Alla kategorier Mäklare Södermanland Strängnäs Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån i Strängnäs

Fastighetsbyrån i Strängnäs

Trädgårdsgatan 16, 645 31 Strängnäs — Visa karta

Välkommen till Mälardalens pärla – Strängnäs!

Här kan du njuta av att strosa runt i den välbevarade stadskärnan med dess historiska hus, äta gott på populära restauranger eller bada och se båtarna i hamnen på sommaren. Bara en 45 min tågresa från Stockholm finner du den här lugna och trivsamma miljön, som passar hela familjen!

Vi på Fastighetsbyrån i Strängnäs skräddarsyr våra tjänster efter dina behov i bostadsaffären. Med vår goda lokalkännedom och mycket engagemang hjälper vi dig till bästa möjliga affär.

Läs vad 328 kunder tycker om Fastighetsbyrån i Strängnäs

• 2019-01-21

Roger S skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag köpte en villa utanför Strängnäs.
    Hon var väl påläst och svarade snabbt på mina frågor.
    Vid visningen funderade jag kring läget och fick korrekt information om restider och alternativa färdmedel.

Kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-01-18

Solveig A skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt.

Positiv och saklig.

Mina förväntningar var att mäklare kan mer om föreningen .Annalena tog dock snabbt reda på svaren till våra frågor.

Annalena bidrog med intressant information och kunskap om Strängnäs och dess närområde. Läs mer
  • 2019-01-17

Louise L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt, vi hade en jätte bra mäklare! Han skötte allt profisionellt och smidigt Läs mer
  • 2019-01-16

Lina W skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpte en villa. Hon var mycket trevlig, tillmötesgående, tillgänglig och snabb. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-07

Zenita B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Mycket trevlig och kunnig mäklare! Läs mer
  • 2019-01-07

Emma G skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Otroligt trevlig och påläst mäklare som var intresserad av att visa lägenheten på bästa sätt och var väldigt hjälpsam med alla frågor man hade. Läs mer
  • 2018-12-18

Carl J skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Bästa mäklaren jag någonsin haft att göra med Läs mer
  • 2018-12-17

Helena F skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har sålt ett radhus i Strängnäs. Annica förmedlade försäljningen och min upplevelse är att hon är en väldigt trevlig, engagerad och kunnig mäklare.
    Frågor besvaras snabbt och hon är tillgänglig för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2018-12-05

Karin Lilian M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    När vi köpte Hästskovägen 16 var AnnIca mycket hjälpsam och höll kontakt under hela processen Läs mer
  • 2018-11-26

Patrik J skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Hej, jag har med hjälp av Annika Ekervall sålt min bostadsrätt. Jag upplever A som väldigt proffsig igenom hela processen, exempel på vad jag menar är hon är på plats enligt avtalade tider, svarar snabbt på mess och mejl, svarar i telefon, enkla saker som skapar en känsla av trygghet för mig som kund. Utöver detta upplever jag allt i processen som mycket väl genomfört!

Tack!

Mvh Patrik Jarenius Läs mer
    2018-11-28 Annica E svarar Patrik J
    Tack Patrik för dom orden och att jag fick hjälpa dig att förmedla din bostad. Ha det gott!
  • 2018-11-21

Josefin S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt radhus. Bra bemötande och bra kommunikation. Läs mer
    2018-11-28 Annica E svarar Josefin S
    Tack så mycket Josefin, lycka till med ert nya hus!
  • 2018-11-20

Anita R skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Parhus Mariefred Sålt
    Jag fick trevligt bemötande
    Bra och kunnig hjälp Läs mer
    2018-11-20 Fastighetsbyrån i Strängnäs svarar Anita R
    Tack Anita! Ett så fint hus och nu ska du till en ny bostad som du får inreda och göra vacker!
  • 2018-11-19

