Alla kategorier Mäklare Södermanland Strängnäs Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån i Strängnäs

Fastighetsbyrån i Strängnäs

Trädgårdsgatan 16, 645 31 Strängnäs — Visa karta

Välkommen till Mälardalens pärla – Strängnäs!

Här kan du njuta av att strosa runt i den välbevarade stadskärnan med dess historiska hus, äta gott på populära restauranger eller bada och se båtarna i hamnen på sommaren. Bara en 45 min tågresa från Stockholm finner du den här lugna och trivsamma miljön, som passar hela familjen!

Vi på Fastighetsbyrån i Strängnäs skräddarsyr våra tjänster efter dina behov i bostadsaffären. Med vår goda lokalkännedom och mycket engagemang hjälper vi dig till bästa möjliga affär.

Läs vad 347 kunder tycker om Fastighetsbyrån i Strängnäs

• 2019-04-23

Ulf H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Medverkat vid försäljning av 1 rum o kök i strängnäs
    på ett föredömligt och professionellt sätt som levde upp till våra förväntningar genom att vara tydlig med genomförandet av hela affären Läs mer
  • 2019-04-15

Elina T skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har köpt en nybyggd bostadsrätt. Alltid uppdaterad information och snabba tydliga svar på mail. Läs mer
    2019-04-15 Zinna F svarar Elina T
    Tack för ert fina omdöme! Hoppas ni trivs kommer att trivas i er nya bostad.
  • 2019-04-15

Sara J skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Väldigt trevlig och snäll.
    Virrig derämot, känndes lite olustigt.
    Man annars bra. Läs mer
    2019-04-15 Zinna F svarar Sara J
    Tråkigt att du upplevde mig som virrig och att du kände olust trots vår täta kontakt och mitt engagemang i ert bostadsköp. Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad.
  • 2019-04-03

Susanne F skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har köpt en bostadsrätt, 2 r o. kök. Mäklaren var varm, trevlig och kunnig. Mitt intresse fångades och jag hade en trevlig köpupplevelse. Läs mer
  • 2019-03-31

Isabell K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Annica hjälpte mig sälja en lägenhet och jag är mycket nöjd med det bemötande jag fått hela vägen från första kontakten. Hon är korrekt, noggrann, realistisk, snabb och glad :) Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-03-13

Dick S skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Min fru och jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av Björn. Han är en mycket sympatisk och kunnig mäklare. Behandlar både säljare och köpare med respekt. Vad vi tyckte var extra bra med Björn var att han hela tiden höll oss uppdaterade.
    Högsta betyg för både professionalitet och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-03-13 Björn L svarar Dick S
    Tack för ditt svar Dick, jag hoppas ni finner ert nya drömboende på Gotland snart :)
  • 2019-03-08

Christina T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har köpt ett radhus. Det var en trevlig affär. Annica var väldigt trevlig och professionell. Annica återkommer alltid snabbt när man sökt henne. Läs mer
  • 2019-02-27

Sven-erik T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt bostadsrätt i svårt läge. Då vi annars skulle ha dubbelt boende har det betytt mycket att försäljning blev av även om priset blev väldigt lågt.
    Bra och positivt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-21

Ingegerd Monica Å skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Eftersom fastigheten har sålts med så kallad försäljnings-klausul, så tycker jag att det hade varit bättre om mitt omdöme om Annalena hade fått vänta. Men jag har hittills bara gott att säga om Annalena. Jag har blivit, korrekt, omtänksamt och, som jag uppfattar det, mycket kunnigt bemött. Fastigheten, som jag har sålt, har strandrätt och för mig var det svårt att bedöma vilka förväntningar jag skulle kunna ha när det gäller priset. Den summa, som vi kom överens om, visade sig vara för hög tydligen, vilket vi båda förstod så småningom.
    Nu väntar alltså ett avslut, som är avhängigt försäljnings-klausulen och som förhoppningsvis kommer att bli positivt. Läs mer
    2019-03-20 Annalena S svarar Ingegerd Monica Å
    Hej och tack för fint omdöme Monica, Det gick väldigt bra tycker jag, Vi syns på tillträdet. :-)
  • Gunn Deborah Yvonne Å

2019-02-20

Gunn Deborah Yvonne Å skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag och min man sålde en lägenhet genom Björn Lindahl, sedan har vi köpt en sommarstuga genom Björn. Han har varit trevlig samtidigt professionell. Min man gick bort i våras och jag har nu sålt min lägenhet genom Björn och han har varit ett bra och fint stöd. Läs mer
    2019-03-07 Björn L svarar Gunn Deborah Yvonne Å
    Tack Gunn, jag är glad att jag får hjälpa till så att allt blir bra.
  • Dag T

