Alla kategorier Mäklare Södermanland Strängnäs Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån i Mariefred

Fastighetsbyrån i Mariefred

Långgatan 11, 647 30 Marifred — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån Mariefred!

Här i fina Mariefred vid Mälarens strand hittar du allt från små mysiga affärer och caféer till vackra Gripsholms slott. I den gamla delen av staden finns massor av pittoreska trähus bevarade och sommartid går det att resa hit från Stockholm med båt. Vem skulle inte vilja bo på en sådan plats?

Vi på Fastighetsbyrån är en av Sveriges största mäklarkedjor och vi har verkat här i Mariefred länge. Vi har bra koll på området och hjälper dig att göra bostadsaffären så smidig som möjligt. Kontakta oss!

Läs vad 312 kunder tycker om Fastighetsbyrån i Mariefred

• Katarina H skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag är mycket nöjd med "min" mäklare Carina Lindell. Jag har anlitat Carina vid två försäljningar och kommer definitivt att göra det igen.

Vid försäljningen av min bostadsrätt fick jag ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-11-14 Carina L svarar Katarina H
    Tack snälla Kina, du är ALLTID varmt välkommen!!!!!!!
  • Henrik Ö skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Villaförsäljning.
    Professionellt bemötande, alltid glad och trevlig.
    Snabb och smidig affär. Läs mer
    2018-11-12 Annica E svarar Henrik Ö
    Hej Henrik, Tack för fina ord. Roligt att få göra affär tillsammans igen. Hoppas ni ska trivas och bo länge i ert nya hus. Lycka till!
  • Emil N skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålde mitt hus med Carinas hjälp.
    Bra bemötande och trevlig. Vi fick huset sålt trotts dåliga tider utan att behöva gå ner allt för mycket i pris. Läs mer
    2018-11-08 Carina L svarar Emil N
    Tack Emil! Trägen vinner, eller hur?!
  • Göran J
    Göran J skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Carina var alltid kommunicerbar och hade ett bra bemötande Läs mer
    2018-11-01 Carina L svarar Göran J
    Tack Göran! Hoppas ni trivs fint i nya huset:)
  • Jeanette Veronica K skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag kände fullt förtroende för Björn, som tog väl hand om vår försäljning och fick allt att flyta smidigt. Läs mer
    2018-11-09 Björn L svarar Jeanette Veronica K
    Tack för dina ord Jeanette, det har varit ett trevligt samarbete med er och jag är glad att ni är nöjda.
    Björn L gillar detta
  • Anneli J skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Högt engagemang med bra, löpande återkoppling. Läs mer
    2018-10-29 Zinna F svarar Anneli J
    Tack för det förtroendet att hjälpa till med er bostadsförsäljning och för ditt trevliga omdöme.
  • Pär A skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Professionell, glad och trevlig. Trygg försäljning från början till slut. Mycket kunnig mäklare. Läs mer
    2018-10-25 Annica E svarar Pär A
    Tack Pär för dina fina ord. Hoppas det blir jag som får hjälpa till när ni köper er nästa bostad. Vi ses!
  • Kati E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har köpt ett hus på Älgstigen och blev väldigt trevligt och proffsigt bemött av mäklaren.
    Han var glad och hjälpsam och affären gick väldigt smidigt till.
    Jag skulle absolut rekommendera andra att använda Björn som mäklare. Läs mer
    2018-10-23 Björn L svarar Kati E
    Tack för dina ord Kati, det var ett sant nöje att få hjälpa dig och din familj till det här fina huset. Önskar er lycka till med ert nya boende!
  • Lena I skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande. Lugn och metodisk. Kändes som att du har koll på läget och att du är ärlig. Läs mer
    2018-10-25 Annica E svarar Lena I
    Tack Lena för ditt svar. Hoppas allt blir bra med den nya bostaden för familjen.
  • Camilla K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Annica har varit tillmötesgående under hela processen av vår försäljning. Hon har funnits där för tips, råd och bra vägledning. Vi rekommenderar Annica å det varmaste! Läs mer
    2018-10-25 Annica E svarar Camilla K
    Hej Camilla, Tack för ert svar. Hoppas det går bra med er renovering och att vi ses i ert nya hus vid tillfälle. Ha det bra!
  • Cecilia W skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Trevlig och mycket professionell. Läs mer
    2018-10-23 Björn L svarar Cecilia W
    Tack för ditt svar Cecilia! Jag är glad att det gått bra med er försäljning, och att vi dessutom fick väldigt trevliga köpare.
  • Tove N skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt en lägenhet på fyra rum och kök.
    Jag har upplevt att jag kan lita på Björn, att han är sakkunnig och trygg i sin profession. Ibland har han vart något svår att få tag på, men har återkopplat så snart han kunnat. Läs mer
    2018-10-23 Björn L svarar Tove N
    Tack för ditt svar Tove! Vi har sålt på en lite trög marknad, och det innebär mycket jobb framförallt med mer telefonkontakter. Ibland är det därför svårt att vara kontaktbar, men jag ringer alltid tillbaka på missade samtal. Alltid. Nu hoppas vi att ert nya boende blir klart i tid, så att ni snart får flytta till ert drömboende :) På återseende!
  • Damir K
    Damir K skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Hej,

