Fastighetsbyrån Strängnäs

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
1 515
Ring 0152-142 13 Dela

Välkommen till Mälardalens pärla – Strängnäs! Här kan du njuta av att strosa runt i den välbevarade stadskärnan med dess historiska hus, äta gott på populära restauranger eller bada och se båtarna i hamnen på sommaren. Bara en 45 min tågresa från Stockholm finner du den här lugna och trivsamma miljön, som passar hela familjen!...

1515 omdömen om Fastighetsbyrån Strängnäs

Sedan starten hos Reco 2013

Gustav J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Enström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
Centralt

Trevlig, kunnig och engagerad!

Kristina K
Mariefred Marielundsviken

Väldigt proffsig, snabb att svara frågor, hjälpsam. Mäklaren överträffade förväntningar.

Hans H
Köpte sitt hus med hjälp av Sanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Nykvarn Sundsvik

Snabb, kunnig och trevlig. Trevligt bemötande på visning

Sabina L
Mariefred Marielundsviken

Johanna är helt suverän! Har koll på det mesta och en känsla som få. Guidade oss på ett tryggt och självklart vis i vår bostadsförsäljning.

JOAKIM B
Mariefred Marielundsviken

Johanna agerade otroligt professionellt genom hela processen. Från visning, till hur hon hanterade frågor vi hade, både enkla och komplexa, till budgivning och kontraktsskrivningen, allting lika genomgående perfekt skött. Jag kan varmt rekommendera Johanna för både försäljning och köp, då hon verkligen gör det som alla mäklare borde, representera bägge sidor i affären. Dessutom är hon trevlig och snabb. Den bästa mäklare jag haft kontakt med, då har jag ändå gjort många fastighetsaffärer, både som säljare och köpare.

Camilla A
Nykvarn Vidbynäs

Det är inte köper ett hus och när man väl gör det är det viktigt att få information, svar på frågor. Johanna har ett stort kundfokus och var tillgänglig, svarade på frågor, hjälpte till under hela vägen. Tack!

Niklas L

Högsta betyg………,………. …………………….

Eva S
Centralt

Professionell, kompetent, tydlig och vänlig!

Tommy S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Hammarström en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Norra Munktellstaden

Kanonbra att ha att göra med, saklig, snabb återkoppling.

Charlotta P
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Hammarström en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Helgarö

Robert har varit otroligt bra. Han har lyssnat på våra tankar och varit mån om våra synpunkter. Han har gjort en egen bedömning grundad på kunskap och erfarenhet och gott omdöme. Han har kommunicerat på ett för mig lättförståeligt sätt och som sagt lyssnat. Robert har arbetat som jag uppfattat det intensivt med mycket gott resultat. Bättre kan man inte önska.

Cornelia L
Köpte sitt hus med hjälp av Robert Hammarström en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Helgarö

Fick ett gott intryck av Robert redan på visningen och har sedan haft en fin kontakt genom hela processen. Han har varit hjälpsam och lätt att få tag på.

Rosa G
Nykvarn Vidbynäs

Det jag uppskattade med Johanna var hennes tydlighet i hela processen. Hon var otroligt snabbt med att kommunicera och svara på alla frågor. Detta gjorde att vi kände oss mycket trygga under hela processen. Och allt detta med en vänlig attityd och en leende på läpparna. Tack Johanna!

Andreas E och Johanna E gillar detta
Elise Ö
Nykvarn Vidbynäs

Mycket entusiastisk och hjälpsam. Lätt att få kontakt med.

Carmensita H
Centralt

Mäklaren höll oss uppdaterade i alla steg, det car jätteviktigt för oss. Toppklass genom hela processen!

Viktor E
Helgarö

Mycket kompetent men framförallt trevlig och inkännande! Hjälpsam från start till slut.

Max L
Köpte en tomt med hjälp av Robert Hammarström en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Merlänna

Jag har haft kontakt telefonledes till och från under ett år med Robert. Han har alltid varit mycket tillmötesgående och hjälpsam. Dessutom är han snabb på att maila material och underlag när man ber om det. I förhandling med säljare har kontakten av Robert skötts professionellt och smidigt och vid kontraktskrivning var han mycket tydlig, hjälpsam och serviceinriktad.

Maja B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Enström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
Centrala Strängnäs

Johanna är trevlig, proffsig, tillgänglig, stöttande och lyhörd.

Gustav P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Wallström Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Centralt

Hon lyckades sälja vår lägenhet innan visning. Det tyckte vi var jättebra.

Tanmay A

Jenny helped us through the process by making us feel comfortable and secured throughout.

Anette S
Centralt

Väldigt trevlig och tog sig tid för alla frågor och funderingar. Kom även med tips och råd

Pia C
Nykvarn Vidbynäs

Bästa mäklare, tryggt och proffsigt genom hela bostadsaffären.

Juan P
Mariefred

Jenny var mycket trevlig, hjälpsam, svarade snabbt på mina frågor och levererade ett mycket bra resultat.

Anna F

Väldigt nöjd. Smidigt då hon både sålde vår bostad och hjälpte oss hitta en ny.

Caroline S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Mariefred Centralt

En fantastisk mäklare som gjorde sitt yttersta i samband med mitt köp av ny bostad i Mariefred. Fylld med massa tålamod och lyhördhet, proffsig kommunikation . Rekommenderar Sanna alla gånger.