2019-02-18

Dag T skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Gick på 4 dagar från visning till kontrakt när vi sålde villan!
    I bästa samverkan med Annalena fick vi fram en bra överenskommelse mellan oss och köparna.
    Kanske var vi lite optimistiska vad gällde priset, men det kan inte lastas Annalena ensam.
    Hur som helst är vi nöjda med att affären gått i lås och med Annalenas insatser för att ”sy ihop det” Läs mer
  • Elisabeth S

2019-02-15

Elisabeth S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har sålt mitt trevliga radhus i Strängnäs.
    Annica har bemött mig bra, var snabb att ta kontakt med mig efter att jag hade skickat ett första meddelande om en värdering av min bostad inför försäljning.
    Har gett mig snabb återkoppling på frågor och funderingar i affären. Läs mer
  • 2019-02-15

Birgitta T skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Har sålt en tvåa i Strängnäs. Annalena har varit mycket bra som mäklare. Kände väldig tillit för hennes jobb. Hon är även en väldigt trevlig person. Så tacksam för all hjälp. Mvh Birgitta Läs mer
  • 2019-02-13

Sofie W skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Mycket kompetent och trevlig mäklare som jag gärna rekommenderar. Mycket snabb och effektiv att hjälpa till med allt runt försäljningen av min bostadsrätt. Läs mer
    2019-03-07 Björn L svarar Sofie W
    Tack för dina ord Sofie, jag tycker vi har haft ett bra samarbete. Lycka till i framtiden, kanske vi får glädjen att göra nya affärer någon dag.
  • 2019-02-12

Maria L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köp och försäljning av tomt.
    Bemötandet är väldigt bra. Annica är trevlig, kunnig, flexibel och återkopplar snabbt. till kund under affärens gång. Läs mer
  • 2019-02-06

Melissa B skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har med Anna-Lenas hjälp köpt en bostad och är supernöjd med hennes bemötande och all den hjälp vi fått! Hon har alltid varit snabb på att svara oavsett tid på dygnet och alltid glad och trevlig! Skulle strakt rekommendera henne! Läs mer
    2019-02-07 Annalena S svarar Melissa B
    Tack Melissa, det var roligt att få hjälpa till :) hälsningar Annalena
  • 2019-02-05

Maria L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt gård
    Vänligt och korrekt bemötande.
    Upplevde en ärlig- och uppriktighet
    Kände förtroende Läs mer
    2019-02-12 Björn L svarar Maria L
    Tack för dom orden Maria, det kändes väldigt bra att det blev ni som fick ta hand om den fina gården. Jag önskar er lycka till i Stallarholmen, och hoppas jag får träffa er snart igen.
  • 2019-02-03

Ann P skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Mycket empatisk och professionell mäklare: Zinnia. Läs mer
  • 2019-01-30

Alexander B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Duktigt och trevlig mäklare som hade bra kontakt mellan köpare och säljare Läs mer
    2019-02-12 Annica E svarar Alexander B
    Hej Alex, tack för ditt svar. Hoppas du trivs bra i första egna bostaden. Mvh Annica
  • 2019-01-21

Roger S skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag köpte en villa utanför Strängnäs.
    Hon var väl påläst och svarade snabbt på mina frågor.
    Vid visningen funderade jag kring läget och fick korrekt information om restider och alternativa färdmedel.

Kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-01-18

Solveig A skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt.

Positiv och saklig.

Mina förväntningar var att mäklare kan mer om föreningen .Annalena tog dock snabbt reda på svaren till våra frågor.

Annalena bidrog med intressant information och kunskap om Strängnäs och dess närområde. Läs mer
  • 2019-01-17

Louise L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt, vi hade en jätte bra mäklare! Han skötte allt profisionellt och smidigt Läs mer
    2019-02-05 Björn L svarar Louise L
    Trevligt att höra att du är nöjd, hoppas ni kommer trivas bra i er fina lägenhet!
  • 2019-01-16

Lina W skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpte en villa. Hon var mycket trevlig, tillmötesgående, tillgänglig och snabb. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-02-12 Annica E svarar Lina W
    Tack Lina för fin återkoppling. Hoppas ni trivs i ert nya hus. Lycka till och välkomna till Strängnäs.
  • 2019-01-07

Zenita B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Mycket trevlig och kunnig mäklare! Läs mer
  • 2019-01-07

Emma G skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Otroligt trevlig och påläst mäklare som var intresserad av att visa lägenheten på bästa sätt och var väldigt hjälpsam med alla frågor man hade. Läs mer
  • 2018-12-18

Carl J skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Bästa mäklaren jag någonsin haft att göra med Läs mer
  • 2018-12-17

