Alla kategorier Mäklare Stockholms län Tyresö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån i Tyresö

Fastighetsbyrån i Tyresö

Bollmora Allé 9, 1 tr, 135 39 Tyresö — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Tyresö kommun? Vill du veta vad din bostad kan vara värd? Undrar du hur bussarna går eller var idrottshallar och skolor ligger? Vi kan Tyresö bostadsmarknad och boendeförhållanden utan och innan och håller oss ständigt uppdaterade, just för att vi vet att en flytt ofta är ett stort beslut.

För att du ska få en så smidig och heltäckande tjänst som möjligt från oss har vi starka samarbeten med Juristbyrån och Swedbank. Där ger de dig råd och stöd i de ekonomiska och juridiska frågor, som vanligtvis kommer upp i en bostadsaffär.

Vi drivs av och brinner för att kunna vara ett stöd och en hjälp när du står inför ett av livets största och viktigaste beslut. Kontakta oss vilken fas du än är i! Välkommen!

Läs vad 269 kunder tycker om Fastighetsbyrån i Tyresö

• Elin B
    Elin B skrev om Tommy Englund en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Vi blev väldigt trevligt bemötta när vi köpte vår villa. Tommy var bra på att förklara allt i kontraktet på ett tydligt sätt. Läs mer
    Tommy E gillar detta
  • Tina P
    Tina P skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Jag har sålt en lägenhet... Vi har blivit bra bemöta å till slut efter en seg affär å knappt några visningar så vart den såld..
    Annars tycker vi att allt gick mkt smidigt till...
    Snyggt fixat å bra foton.. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Tommy Englund en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Vi sålde vår villa i Tyresö.
    Hela säljkedjan gick otroligt smidigt. Mäklaren gav ett professionellt och trevligt intryck redan från första mötet vilket bibehölls genom hela processen tills dess att huset var sålt. Läs mer
    Tommy E gillar detta
  • Helen E
    Helen E skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Vi har köpt lägenhet av Anna. Upplever att hon alltid varit tillmötesgående. Fixat extra tider att titta på lägenheten.
    Alltid gett snabba svar. Läs mer
  • Bernth B
    Bernth B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Kanontjej
    Sålde min bostadsrätt snabbt &smärtfritt.
    Jag rekomenderar Charlotte till alla
    som behöver ett proffs.
    Med vänlig hälsning Bernth Läs mer
  • Timo W
    Timo W skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Vi sålde vårt hus i Tyresö och blev väl mött av en trevlig och proffsig mäklare. Anna Drangel skötte vår affär mycket proffsigt och bra. Läs mer
    2018-09-11 Anna D svarar Timo W
    Tack själva för ert goda humör och trevliga bemötande!!!
  • Mats S
    Mats S skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Sälja Villa på sviktande marknad.

Utifrån vår situation så gick vår försäljning mycket bra och snabbt, Charlotte motsvarade vår förväntan.

Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Köp av villa, väldigt bra bemötande, snabb dialog och upplevelse över förväntningarna. Vi är mycket nöjda och skullle gärna anlita samma mäklare. Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Trevligt, proffsigt och snyggt bemötande av Charlotte. Levde upp till de förväntningar vi hade. Vi köpte våran första lägenhet och är väldigt nöjda med hela processen. Läs mer
  • Olle W
    Olle W skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Vi har köpt en trerumslägenhet.
    Bra bemötande med okej genomgång utav lägenheten.