Vi har haft kontakt med Zinnia som hade roll som fastighetsmäklare och hon hjälpte oss mycket i vårt sökande och letande efter det nya bostaden vi vill köpa. Hennes attityd var alltid präglat med en stor dos av professionalism och vi kände oss alltid väl bemötta.

Informationsflöde om vårt nya huset är någonting som vi som kunder sätter stor värde för och det har Zinnia verkligen sett till att det fungera oklanderligt. Zinnia också hjälpte oss till i situationer när vi hade diskussioner med de som byggde vårt hus, hjälpte till att vi känner oss trygga och nöjda och hjälpte till själva byggföretaget att behålla den goda anseende som de besitter. Vi kan säga att Zinnia har hjälpt oss att förverkliga vårt dröm om det nya huset och vi kände oss aldrig ensamma.

Mvh // Aida & Damir Läs mer
    2018-10-29 Zinna F svarar Damir K
    Tack Aida och Demir! Roligt att få hjälpa till med sökandet efter er drömbostad och förverkliga er dröm. Ni är alltid välkomna att höra av er om det är något jag kan hjälpa till med!
  • Mats B skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jättetrevlig flicka.
    Här inget negativt att säga. Hon har skött sitt uppdrag med bravur. Läs mer
    2018-10-11 Zinna F svarar Mats B
    Tack Mats för dina värmande ord!
  • Andreas N skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har sålt ett hus, eller snarare Carina har sålt mitt hus och kan bara säga att jag är över förväntan nöjd. Carina har gjort allt man kan förvänta sig o mer därtill. Skulle nån av mina vänner sälja ett hus skulle jag säga:
    -Carina ska sälja erat hus.
    Mvh Andreas Läs mer
    2018-10-09 Carina L svarar Andreas N
    Tack snälla Andreas, önskar dig all lycka framöver!
  • Gärd L skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har fått bra stöd och hjälp med alla moment i försäljningen av huset. Kan rekommendera henne varmt. Läs mer
    2018-10-05 Carina L svarar Gärd L
    Tack snälla Gärd! Hoppas flytten gick bra och att ni trivs fint.
  • Viktoria F
    Viktoria F skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt parhus i Mariefred. Blev utmärkt och professionellt bemött av mäklare Carina Lindell, hon besvarade alla funderingar och höll en konternuerlig kontakt från börja till slut. Mycket väl förmedlad bostad. Läs mer
    2018-10-05 Carina L svarar Viktoria F
    Tack snälla Viktoria, hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus!
  • Lena W skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt hus. Annica verkar vara väldigt aktiv och seriös vid försäljningen. Mycket trevlig. Hade gärna fått lite budgivning på huset men det är väl inte mäklarens ansvar. Läs mer
    2018-10-25 Annica E svarar Lena W
    Hej Lena, tack för ditt svar. Visst hade det varit kul med lite budgivning, tyvärr blir det ju inte alltid så. Tack för att jag fått hjälpa er med försäljningen.
  • Johnny B skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt en bostadsrätt, artig med focus på säljaren, i första hand att få lägenheten såld, med en näst intill stillastående marknad så upplevde vi att Björn gjorde ett gott arbete Vi är nöjda med slutresultatet
    Med vänlig hälsning Lillemor och Johnny Läs mer
    2018-10-23 Björn L svarar Johnny B
    Tack för era ord, det är värdefullt att få höra hur ni upplever att blivit bemötta och behandlade. Vi har haft ett bra samarbete, och jag tycker att vi fick ett bra resultat till slut. Ser fram emot att se er snart igen!
  • Katarina Stenbäck G skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    En lägenhet i Mariefred. Bra bemötande och allt var ok Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Katarina Stenbäck G
    Tack för återkopplingen Katarina!
  • Joakim J skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt ett fritidshus. Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Joakim J
    Tack det samma Joakim och lycka till!
  • Sten K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt ett fritidshus.
    Mäklaren har varit engagerad, tillgänglig och kompetent.
    Mäklaren levererade helt enl mina förväntningar.
    Mäklaren har varit en mycket trevlig person. Läs mer
    2018-09-25 Annica E svarar Sten K
    Hej Sten, Tack för dina ord och tack för att jag fick hjälpa er med er försäljning av ert fina fritidshus. Det har varit trevliga samtal och möten.
  • Maria S skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi köpte ett torp och fick mycket personlig och professionell hjälp av Zinnia. Vissa specifika saker uppkom under väntan på tillträde med detta hjälpte Zinnia oss direkt. Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Maria S
    Tack för ett trevligt möte och tack för fina ord. Lycka till nu familjen "torpare".
    Zinna F gillar detta
  • Ingrid Elisabet L skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Försäljning av sommarställe (torp).
    Entusiastisk och engagerad. Snabba svar. Sansad värdering. Bra råd och tips inför försäljningen.
    Budgivningen och avslut gick snabbt. Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Ingrid Elisabet L
    Tack själva, det var en fröjd att få hjälpa till med er med försäljningen från start till mål.
  • Hanna E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Radhus - Bjorn ar supertrevlig och hjalpsam och flexibel! Läs mer
    2018-09-17 Björn L svarar Hanna E
    Hanna, tack för dom orden, jag är glad att jag fått hjälpa er till ert trevliga boende. Jag hoppas vi möts snart igen, och önskar er lycka till i ert fina radhus!
  • Rickard Fredrik B skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Varmt å personlig bemötande och bra kommunikation oss i mellan. Läs mer
    2018-09-16 Björn L svarar Rickard Fredrik B
    Tack för dina kommentarer Fredrik, det har varit en glädje att få förtroendet att hjälpa dig med din försäljning. Lycka till med ert nya boende!
    Björn L gillar detta
  • Jan T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har köpt bostad. Sammanfattningsvis kan vi säga att Annica var kunnig, förklarade bra, lyssnade föredömligt, arbetade snabbt och effektivt, löste ställda frågor, trovärdig och lättsam. Glad och trevlig. Förväntningarna uppfylldes tillfullo.
    Jan Läs mer
    2018-09-19 Annica E svarar Jan T
    Hej Jan, tack för fantastiskt fina ord. Skönt för er att komma till Strängnäs igen och närmare era barn och barnbarn. Lycka till med ert nya hus!
  • Ilse-Marie H
    Ilse-Marie H skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Två gånger har vi anlitat Carina Lindell på Fastighetsbyrån.
    Hon har sålt både hus och lägenhet åt oss.

