Alla kategorier Mäklare Södermanland Strängnäs Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån i Strängnäs

Fastighetsbyrån i Strängnäs

Trädgårdsgatan 16, 645 31 Strängnäs — Visa karta

Välkommen till Mälardalens pärla – Strängnäs!

Här kan du njuta av att strosa runt i den välbevarade stadskärnan med dess historiska hus, äta gott på populära restauranger eller bada och se båtarna i hamnen på sommaren. Bara en 45 min tågresa från Stockholm finner du den här lugna och trivsamma miljön, som passar hela familjen!

Vi på Fastighetsbyrån i Strängnäs skräddarsyr våra tjänster efter dina behov i bostadsaffären. Med vår goda lokalkännedom och mycket engagemang hjälper vi dig till bästa möjliga affär.

Läs vad 336 kunder tycker om Fastighetsbyrån i Strängnäs

• Maria S
    Maria S skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi köpte ett torp och fick mycket personlig och professionell hjälp av Zinnia. Vissa specifika saker uppkom under väntan på tillträde med detta hjälpte Zinnia oss direkt. Läs mer
  • Ingrid Elisabet L
    Ingrid Elisabet L skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Försäljning av sommarställe (torp).
    Entusiastisk och engagerad. Snabba svar. Sansad värdering. Bra råd och tips inför försäljningen.
    Budgivningen och avslut gick snabbt. Läs mer
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Radhus - Bjorn ar supertrevlig och hjalpsam och flexibel! Läs mer
    2018-09-17 Björn L svarar Hanna E
    Hanna, tack för dom orden, jag är glad att jag fått hjälpa er till ert trevliga boende. Jag hoppas vi möts snart igen, och önskar er lycka till i ert fina radhus!
  • Rickard Fredrik B
    Rickard Fredrik B skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Varmt å personlig bemötande och bra kommunikation oss i mellan. Läs mer
    2018-09-16 Björn L svarar Rickard Fredrik B
    Tack för dina kommentarer Fredrik, det har varit en glädje att få förtroendet att hjälpa dig med din försäljning. Lycka till med ert nya boende!
    Björn L gillar detta
  • Jan T
    Jan T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har köpt bostad. Sammanfattningsvis kan vi säga att Annica var kunnig, förklarade bra, lyssnade föredömligt, arbetade snabbt och effektivt, löste ställda frågor, trovärdig och lättsam. Glad och trevlig. Förväntningarna uppfylldes tillfullo.
    Jan Läs mer
  • Ilse-Marie H
    Ilse-Marie H skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Två gånger har vi anlitat Carina Lindell på Fastighetsbyrån.
    Hon har sålt både hus och lägenhet åt oss.

