Björn Lindahl
en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

Trädgårdsgatan 16
645 31 Strängnäs — Visa karta

Vad tror Björn att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 70 kunder tycker om Björn Lindahl

• Jeanette Veronica K skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag kände fullt förtroende för Björn, som tog väl hand om vår försäljning och fick allt att flyta smidigt. Läs mer
    2018-11-09 Björn L svarar Jeanette Veronica K
    Tack för dina ord Jeanette, det har varit ett trevligt samarbete med er och jag är glad att ni är nöjda.
  • Kati E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har köpt ett hus på Älgstigen och blev väldigt trevligt och proffsigt bemött av mäklaren.
    Han var glad och hjälpsam och affären gick väldigt smidigt till.
    Jag skulle absolut rekommendera andra att använda Björn som mäklare. Läs mer
    2018-10-23 Björn L svarar Kati E
    Tack för dina ord Kati, det var ett sant nöje att få hjälpa dig och din familj till det här fina huset. Önskar er lycka till med ert nya boende!
  • Cecilia W skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Trevlig och mycket professionell. Läs mer
    2018-10-23 Björn L svarar Cecilia W
    Tack för ditt svar Cecilia! Jag är glad att det gått bra med er försäljning, och att vi dessutom fick väldigt trevliga köpare.
  • Tove N skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt en lägenhet på fyra rum och kök.
    Jag har upplevt att jag kan lita på Björn, att han är sakkunnig och trygg i sin profession. Ibland har han vart något svår att få tag på, men har återkopplat så snart han kunnat. Läs mer
    2018-10-23 Björn L svarar Tove N
    Tack för ditt svar Tove! Vi har sålt på en lite trög marknad, och det innebär mycket jobb framförallt med mer telefonkontakter. Ibland är det därför svårt att vara kontaktbar, men jag ringer alltid tillbaka på missade samtal. Alltid. Nu hoppas vi att ert nya boende blir klart i tid, så att ni snart får flytta till ert drömboende :) På återseende!
  • Johnny B skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt en bostadsrätt, artig med focus på säljaren, i första hand att få lägenheten såld, med en näst intill stillastående marknad så upplevde vi att Björn gjorde ett gott arbete Vi är nöjda med slutresultatet
    Med vänlig hälsning Lillemor och Johnny Läs mer
    2018-10-23 Björn L svarar Johnny B
    Tack för era ord, det är värdefullt att få höra hur ni upplever att blivit bemötta och behandlade. Vi har haft ett bra samarbete, och jag tycker att vi fick ett bra resultat till slut. Ser fram emot att se er snart igen!
  • Hanna E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Radhus - Bjorn ar supertrevlig och hjalpsam och flexibel! Läs mer
    2018-09-17 Björn L svarar Hanna E
    Hanna, tack för dom orden, jag är glad att jag fått hjälpa er till ert trevliga boende. Jag hoppas vi möts snart igen, och önskar er lycka till i ert fina radhus!
  • Rickard Fredrik B skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Varmt å personlig bemötande och bra kommunikation oss i mellan. Läs mer
    2018-09-16 Björn L svarar Rickard Fredrik B
    Tack för dina kommentarer Fredrik, det har varit en glädje att få förtroendet att hjälpa dig med din försäljning. Lycka till med ert nya boende!
  • Torbjörn K
    Torbjörn K skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Sålt radhuslägenhet, två rum och kök.
    Noggrann , hjälpsam, förklarande, tålamodig.
    Försäljningen utan några problem. Läs mer
    2018-06-20 Björn L svarar Torbjörn K
    Tack för ditt svar Torbjörn, det har varit en glädje att få hjälpa dig med din försäljning. Hoppas du kommer att trivas i Mariestad!
    Hälsningar Björn Lindahl
  • Cecilia L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Som kund upplevde jag inte alls att denne mäklare var intresserad av även mitt bästa som köpare. Mäklaren Björn var mest fokuserad på säljarna som var ett äldre par. Jag och min partner fick inte den information vi hade önskat och det togs för givet att vi skulle veta det mesta. Detta trots att vi Beskrivit tidigt att vi aldrig tidigare köpt bostad och uppskattade så mycket guidning som möjligt. Jag upplevde flertalet gånger att mäklaren pratade ned till mig när han föreslog att jag skulle låta mamma och pappa skriva på åt mig. Vem säger så till en vuxen kvinna? Och jag kunde väl skriva på själv. Mycket märkligt beteende. När vi vunnit budgivningen önskade vi se lägenheten igen en sista gång innan vi skrev på. Då blev vi ifrågasatta av Björn där han frågade varför och att han tyckte det var konstigt. Han ville veta vilka och hur många och varför vi ville ha med oss någon. Han Uttryckte sig på ett väldigt anklagande sätt.

