Mäklare Norrbotten Piteå Fastighetsbyrån i Piteå Stefan Bergstedt
Stefan Bergstedt
Registrerad mäklare sedan 1992
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-02
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig om man vill ha en engagerad mäklare som alltid gör sitt yttersta för att få alla kunder, såväl köpare och säljare, nöjda med affären. Med mig kan alla kunder känna sig trygga. Jag har verkat som mäklare under många år och tycker fortfarande att det är jättekul att gå till jobbet.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
För mig är det självklart att alla ska få ett trevligt bemötande, vilket är en sak som ofta återkommer då våra kunder lämnar recensioner om mig som mäklare. Själv skulle jag dessutom använda ord som kunnig, professionell, tydlig och lyhörd på en beskrivning av mig själv. Läs mer

Läs vad 95 kunder tycker om Stefan Bergstedt

• Birgitta Ö köpte sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån i Piteå

2019-03-17

102m²
    Svensbyn
    Vi har köpt ett hus av Stefan. Han var glad och trevlig. Dom var bra, vi hade några frågor om huset som han skulle kolla det med säljare och återkomma med svaret sen. Det gjorde han också, så vi fick svar på de frågor som vi ställde. Så förväntningarna vi hade på mäklaren var bra. Läs mer
  • Jenny A köpte sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån i Piteå

2019-02-24

7:a
    210m²
    Öjebyn
    Vi köpte en villa och blev mycket väl bemötta av vår mäklare. Han svarade snabbt på frågor som uppstod under vägen. Eftersom vi var första gångsköpare så förklarade han mycket bra vad vi behövde tänka på inför husköpet och var väldigt hjälpsam. Läs mer
  • Lars P sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån i Piteå

2019-02-15

75m²
    Backen
    Glatt och trevligt bemötande, förväntningarna uppfylldes med råge, en utmärkt representant för mäklarskrået. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Anita P sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån i Piteå

2019-02-15

75m²
    Backen
    Lungt o bra bemötande,informativ,anträffbar,rekomenderas Läs mer
  • Ingrid J sålde sin bostad med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån i Piteå

2018-12-04

Vi har sålt en villa blev bra bemött och de blev så bra som vi hoppades att de kunde bli vi är förvånande att de gick så bra och fort Läs mer
  • Emma W sålde sin bostad med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån i Piteå

2018-11-28

Har både köpt och sålt fastighet via Fastighetsbyrån och Stefan. Har även anlitat för en värdering av en nybyggnation. Allt har fungerat bra, upplevde däremot att värderingen kunde varit smidigare och att det framgår bättre vad för information mäklaren vill ha vid en värdering. Läs mer
  • Monica Ö sålde sin bostad med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån i Piteå

2018-11-21

Bra bemötande. Saklig. Lätt att prata med. Sålt hus och sommarstuga. Läs mer
  • Anne H skrev om Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån i Piteå

2018-10-02

Proffessionellt bemötande, kunnig och serviceminded
    Inte för på utan kände av situationen, köpt/sålt flera fastigheter via Stefan alltid samma proffessionella bemötande Läs mer
  • Carin E skrev om Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån i Piteå

2018-10-01

Enkel att komma i kontakt med och om han var upptagen hörde han alltid av sig inom kort. Läs mer
  • Marina Ö skrev om Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån i Piteå

2018-09-25