Helena F skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har sålt ett radhus i Strängnäs. Annica förmedlade försäljningen och min upplevelse är att hon är en väldigt trevlig, engagerad och kunnig mäklare.
    Frågor besvaras snabbt och hon är tillgänglig för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2018-12-07

Aron B skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har köpt ett radhus av Carina och hon har varit trevlig och professionell genom hela köpet. Hon har redovisat processen och varit till hjälp med eventuella frågor som vi haft. Vi rekommenderar starkt Carina som mäklare.
    Hälsningar familjen Branner. Läs mer
    2018-12-07 Fastighetsbyrån i Strängnäs svarar Aron B
    Tack för fina ord och varmt välkomna till Mariefred!
  • 2018-12-05

Karin Lilian M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    När vi köpte Hästskovägen 16 var AnnIca mycket hjälpsam och höll kontakt under hela processen Läs mer
  • 2018-11-26

Patrik J skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Hej, jag har med hjälp av Annika Ekervall sålt min bostadsrätt. Jag upplever A som väldigt proffsig igenom hela processen, exempel på vad jag menar är hon är på plats enligt avtalade tider, svarar snabbt på mess och mejl, svarar i telefon, enkla saker som skapar en känsla av trygghet för mig som kund. Utöver detta upplever jag allt i processen som mycket väl genomfört!

Tack!

Mvh Patrik Jarenius Läs mer
    2018-11-28 Annica E svarar Patrik J
    Tack Patrik för dom orden och att jag fick hjälpa dig att förmedla din bostad. Ha det gott!
  • 2018-11-21

Josefin S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt radhus. Bra bemötande och bra kommunikation. Läs mer
    2018-11-28 Annica E svarar Josefin S
    Tack så mycket Josefin, lycka till med ert nya hus!
  • 2018-11-20

Anita R skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Parhus Mariefred Sålt
    Jag fick trevligt bemötande
    Bra och kunnig hjälp Läs mer
    2018-11-20 Fastighetsbyrån i Strängnäs svarar Anita R
    Tack Anita! Ett så fint hus och nu ska du till en ny bostad som du får inreda och göra vacker!
  • 2018-11-19

Pia L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Har både köpt och sålt bostad med Annicas hjälp genom åren. Proffsig och bra i sitt bemötande. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-28 Annica E svarar Pia L
    Hej Pia, tack att jag fått hjälpa till med din försäljning. Hoppas du ska trivas bra i ditt nya boende.
  • 2018-11-19

Tommy S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Hon är den mest professionella mäklaren som vi har haft i Strängnäs. Läs mer
    2018-11-28 Annica E svarar Tommy S
    Tack så mycket Tommy, jag är tacksam för att jag fått hjälpa er vid flera av era boendeaffärer. Jag önskar er lycka till!
  • 2018-11-18

Per Henrik Andreas K skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Hjälpte mig att sälja huset i en trög marknad, lugn och sansad och med värme lyckades hon baxa affären i hamn till slut till både min och köparens belåtenhet. Läs mer
    2018-11-19 Annalena S svarar Per Henrik Andreas K
    Tack Per, :-)
    Hälsningar
    Annalena
  • 2018-11-18

Elisabeth Lidbrink E skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har sålt en bostadsrätt i en Brf som har ett något skamfilat rykte, bl.a. anser en del att månadskostnaderna är för höga, samt att en gammal styrelse har talat negativt om föreningen/medlemmar. Jag fick direkt från början ett mycket positivt intryck av A.S. som ne både positiv och engagerad mäklare.
    Under hela processen har hon kontinuerligt informerat mig om situationen och aktuella intresserade presumtiva kunder/köpare.
    I samband med kontraktsskrivandet upplevde jag att A.S. höll en mycket korrekt inställning både till mig/(min sambo) och köparen.
    Jag kan absolut rekommendera A.S. som mäklare till andra presumtiva lägenhetssäljare. Läs mer
    2018-11-19 Annalena S svarar Elisabeth Lidbrink E
    Hej Elisabeth, tack för fina recensioner, det var roligt att få hjälpa till.
    :-)
    hälsningar
    Annalena
  • 2018-11-15

Emma R skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt hus. Annica var mkt professionell och trevligt. Mkt bra upplevelse Läs mer
    2018-11-28 Annica E svarar Emma R
    Hej Emma, Tack så mycket för dom orden. Hoppas flytten gått bra och att ni hunnit komma i ordningi ert nya hus. Ha det bra!
  • 2018-11-14

Katarina H skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag är mycket nöjd med "min" mäklare Carina Lindell. Jag har anlitat Carina vid två försäljningar och kommer definitivt att göra det igen.

