Alla kategorier Mäklare Södermanland Strängnäs Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån i Mariefred

Fastighetsbyrån i Mariefred

Långgatan 11, 647 30 Marifred — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån Mariefred!

Här i fina Mariefred vid Mälarens strand hittar du allt från små mysiga affärer och caféer till vackra Gripsholms slott. I den gamla delen av staden finns massor av pittoreska trähus bevarade och sommartid går det att resa hit från Stockholm med båt. Vem skulle inte vilja bo på en sådan plats?

Vi på Fastighetsbyrån är en av Sveriges största mäklarkedjor och vi har verkat här i Mariefred länge. Vi har bra koll på området och hjälper dig att göra bostadsaffären så smidig som möjligt. Kontakta oss!

Läs vad 248 kunder tycker om Fastighetsbyrån i Mariefred

• 2019-04-15

Elina T skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har köpt en nybyggd bostadsrätt. Alltid uppdaterad information och snabba tydliga svar på mail. Läs mer
    2019-04-15 Zinna F svarar Elina T
    Tack för ert fina omdöme! Hoppas ni trivs kommer att trivas i er nya bostad.
  • 2019-04-15

Sara J skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Väldigt trevlig och snäll.
    Virrig derämot, känndes lite olustigt.
    Man annars bra. Läs mer
    2019-04-15 Zinna F svarar Sara J
    Tråkigt att du upplevde mig som virrig och att du kände olust trots vår täta kontakt och mitt engagemang i ert bostadsköp. Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad.
  • 2019-04-03

Susanne F skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har köpt en bostadsrätt, 2 r o. kök. Mäklaren var varm, trevlig och kunnig. Mitt intresse fångades och jag hade en trevlig köpupplevelse. Läs mer
  • 2019-03-31

Isabell K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Annica hjälpte mig sälja en lägenhet och jag är mycket nöjd med det bemötande jag fått hela vägen från första kontakten. Hon är korrekt, noggrann, realistisk, snabb och glad :) Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-03-13

Dick S skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Min fru och jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av Björn. Han är en mycket sympatisk och kunnig mäklare. Behandlar både säljare och köpare med respekt. Vad vi tyckte var extra bra med Björn var att han hela tiden höll oss uppdaterade.
    Högsta betyg för både professionalitet och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-03-13 Björn L svarar Dick S
    Tack för ditt svar Dick, jag hoppas ni finner ert nya drömboende på Gotland snart :)
  • 2019-03-08

Christina T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har köpt ett radhus. Det var en trevlig affär. Annica var väldigt trevlig och professionell. Annica återkommer alltid snabbt när man sökt henne. Läs mer
  • 2019-02-27

Sven-erik T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt bostadsrätt i svårt läge. Då vi annars skulle ha dubbelt boende har det betytt mycket att försäljning blev av även om priset blev väldigt lågt.
    Bra och positivt bemötande. Läs mer
  • Gunn Deborah Yvonne Å

2019-02-20

Gunn Deborah Yvonne Å skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag och min man sålde en lägenhet genom Björn Lindahl, sedan har vi köpt en sommarstuga genom Björn. Han har varit trevlig samtidigt professionell. Min man gick bort i våras och jag har nu sålt min lägenhet genom Björn och han har varit ett bra och fint stöd. Läs mer
    2019-03-07 Björn L svarar Gunn Deborah Yvonne Å
    Tack Gunn, jag är glad att jag får hjälpa till så att allt blir bra.
  • 2019-02-20

Göran W skrev om Fastighetsbyrån i Mariefred
    Mäklaren var snabb och tydlig i sin kommunikation. Jag fick flrtroende för henne. Läs mer
  • Elisabeth S

2019-02-15

Elisabeth S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har sålt mitt trevliga radhus i Strängnäs.
    Annica har bemött mig bra, var snabb att ta kontakt med mig efter att jag hade skickat ett första meddelande om en värdering av min bostad inför försäljning.
    Har gett mig snabb återkoppling på frågor och funderingar i affären. Läs mer
  • 2019-02-13

Sofie W skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Mycket kompetent och trevlig mäklare som jag gärna rekommenderar. Mycket snabb och effektiv att hjälpa till med allt runt försäljningen av min bostadsrätt. Läs mer
    2019-03-07 Björn L svarar Sofie W
    Tack för dina ord Sofie, jag tycker vi har haft ett bra samarbete. Lycka till i framtiden, kanske vi får glädjen att göra nya affärer någon dag.
  • 2019-02-12

Maria L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köp och försäljning av tomt.
    Bemötandet är väldigt bra. Annica är trevlig, kunnig, flexibel och återkopplar snabbt. till kund under affärens gång. Läs mer
  • 2019-02-05