Mäklaren frågade även om det var okej att säljarna inte flyttstädade på nytt. Min partner svarade att det är ok om det kanske är lite smutsigt på golvet efter visning men bra att det är flyttstädat. Björn skulle skicka över kontraktet senast kl 22.00 samma dag så vi kunde läsa igenom, men kontraktet kom inte förrän 02.00 ca på natten istället.

Samma dag ringer Björn och frågar om det är ok att vi kan flytta in lite tidigare. Då svarar vi att vi kan se om vi kan lösa det,men vi har en lägenhet vi måste göra oss av med först.

När vi kommer till lägenheten ser vi att det inte alls är städat. Det var smutsiga fönsterbläck, smutsiga fönster ,golv , badrummets väggar hade gamla schampo rester och hår på väggen, det var flera månaders gammalt damm på alla väggar i badrummet som jag visade Björn. Alla dörrar på skåp i sovrummet var feta av fingeravtryck m.m. när jag poängterar detta och visar Björn upplevde jag Björn som irriterad och han svarade bara kort att vi hade ju sagt ja till att de inte behövde städa. Då när jag sa att han sagt att det skulle varit flyttstädat och detta var inte det blev han tyst och han började skriva på sin telefon. Mumlade något om att här blir inget kontrakt skrivet.

Vi upptäckte även att flera spottar/lampor var trasiga. Jag frågade då Björn vad vi gör med det? Han svarade inte utan såg ännu surare ut och såg stressad ut. Han började nu bli mycket irriterad på mig upplevde jag det som. Jag sa att detta är något som säljarna får komplettera innan vi flyttar in.

Han ringde då dit säljarna utan vår vetskap när vi var nere i källaren och pratade med hyresvärden. Så när vi kom tillbaka till lägenheten var säljarna där helt plötsligt. Första gången vi träffade varandra. De betedde sig hotfullt och argt angående städningen men när jag visat vad vi menade höll dem med oss. Och sa att de skulle åtgärda städning och spottar.

Sedan kom vi till problemet med tidig inflytt. Jag föreslog att vi kunde flytta in efter två månader så behövde vi bara betala dubbelt en månad. Men säljarna menade på att det inte gick då de var borta. Det gick inte alls att skriva på något kontrakt nummer två i deras frånvaro. Här stöttade inte Björn alls .

På kvällen fick jag reda på att de bara kan ha fullmakt. När jag ringde Björn och berättade detta fick jag höra " men snälla du, det är klart säljarna vet om det" . Varav jag svarade att det var ju inte helt självklart som det inte togs upp. Fick till svar att "ja men dom är ju vuxna människor,dom vet sånt" . Vilket då antydde att jag inte var vuxen?

Björn pratade hela tiden i munnen på mig och var tämligen otrevlig. När jag väl ändå fixat så vi kunde flytta in bara efter en månad fick jag höra att nu har säljaren ändrat sig och vill inte städa. Trots att Björn sagt att säljaren själv sagt att det var äckligt och stökigt. Jag upplevde inte alls att vår mäklare var på vår sida heller i denna kamp och det sa jag även till honom.