Vid försäljningen av min bostadsrätt fick jag ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-11-14 Fastighetsbyrån i Strängnäs svarar Katarina H
    Tack snälla Kina, du är ALLTID varmt välkommen!!!!!!!
  • 2018-11-14

Marianne Elisabeth S skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Hon sålde vårt radhus i Mariefred. Otroligt kunnig. Mycket gott bemötande o förstående. Ett proffs. Lättillgänglig under hela processen. Tack för din hjälp. Läs mer
    2018-11-14 Annalena S svarar Marianne Elisabeth S
    Hej Marianne, tack för fina ord :-). Tack själva , det var roligt att få hjälpa till.
  • 2018-11-13

Kjell Einar S skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt ett radhus i Mariefred med en engagerad och duktig mäklare som verkar veta vad som skall göras och hade ett trevligt bemötande både mot säljare och köpare. Läs mer
    2018-11-13 Annalena S svarar Kjell Einar S
    Hej Kjell tack för fint omdöme :) Hälsningar Annalena
  • 2018-11-12

Henrik Ö skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Villaförsäljning.
    Professionellt bemötande, alltid glad och trevlig.
    Snabb och smidig affär. Läs mer
    2018-11-12 Annica E svarar Henrik Ö
    Hej Henrik, Tack för fina ord. Roligt att få göra affär tillsammans igen. Hoppas ni ska trivas och bo länge i ert nya hus. Lycka till!
  • Emil N

2018-11-08

Emil N skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålde mitt hus med Carinas hjälp.
    Bra bemötande och trevlig. Vi fick huset sålt trotts dåliga tider utan att behöva gå ner allt för mycket i pris. Läs mer
    2018-11-08 Fastighetsbyrån i Strängnäs svarar Emil N
    Tack Emil! Trägen vinner, eller hur?!
  • 2018-11-05

Rickard L skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Bra kontakt med försäljningen av min lgh.
    Fick det jag ville ha och hade en bra kontakt under hela förloppet.
    Rekommenderas. Läs mer
    2018-11-05 Annalena S svarar Rickard L
    Tack Richard , det var roligt att få hjälpa till .
    //Annalena
  • 2018-11-02

Eva Lundberg G skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Bemötandet var helt ok. Det finns omkostnader i samband med försäljningen och " alla ska ju leva/ försörja sig" . Förhoppningsvis finns ett "tak" för provisionen. Läs mer
  • Göran J

2018-11-01

Göran J skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Carina var alltid kommunicerbar och hade ett bra bemötande Läs mer
    2018-11-01 Fastighetsbyrån i Strängnäs svarar Göran J
    Tack Göran! Hoppas ni trivs fint i nya huset:)
  • 2018-10-31

Jeanette Veronica K skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag kände fullt förtroende för Björn, som tog väl hand om vår försäljning och fick allt att flyta smidigt. Läs mer
    2018-11-09 Björn L svarar Jeanette Veronica K
    Tack för dina ord Jeanette, det har varit ett trevligt samarbete med er och jag är glad att ni är nöjda.
  • 2018-10-29

Anneli J skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Högt engagemang med bra, löpande återkoppling. Läs mer
    2018-10-29 Zinna F svarar Anneli J
    Tack för det förtroendet att hjälpa till med er bostadsförsäljning och för ditt trevliga omdöme.
    Zinna F gillar detta
  • 2018-10-27

Annika Carina Z skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Annalena är en utmärkt mäklare! Kunnig, intresserad, engagerad och förtroendeingivande. Jag är mycket nöjd och kommer att rekommendera Annalena till alla mina vänner.

Annika Läs mer
    2018-10-27 Annalena S svarar Annika Carina Z
    Hej och tack Annika för fina ord det var jätteroligt att få hjälpa till , lycka till med ditt nya boende. Hälsningar Annalena
  • 2018-10-19

Pär A skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Professionell, glad och trevlig. Trygg försäljning från början till slut. Mycket kunnig mäklare. Läs mer
    2018-10-25 Annica E svarar Pär A
    Tack Pär för dina fina ord. Hoppas det blir jag som får hjälpa till när ni köper er nästa bostad. Vi ses!
  • 2018-10-16

Kati E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har köpt ett hus på Älgstigen och blev väldigt trevligt och proffsigt bemött av mäklaren.
    Han var glad och hjälpsam och affären gick väldigt smidigt till.
    Jag skulle absolut rekommendera andra att använda Björn som mäklare. Läs mer
    2018-10-23 Björn L svarar Kati E
    Tack för dina ord Kati, det var ett sant nöje att få hjälpa dig och din familj till det här fina huset. Önskar er lycka till med ert nya boende!

Trädgårdsgatan 16, 645 31 Strängnäs