Pia L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Har både köpt och sålt bostad med Annicas hjälp genom åren. Proffsig och bra i sitt bemötande. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-28 Annica E svarar Pia L
    Hej Pia, tack att jag fått hjälpa till med din försäljning. Hoppas du ska trivas bra i ditt nya boende.
  • 2018-11-19

Tommy S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Hon är den mest professionella mäklaren som vi har haft i Strängnäs. Läs mer
    2018-11-28 Annica E svarar Tommy S
    Tack så mycket Tommy, jag är tacksam för att jag fått hjälpa er vid flera av era boendeaffärer. Jag önskar er lycka till!
  • 2018-11-18

Per Henrik Andreas K skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Hjälpte mig att sälja huset i en trög marknad, lugn och sansad och med värme lyckades hon baxa affären i hamn till slut till både min och köparens belåtenhet. Läs mer
    2018-11-19 Annalena S svarar Per Henrik Andreas K
    Tack Per, :-)
    Hälsningar
    Annalena
  • 2018-11-18

Elisabeth Lidbrink E skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har sålt en bostadsrätt i en Brf som har ett något skamfilat rykte, bl.a. anser en del att månadskostnaderna är för höga, samt att en gammal styrelse har talat negativt om föreningen/medlemmar. Jag fick direkt från början ett mycket positivt intryck av A.S. som ne både positiv och engagerad mäklare.
    Under hela processen har hon kontinuerligt informerat mig om situationen och aktuella intresserade presumtiva kunder/köpare.
    I samband med kontraktsskrivandet upplevde jag att A.S. höll en mycket korrekt inställning både till mig/(min sambo) och köparen.
    Jag kan absolut rekommendera A.S. som mäklare till andra presumtiva lägenhetssäljare. Läs mer
    2018-11-19 Annalena S svarar Elisabeth Lidbrink E
    Hej Elisabeth, tack för fina recensioner, det var roligt att få hjälpa till.
    :-)
    hälsningar
    Annalena
  • 2018-11-15

Emma R skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt hus. Annica var mkt professionell och trevligt. Mkt bra upplevelse Läs mer
    2018-11-28 Annica E svarar Emma R
    Hej Emma, Tack så mycket för dom orden. Hoppas flytten gått bra och att ni hunnit komma i ordningi ert nya hus. Ha det bra!
  • 2018-11-14

Marianne Elisabeth S skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Hon sålde vårt radhus i Mariefred. Otroligt kunnig. Mycket gott bemötande o förstående. Ett proffs. Lättillgänglig under hela processen. Tack för din hjälp. Läs mer
    2018-11-14 Annalena S svarar Marianne Elisabeth S
    Hej Marianne, tack för fina ord :-). Tack själva , det var roligt att få hjälpa till.
  • 2018-11-13

Kjell Einar S skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt ett radhus i Mariefred med en engagerad och duktig mäklare som verkar veta vad som skall göras och hade ett trevligt bemötande både mot säljare och köpare. Läs mer
    2018-11-13 Annalena S svarar Kjell Einar S
    Hej Kjell tack för fint omdöme :) Hälsningar Annalena
  • 2018-11-12

Henrik Ö skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Villaförsäljning.
    Professionellt bemötande, alltid glad och trevlig.
    Snabb och smidig affär. Läs mer
    2018-11-12 Annica E svarar Henrik Ö
    Hej Henrik, Tack för fina ord. Roligt att få göra affär tillsammans igen. Hoppas ni ska trivas och bo länge i ert nya hus. Lycka till!
  • 2018-11-05

Rickard L skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Bra kontakt med försäljningen av min lgh.
    Fick det jag ville ha och hade en bra kontakt under hela förloppet.
    Rekommenderas. Läs mer
    2018-11-05 Annalena S svarar Rickard L
    Tack Richard , det var roligt att få hjälpa till .
    //Annalena
  • 2018-11-02

Eva Lundberg G skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Bemötandet var helt ok. Det finns omkostnader i samband med försäljningen och " alla ska ju leva/ försörja sig" . Förhoppningsvis finns ett "tak" för provisionen. Läs mer
  • 2018-10-31