Vi tycker att hanteringen av detta var väldigt dåligt och vi kände oss inte alls nöjda med hur Björn behandlade oss. Självklart var han bitvis även trevlig. Läs mer
    2018-02-16 Björn L svarar Cecilia L
    Det är inte lätt att köpa en bostad, speciellt inte första gången det sker. Det finns många frågor som behöver svar. Det kan vara svårt att ta till sig information, jag beklagar att du inte upplever att du inte fått svar på dina frågor. Jag finns tillgänglig för dig ifall det är något du vill diskutera eller fråga om.
    Jag gör verkligen mitt bästa för att tillgodose mina kunder, självklart både köpare och säljare.
    Du har nu köpt en jättefin lägenhet, och jag önskar dig lycka till. Jag är hoppas och tror att du kommer att trivas.
    Hälsningar Björn Lindahl
  • Agneta J skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Trevlig ger ett väldigt bra intryck påläst vet vad han pratar om lång erfarenhet snabb med beslut angående försäljningen av min villa Läs mer
    2017-11-24 Björn L svarar Agneta J
    Hej Agneta! Tack för dina komentarer, det är viktigt för mig att höra att du känner dig nöjd. Jag hoppas du trivs bra i ditt nya fina boende? Hoppas vi ses snart!
    Björn
  • Ludvig N
    Ludvig N skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Engagerad mäklare som är trevlig och gör sitt yttersta för att försäljningen ska bli så bra som möjligt. Läs mer
    2017-11-21 Björn L svarar Ludvig N
    Hej Ludde! Tack för dina kommentarer, det har varit trevligt att få hjälpa er. Tack för förtroendet!
    Hälsningar Björn
  • Eivor L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Intresserad och engagerad fastighetsmäklare som kan sin marknad. På ett ärligt och uppriktigt sätt informerade han om hur bostadsmarknaden såg ut i Strängnäs och vad vi kunde förvänta oss. Tålmodig och lyhörd. Läs mer
    2017-11-21 Björn L svarar Eivor L
    Hej Eivor! Tack för ditt svar, det värmer att höra dina ord! Det har varit trevligt att få hjälpa dig med hela processen att byta bostad. Du är alltid välkommen om du har några funderingar kring boendet, eller något annat.
    Vänligen Björn Lindahl
  • Kjell Å skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Positivt från början till slut. Lyhörd. Läs mer
  • Birgitta R skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Björn gjorde det vi förväntat oss och var vänlig. Läs mer
  • Fredrik R skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Björn är tillmötesgående och positiv. Jag har fått ett personligt och hjärtligt bemötande och upplever honom som hjälpsam och proffsig. Han är kunnig, är påläst och har koll på området. Läs mer
  • Ann Beatrice E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Bra samarbete från början till slut. Läs mer
  • Ana Maria A skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi är jätte nöjd om Björn och fastigheterbyrån. Läs mer
  • Jimmy E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Mycket trevlig och tillmötesgående! Läs mer
  • Per P skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Visar intresse och kunnighet speciellt om området samt har ett bra bemötande emot kund samt intressenter Läs mer
  • Kjell L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Björn Lindahl är en väldigt duktig mäklare som hjälpte till på alla sett. Och lämnade info om vad vi som säljare ska tänka på och försäkra oss för de tio åren som köparen kan komma på med dolda fel som kan ha kommit upp efter några år efter försäljningen. Läs mer
  • Kajsa L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Personlig, hjälpsam, lyhörd, lugn Läs mer
  • Anna M skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Lätt att få kontakt med. Gav intryck av att vara genuint intresserad av att vi skulle få till ett bra köp och en bra försäljning. Läs mer
  • Anna C skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Bra bemötande. Inte bara säljarens mäklare. Läs mer
  • Mathias L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Björn har under hela vårt samarbete agerat mycket proffsigt och varit rak och ärlig under hela processen. Björn är lätt och rolig att ha att göra med! Läs mer
  • William G
    William G skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Trevlig och förtroendeingivande. Han hade alltid svar på de frågor jag hade. Läs mer