Jag upplever Carina som proffsig, kunnig, empatisk och vänlig
    och skulle självklart be henne om hjälp även nästa gång. Läs mer
    2018-09-14 Carina L svarar Ilse-Marie H
    Tack Ilse-Marie och Ted, ni har gått ifrån att vara mina kunder till att bli mina kära vänner!
  • Eva-Lotta N skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag sålde mitt radhus . Hon var väldigt positiv och lugnande . Den oro som jag kände inför försäljningen , skapade hon ett lugn med sitt sätt . Sasmtidigt som hon var mycket proffsig , tog hon väl hand om allt . Kan varmt rekommenderar henne . Läs mer
    2018-09-13 Carina L svarar Eva-Lotta N
    Tack snälla Eva-Lotta för dina fina ord! Hoppas du trivs bra i din nya bostad! Annars vet du var jag finns ;)
  • Jimi M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Personlig, tillgänglig och insatt. Läs mer
    2018-09-12 Annica E svarar Jimi M
    Hej Jimi, Tack för fina ord. Hoppas ni hunnit med lite fina dagar i er nya sommarbostad. Ha det bra!
  • Annika Q
    Annika Q skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Carina är en mäklare som är väldigt kunnig, saklig får objekt sålda. Hon är både mån om säljare o köpare att alla ska känna sig trygga med sin affär. Vi har anlitat Carina i flera hus/lägenhetsaffärer o har även köpt ett hus där Carina var anlitad som mäklare. Hon får högsta betyg av mig och min man. Läs mer
    2018-09-12 Carina L svarar Annika Q
    Tack snälla Annika, alltid ett nöje att göra affärer med er!
  • Göran W skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi köpte ett parhus i Mariefred. Under hela processen var Carina kunnig, saklig, vänlig.
    Carina kan sin sak, rekommenderas. Läs mer
    2018-09-12 Carina L svarar Göran W
    Tack Göran, det var så trevligt att ha er som kunder, hoppas att ni ska trivas fint i Mariefred!
  • Karin G skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Rekommenderar Carina Lindell till alla som vill ha en smidig, trygg och proffsig mäklare. Läs mer
    2018-09-11 Carina L svarar Karin G
    Tack snälla Karin! Jättetrevlig affär!
  • Bo  K
    Bo K skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Att anlita Carina Lindell för försäljning av vår fastighet var nog det bästa vi kunde göra.
    Att sälja en fastighet i dessa tider är inte en själklarhet för någon mäklare.
    Carina har ju den förmågan att inte ge upp även om det verkar svårt för stunden och kunderna lyser med sin frånvaro.
    Precis i en sådan situation angriper hon problemet från annat håll och det omöjliga vänder till möjligheter med ett avslut i affären som följd.
    Ett tips, anlita Carina Lindell om du ska sälja din fastighet. Läs mer
    2018-09-11 Carina L svarar Bo K
    Stort tack Bo för värmande ord!
  • Carl-Henrik J skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Super nöjd med Zinnia. Bra kommunikation och allt flöt på bra med vårt köpa av hus. Zinnia rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Carl-Henrik J
    Tack för rekommendationen och dina värmande ord. Hoppas ni funnit er tillrätta i ert nya hus.