Jag upplever Carina som proffsig, kunnig, empatisk och vänlig
    och skulle självklart be henne om hjälp även nästa gång. Läs mer
    2018-09-14 Carina L svarar Ilse-Marie H
    Tack Ilse-Marie och Ted, ni har gått ifrån att vara mina kunder till att bli mina kära vänner!
  • Eva-Lotta N
    Eva-Lotta N skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag sålde mitt radhus . Hon var väldigt positiv och lugnande . Den oro som jag kände inför försäljningen , skapade hon ett lugn med sitt sätt . Sasmtidigt som hon var mycket proffsig , tog hon väl hand om allt . Kan varmt rekommenderar henne . Läs mer
    2018-09-13 Carina L svarar Eva-Lotta N
    Tack snälla Eva-Lotta för dina fina ord! Hoppas du trivs bra i din nya bostad! Annars vet du var jag finns ;)
  • Jimi M
    Jimi M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Personlig, tillgänglig och insatt. Läs mer
    2018-09-12 Annica E svarar Jimi M
    Hej Jimi, Tack för fina ord. Hoppas ni hunnit med lite fina dagar i er nya sommarbostad. Ha det bra!
  • Annika Q
    Annika Q skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Carina är en mäklare som är väldigt kunnig, saklig får objekt sålda. Hon är både mån om säljare o köpare att alla ska känna sig trygga med sin affär. Vi har anlitat Carina i flera hus/lägenhetsaffärer o har även köpt ett hus där Carina var anlitad som mäklare. Hon får högsta betyg av mig och min man. Läs mer
    2018-09-12 Carina L svarar Annika Q
    Tack snälla Annika, alltid ett nöje att göra affärer med er!
  • Göran W
    Göran W skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi köpte ett parhus i Mariefred. Under hela processen var Carina kunnig, saklig, vänlig.
    Carina kan sin sak, rekommenderas. Läs mer
    2018-09-12 Carina L svarar Göran W
    Tack Göran, det var så trevligt att ha er som kunder, hoppas att ni ska trivas fint i Mariefred!
  • Karin G
    Karin G skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Rekommenderar Carina Lindell till alla som vill ha en smidig, trygg och proffsig mäklare. Läs mer
    2018-09-11 Carina L svarar Karin G
    Tack snälla Karin! Jättetrevlig affär!
  • Ulrika k
    Ulrika k skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpte en lägenhet och från det jag klickade i intresserad på Facebook till jag skrev kontrakt tog det mindre än en vecka! Läs mer
    2018-09-11 Annalena S svarar Ulrika k
    Hej Ulrika , kul att det "klickade" på alla plan. Ha det fint så hörs vi . Hälsningar Annalena
  • Bo  K
    Bo K skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Att anlita Carina Lindell för försäljning av vår fastighet var nog det bästa vi kunde göra.
    Att sälja en fastighet i dessa tider är inte en själklarhet för någon mäklare.
    Carina har ju den förmågan att inte ge upp även om det verkar svårt för stunden och kunderna lyser med sin frånvaro.
    Precis i en sådan situation angriper hon problemet från annat håll och det omöjliga vänder till möjligheter med ett avslut i affären som följd.
    Ett tips, anlita Carina Lindell om du ska sälja din fastighet. Läs mer
    2018-09-11 Carina L svarar Bo K
    Stort tack Bo för värmande ord!
  • Sten  K
    Sten K skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi är helt nöjda med både bemötande, tillgänglighet o kompetens Läs mer
    2018-08-31 Fastighetsbyrån Strängnäs svarar Sten K
    Hej Sten, Tack för dom fina orden. Det har varit roligt att få hjälpa till med er fastighetsförsäljning. Mvh Annica Ekervall
  • Per F
    Per F skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Som säljare har jag känt mig välkommen i kontaktsituationer, blivit informerad om utvecklingen under hela säljprocessen och fick redan från början en marknadsbild som gav mig realistiska förväntningar gällande prisnivå. Vidare har jag upplevt att mäklaren har varit kunnig, intresserad och engagerad i sitt arbete och varit en bra och opartisk länk mellan säljare och köpare. Läs mer
    2018-08-24 Fastighetsbyrån Strängnäs svarar Per F
    Tack så mycket Per för din återkoppling. Lycka till med ditt nya boende!
  • Bo  K
    Bo K skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Fastighetsbyrån i Strängnäs kan vi varmt rekommendera. Läs mer
    2018-08-06 Fastighetsbyrån Strängnäs svarar Bo K
    Stort tack Bosse! Och tack för en mycket trevlig affär!
  • Ted H
    Ted H skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    allt ok, inget att anmärka, det får räcka. Läs mer
    2018-08-06 Fastighetsbyrån Strängnäs svarar Ted H
    Ted och Ilse-Marie,
    Stort tack för att jag fick vara delaktig i ännu en av era bostadsaffärer.
    Ni är inte bara fantastiskt trevliga kunder utan numer även kära vänner!
  • Carl-Henrik J
    Carl-Henrik J skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Super nöjd med Zinnia. Bra kommunikation och allt flöt på bra med vårt köpa av hus. Zinnia rekommenderas starkt. Läs mer
  • Joacim G
    Joacim G skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Bostadsrätt. Proffsigt genomfört köp. Mycket bra betyg Läs mer
    2018-07-16 Annica E svarar Joacim G
    Tack Joacim för dina fina ord. Trevlig sommar!
  • Anita S
    Anita S skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi är mycket nöjda med mäklaren o hennes kunnighet. Det var tryggt för oss att ha mäklare vid husförsäljningen.
    Nöjda o glada kunder Läs mer
    2018-06-29 Torbjörn L svarar Anita S
    Tack Anita! Underbart med nöjda och glada kunder, det gör oss nöjda och glada! Ha en fin sommar!
  • Astrid  J
    Astrid J skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Närhet, hjälpsamma, lättillgängliga och alltid glada. Läs mer
    2018-06-29 Torbjörn L svarar Astrid J
    Tack Astrid! Det var roligt att höra, och tack för en mycket trevlig affär!
  • Krister H
    Krister H skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålde sommarstuga i Strängnäs.
    Kan bara säga att jag(vi) har varit supernöjda från dag 1.
    Levde upp till alla våra förväntningar. Läs mer
    2018-06-27 Annalena S svarar Krister H
    Tack Krister ni är superhärliga kunder. Kul att få hjälpa till .Hälsningar Annalena
  • Susanna P
    Susanna P skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har köpt en bostad i Mariefreds stadskärna och sålt ett fritidshus på Edsala i Mariefred. Carina är mycket trevlig, glad och har ett proffesionellt bemötande som ger förtroende. hon är tålmodig och noggrann. Läs mer
    2018-06-25 Carina L svarar Susanna P
    Tack Susanna för två mycket trevliga affärer! Hoppas ni trivs fint i ert vackra hus!
  • Jakob P
    Jakob P skrev om Carina Lindell en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
    2018-06-21 Carina L svarar Jakob P
    Haha, tack Jakob!! Tummen upp till er också:)
  • Torbjörn K
    Torbjörn K skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt radhuslägenhet, två rum och kök.
    Noggrann , hjälpsam, förklarande, tålamodig.
    Försäljningen utan några problem. Läs mer
    2018-06-20 Björn L svarar Torbjörn K
    Tack för ditt svar Torbjörn, det har varit en glädje att få hjälpa dig med din försäljning. Hoppas du kommer att trivas i Mariestad!
    Hälsningar Björn Lindahl
  • Ulla E
    Ulla E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har köpt en jätte fin lägenhet och har en lägenhet till försäljning.
    Mycket trevlig och bra återkoppling.
    Jag hann inte få några förväntningar, allt gick så fort.
    Min upplevelse är bara toppen. Läs mer
    2018-06-12 Annica E svarar Ulla E
    Hej Ulla, Vad roligt att ni är nöjda med ert lägenhetsköp. Hoppas er lägenhet snart också blir såld. Ha en fin sommar!
  • Kenth Arne B
    Kenth Arne B skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Skicklig mäklare med god kännedom om området, vi är mycket nöjda! :-) Läs mer
    2018-06-12 Torbjörn L svarar Kenth Arne B
    Hej Kenth, tack själva ,det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen ... Hälsningar Annalena ..(.via Torbjörn)
    Torbjörn L gillar detta
  • Mats E
    Mats E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Både köpt och sålt.
    Snabb återkoppling och uppföljning.
    Starkt engagemang . Läs mer
    2018-06-11 Annica E svarar Mats E
    Tack Mats för dina ord. Trevlig sommar!
  • Christina T
    Christina T skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Zinnia är fantastisk. Jätte kompetens. Trevlig och hjälpsam, rolig. Kommer absolut ta hjälp av henne igen 👍 Läs mer
    2018-06-11 Zinna F svarar Christina T
    Tack för ditt fina omdöme, lycka till i ditt fina hus!
  • Peter W
    Peter W skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag tycker att hon är rak mot både säljare och köpare. Hon har ett bra bemötande och ger bra råd. Vi kan, å det varmaste, rekommendera henne till andra som vill sälja sin bostad. Läs mer
    2018-06-11 Annica E svarar Peter W
    Tack för er rekommendation och att jag fick förtroendet att hjälpe er med er försäljning. Lycka till med ert nya hus.
  • Pia A
    Pia A skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt en bostadsrätt
    Annica är enkel och uppriktig, lätt att ha och göra med, otroligt kunnig, kan marknaden.
    Lägenheten såldes smidigt, jag är mycket nöjd med allt. Läs mer
    2018-06-11 Annica E svarar Pia A
    Tack Pia för fina ord. Ha en fin sommar!
  • Edin S
    Edin S skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag köpte ett kedjehus i Strängnäs.
    Själva bemötandet har varit jättebra från start till mål.
    Jag hade inga förväntningar alls, men nu i efterhand har allt varit grymt bra!