Bra och smidig affär! Läs mer
  • Eva W
    Eva W skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Jag har köpt en Brf av Anna och hon har gjort sitt jobb helt ok men det fanns inte något extra i vår kontakt. Jag hade gärna sett att hon ringt mig dagen innan tillträdet för att säkerställa att allt var ok. Likvidavräkningen som jag fick några dagar innan var fel så jag fick påpeka det och be om en ny. Hade Anna kontaktat mig för att säkerställa att allt var rätt innan tillträdet hade jag känt mig tryggare. Läs mer
    2018-09-11 Anna D svarar Eva W
    Hej Eva!
    Ja, när det gäller likvidavräkningen fick jag för sent veta att den inte hade gått ut i tid. Jag får ta på mig det.
    Hoppas din son kommer att trivas i lägenheten!
    Anna
  • Pia P
    Pia P skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Jag och sonen har tillsammans köpt en lägenhet till honom på Sikvägen 45, Tyresö.
    Mycket trevligt bemötande av mäklaren både när sonen var på visningen och när jag som förälder fick se lägenheten. Mäklaren har hållt oss uppdaterade och var mycket behjälplig vid frågor och undringar.
    Överlag en mäklare vi kan varmt rekommendera andra att anlita.
    Mvh Pia Poulsen och Kian Woldner Läs mer
  • Lars Magnus N
    Lars Magnus N skrev om Fastighetsbyrån i Tyresö
    Alldeles OK men nu menar jag kontoret. Hade inget särskilt med dem att göra. Men visst var bemötandet vänligt och bra. Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Vi köpte en lägenhet av Charlotte, som jag hela tiden upplevde mycket proffesionell, både mot oss som köpare och säljaren. Läs mer
  • Jennie F
    Jennie F skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Sålde min lägenhet när marknaden var lite svårare men Charlotte ingav trygghet och sålde med lite plus marginal av vad jag hoppades på Läs mer
    2018-06-08 Charlotte G svarar Jennie F
    Tack! Vad roligt att du är nöjd. Önskar dig en härlig sommar☀️
  • Dödsboet efter Henry O
    Dödsboet efter Henry O skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Hej Anna en Riktig bra mäklare hon gjorde ett kanon jobb sen va hon Riktigt Trevlig att ha att göra med Lätt att prata med hon Lysnade verkligen när man ville säga något sen kan man inte säga allt i Ord hon e en grym Mäklare
    M.v.h.Torgny Ottosson Läs mer
  • Glenn J
    Glenn J skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Vi sålde ett radhus under en tid då fastigheter var svårsålda. Sven var lugn och fick oss att känna oss lugna. Han var aldrig svår att få tag på och hade alltid tid att prata. Vi fick huset sålt till slut efter flera visningar. Vi är nöjda med Sven. Läs mer
  • Ann Margareta W
    Ann Margareta W skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Allt fungerade kanon från första till sista dagen, Anna var otroligt hjälpsam och tillmötesgående och alltid anträffbar så från mig är det högsta betyg på allt!!! Läs mer
    2018-05-12 Anna W svarar Ann Margareta W
    Ett nöje att jobba med Er! Med vänlig hälsning, Anna
  • Carl P
    Carl P skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Annas driv, engagemang och höga servicenivå gjorde att vår lägenhetsförsäljning blev mycket smidig. Jag rekommenderar henne varmt till dig som är i behov av mäklartjänster.

Hälsningar
    Carl Läs mer
    2018-05-12 Anna W svarar Carl P
    Tack för fina vitsord!
    Med vänlig hälsning, Anna Wård
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Anna var mycket proffsig genom hela processen. Bra råd och trygg att jobba med. Tack för allt! Läs mer
  • Jennie F
    Jennie F skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Bra mäklarbyrå där de samarbetar mellan kollegor. Läs mer
  • Domanski S
    Domanski S skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Jag vill rekommendera Fastighetsbyrån TYRESÖ mycket Proffs Charlotte jag väldigt nöjd mycket bra jobbat
    Hälsa
    Lukas Läs mer
  • Veronica W
    Veronica W skrev om Fastighetsbyrån i Tyresö
    Mäklaren har varit väldigt engagerad och informativ möt oss. Mäklaren har hanterat helheten med vår försäljning väldigt bra. Läs mer
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Mycket bra och hjälpsam, hon förklarar den svåra saken att sälja så att en vanlig Svensson förstår. Läs mer
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Vi fick ett mycket gott bemötande från Charlotte Gode. Vi kände oss väl omhändertagna och fick utmärkt service. Läs mer
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Hon var så duktig och engagerad i försäljningen, det kunde inte gå bättre helt enkelt. Läs mer
  • Eva F
    Eva F skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Charlotte gav ett mycket seriöst intryck från första sekund. Hon levde mycket väl upp till mina förväntningar.
    Hela resan med Charlotte har känts trygg då hon är kunnig, noggrann och mycket tillmötesgående. Av de mäklare som jag har haft kontakt med under mina år som köpare/säljare så har Charlotte på alla sätt slagit dessa med hästlängder. Hon är bäst. Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Oerhört duktig och engagerad, det bästa bemötande jag har fått! Har tålamod och förklarar gärna allt man undrar över, även det minsta. Mycket kunnig med ett stort leende! Rekommenderar gärna Charlotte Goode! Läs mer
  • Monica C
    Monica C skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Kan varmt rekommondera Charlotta Goode för ett bra jobb. Läs mer
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Tommy Englund en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Försäljningen av fastigheten gick i stort smidigt och resultatet prismässigt var mycket gott. Jag beundrar Tommys fattning när kunden i ett slutskede snubblade till och ville ändra i avtalet. Där fanns en fasthet som var välgörande.

Något dras det ned av att uppdraget inte avslutades med utlovad redovisning av budgivningen och att mailförfrågan om beräkning av reavinst inte besvarats. En dialog om kundval på slutet hade varit önskvärt.
    Med vänliga hälsningar Bengt Läs mer
  • Lina O
    Lina O skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Vi fick ett mycket bra bemötande från start, han ger ett mycket seriöst och kompetent intryck och han har varit väldigt tillgänglig och behjälplig genom hela affären. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Lars T
    Lars T skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Anna Drangel är en mycket bra och lättsam mäklare med snabba återkoplinga.
    Vi hade Anna till köp och försäljning av bostad. Använder gärna henne till nästa försäljning.