Maria L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt gård
    Vänligt och korrekt bemötande.
    Upplevde en ärlig- och uppriktighet
    Kände förtroende Läs mer
    2019-02-12 Björn L svarar Maria L
    Tack för dom orden Maria, det kändes väldigt bra att det blev ni som fick ta hand om den fina gården. Jag önskar er lycka till i Stallarholmen, och hoppas jag får träffa er snart igen.
  • 2019-01-30

Alexander B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Duktigt och trevlig mäklare som hade bra kontakt mellan köpare och säljare Läs mer
    2019-02-12 Annica E svarar Alexander B
    Hej Alex, tack för ditt svar. Hoppas du trivs bra i första egna bostaden. Mvh Annica
  • 2019-01-17

Louise L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt, vi hade en jätte bra mäklare! Han skötte allt profisionellt och smidigt Läs mer
    2019-02-05 Björn L svarar Louise L
    Trevligt att höra att du är nöjd, hoppas ni kommer trivas bra i er fina lägenhet!
  • 2019-01-16

Lina W skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpte en villa. Hon var mycket trevlig, tillmötesgående, tillgänglig och snabb. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-02-12 Annica E svarar Lina W
    Tack Lina för fin återkoppling. Hoppas ni trivs i ert nya hus. Lycka till och välkomna till Strängnäs.
  • 2019-01-07

Zenita B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Mycket trevlig och kunnig mäklare! Läs mer
  • 2019-01-07

Emma G skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Otroligt trevlig och påläst mäklare som var intresserad av att visa lägenheten på bästa sätt och var väldigt hjälpsam med alla frågor man hade. Läs mer
  • 2018-12-17

Helena F skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har sålt ett radhus i Strängnäs. Annica förmedlade försäljningen och min upplevelse är att hon är en väldigt trevlig, engagerad och kunnig mäklare.
    Frågor besvaras snabbt och hon är tillgänglig för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2018-12-05

Karin Lilian M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    När vi köpte Hästskovägen 16 var AnnIca mycket hjälpsam och höll kontakt under hela processen Läs mer
  • 2018-11-26

Patrik J skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Hej, jag har med hjälp av Annika Ekervall sålt min bostadsrätt. Jag upplever A som väldigt proffsig igenom hela processen, exempel på vad jag menar är hon är på plats enligt avtalade tider, svarar snabbt på mess och mejl, svarar i telefon, enkla saker som skapar en känsla av trygghet för mig som kund. Utöver detta upplever jag allt i processen som mycket väl genomfört!

Tack!

Mvh Patrik Jarenius Läs mer
    2018-11-28 Annica E svarar Patrik J
    Tack Patrik för dom orden och att jag fick hjälpa dig att förmedla din bostad. Ha det gott!
  • 2018-11-21

Josefin S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt radhus. Bra bemötande och bra kommunikation. Läs mer
    2018-11-28 Annica E svarar Josefin S
    Tack så mycket Josefin, lycka till med ert nya hus!
  • 2018-11-19

Pia L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Har både köpt och sålt bostad med Annicas hjälp genom åren. Proffsig och bra i sitt bemötande. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-28 Annica E svarar Pia L
    Hej Pia, tack att jag fått hjälpa till med din försäljning. Hoppas du ska trivas bra i ditt nya boende.
  • 2018-11-19

Tommy S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Hon är den mest professionella mäklaren som vi har haft i Strängnäs. Läs mer
    2018-11-28 Annica E svarar Tommy S
    Tack så mycket Tommy, jag är tacksam för att jag fått hjälpa er vid flera av era boendeaffärer. Jag önskar er lycka till!
  • 2018-11-15

Emma R skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt hus. Annica var mkt professionell och trevligt. Mkt bra upplevelse Läs mer
    2018-11-28 Annica E svarar Emma R
    Hej Emma, Tack så mycket för dom orden. Hoppas flytten gått bra och att ni hunnit komma i ordningi ert nya hus. Ha det bra!
  • 2018-11-12

Henrik Ö skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Villaförsäljning.
    Professionellt bemötande, alltid glad och trevlig.
    Snabb och smidig affär. Läs mer
    2018-11-12 Annica E svarar Henrik Ö
    Hej Henrik, Tack för fina ord. Roligt att få göra affär tillsammans igen. Hoppas ni ska trivas och bo länge i ert nya hus. Lycka till!
  • 2018-10-31

Jeanette Veronica K skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag kände fullt förtroende för Björn, som tog väl hand om vår försäljning och fick allt att flyta smidigt. Läs mer
    2018-11-09 Björn L svarar Jeanette Veronica K
    Tack för dina ord Jeanette, det har varit ett trevligt samarbete med er och jag är glad att ni är nöjda.
  • 2018-10-29

Anneli J skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Högt engagemang med bra, löpande återkoppling. Läs mer
    2018-10-29 Zinna F svarar Anneli J
    Tack för det förtroendet att hjälpa till med er bostadsförsäljning och för ditt trevliga omdöme.
  • 2018-10-19

Pär A skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Professionell, glad och trevlig. Trygg försäljning från början till slut. Mycket kunnig mäklare. Läs mer
    2018-10-25 Annica E svarar Pär A
    Tack Pär för dina fina ord. Hoppas det blir jag som får hjälpa till när ni köper er nästa bostad. Vi ses!