Zinnia har gjort ett bra intryck både för mig och min fru.
    Alltid nåbar och alltid trevlig/glad. Läs mer
    2018-06-04 Zinna F svarar Edin S
    Tack för de fina orden, hoppas ni kommer trivas bra!
  • Per Linus E
    Per Linus E skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Trevligt bemötande.
    Konsekvent arbete med att sälja våran bostad. Läs mer
    2018-06-04 Annalena S svarar Per Linus E
    Tack Linus , var ett nöje att hjälpa till med er försäljning :-) //Annalena
  • Eddie K
    Eddie K skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi köpte en nyproducerad bostadsrätt via fastighetsbyrån och har fått utmärkt hjälp längs vägen där Zinnia har tagit sig tid för att hjälpa oss. Läs mer
  • Martina R
    Martina R skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Positiv, ärlig och snabb i kontakterna! Läs mer
  • Carolina E
    Carolina E skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt. Har blivit mycket bra bemött av Zinnia. Trevlig, kompetent, hjälpsam och mycket snabb på att svara på mail. Hon har levt upp till förväntningarna. Läs mer
  • Marie-Louise A
    Marie-Louise A skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag/vi har haft Annika vid alla våra hus och bostadsrättsaffärer och är jättenöjda med henne. Hon ger ett fantastiskt bra intryck av att vara kunnig och påläst. Dessutom är hon väldigt neutral och ärlig mot både säljare och köpare samtidigt som jag uppfattar henne väldigt personlig och intresserad.
    Bästa tänkbara
    //Lollo Läs mer
    2018-06-08 Annica E svarar Marie-Louise A
    Tack Lollo för att jag fått vara med vid era försäljningar och köp av bostäder. Hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus. Ha en härlig sommar!
  • Mathias Ö
    Mathias Ö skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    En mycket engagerad och tillgänglig mäklare. Skulle inte tveka en sekund om att be att få Annica som agent vid nästa affär. Läs mer
    2018-06-08 Annica E svarar Mathias Ö
    Tack Mathias för fina ord, hoppas jag får hjälpa er i er nästa affär.
  • Lina E
    Lina E skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    sålt en villa i Mariefred.
    Anna-Lena gjorde ett mycket gott intryck, hon var väldigt trevlig, bemötande och hjälpsam.