  • Eric R skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Kunnig och trevlig. Känndes tryggt genom hela processen. Läs mer
  • Linda T skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Han var duktig, vi fick hjälp av Björn och det köpett gick smidigt. Läs mer
  • Alex F skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Proffsigt bemötande av Björn som även gjorde det "lilla extra" då vi köpte innan visning. Kan starkt rekommendera Björn! Läs mer
  • Stefan E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Ett bra bemötande och nöjd med hur försäljningen gick i lås.. Läs mer
  • Sven-erik T skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Björn är trevlig och ger ett seriöst intryck. Läs mer
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Tillmötesgående och trevlig. Lätt att känna förtroende för Björn. Påläst och tar reda på fakta om man önskar. Bästa mäklaren av alla vi träffat. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Bra jobbat, efter en trööög start gick allt som på räls / Anna Läs mer
  • Sandra S skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Känns som en seriös mäklare som lägger sig på en realistisk nivå när det gäller tänkt prisbild. Smidig och enkel i processen. Kan ge en tydlig bild av både köp o säljprocessen. Läs mer
  • Mikael B skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jätte bra mäklare. Kan inte vara mer nöjd. Kommer att anlita Björn varje gång! Läs mer
  • Tommy I skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Trevlig och hjälpsam proffsig i sin yrkesroll . Läs mer
  • Kent R skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Trevlig tillmötesgående, våra frågor besvarades Läs mer
  • Bengt D skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Bra och professionell. Kunnig och god kompetens om fastigheter i området.
    Trevlig och tillmötesgående. Har gett bra råd då det efterfrågats. Läs mer
  • Kim S skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Professionellt
    Vänligt
    Smidigt Läs mer
  • Birgitta A skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Björn är tillmötesgående och balanserad
    Vi är därför nöjda Läs mer
  • Linda Å skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag fick bra förtroende för Björn Lindahl och upplevde ett mycket proffsigt bemötande, men samtidigt omtanke och intresse för att vi som säljare skulle "lyckas" så bra som möjligt och känna oss nöjda. Läs mer
  • Hilary E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Björn var en jätte bra mäklare. Noggran och påläste och han tog sig tiden att svara på frågor eller hitta information. Han är lugn och trevlig och jobba verkligen för sin kund , säljare och köpare!
    Rekommenderas Läs mer
  • Evy Ö skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Bra och trevligt bemötande. Vi är väldigt nöjda Läs mer
  • Anna J skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Supernöjda med Björn som på ett säkert sätt hjälpte oss på alla vis med försäljningen av vårt radhus. Rekommenderas till 100%. Läs mer
  • Therese H skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Tyckte att mäklaren Björn Lindahl gav god saklig information åt oss som köpare från första visningen ända fram till tillträdesdagen. Mycket nöjda! Läs mer
  • Maria K skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Bra bemötande, effektiv och trevlig. Läs mer
  • Anette G
    Anette G skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har aldrig tidigare varken köpt eller sålt någon bostad så det var min första erfarenhet av detta och för mig var det en stor hjälp att möta en mäklare som jag upplevde lugn och trygg, vänlig och trevlig. Som tog tid till att förklara och svara på dumma frågor och ge den information man behövde. Läs mer
  • Åsa W skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Väldigt nöjd! Har fått all hjälp som jag behövde för att genomföra affären Läs mer
  • Ingegärd W skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Björn Lindahl har gjort ett mycket bra jobb när han sålde huset,vi köpte också huset genom Björn. Mycket profisionel,tillmötesgående,lugn,trevlig och kunnig. Läs mer
  • Jasmine L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Världens bästa mäklare!
    Vi kommer aldrig byta! Läs mer
  • Urban A skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Mycket bra service och ett proffsigt bemötande! Läs mer
Annica Ekervall
Carina Lindell