Annica Ekervall
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2018-12

Läs vad 137 kunder tycker om Annica Ekervall

• Lina W köpte sin bostad med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

2019-01-16

Köpte en villa. Hon var mycket trevlig, tillmötesgående, tillgänglig och snabb. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Zenita B köpte sin bostad med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

2019-01-07

Mycket trevlig och kunnig mäklare! Läs mer
  • Emma G köpte sin bostad med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

2019-01-07

Otroligt trevlig och påläst mäklare som var intresserad av att visa lägenheten på bästa sätt och var väldigt hjälpsam med alla frågor man hade. Läs mer
  • Helena F sålde sin bostad med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

2018-12-17

Jag har sålt ett radhus i Strängnäs. Annica förmedlade försäljningen och min upplevelse är att hon är en väldigt trevlig, engagerad och kunnig mäklare.
    Frågor besvaras snabbt och hon är tillgänglig för både säljare och köpare. Läs mer
  • Karin Lilian M köpte sin bostad med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

2018-12-05

När vi köpte Hästskovägen 16 var AnnIca mycket hjälpsam och höll kontakt under hela processen Läs mer
  • Patrik J sålde sin bostad med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

2018-11-26

Hej, jag har med hjälp av Annika Ekervall sålt min bostadsrätt. Jag upplever A som väldigt proffsig igenom hela processen, exempel på vad jag menar är hon är på plats enligt avtalade tider, svarar snabbt på mess och mejl, svarar i telefon, enkla saker som skapar en känsla av trygghet för mig som kund. Utöver detta upplever jag allt i processen som mycket väl genomfört!

Tack!

Mvh Patrik Jarenius Läs mer
    2018-11-28 Annica E svarar Patrik J
    Tack Patrik för dom orden och att jag fick hjälpa dig att förmedla din bostad. Ha det gott!
  • Josefin S sålde sin bostad med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

2018-11-21

Sålt radhus. Bra bemötande och bra kommunikation. Läs mer
    2018-11-28 Annica E svarar Josefin S
    Tack så mycket Josefin, lycka till med ert nya hus!
  • Pia L sålde sin bostad med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

2018-11-19

Har både köpt och sålt bostad med Annicas hjälp genom åren. Proffsig och bra i sitt bemötande. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-28 Annica E svarar Pia L
    Hej Pia, tack att jag fått hjälpa till med din försäljning. Hoppas du ska trivas bra i ditt nya boende.
  • Tommy S sålde sin bostad med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

2018-11-19

Hon är den mest professionella mäklaren som vi har haft i Strängnäs. Läs mer
    2018-11-28 Annica E svarar Tommy S
    Tack så mycket Tommy, jag är tacksam för att jag fått hjälpa er vid flera av era boendeaffärer. Jag önskar er lycka till!
  • Emma R köpte sin bostad med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

2018-11-15

Köpt hus. Annica var mkt professionell och trevligt. Mkt bra upplevelse Läs mer
    2018-11-28 Annica E svarar Emma R
    Hej Emma, Tack så mycket för dom orden. Hoppas flytten gått bra och att ni hunnit komma i ordningi ert nya hus. Ha det bra!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån i Strängnäs

Annica Ekervall