Jag är mycket nöjd med Anna-Lenas insats. Hon upplevdes som professionell. Läs mer
    2018-06-04 Annalena S svarar Lina E
    Tack Lina , Lycka till med ert nya boende.//Annalena
  • Pia A
    Pia A skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    En byrå som rakt igenom är enkel att ha att göra med. Trevligt, lättsamt men proffsigt och noga. Läs mer
  • Börje Andreas G
    Börje Andreas G skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag fick min fastighet värderad av Annalena och jag tycker hon är suverän, lätt att prata med, hon är lyhörd och professionell. Jag rekommenderar henne, och jag kommer själv att vända mig till henne om jag behöver en mäklare nån gång i framtiden. Läs mer
    2018-06-04 Annalena S svarar Börje Andreas G
    Tack så mycket Andreas , HälsningarAnnalena
  • Ahmed T
    Ahmed T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Annika är en mycket professionell person. Hon är snabb på att svara och mycket bra på att återkoppla. Vi kan starkt rekommendera henne. Läs mer
    2018-05-30 Annica E svarar Ahmed T
    Hej Ahmed, Tack för ert fina svar. Lycka till med ert nya boende, hoppas ni ska trivas.
  • Torgny E
    Torgny E skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt bostadsrätt.
    Zinnia har varje gång varit tillmötesgående, glad och alert. Det uppskattas. Läs mer
  • Anette L
    Anette L skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har köpt en nybyggd bostadsrätt. Jag har blivit bemött på ett professionellt och vänligt sätt. Mina förväntningar har uppfyllts.
    Jag förstår de svårigheter som hon tvingats hantera som inte varit relaterade till hennes uppgift utan hos byggföretaget. Jag rekommenderar gärna henne.
    Vänliga hälsningar
    Anette Lindered Läs mer
    2018-05-15 Zinna F svarar Anette L
    Tack för ditt fina omdöme Anette! Hoppas allt löser sig till det bästa och att du kommer trivas i din nya bostad.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Min första lägenhetsförsäljning gick väldigt smidigt, trots rådande marknad. Jag blev vänligt bemött, med en blandning av professionalism och lättsamhet, vilket bidrog till att jag både fick förtroende och förståelse under hela förloppet. Annica har varit väldigt lätt att kontakta vid eventuella frågor och hon har fått mig att känna mig som en värdefull kund genom stort engagemang. Läs mer
    2018-05-18 Annica E svarar Fredrik B
    Tack Fredrik för ditt fina svar. Roligt att jag fått vara din mäklare både när du köpte din första lägenhet och när du sålde den. Jag önskar dig stort lycka till med studier, jobb och ditt nya boende. Ha en fin sommar.
  • Leena A
    Leena A skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har bara träffas ett par gånger och jag kan inte bedömma riktig. Hon har dom gången varit helt ok. Läs mer
  • Lars Erik Ullrik S
    Lars Erik Ullrik S skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Hej. vi har köpt en bostadsrätt i Stallarholmen där hade vi även villan som vi sålde. De va lätt att prata med Zinnia om köpet av bostadsrätten . Även hennes kollega som hade hand om försäljningen av villan va lätt att prata med. Så vi kan rekommendera båda två Läs mer
    2018-05-14 Zinna F svarar Lars Erik Ullrik S
    Tack för omdömet. Det är alltid lika trevligt att träffa er.
  • Erik T
    Erik T skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Ett professionellt och trevligt bemötande från början till slut. Läs mer
    2018-05-13 Zinna F svarar Erik T
    Tack Erik, vad roligt att höra att.! Nöjet var helt på min sida.
  • Olof S
    Olof S skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt bostadsrätt i stallarholmen.
    Zinnia är noggran påläst o lyhörd.
    Sammanfattning is är vi nöjda. Läs mer
    2018-05-13 Zinna F svarar Olof S
    Tack för värmande ord! Jag uppskattar verkligen att ni tar er tid till feedback.
  • Viola N
    Viola N skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt en nybyggd lägenhet.
    Mäklaren har varit tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
    2018-05-12 Zinna F svarar Viola N
    Härligt att den stora dagen för inflytt äntligen är här!

Trädgårdsgatan 16, 645 31 Strängnäs