Hans W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Wallström Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

Vi blev mycket bra bemött och en riktig bra information avseende objektet och vi fick bra information på våra frågor.

Haithem M
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Wallström Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

Jenny var ovärderlig under tiden vi både sålde vår bostad och sökte nytt. Det märks att hon lyssnat på våra önskemål och ger väldigt goda råd under hela processen. Kommer absolut kontakta Jenny i framtiden för fler uppdrag!

Linda S

Gav saklig kontakt och tydlig information genom hela köpprocessen. Supernöjd med Jenny och väljer henne gärna igen när det är dags för nästa bostadsaffär!

Christian E
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Wallström Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

Väldigt bra bemötande, kunnig. Har bara gott och säga om henne. Rekommenderas varmt.

Mariette F

Fint bemötande & stöttning under hela köpet ⭐️

Anna Karin Madelene W

Mycket trevlig och glad. Bra bemötande

Valfrid Waldemar G
Centralt

Gottbemötande, trygghet, proffsigt, glädje.. Saklig och tydlig i sitt agerande, korrekta ord och handlingar. Rådgivande utan att vara partisk.

Thomas B
Sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Åkers Styckebruk

Lugn och saklig. Försäljningen gick både fortare och till ett något högre pris än förväntat. På det hela är jag väldigt nöjda med försäljningen.

Maria M
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Enström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

Johanna var briljant från första besöket till kontraktsskrivning. Vi fastnade för hennes engagemang och utstrålning. Därtill har hon varit väldigt professionell och tillgänglig genom processen.

Linda Maria Stensdotter H
Nykvarn

Köer och säljer boende med stöd av Johanna och det har så här långt fungerat mycket bra. Uppskattar att Johanna är kommunikativ och har ett naturligt och enkel/uppriktigt sätt i vår dialog.

Maria K

Jenny har ett väldigt lättsamt och trevligt bemötande, lätt att sätta in sig i kundens förväntningar och förhoppningar och få ihop en gemensam målbild utifrån aktuellt marknadsläge. Rekommenderar verkligen Jenny om du vill vara lite delaktig i affären men med ett professionellt driv och stöd.

Marcus L
Nykvarn

Har blivit väldigt bra bemött utav Johanna som varit väldigt närvarande och engagerad. Hon har hela tiden hjälpt till med frågor som funnits vilket underlättat. Vill starkt rekommendera Johanna som varit kanon!

Mattias H
Köpte sitt hus med hjälp av

Rasmus var lätt att nå oavsett tid på dygnet. Kunde fixa en visning med kort varsel. Vi som köpare är mycket nöjda.

Björn M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Centralt

Kan den lokala marknaden inkl. banker och nödvändiga kontakter för att underlätta en försäljning. Kan rekommenderas.

Robin J

Väldigt hjälpsam genom hela processen. Allt har gått förvånansvärt smidigt från visning tills att vi skrev papper. Stort tack!

Anna Kristin Louise L
Köpte sitt hus med hjälp av

Positiv, hjälpsam och sett möjligheter vilket har gjort att vi kunde köpa huset som vi gärna ville ha.

Anna Kristin Louise L
Åkers Styckebruk

En mäklare som varit drivande, positiv och hjälpsam genom processen som t.ex när banken inte har varit skötsamma mot oss som kund

Linda Elisabeth D
Sålde sitt hus med hjälp av

Otroligt hjälpsam och engagerad. Har gjort sitt yttersta för att hjälpa till vi försäljningen

Linda Elisabeth D
Åkers Styckebruk

Engagerad och tillmötesgående. Hjälpsam och har ansträngt sitt yttersta för att få till en försäljning.tacksam över att just han varit min mäklare.

Sonny Lars-Gustav J
Köpte sitt hus med hjälp av

Oerhört hjälpsam, kunnig och ödmjuk!

Göran N
Sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

Han är en trevlig prick som som valt rätt väg i livet, en bra mäklare helt enkelt som valt en bra byrå med,man fick ett trevligt bemötande.

Daniella W
Nykvarn

Riktigt härlig mäklare ,glad trevlig gör sitt jobb helt fantastiskt starkt rekommenderar henne bästa mäklare i Nykvarn

Karl Mats A
Strängnäs Kommun

Rasmus har från första mötet uppträtt proffsigt och trevligt. Vi är nöjda med affären, och rekommenderar honom som mäklare.

Yvonne Gerd Maryvon A
Strängnäs Kommun

Första mötet med Rasmus bemöttes vi av respekt. Trots läget på bostadsmarknaden just nu har han gjort ALLT han kan för att hjälpa oss och vi blev jättenöjda. Han är en proffsig och ödmjuk mäklare med en stor portion humor och han får verkligen ”jobbet gjort”. Kan verkligen rekommendera Rasmus.

Arvid H
Centralt

Erfaren professionell engagerad mäklare med vänligt bemötande. Rekommenderas starkt för en trygg affär både för säljare och köpare.

Jonas H
Nykvarn

Johanna är och har varit väldigt service minded. Hon är i princip tillgänglig dygnet runt och är väldigt mån om mig som kund. Då det var länge sedan jag behövde kontakt med en mäklare, så blev jag imponerad av det engagemang som Johanna hade. Köpet av bostaden gick galant med stort stöd och hjälp.