Kati E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har köpt ett hus på Älgstigen och blev väldigt trevligt och proffsigt bemött av mäklaren.
    Han var glad och hjälpsam och affären gick väldigt smidigt till.
    Jag skulle absolut rekommendera andra att använda Björn som mäklare. Läs mer
    2018-10-23 Björn L svarar Kati E
    Tack för dina ord Kati, det var ett sant nöje att få hjälpa dig och din familj till det här fina huset. Önskar er lycka till med ert nya boende!

Lena I skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande. Lugn och metodisk. Kändes som att du har koll på läget och att du är ärlig. Läs mer
    2018-10-25 Annica E svarar Lena I
    Tack Lena för ditt svar. Hoppas allt blir bra med den nya bostaden för familjen.

Camilla K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Annica har varit tillmötesgående under hela processen av vår försäljning. Hon har funnits där för tips, råd och bra vägledning. Vi rekommenderar Annica å det varmaste! Läs mer
    2018-10-25 Annica E svarar Camilla K
    Hej Camilla, Tack för ert svar. Hoppas det går bra med er renovering och att vi ses i ert nya hus vid tillfälle. Ha det bra!
  • 2018-10-15

Cecilia W skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Trevlig och mycket professionell. Läs mer
    2018-10-23 Björn L svarar Cecilia W
    Tack för ditt svar Cecilia! Jag är glad att det gått bra med er försäljning, och att vi dessutom fick väldigt trevliga köpare.
  • 2018-10-14

Tove N skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt en lägenhet på fyra rum och kök.
    Jag har upplevt att jag kan lita på Björn, att han är sakkunnig och trygg i sin profession. Ibland har han vart något svår att få tag på, men har återkopplat så snart han kunnat. Läs mer
    2018-10-23 Björn L svarar Tove N
    Tack för ditt svar Tove! Vi har sålt på en lite trög marknad, och det innebär mycket jobb framförallt med mer telefonkontakter. Ibland är det därför svårt att vara kontaktbar, men jag ringer alltid tillbaka på missade samtal. Alltid. Nu hoppas vi att ert nya boende blir klart i tid, så att ni snart får flytta till ert drömboende :) På återseende!
  • Damir K

2018-10-10

Damir K skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Hej,

Vi har haft kontakt med Zinnia som hade roll som fastighetsmäklare och hon hjälpte oss mycket i vårt sökande och letande efter det nya bostaden vi vill köpa. Hennes attityd var alltid präglat med en stor dos av professionalism och vi kände oss alltid väl bemötta.

Informationsflöde om vårt nya huset är någonting som vi som kunder sätter stor värde för och det har Zinnia verkligen sett till att det fungera oklanderligt. Zinnia också hjälpte oss till i situationer när vi hade diskussioner med de som byggde vårt hus, hjälpte till att vi känner oss trygga och nöjda och hjälpte till själva byggföretaget att behålla den goda anseende som de besitter. Vi kan säga att Zinnia har hjälpt oss att förverkliga vårt dröm om det nya huset och vi kände oss aldrig ensamma.

Mvh // Aida & Damir Läs mer
    2018-10-29 Zinna F svarar Damir K
    Tack Aida och Demir! Roligt att få hjälpa till med sökandet efter er drömbostad och förverkliga er dröm. Ni är alltid välkomna att höra av er om det är något jag kan hjälpa till med!
  • 2018-10-10

Mats B skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jättetrevlig flicka.
    Här inget negativt att säga. Hon har skött sitt uppdrag med bravur. Läs mer
    2018-10-11 Zinna F svarar Mats B
    Tack Mats för dina värmande ord!
  • 2018-10-04

Lena W skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt hus. Annica verkar vara väldigt aktiv och seriös vid försäljningen. Mycket trevlig. Hade gärna fått lite budgivning på huset men det är väl inte mäklarens ansvar. Läs mer
    2018-10-25 Annica E svarar Lena W
    Hej Lena, tack för ditt svar. Visst hade det varit kul med lite budgivning, tyvärr blir det ju inte alltid så. Tack för att jag fått hjälpa er med försäljningen.
  • 2018-09-29

