19 rekommendationer

Zinnia Forzelius
en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs

Trädgårdsgatan 16
645 31 Strängnäs — Visa karta

Vad tror Zinnia att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 19 kunder tycker om Zinnia Forzelius

• Carl-Henrik J
    Carl-Henrik J skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Super nöjd med Zinnia. Bra kommunikation och allt flöt på bra med vårt köpa av hus. Zinnia rekommenderas starkt. Läs mer
  • Christina T
    Christina T skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Zinnia är fantastisk. Jätte kompetens. Trevlig och hjälpsam, rolig. Kommer absolut ta hjälp av henne igen 👍 Läs mer
    2018-06-11 Zinna F svarar Christina T
    Tack för ditt fina omdöme, lycka till i ditt fina hus!
  • Edin S
    Edin S skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag köpte ett kedjehus i Strängnäs.
    Själva bemötandet har varit jättebra från start till mål.
    Jag hade inga förväntningar alls, men nu i efterhand har allt varit grymt bra!

Zinnia har gjort ett bra intryck både för mig och min fru.
    Alltid nåbar och alltid trevlig/glad. Läs mer
    2018-06-04 Zinna F svarar Edin S
    Tack för de fina orden, hoppas ni kommer trivas bra!
  • Eddie K
    Eddie K skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi köpte en nyproducerad bostadsrätt via fastighetsbyrån och har fått utmärkt hjälp längs vägen där Zinnia har tagit sig tid för att hjälpa oss. Läs mer
  • Martina R
    Martina R skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Positiv, ärlig och snabb i kontakterna! Läs mer
  • Carolina E
    Carolina E skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt. Har blivit mycket bra bemött av Zinnia. Trevlig, kompetent, hjälpsam och mycket snabb på att svara på mail. Hon har levt upp till förväntningarna. Läs mer
  • Torgny E
    Torgny E skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt bostadsrätt.
    Zinnia har varje gång varit tillmötesgående, glad och alert. Det uppskattas. Läs mer
  • Anette L
    Anette L skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Jag har köpt en nybyggd bostadsrätt. Jag har blivit bemött på ett professionellt och vänligt sätt. Mina förväntningar har uppfyllts.
    Jag förstår de svårigheter som hon tvingats hantera som inte varit relaterade till hennes uppgift utan hos byggföretaget. Jag rekommenderar gärna henne.
    Vänliga hälsningar
    Anette Lindered Läs mer
    2018-05-15 Zinna F svarar Anette L
    Tack för ditt fina omdöme Anette! Hoppas allt löser sig till det bästa och att du kommer trivas i din nya bostad.
  • Leena A
    Leena A skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har bara träffas ett par gånger och jag kan inte bedömma riktig. Hon har dom gången varit helt ok. Läs mer
  • Lars Erik Ullrik S
    Lars Erik Ullrik S skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Hej. vi har köpt en bostadsrätt i Stallarholmen där hade vi även villan som vi sålde. De va lätt att prata med Zinnia om köpet av bostadsrätten . Även hennes kollega som hade hand om försäljningen av villan va lätt att prata med. Så vi kan rekommendera båda två Läs mer
    2018-05-14 Zinna F svarar Lars Erik Ullrik S
    Tack för omdömet. Det är alltid lika trevligt att träffa er.
  • Erik T
    Erik T skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Ett professionellt och trevligt bemötande från början till slut. Läs mer
    2018-05-13 Zinna F svarar Erik T
    Tack Erik, vad roligt att höra att.! Nöjet var helt på min sida.
  • Olof S
    Olof S skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt bostadsrätt i stallarholmen.
    Zinnia är noggran påläst o lyhörd.
    Sammanfattning is är vi nöjda. Läs mer
    2018-05-13 Zinna F svarar Olof S
    Tack för värmande ord! Jag uppskattar verkligen att ni tar er tid till feedback.
  • Viola N
    Viola N skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt en nybyggd lägenhet.
    Mäklaren har varit tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
    2018-05-12 Zinna F svarar Viola N
    Härligt att den stora dagen för inflytt äntligen är här!
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt.
    Förhandsavtalet beskrevs om carport enl mäklaren, 4 mån senare sa byggherren på förhandsvisning att det Inte finns carport/byggnadslov.
    Verkar.som att mäklaren skrivit vad som finns, men som senare visas sakna???? Kunder med mig känner sig lurad. Läs mer
    2018-05-12 Zinna F svarar Susanne H
    Alltid tråkigt när kunder känner sig lurade. Anledningen tilll att det inte blev några carportar var att det var så stort intresse på garage att byggherren efter er köpares efterfråga beslöt att bygga garage i stället så att alla som ville ha garage skulle få möjlighet till det. Hoppas du kommer att trivas i din nya fina lägenhet.
  • Mats D
    Mats D skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Inför köpet av vår lägenhet fick vi en positiv kontakt med mäklaren, som återkopplade snabbt, tydligt och tillmötesgående på våra frågeställningar.
    Efterföljande möten och återkopplingar har hela tiden kännetecknats av tillmötesgående och kundfokuserat.
    Vi är mycket nöjda med Zinnia! Läs mer
    2018-05-12 Zinna F svarar Mats D
    Tack Mats för de fina och värmande omdömet. Hoppas ni ska trivas i er nya fina bostad!
  • Ritva H
    Ritva H skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Vi har köpt en bostadsrätt 2rok på Ringugnsvägen 6 i Stallarholmen . Redan för ett år tidigare mötte vi Zinnea i Mariefred. Hon gjorde ett väldigt gott och professionellt intryck på oss båda. Hela processen har gått smidigt och utan större problem. Vi har sålt vårt gamla bostadsrätt i Södertälje genom Fastighetsbyrån och har varit mycket nöjda med bemötande och serviceandan hos mäklarna. Mvh Ritva och Gunnar Holmqvist Läs mer
    2018-05-12 Zinna F svarar Ritva H
    Tack för ert fina omdöme! Välkomna till Strängnäs, här kommer ni få det bra!
  • Börje K
    Börje K skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Lägenhetsköp. Trots kommunikationsproblem på mäklarkontoret vid ettt tillfälle har lägenhetsaffären gått smidigt. Mäklaren har varit snabb med svar på frågor som har uppkommit under affärens gång. Läs mer
    2018-05-12 Zinna F svarar Börje K
    Kommunikation är inte alltid så enkelt som man ibland kan tro. Alltid skön när saker och ting reds ut och blir till något bra.
  • Malin A
    Malin A skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Väldigt trevlig och proffsig. Vi köpte en bostadsrätt. Läs mer
    2018-05-12 Zinna F svarar Malin A
    Tack för reflektionen Malin! Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad.
  • Maj-lis L
    Maj-lis L skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån i Strängnäs
    Det var helt OK. Hon visade en visningslägenhet och lovade återkomma om huruvida den lägenhet jag var intresserad av var påtingad eller ej. Återkom sen och sade att jag kunde få köpa. Läs mer
Annica Ekervall
Carina Lindell