Jeanette Veronica K skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag kände fullt förtroende för Björn, som tog väl hand om vår försäljning och fick allt att flyta smidigt. Läs mer
    2018-11-09 Björn L svarar Jeanette Veronica K
    Tack för dina ord Jeanette, det har varit ett trevligt samarbete med er och jag är glad att ni är nöjda.
  • 2018-10-29

Anneli J skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Högt engagemang med bra, löpande återkoppling. Läs mer
    2018-10-29 Zinna F svarar Anneli J
    Tack för det förtroendet att hjälpa till med er bostadsförsäljning och för ditt trevliga omdöme.
  • 2018-10-27

Annika Carina Z skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Annalena är en utmärkt mäklare! Kunnig, intresserad, engagerad och förtroendeingivande. Jag är mycket nöjd och kommer att rekommendera Annalena till alla mina vänner.

Annika Läs mer
    2018-10-27 Annalena S svarar Annika Carina Z
    Hej och tack Annika för fina ord det var jätteroligt att få hjälpa till , lycka till med ditt nya boende. Hälsningar Annalena
  • 2018-10-19

Pär A skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Professionell, glad och trevlig. Trygg försäljning från början till slut. Mycket kunnig mäklare. Läs mer
    2018-10-25 Annica E svarar Pär A
    Tack Pär för dina fina ord. Hoppas det blir jag som får hjälpa till när ni köper er nästa bostad. Vi ses!

Kati E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har köpt ett hus på Älgstigen och blev väldigt trevligt och proffsigt bemött av mäklaren.
    Han var glad och hjälpsam och affären gick väldigt smidigt till.
    Jag skulle absolut rekommendera andra att använda Björn som mäklare. Läs mer
    2018-10-23 Björn L svarar Kati E
    Tack för dina ord Kati, det var ett sant nöje att få hjälpa dig och din familj till det här fina huset. Önskar er lycka till med ert nya boende!

Lena I skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande. Lugn och metodisk. Kändes som att du har koll på läget och att du är ärlig. Läs mer
    2018-10-25 Annica E svarar Lena I
    Tack Lena för ditt svar. Hoppas allt blir bra med den nya bostaden för familjen.

Camilla K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Annica har varit tillmötesgående under hela processen av vår försäljning. Hon har funnits där för tips, råd och bra vägledning. Vi rekommenderar Annica å det varmaste! Läs mer
    2018-10-25 Annica E svarar Camilla K
    Hej Camilla, Tack för ert svar. Hoppas det går bra med er renovering och att vi ses i ert nya hus vid tillfälle. Ha det bra!
  • 2018-10-15

Cecilia W skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Trevlig och mycket professionell. Läs mer
    2018-10-23 Björn L svarar Cecilia W
    Tack för ditt svar Cecilia! Jag är glad att det gått bra med er försäljning, och att vi dessutom fick väldigt trevliga köpare.
  • 2018-10-14

Tove N skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt en lägenhet på fyra rum och kök.
    Jag har upplevt att jag kan lita på Björn, att han är sakkunnig och trygg i sin profession. Ibland har han vart något svår att få tag på, men har återkopplat så snart han kunnat. Läs mer
    2018-10-23 Björn L svarar Tove N
    Tack för ditt svar Tove! Vi har sålt på en lite trög marknad, och det innebär mycket jobb framförallt med mer telefonkontakter. Ibland är det därför svårt att vara kontaktbar, men jag ringer alltid tillbaka på missade samtal. Alltid. Nu hoppas vi att ert nya boende blir klart i tid, så att ni snart får flytta till ert drömboende :) På återseende!
  • Damir K

2018-10-10

Damir K skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Hej,

Vi har haft kontakt med Zinnia som hade roll som fastighetsmäklare och hon hjälpte oss mycket i vårt sökande och letande efter det nya bostaden vi vill köpa. Hennes attityd var alltid präglat med en stor dos av professionalism och vi kände oss alltid väl bemötta.

