
  • Peter W
    Peter W skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag tycker att hon är rak mot både säljare och köpare. Hon har ett bra bemötande och ger bra råd. Vi kan, å det varmaste, rekommendera henne till andra som vill sälja sin bostad. Läs mer
    2018-06-11 Annica E svarar Peter W
    Tack för er rekommendation och att jag fick förtroendet att hjälpe er med er försäljning. Lycka till med ert nya hus.
  • Pia A
    Pia A skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt en bostadsrätt
    Annica är enkel och uppriktig, lätt att ha och göra med, otroligt kunnig, kan marknaden.
    Lägenheten såldes smidigt, jag är mycket nöjd med allt. Läs mer
    2018-06-11 Annica E svarar Pia A
    Tack Pia för fina ord. Ha en fin sommar!
  • Edin S
    Edin S skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag köpte ett kedjehus i Strängnäs.
    Själva bemötandet har varit jättebra från start till mål.
    Jag hade inga förväntningar alls, men nu i efterhand har allt varit grymt bra!

Zinnia har gjort ett bra intryck både för mig och min fru.
    Alltid nåbar och alltid trevlig/glad. Läs mer
    2018-06-04 Zinna F svarar Edin S
    Tack för de fina orden, hoppas ni kommer trivas bra!
  • Eddie K
    Eddie K skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi köpte en nyproducerad bostadsrätt via fastighetsbyrån och har fått utmärkt hjälp längs vägen där Zinnia har tagit sig tid för att hjälpa oss. Läs mer
  • Martina R
    Martina R skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Positiv, ärlig och snabb i kontakterna! Läs mer
  • Carolina E
    Carolina E skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt. Har blivit mycket bra bemött av Zinnia. Trevlig, kompetent, hjälpsam och mycket snabb på att svara på mail. Hon har levt upp till förväntningarna. Läs mer
  • Marie-Louise A
    Marie-Louise A skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag/vi har haft Annika vid alla våra hus och bostadsrättsaffärer och är jättenöjda med henne. Hon ger ett fantastiskt bra intryck av att vara kunnig och påläst. Dessutom är hon väldigt neutral och ärlig mot både säljare och köpare samtidigt som jag uppfattar henne väldigt personlig och intresserad.
    Bästa tänkbara
    //Lollo Läs mer
    2018-06-08 Annica E svarar Marie-Louise A
    Tack Lollo för att jag fått vara med vid era försäljningar och köp av bostäder. Hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus. Ha en härlig sommar!
  • Mathias Ö
    Mathias Ö skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    En mycket engagerad och tillgänglig mäklare. Skulle inte tveka en sekund om att be att få Annica som agent vid nästa affär. Läs mer
    2018-06-08 Annica E svarar Mathias Ö
    Tack Mathias för fina ord, hoppas jag får hjälpa er i er nästa affär.
  • Ahmed T
    Ahmed T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Annika är en mycket professionell person. Hon är snabb på att svara och mycket bra på att återkoppla. Vi kan starkt rekommendera henne. Läs mer
    2018-05-30 Annica E svarar Ahmed T
    Hej Ahmed, Tack för ert fina svar. Lycka till med ert nya boende, hoppas ni ska trivas.
  • Torgny E
    Torgny E skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt bostadsrätt.
    Zinnia har varje gång varit tillmötesgående, glad och alert. Det uppskattas. Läs mer
  • Anette L
    Anette L skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har köpt en nybyggd bostadsrätt. Jag har blivit bemött på ett professionellt och vänligt sätt. Mina förväntningar har uppfyllts.
    Jag förstår de svårigheter som hon tvingats hantera som inte varit relaterade till hennes uppgift utan hos byggföretaget. Jag rekommenderar gärna henne.
    Vänliga hälsningar
    Anette Lindered Läs mer
    2018-05-15 Zinna F svarar Anette L
    Tack för ditt fina omdöme Anette! Hoppas allt löser sig till det bästa och att du kommer trivas i din nya bostad.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Min första lägenhetsförsäljning gick väldigt smidigt, trots rådande marknad. Jag blev vänligt bemött, med en blandning av professionalism och lättsamhet, vilket bidrog till att jag både fick förtroende och förståelse under hela förloppet. Annica har varit väldigt lätt att kontakta vid eventuella frågor och hon har fått mig att känna mig som en värdefull kund genom stort engagemang. Läs mer
    2018-05-18 Annica E svarar Fredrik B
    Tack Fredrik för ditt fina svar. Roligt att jag fått vara din mäklare både när du köpte din första lägenhet och när du sålde den. Jag önskar dig stort lycka till med studier, jobb och ditt nya boende. Ha en fin sommar.
  • Leena A
    Leena A skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har bara träffas ett par gånger och jag kan inte bedömma riktig. Hon har dom gången varit helt ok. Läs mer
  • Lars Erik Ullrik S
    Lars Erik Ullrik S skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Hej. vi har köpt en bostadsrätt i Stallarholmen där hade vi även villan som vi sålde. De va lätt att prata med Zinnia om köpet av bostadsrätten . Även hennes kollega som hade hand om försäljningen av villan va lätt att prata med. Så vi kan rekommendera båda två Läs mer
    2018-05-14 Zinna F svarar Lars Erik Ullrik S
    Tack för omdömet. Det är alltid lika trevligt att träffa er.
  • Erik T
    Erik T skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Ett professionellt och trevligt bemötande från början till slut. Läs mer
