Annalena Stening
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2018-12

Läs vad 12 kunder tycker om Annalena Stening

• Solveig A köpte sin bostad med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

2019-01-18

Köpt en bostadsrätt.

Positiv och saklig.

Mina förväntningar var att mäklare kan mer om föreningen .Annalena tog dock snabbt reda på svaren till våra frågor.

Annalena bidrog med intressant information och kunskap om Strängnäs och dess närområde. Läs mer
    Annalena S gillar detta
  • Per Henrik Andreas K sålde sin bostad med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

2018-11-18

Hjälpte mig att sälja huset i en trög marknad, lugn och sansad och med värme lyckades hon baxa affären i hamn till slut till både min och köparens belåtenhet. Läs mer
    2018-11-19 Annalena S svarar Per Henrik Andreas K
    Tack Per, :-)
    Hälsningar
    Annalena
    Annalena S gillar detta
  • Elisabeth Lidbrink E sålde sin bostad med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

2018-11-18

Jag har sålt en bostadsrätt i en Brf som har ett något skamfilat rykte, bl.a. anser en del att månadskostnaderna är för höga, samt att en gammal styrelse har talat negativt om föreningen/medlemmar. Jag fick direkt från början ett mycket positivt intryck av A.S. som ne både positiv och engagerad mäklare.
    Under hela processen har hon kontinuerligt informerat mig om situationen och aktuella intresserade presumtiva kunder/köpare.
    I samband med kontraktsskrivandet upplevde jag att A.S. höll en mycket korrekt inställning både till mig/(min sambo) och köparen.
    Jag kan absolut rekommendera A.S. som mäklare till andra presumtiva lägenhetssäljare. Läs mer
    2018-11-19 Annalena S svarar Elisabeth Lidbrink E
    Hej Elisabeth, tack för fina recensioner, det var roligt att få hjälpa till.
    :-)
    hälsningar
    Annalena
    Annalena S gillar detta
  • Marianne Elisabeth S sålde sin bostad med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

2018-11-14

Hon sålde vårt radhus i Mariefred. Otroligt kunnig. Mycket gott bemötande o förstående. Ett proffs. Lättillgänglig under hela processen. Tack för din hjälp. Läs mer
    2018-11-14 Annalena S svarar Marianne Elisabeth S
    Hej Marianne, tack för fina ord :-). Tack själva , det var roligt att få hjälpa till.
    Annalena S gillar detta
  • Kjell Einar S sålde sin bostad med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

2018-11-13

Sålt ett radhus i Mariefred med en engagerad och duktig mäklare som verkar veta vad som skall göras och hade ett trevligt bemötande både mot säljare och köpare. Läs mer
    2018-11-13 Annalena S svarar Kjell Einar S
    Hej Kjell tack för fint omdöme :) Hälsningar Annalena
    Annalena S gillar detta
  • Rickard L sålde sin bostad med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

2018-11-05

Bra kontakt med försäljningen av min lgh.
    Fick det jag ville ha och hade en bra kontakt under hela förloppet.
    Rekommenderas. Läs mer
    2018-11-05 Annalena S svarar Rickard L
    Tack Richard , det var roligt att få hjälpa till .
    //Annalena
  • Annika Carina Z sålde sin bostad med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

2018-10-27

Annalena är en utmärkt mäklare! Kunnig, intresserad, engagerad och förtroendeingivande. Jag är mycket nöjd och kommer att rekommendera Annalena till alla mina vänner.

Annika Läs mer
    2018-10-27 Annalena S svarar Annika Carina Z
    Hej och tack Annika för fina ord det var jätteroligt att få hjälpa till , lycka till med ditt nya boende. Hälsningar Annalena
  • Ulrika k skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

2018-09-10

Köpte en lägenhet och från det jag klickade i intresserad på Facebook till jag skrev kontrakt tog det mindre än en vecka! Läs mer
    2018-09-11 Annalena S svarar Ulrika k
    Hej Ulrika , kul att det "klickade" på alla plan. Ha det fint så hörs vi . Hälsningar Annalena
  • Krister H
    Krister H skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

2018-06-27

Sålde sommarstuga i Strängnäs.
    Kan bara säga att jag(vi) har varit supernöjda från dag 1.
    Levde upp till alla våra förväntningar. Läs mer
    2018-06-27 Annalena S svarar Krister H
    Tack Krister ni är superhärliga kunder. Kul att få hjälpa till .Hälsningar Annalena
  • Per Linus E skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

2018-06-04

Trevligt bemötande.
    Konsekvent arbete med att sälja våran bostad. Läs mer
    2018-06-04 Annalena S svarar Per Linus E
    Tack Linus , var ett nöje att hjälpa till med er försäljning :-) //Annalena