// Lars Tegelblom Läs mer
  • Elsie G
    Elsie G skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Mycket trevlig mäklare, lätt att prata med. Läs mer
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Jag fick ett bra bemötande av Anna Drangel. Köpet av huset var inte en enkel affär och Anna såg till att allt gick att lösa kontraktmässigt Läs mer
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Tommy Englund en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    En proffsig toppenmäklare. Honom kommer vi att anlita igen. Läs mer
  • Lena E
    Lena E skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Sven gjorde ett proffsigt intryck på oss och var lätt att samarbeta med. Vi fick ett bra avslut på vår affär. Sven levde upp till de krav som vi ställde på en mäklare. Läs mer
  • Malin L
    Malin L skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Vi är mkt nöjda med Anna som mäklare. Anna bemötte oss alltid väl och med snabb återkoppling. Vi är mkt nöjda med allt från första mötet till försäljningen av våran lägenhet. Kan varmt rekommendera Anna som mäklare ! Läs mer
  • Pär J
    Pär J skrev om Tommy Englund en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Mycket bra bemötande och i mitt tycke väldigt engagerad, däremot helt fel ute med prisförväntan som Tommy adresserade alldeles för högt, priset övesteg det begärda men inte den förväntan som gavs.
    I övrigt mycket bra hantering Läs mer
  •  Ankie B
    Ankie B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Det är fantastiskt roligt att som kund och själv fastighetsmäklare till yrket, få samarbeta med en mäklare som Charlotte Goode som är full av dynamiska lösningar, envis, noggrann, proffsig, tillgänglig och vrider och vänder på varenda lösning. Hon fokuserar verkligen på din affär och ger sig inte förrän alla parter är nöjda. Högsta betyg till Charlotte Goode som har alla kvaliteter en riktigt duktig fastighetsmäklare ska besitta. Vi har anlitat Charlotte två gånger och lika nöjda även denna gång. Bästa rekommendationer! Läs mer
  • David T
    David T skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Jag hade anmält intresse för att köpa studiohus i Tyresö. Två dagar senare hörde Sven av sig för att säga att alla hus var sålda. Utan att höra med någon annan intressent så valdes köpare ut rent godtyckligt i mina ögon, detta med förklaringen "japp, det gick blixtsnabbt". Jag tycker att det var orättvist och slugt gjort. Läs mer
    2017-07-06 Sven E svarar David T
    Hej David!
    Jättetråkigt att du uppfattade det så. Det var ett oerhört stort intresse för Studiohuset och då det var ett fast pris är det först som gäller. Jag har efter bästa förmåga kontaktat alla intressenter i den ordning som intresseanmälan har kommit in till mig.
  • Pia Carina S
    Pia Carina S skrev om Fastighetsbyrån i Tyresö
    Jag blev bemött på bästa sätt , mycket kunnig mäklare som gjorde mej lugn och trygg . Läs mer
  • Jan F
    Jan F skrev om Fastighetsbyrån i Tyresö
    Lyssnande, bra kunskap om den lokala marknaden. Läs mer
  • Vincent S
    Vincent S skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Klar och tydlig. Väldigt positiv.
    Jag är mer än nöjd. Läs mer
  • EVA ANNIKA J
    EVA ANNIKA J skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Jag är jättenöjd med mitt val av mäklare när jag sålde min bostad.
    Charlotte är jätteduktig på det hon gör, proffsig och engagerad med personlig touch som jag gillade, så tummen upp! Kan absolut rekommendera att använda sig av Charlotte Goode, det märks att hon älskar sitt jobb, hon har den rätta känslan :-) Tack! Läs mer
  • Beata S
    Beata S skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Mycket trevlig och proffsig mäklare. Anträffbar på kort tid på både telefon och mail. Återkopplande i alla lägen. Hjälpsam. Som kund kände jag mig trygg och kunde lita på Anna. Läs mer
  • Gia C
    Gia C skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Hjälpsam och flexibel. Litet minus för många "jag vet inte" svar. Hänvisade till att det var ett dödsbo. Borde sagt att jag ska försöka ta reda på det.
    I övrigt kan jag absolut rekommendera Anna. Om jag säljer kontaktar jag henne. Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Charlotte är väldigt kunnig och lyhörd, hon är enkel att ha att göra med och har under hela processen återkopplat och hållit oss underrättade. Resultatet överskred våra förväntningar. Vi kan mycket starkt rekommendera ett samarbete med Charlotte! Läs mer
  • Monica L
    Monica L skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Hon har varit helt fantastisk hjälpt mig på ett mycket proffesionellt sätt.
    Förklarat och hjälpt mig att förstå allt i handlingarna, vilket fick mig att känna mig trygg med allt. Jag är supernöjd med Charlotte! ❤ Läs mer
  • Mona A
    Mona A skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Charlotta, och hon skötte vår försäljning mycket bra. Läs mer
  • Peder F
    Peder F skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån i Tyresö