Annica Ekervall
en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

Trädgårdsgatan 16
645 31 Strängnäs — Visa karta

Vad tror Annica att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 128 kunder tycker om Annica Ekervall

• Emma R skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt hus. Annica var mkt professionell och trevligt. Mkt bra upplevelse Läs mer
  • Henrik Ö skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Villaförsäljning.
    Professionellt bemötande, alltid glad och trevlig.
    Snabb och smidig affär. Läs mer
    2018-11-12 Annica E svarar Henrik Ö
    Hej Henrik, Tack för fina ord. Roligt att få göra affär tillsammans igen. Hoppas ni ska trivas och bo länge i ert nya hus. Lycka till!
  • Pär A skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Professionell, glad och trevlig. Trygg försäljning från början till slut. Mycket kunnig mäklare. Läs mer
    2018-10-25 Annica E svarar Pär A
    Tack Pär för dina fina ord. Hoppas det blir jag som får hjälpa till när ni köper er nästa bostad. Vi ses!
  • Lena I skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande. Lugn och metodisk. Kändes som att du har koll på läget och att du är ärlig. Läs mer
    2018-10-25 Annica E svarar Lena I
    Tack Lena för ditt svar. Hoppas allt blir bra med den nya bostaden för familjen.
  • Camilla K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Annica har varit tillmötesgående under hela processen av vår försäljning. Hon har funnits där för tips, råd och bra vägledning. Vi rekommenderar Annica å det varmaste! Läs mer
    2018-10-25 Annica E svarar Camilla K
    Hej Camilla, Tack för ert svar. Hoppas det går bra med er renovering och att vi ses i ert nya hus vid tillfälle. Ha det bra!
  • Lena W skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt hus. Annica verkar vara väldigt aktiv och seriös vid försäljningen. Mycket trevlig. Hade gärna fått lite budgivning på huset men det är väl inte mäklarens ansvar. Läs mer
    2018-10-25 Annica E svarar Lena W
    Hej Lena, tack för ditt svar. Visst hade det varit kul med lite budgivning, tyvärr blir det ju inte alltid så. Tack för att jag fått hjälpa er med försäljningen.
  • Sten K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt ett fritidshus.
    Mäklaren har varit engagerad, tillgänglig och kompetent.
    Mäklaren levererade helt enl mina förväntningar.
    Mäklaren har varit en mycket trevlig person. Läs mer
    2018-09-25 Annica E svarar Sten K
    Hej Sten, Tack för dina ord och tack för att jag fick hjälpa er med er försäljning av ert fina fritidshus. Det har varit trevliga samtal och möten.
  • Jan T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har köpt bostad. Sammanfattningsvis kan vi säga att Annica var kunnig, förklarade bra, lyssnade föredömligt, arbetade snabbt och effektivt, löste ställda frågor, trovärdig och lättsam. Glad och trevlig. Förväntningarna uppfylldes tillfullo.
    Jan Läs mer
    2018-09-19 Annica E svarar Jan T
    Hej Jan, tack för fantastiskt fina ord. Skönt för er att komma till Strängnäs igen och närmare era barn och barnbarn. Lycka till med ert nya hus!
  • Jimi M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Personlig, tillgänglig och insatt. Läs mer
    2018-09-12 Annica E svarar Jimi M
    Hej Jimi, Tack för fina ord. Hoppas ni hunnit med lite fina dagar i er nya sommarbostad. Ha det bra!
  • Joacim G skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Bostadsrätt. Proffsigt genomfört köp. Mycket bra betyg Läs mer
    2018-07-16 Annica E svarar Joacim G
    Tack Joacim för dina fina ord. Trevlig sommar!
  • Ulla E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har köpt en jätte fin lägenhet och har en lägenhet till försäljning.
    Mycket trevlig och bra återkoppling.
    Jag hann inte få några förväntningar, allt gick så fort.
    Min upplevelse är bara toppen. Läs mer
    2018-06-12 Annica E svarar Ulla E
    Hej Ulla, Vad roligt att ni är nöjda med ert lägenhetsköp. Hoppas er lägenhet snart också blir såld. Ha en fin sommar!
  • Mats E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Både köpt och sålt.
    Snabb återkoppling och uppföljning.
    Starkt engagemang . Läs mer
    2018-06-11 Annica E svarar Mats E
    Tack Mats för dina ord. Trevlig sommar!
  • Peter W skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag tycker att hon är rak mot både säljare och köpare. Hon har ett bra bemötande och ger bra råd. Vi kan, å det varmaste, rekommendera henne till andra som vill sälja sin bostad. Läs mer
    2018-06-11 Annica E svarar Peter W
    Tack för er rekommendation och att jag fick förtroendet att hjälpe er med er försäljning. Lycka till med ert nya hus.
  • Pia A skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt en bostadsrätt
    Annica är enkel och uppriktig, lätt att ha och göra med, otroligt kunnig, kan marknaden.
    Lägenheten såldes smidigt, jag är mycket nöjd med allt. Läs mer
    2018-06-11 Annica E svarar Pia A
    Tack Pia för fina ord. Ha en fin sommar!