Informationsflöde om vårt nya huset är någonting som vi som kunder sätter stor värde för och det har Zinnia verkligen sett till att det fungera oklanderligt. Zinnia också hjälpte oss till i situationer när vi hade diskussioner med de som byggde vårt hus, hjälpte till att vi känner oss trygga och nöjda och hjälpte till själva byggföretaget att behålla den goda anseende som de besitter. Vi kan säga att Zinnia har hjälpt oss att förverkliga vårt dröm om det nya huset och vi kände oss aldrig ensamma.

Mvh // Aida & Damir Läs mer
    2018-10-29 Zinna F svarar Damir K
    Tack Aida och Demir! Roligt att få hjälpa till med sökandet efter er drömbostad och förverkliga er dröm. Ni är alltid välkomna att höra av er om det är något jag kan hjälpa till med!
  • 2018-10-10

Mats B skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jättetrevlig flicka.
    Här inget negativt att säga. Hon har skött sitt uppdrag med bravur. Läs mer
    2018-10-11 Zinna F svarar Mats B
    Tack Mats för dina värmande ord!
  • 2018-10-05

Gärd L skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har fått bra stöd och hjälp med alla moment i försäljningen av huset. Kan rekommendera henne varmt. Läs mer
    2018-10-05 Fastighetsbyrån i Strängnäs svarar Gärd L
    Tack snälla Gärd! Hoppas flytten gick bra och att ni trivs fint.
  • 2018-10-04

Lena W skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt hus. Annica verkar vara väldigt aktiv och seriös vid försäljningen. Mycket trevlig. Hade gärna fått lite budgivning på huset men det är väl inte mäklarens ansvar. Läs mer
    2018-10-25 Annica E svarar Lena W
    Hej Lena, tack för ditt svar. Visst hade det varit kul med lite budgivning, tyvärr blir det ju inte alltid så. Tack för att jag fått hjälpa er med försäljningen.
  • 2018-10-03

Gudrun H skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Bra fastighetsmäklare, kunnig och trevlig. Annica Ekerwall Läs mer
    2018-10-04 Fastighetsbyrån Strängnäs svarar Gudrun H
    Tack Gudrun för din återkoppling, vi ses när det blir dags för frånträde på ert hus. Hälsningar Annica
  • 2018-10-02

Thomas G skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Mycket väl bemötta .lätta tt kommunicera och rimliga info om marknaden och prissättningen. Läs mer
  • 2018-09-29

Johnny B skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt en bostadsrätt, artig med focus på säljaren, i första hand att få lägenheten såld, med en näst intill stillastående marknad så upplevde vi att Björn gjorde ett gott arbete Vi är nöjda med slutresultatet
    Med vänlig hälsning Lillemor och Johnny Läs mer
    2018-10-23 Björn L svarar Johnny B
    Tack för era ord, det är värdefullt att få höra hur ni upplever att blivit bemötta och behandlade. Vi har haft ett bra samarbete, och jag tycker att vi fick ett bra resultat till slut. Ser fram emot att se er snart igen!
  • 2018-09-28

Jesper W skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi valde Fastighetsbyrån då bekanta har haft bra erfarenhet av dem. Vår mäklare Björn Lindahl var en klippa genom hela affären. Professionell och personlig! Fastighetsbyrån som helt upplevde vi också som allt igenom professionella, trevliga och lyhörda. Läs mer
    2018-10-23 Torbjörn L svarar Jesper W
    Det är väldigt positivt att få höra era kommentarer, vi strävar efter den bästa kundresan från början till slut. Tack för dina ord Jesper, dom värmer i höstmörkret!
  • 2018-09-20

Katarina Stenbäck G skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    En lägenhet i Mariefred. Bra bemötande och allt var ok Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Katarina Stenbäck G
    Tack för återkopplingen Katarina!
  • 2018-09-19