  • Joacim G skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Bostadsrätt. Proffsigt genomfört köp. Mycket bra betyg Läs mer
    2018-07-16 Annica E svarar Joacim G
    Tack Joacim för dina fina ord. Trevlig sommar!
  • Susanna P skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har köpt en bostad i Mariefreds stadskärna och sålt ett fritidshus på Edsala i Mariefred. Carina är mycket trevlig, glad och har ett proffesionellt bemötande som ger förtroende. hon är tålmodig och noggrann. Läs mer
    2018-06-25 Carina L svarar Susanna P
    Tack Susanna för två mycket trevliga affärer! Hoppas ni trivs fint i ert vackra hus!
  • Jakob P skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
    2018-06-21 Carina L svarar Jakob P
    Haha, tack Jakob!! Tummen upp till er också:)
  • Torbjörn K
    Torbjörn K skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt radhuslägenhet, två rum och kök.
    Noggrann , hjälpsam, förklarande, tålamodig.
    Försäljningen utan några problem. Läs mer
    2018-06-20 Björn L svarar Torbjörn K
    Tack för ditt svar Torbjörn, det har varit en glädje att få hjälpa dig med din försäljning. Hoppas du kommer att trivas i Mariestad!
    Hälsningar Björn Lindahl
  • Ulla E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har köpt en jätte fin lägenhet och har en lägenhet till försäljning.
    Mycket trevlig och bra återkoppling.
    Jag hann inte få några förväntningar, allt gick så fort.
    Min upplevelse är bara toppen. Läs mer
    2018-06-12 Annica E svarar Ulla E
    Hej Ulla, Vad roligt att ni är nöjda med ert lägenhetsköp. Hoppas er lägenhet snart också blir såld. Ha en fin sommar!
  • Mats E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Både köpt och sålt.
    Snabb återkoppling och uppföljning.
    Starkt engagemang . Läs mer
    2018-06-11 Annica E svarar Mats E
    Tack Mats för dina ord. Trevlig sommar!
  • Christina T skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Zinnia är fantastisk. Jätte kompetens. Trevlig och hjälpsam, rolig. Kommer absolut ta hjälp av henne igen 👍 Läs mer
    2018-06-11 Zinna F svarar Christina T
    Tack för ditt fina omdöme, lycka till i ditt fina hus!
  • Peter W skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag tycker att hon är rak mot både säljare och köpare. Hon har ett bra bemötande och ger bra råd. Vi kan, å det varmaste, rekommendera henne till andra som vill sälja sin bostad. Läs mer
    2018-06-11 Annica E svarar Peter W
    Tack för er rekommendation och att jag fick förtroendet att hjälpe er med er försäljning. Lycka till med ert nya hus.
  • Pia A skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt en bostadsrätt
    Annica är enkel och uppriktig, lätt att ha och göra med, otroligt kunnig, kan marknaden.
    Lägenheten såldes smidigt, jag är mycket nöjd med allt. Läs mer
    2018-06-11 Annica E svarar Pia A
    Tack Pia för fina ord. Ha en fin sommar!
  • Edin S skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag köpte ett kedjehus i Strängnäs.
    Själva bemötandet har varit jättebra från start till mål.
    Jag hade inga förväntningar alls, men nu i efterhand har allt varit grymt bra!