  • Marie-Louise A skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag/vi har haft Annika vid alla våra hus och bostadsrättsaffärer och är jättenöjda med henne. Hon ger ett fantastiskt bra intryck av att vara kunnig och påläst. Dessutom är hon väldigt neutral och ärlig mot både säljare och köpare samtidigt som jag uppfattar henne väldigt personlig och intresserad.
    Bästa tänkbara
    //Lollo Läs mer
    2018-06-08 Annica E svarar Marie-Louise A
    Tack Lollo för att jag fått vara med vid era försäljningar och köp av bostäder. Hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus. Ha en härlig sommar!
  • Mathias Ö skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    En mycket engagerad och tillgänglig mäklare. Skulle inte tveka en sekund om att be att få Annica som agent vid nästa affär. Läs mer
    2018-06-08 Annica E svarar Mathias Ö
    Tack Mathias för fina ord, hoppas jag får hjälpa er i er nästa affär.
  • Ahmed T
    Ahmed T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Annika är en mycket professionell person. Hon är snabb på att svara och mycket bra på att återkoppla. Vi kan starkt rekommendera henne. Läs mer
    2018-05-30 Annica E svarar Ahmed T
    Hej Ahmed, Tack för ert fina svar. Lycka till med ert nya boende, hoppas ni ska trivas.
  • Fredrik B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Min första lägenhetsförsäljning gick väldigt smidigt, trots rådande marknad. Jag blev vänligt bemött, med en blandning av professionalism och lättsamhet, vilket bidrog till att jag både fick förtroende och förståelse under hela förloppet. Annica har varit väldigt lätt att kontakta vid eventuella frågor och hon har fått mig att känna mig som en värdefull kund genom stort engagemang. Läs mer
    2018-05-18 Annica E svarar Fredrik B
    Tack Fredrik för ditt fina svar. Roligt att jag fått vara din mäklare både när du köpte din första lägenhet och när du sålde den. Jag önskar dig stort lycka till med studier, jobb och ditt nya boende. Ha en fin sommar.
  • Claes E
    Claes E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Annica motsvarade alla mina förväntningar på en kunnig, påläst och engagerad mäklare. Hon var lyhörd för mina önskemål och höll mig hela tiden uppdaterad under försäljningen av min bostadsrätt. Jag är mycket nöjd med hur uppdraget utfördes. Läs mer
    2018-05-07 Annica E svarar Claes E
    Hej Claes, Tack för att du tog dig tid och svarade på reco. Nu är det snart dags för dig att byta boende, hoppas flytten går bra.
  • Lena G skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Gott och professionellt bemötande, tillgänglig och vänlig! Läs mer
    2018-03-15 Annica E svarar Lena G
    Hej Lena, tack för din återkoppling. Lycka till med er nya bostad, hoppas ni ska trivas bra!
  • Mia L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Ett mycket bra bemötande. Otroligt engagerad mäklare med ett proffessionellt sätt. Läs mer
    2018-03-15 Annica E svarar Mia L
    Hej Mia, tack för dom fina orden. Lycka till med era planer för huset!
  • Carsten A skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    I stort sett bra men det brast angående upplysningsskyldigheten om för henne kända brister som borde meddelats oss. Läs mer
    2018-03-15 Annica E svarar Carsten A
    Hej Carsten, Jag är ledsen för missförståndet gällande dörren, jag hör av mig till er och hör hur det går med er renovering.
  • Jonny S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Utmärkt bemötande, kunnig, bra service Läs mer
    2018-03-15 Annica E svarar Jonny S
    Hej Jonny, tack för er återkoppling. Hoppas ni ska trivas i vår vackra stad.
  • Shahram M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Hon är mycket bra, hjälpsam, var tydligt hur ska försälningen ska vara. Läs mer
  • Karin L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Mycket bra bemötande av mäklare Annica Läs mer
  • Jane H
    Jane H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har erfarenhet av Annika både när det gäller köpa och sälja. Jag är mycketnöjd. Lugna och trygga affärer som Annika i högsta grad bidrog till. Hon är kunnig och uppdaterad. Jag uppskattade särskilt atthon alltid var tillgänglig. Om hon inte kunde ta luren så återkom hon snabbt. Jag rekommenderar henne absolut. Jane Hjelmström Läs mer
  • Tony P skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi är jättenöjda.
    Allt från hjälpen innan försäljningen till affär och efteråt med hjälp av skatteberäkningar mm. Läs mer
  • Mika M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Full fart, på denna mäklare................................................. Läs mer
  • Mikaela A skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Så himla nöjda! Superproffsig och jättetrevlig.
    Hon var alltid ett telefonsamtal bort och var snabb på att återkoppla. Det var en jättetrygghet att ha henne som mäklare när man själv inte vet hur allt funkar eller vad som förväntas av en som säljare.
    Har och kommer rekommendera alla till Annica.

