Anna Drangel
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är att man har ett otroligt spännande och utmanande jobb där ingen dag är den andra lik.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag tycker om att göra det lilla extra för mina kunder och drivs verkligen av att ha nöjda kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt ambitiös och entusiastisk mäklare som är bra på att följa upp mitt arbete och mina affärer. Läs mer

Läs vad 19 Läs vad Anna Drangel

• Ing-Marie Gerd Elisabet L
    Ing-Marie Gerd Elisabet L sålde sitt hus med hjälp av Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö

2019-04-08

Trollbäcken
    Jag har sålt ett hus och köpt en bostadsrätt-
    Anna har hjälpt mej fantastisk bra med både försäljning och köp.
    Hon är vänlig, trevlig och mycket hjälpsam och en fantastisk bra mäklare. Den BÄSTA! Läs mer
    2019-04-08 Anna D svarar Ing-Marie Gerd Elisabet L
    Tack snälla Ing-Marie!!! Det var ett nöje att få hjälpa dig att sälja ditt hus och vara med i din process att hitta en ny lägenhet.
    Ha det gott så länge!
    Hälsningar
    Anna
    Anna D gillar detta
  • Lena W sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö

2019-03-10

Centrala Tyresö
    Sålt min bostadsrätt utan föregående fotning och visning, Snabb affär tack vare mäklarens kontakter. Hon var bra på att återkoppla, bra att resonera med. Helt enkelt en helt föredömlig mäklare. Läs mer
    Anna D gillar detta
  • Jonas N sålde sitt hus med hjälp av Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö

2019-02-01

Öringe
    Hej, har sålt mitt radhus med hjälp av Anna och initialt Sven på Fastighetsbryån. Från start till affär bra möten, lättsamt, vi resonerade oss fram till pris, visningar och annat. Professionellt och vänligt och informastivt bemötande.
    Vi var överens om det mesta. Huset blev sålt innan visning.
    väldigt bra fotografering! Läs mer
    2019-02-21 Anna D svarar Jonas N
    Tack snälla Jonas och tack för ett bra samarbete!
    Anna D gillar detta
  • Judy M sålde sin bostad med hjälp av Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö

2019-01-03

Sålt bostad av henne. Hon har märkligt bemötande. Jag förväntade att hon skulle kunna sälja den och det gjort henne inom kort tid och utan önodvändigt huller om buller eller brådska. Hon var tydlig med information, råd och faklaring steg på steg. Trevlig och professionell. Läs mer
    2019-01-03 Anna D svarar Judy M
    Thank you Judy! Det var trevligt att jobba med er! :)
  • Mikael L skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö

2018-10-12

Sålt ett fritidshus.
    Fick ett bra bemötande och info hur försäljningen skulle gå till. Under process en svarade Anna alltid samma dag vardag som helgdag eller på semestern.
    Vi hade ett bra samarbete och kan rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Helen E skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö

2018-09-12

Vi har köpt lägenhet av Anna. Upplever att hon alltid varit tillmötesgående. Fixat extra tider att titta på lägenheten.
    Alltid gett snabba svar. Läs mer
    Anna D gillar detta
  • Timo W sålde sin bostad med hjälp av Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö

2018-09-11

Vi sålde vårt hus i Tyresö och blev väl mött av en trevlig och proffsig mäklare. Anna Drangel skötte vår affär mycket proffsigt och bra. Läs mer
    2018-09-11 Anna D svarar Timo W
    Tack själva för ert goda humör och trevliga bemötande!!!
  • Eva W skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö

2018-09-11

Jag har köpt en Brf av Anna och hon har gjort sitt jobb helt ok men det fanns inte något extra i vår kontakt. Jag hade gärna sett att hon ringt mig dagen innan tillträdet för att säkerställa att allt var ok. Likvidavräkningen som jag fick några dagar innan var fel så jag fick påpeka det och be om en ny. Hade Anna kontaktat mig för att säkerställa att allt var rätt innan tillträdet hade jag känt mig tryggare. Läs mer
    2018-09-11 Anna D svarar Eva W
    Hej Eva!
    Ja, när det gäller likvidavräkningen fick jag för sent veta att den inte hade gått ut i tid. Jag får ta på mig det.
    Hoppas din son kommer att trivas i lägenheten!
    Anna
  • Lars T skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö

2017-10-30

Anna Drangel är en mycket bra och lättsam mäklare med snabba återkoplinga.
    Vi hade Anna till köp och försäljning av bostad. Använder gärna henne till nästa försäljning.

// Lars Tegelblom Läs mer
  • Elsie G
    Elsie G skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö

2017-10-29

Mycket trevlig mäklare, lätt att prata med. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån i Tyresö

Charlotte Goode