Zinnia har gjort ett bra intryck både för mig och min fru.
    Alltid nåbar och alltid trevlig/glad. Läs mer
    2018-06-04 Zinna F svarar Edin S
    Tack för de fina orden, hoppas ni kommer trivas bra!
  • Eddie K skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi köpte en nyproducerad bostadsrätt via fastighetsbyrån och har fått utmärkt hjälp längs vägen där Zinnia har tagit sig tid för att hjälpa oss. Läs mer
  • Martina R skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Positiv, ärlig och snabb i kontakterna! Läs mer
  • Carolina E skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt. Har blivit mycket bra bemött av Zinnia. Trevlig, kompetent, hjälpsam och mycket snabb på att svara på mail. Hon har levt upp till förväntningarna. Läs mer
  • Marie-Louise A skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag/vi har haft Annika vid alla våra hus och bostadsrättsaffärer och är jättenöjda med henne. Hon ger ett fantastiskt bra intryck av att vara kunnig och påläst. Dessutom är hon väldigt neutral och ärlig mot både säljare och köpare samtidigt som jag uppfattar henne väldigt personlig och intresserad.
    Bästa tänkbara
    //Lollo Läs mer
    2018-06-08 Annica E svarar Marie-Louise A
    Tack Lollo för att jag fått vara med vid era försäljningar och köp av bostäder. Hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus. Ha en härlig sommar!
  • Mathias Ö skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    En mycket engagerad och tillgänglig mäklare. Skulle inte tveka en sekund om att be att få Annica som agent vid nästa affär. Läs mer
    2018-06-08 Annica E svarar Mathias Ö
    Tack Mathias för fina ord, hoppas jag får hjälpa er i er nästa affär.

Långgatan 11, 647 30 Marifred