Johnny B skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt en bostadsrätt, artig med focus på säljaren, i första hand att få lägenheten såld, med en näst intill stillastående marknad så upplevde vi att Björn gjorde ett gott arbete Vi är nöjda med slutresultatet
    Med vänlig hälsning Lillemor och Johnny Läs mer
    2018-10-23 Björn L svarar Johnny B
    Tack för era ord, det är värdefullt att få höra hur ni upplever att blivit bemötta och behandlade. Vi har haft ett bra samarbete, och jag tycker att vi fick ett bra resultat till slut. Ser fram emot att se er snart igen!
  • 2018-09-20

Katarina Stenbäck G skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    En lägenhet i Mariefred. Bra bemötande och allt var ok Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Katarina Stenbäck G
    Tack för återkopplingen Katarina!
  • 2018-09-19

Joakim J skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt ett fritidshus. Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Joakim J
    Tack det samma Joakim och lycka till!
  • 2018-09-19

Sten K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt ett fritidshus.
    Mäklaren har varit engagerad, tillgänglig och kompetent.
    Mäklaren levererade helt enl mina förväntningar.
    Mäklaren har varit en mycket trevlig person. Läs mer
    2018-09-25 Annica E svarar Sten K
    Hej Sten, Tack för dina ord och tack för att jag fick hjälpa er med er försäljning av ert fina fritidshus. Det har varit trevliga samtal och möten.

Maria S skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi köpte ett torp och fick mycket personlig och professionell hjälp av Zinnia. Vissa specifika saker uppkom under väntan på tillträde med detta hjälpte Zinnia oss direkt. Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Maria S
    Tack för ett trevligt möte och tack för fina ord. Lycka till nu familjen "torpare".
  • 2018-09-17

Ingrid Elisabet L skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Försäljning av sommarställe (torp).
    Entusiastisk och engagerad. Snabba svar. Sansad värdering. Bra råd och tips inför försäljningen.
    Budgivningen och avslut gick snabbt. Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Ingrid Elisabet L
    Tack själva, det var en fröjd att få hjälpa till med er med försäljningen från start till mål.

Hanna E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Radhus - Bjorn ar supertrevlig och hjalpsam och flexibel! Läs mer
    2018-09-17 Björn L svarar Hanna E
    Hanna, tack för dom orden, jag är glad att jag fått hjälpa er till ert trevliga boende. Jag hoppas vi möts snart igen, och önskar er lycka till i ert fina radhus!
  • 2018-09-16

Rickard Fredrik B skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Varmt å personlig bemötande och bra kommunikation oss i mellan. Läs mer
    2018-09-16 Björn L svarar Rickard Fredrik B
    Tack för dina kommentarer Fredrik, det har varit en glädje att få förtroendet att hjälpa dig med din försäljning. Lycka till med ert nya boende!
  • 2018-09-15

Jan T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har köpt bostad. Sammanfattningsvis kan vi säga att Annica var kunnig, förklarade bra, lyssnade föredömligt, arbetade snabbt och effektivt, löste ställda frågor, trovärdig och lättsam. Glad och trevlig. Förväntningarna uppfylldes tillfullo.
    Jan Läs mer
    2018-09-19 Annica E svarar Jan T
    Hej Jan, tack för fantastiskt fina ord. Skönt för er att komma till Strängnäs igen och närmare era barn och barnbarn. Lycka till med ert nya hus!
  • 2018-09-12

Jimi M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Personlig, tillgänglig och insatt. Läs mer
    2018-09-12 Annica E svarar Jimi M
    Hej Jimi, Tack för fina ord. Hoppas ni hunnit med lite fina dagar i er nya sommarbostad. Ha det bra!
  • 2018-07-09

Carl-Henrik J skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Super nöjd med Zinnia. Bra kommunikation och allt flöt på bra med vårt köpa av hus. Zinnia rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Carl-Henrik J
    Tack för rekommendationen och dina värmande ord. Hoppas ni funnit er tillrätta i ert nya hus.
  • 2018-06-29

Joacim G skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Bostadsrätt. Proffsigt genomfört köp. Mycket bra betyg Läs mer
    2018-07-16 Annica E svarar Joacim G
    Tack Joacim för dina fina ord. Trevlig sommar!
  • Torbjörn K

2018-06-16

Torbjörn K skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt radhuslägenhet, två rum och kök.
    Noggrann , hjälpsam, förklarande, tålamodig.
    Försäljningen utan några problem. Läs mer
    2018-06-20 Björn L svarar Torbjörn K
    Tack för ditt svar Torbjörn, det har varit en glädje att få hjälpa dig med din försäljning. Hoppas du kommer att trivas i Mariestad!
    Hälsningar Björn Lindahl

Långgatan 11, 647 30 Marifred