Joakim J skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt ett fritidshus. Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Joakim J
    Tack det samma Joakim och lycka till!
  • 2018-09-19

Sten K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt ett fritidshus.
    Mäklaren har varit engagerad, tillgänglig och kompetent.
    Mäklaren levererade helt enl mina förväntningar.
    Mäklaren har varit en mycket trevlig person. Läs mer
    2018-09-25 Annica E svarar Sten K
    Hej Sten, Tack för dina ord och tack för att jag fick hjälpa er med er försäljning av ert fina fritidshus. Det har varit trevliga samtal och möten.

Maria S skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi köpte ett torp och fick mycket personlig och professionell hjälp av Zinnia. Vissa specifika saker uppkom under väntan på tillträde med detta hjälpte Zinnia oss direkt. Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Maria S
    Tack för ett trevligt möte och tack för fina ord. Lycka till nu familjen "torpare".
  • 2018-09-17

Ingrid Elisabet L skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Försäljning av sommarställe (torp).
    Entusiastisk och engagerad. Snabba svar. Sansad värdering. Bra råd och tips inför försäljningen.
    Budgivningen och avslut gick snabbt. Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Ingrid Elisabet L
    Tack själva, det var en fröjd att få hjälpa till med er med försäljningen från start till mål.

Hanna E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Radhus - Bjorn ar supertrevlig och hjalpsam och flexibel! Läs mer
    2018-09-17 Björn L svarar Hanna E
    Hanna, tack för dom orden, jag är glad att jag fått hjälpa er till ert trevliga boende. Jag hoppas vi möts snart igen, och önskar er lycka till i ert fina radhus!
  • 2018-09-16

Rickard Fredrik B skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Varmt å personlig bemötande och bra kommunikation oss i mellan. Läs mer
    2018-09-16 Björn L svarar Rickard Fredrik B
    Tack för dina kommentarer Fredrik, det har varit en glädje att få förtroendet att hjälpa dig med din försäljning. Lycka till med ert nya boende!
  • 2018-09-15

Jan T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har köpt bostad. Sammanfattningsvis kan vi säga att Annica var kunnig, förklarade bra, lyssnade föredömligt, arbetade snabbt och effektivt, löste ställda frågor, trovärdig och lättsam. Glad och trevlig. Förväntningarna uppfylldes tillfullo.
    Jan Läs mer
    2018-09-19 Annica E svarar Jan T
    Hej Jan, tack för fantastiskt fina ord. Skönt för er att komma till Strängnäs igen och närmare era barn och barnbarn. Lycka till med ert nya hus!
  • 2018-09-13

Eva-Lotta N skrev om Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag sålde mitt radhus . Hon var väldigt positiv och lugnande . Den oro som jag kände inför försäljningen , skapade hon ett lugn med sitt sätt . Sasmtidigt som hon var mycket proffsig , tog hon väl hand om allt . Kan varmt rekommenderar henne . Läs mer
    2018-09-13 Fastighetsbyrån i Strängnäs svarar Eva-Lotta N
    Tack snälla Eva-Lotta för dina fina ord! Hoppas du trivs bra i din nya bostad! Annars vet du var jag finns ;)
  • 2018-09-12

Jimi M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Personlig, tillgänglig och insatt. Läs mer
    2018-09-12 Annica E svarar Jimi M
    Hej Jimi, Tack för fina ord. Hoppas ni hunnit med lite fina dagar i er nya sommarbostad. Ha det bra!
  • 2018-09-10

Ulrika k skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpte en lägenhet och från det jag klickade i intresserad på Facebook till jag skrev kontrakt tog det mindre än en vecka! Läs mer
    2018-09-11 Annalena S svarar Ulrika k
    Hej Ulrika , kul att det "klickade" på alla plan. Ha det fint så hörs vi . Hälsningar Annalena

Trädgårdsgatan 16, 645 31 Strängnäs