    2018-05-13 Zinna F svarar Erik T
    Tack Erik, vad roligt att höra att.! Nöjet var helt på min sida.
  • Olof S
    Olof S skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt bostadsrätt i stallarholmen.
    Zinnia är noggran påläst o lyhörd.
    Sammanfattning is är vi nöjda. Läs mer
    2018-05-13 Zinna F svarar Olof S
    Tack för värmande ord! Jag uppskattar verkligen att ni tar er tid till feedback.
  • Viola N
    Viola N skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt en nybyggd lägenhet.
    Mäklaren har varit tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
    2018-05-12 Zinna F svarar Viola N
    Härligt att den stora dagen för inflytt äntligen är här!
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt.
    Förhandsavtalet beskrevs om carport enl mäklaren, 4 mån senare sa byggherren på förhandsvisning att det Inte finns carport/byggnadslov.
    Verkar.som att mäklaren skrivit vad som finns, men som senare visas sakna???? Kunder med mig känner sig lurad. Läs mer
    2018-05-12 Zinna F svarar Susanne H
    Alltid tråkigt när kunder känner sig lurade. Anledningen tilll att det inte blev några carportar var att det var så stort intresse på garage att byggherren efter er köpares efterfråga beslöt att bygga garage i stället så att alla som ville ha garage skulle få möjlighet till det. Hoppas du kommer att trivas i din nya fina lägenhet.
  • Mats D
    Mats D skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Inför köpet av vår lägenhet fick vi en positiv kontakt med mäklaren, som återkopplade snabbt, tydligt och tillmötesgående på våra frågeställningar.
    Efterföljande möten och återkopplingar har hela tiden kännetecknats av tillmötesgående och kundfokuserat.
    Vi är mycket nöjda med Zinnia! Läs mer
    2018-05-12 Zinna F svarar Mats D
    Tack Mats för de fina och värmande omdömet. Hoppas ni ska trivas i er nya fina bostad!
  • Ritva H
    Ritva H skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har köpt en bostadsrätt 2rok på Ringugnsvägen 6 i Stallarholmen . Redan för ett år tidigare mötte vi Zinnea i Mariefred. Hon gjorde ett väldigt gott och professionellt intryck på oss båda. Hela processen har gått smidigt och utan större problem. Vi har sålt vårt gamla bostadsrätt i Södertälje genom Fastighetsbyrån och har varit mycket nöjda med bemötande och serviceandan hos mäklarna. Mvh Ritva och Gunnar Holmqvist Läs mer
    2018-05-12 Zinna F svarar Ritva H
    Tack för ert fina omdöme! Välkomna till Strängnäs, här kommer ni få det bra!
  • Börje K
    Börje K skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Lägenhetsköp. Trots kommunikationsproblem på mäklarkontoret vid ettt tillfälle har lägenhetsaffären gått smidigt. Mäklaren har varit snabb med svar på frågor som har uppkommit under affärens gång. Läs mer
    2018-05-12 Zinna F svarar Börje K
    Kommunikation är inte alltid så enkelt som man ibland kan tro. Alltid skön när saker och ting reds ut och blir till något bra.
  • Malin A
    Malin A skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Väldigt trevlig och proffsig. Vi köpte en bostadsrätt. Läs mer
    2018-05-12 Zinna F svarar Malin A
    Tack för reflektionen Malin! Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad.
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Har svarat tidigare men försöker igen.
    Carina är både proffsig och trevlig. Hon var över våra förväntningar!
    Förmedlade med största skicklighet! Mycket saklig.
    Hon gav ett så perfekt intryck så jag och min man bestämde oss för att anlita Fastighetsbyrån för att sälja vårt hus i Stockholm/Haninge/Vega.
    Vi har fått stort förtroende för den mäklaren också!
    Tack för mig
    MVH Barbro Lind Läs mer
    2018-05-08 Carina L svarar Barbro L
    Stort tack för de fina orden Barbro!
  • Rolf P
    Rolf P skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köp av bostadsrätt där mitt barnbarn är delägare. Fick profetionell rådgivning hur delägarskapet kunde genomföras.
    Trevligt och bra bemötande!
    Hälsningar
    Rolf Persson Läs mer
    2018-05-08 Carina L svarar Rolf P
    Tack Rolf! En mycket trevlig affär, jag hoppas barnbarnet kommer att trivas fint!
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Carina var saklig vänlig och professionell i sin roll som mäklare. Hon får de bästa rekommendationer Läs mer
    2018-05-08 Carina L svarar Stefan A
    Tack Stefan, roligt att höra att ni är nöjda!
  • Pia H
    Pia H skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag sålde en tvåa centralt belägen i stan. Carina överträffade mina förväntningar som säljare.
    Snabb, smidig och pålitlig.
    Hon får högsta betyg av mig, en viktig egenskap är att hon lyssnade både på köpare och säljare och tillgodogjorde bådas behov.

Mvh Pia Hammarfeldt Läs mer
    2018-05-07 Carina L svarar Pia H
    Tack Pia för en mycket trevlig affär! Allt gott till dig :)
  • Claes E
    Claes E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Annica motsvarade alla mina förväntningar på en kunnig, påläst och engagerad mäklare. Hon var lyhörd för mina önskemål och höll mig hela tiden uppdaterad under försäljningen av min bostadsrätt. Jag är mycket nöjd med hur uppdraget utfördes. Läs mer
    2018-05-07 Annica E svarar Claes E
    Hej Claes, Tack för att du tog dig tid och svarade på reco. Nu är det snart dags för dig att byta boende, hoppas flytten går bra.

Långgatan 11, 647 30 Marifred