//Mikaela Läs mer
  • Edita T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Duktig och kompetent lätt att få kontakt med väldigt tillmötes gående Läs mer
  • Malin B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Proffsig och trevlig mäklare med stor kunskap. Läs mer
  • Kenneth N skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Både Lola och jag är mycket nöjda med Annica och hennes insatser som mäklare. Hon är glad och lätt att samarbeta med. Hon är alltid tillgänglig och effektiv. Läs mer
  • Ulf F skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Har anlitat Annica Ekervall tre gånger och har bara positiva erfarenheter.
    Så nöjd man kan bli.
    Uffe Ferngren Läs mer
  • Petter T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Trevligt bemötande genom hela processen. Just detta var ett skrivuppdrag, så det var relativt enkelt, men Annica är professionell och skapar en trevlig atmosfär. Skulle rekommendera henne till andra och har egentligen inga klagomål. Hon kommer även vara behjälplig med deklaration, vilket hon påpekat vid fler än ett möte. Att hon påminner om detta åtagande är ett beteende som ger ba kundvärde. //Petter Turegård Läs mer
  • Karolina F skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Mycket proffsig i sitt sätt att arbeta och en person som utstrålar tillit och värme, är henne jag skulle vända mig till om vi en dag skulle sälja!

/ Karolina Forsbäck Läs mer
  • Jeanette S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Första mötet ok. När vi skulle skriva kändes hon säker i sin roll som mäklare.

När vi träffades på kontoret för att slutföra affären, då jag hade en för mig mycket viktig fråga, fick jag ett hånflin till svar.
    Kändes inte alls bra, avslutet hade mer att önska. Läs mer
  • Matilda K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Engagerad, professionell, hon har ett gott bemötande och bryr sig om både säljare och köpare, hon finns tillgänglig från första dagen och även efter att försäljningen är avslutas, kan rekommendera alla att välja Annica som sin mäklare! Läs mer
  • Mikael H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Seriös, proffsig, kunnig, lyhörd Läs mer
  • Niklas O skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Toppen! Kändes rätt från första mötet, skötte allting jättebra! Läs mer
  • Inga-britt P skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Rak och tydlig. Trevlig, dessutom.😊 Läs mer
  • Cecilia H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Proffsigt bemötande. Mötena kändes bekväma och att vi var i goda händer. Läs mer
  • Göran L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Proffsig hantering och påläst. Läs mer
  • Krister B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Mycket bra!
    Närvarande, seriös och skicklig. Läs mer
  • Torgils T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Mycket gott och förtroendeingivande bemötande. Inlyssnande och visade god kännedom om objektet. Stort engagemang. Läs mer
  • Birgitta J skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Från första stund ett trevligt och professionellt bemötande Läs mer
  • Vivi-ann L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Annika har vid två fastighetsaffärer varit en engagerad och duktig mäklare. Hon är dessutom alltid glad och positiv. Jag skulle kunna beskriva henne som proffsig.
    Känner många som har samma uppfattning. Läs mer
  • Birgitta E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sakkunnig, tillmötesgående. Tog sig tid då hörseln inte är den bästa. Läs mer
  • Annelie F skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jättebra
    Tydlig, kunnig, professionell, om behov uppstår skulle jag inte tveka över att anlita framöver. Läs mer
  • Reijo S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jätte duktig kvinnan som mäklare. Kan verkligen sin sak. Läs mer
  • Elin V skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Annika är en proffsig och ärlig mäklare. Jag ger henne mina varmaste rekommendationer. Läs mer
Annica Ekervall
Carina Lindell