Anna Drangel
en del av Fastighetsbyrån i Tyresö

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är att man har ett otroligt spännande och utmanande jobb där ingen dag är den andra lik.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag tycker om att göra det lilla extra för mina kunder och drivs verkligen av att ha nöjda kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt ambitiös och entusiastisk mäklare som är bra på att följa upp mitt arbete och mina affärer.
Bollmora Allé 9, 1 tr
135 39 Tyresö — Visa karta

Vad tror Anna att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 15 kunder tycker om Anna Drangel

• Mikael L skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Sålt ett fritidshus.
    Fick ett bra bemötande och info hur försäljningen skulle gå till. Under process en svarade Anna alltid samma dag vardag som helgdag eller på semestern.
    Vi hade ett bra samarbete och kan rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Helen E skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Vi har köpt lägenhet av Anna. Upplever att hon alltid varit tillmötesgående. Fixat extra tider att titta på lägenheten.
    Alltid gett snabba svar. Läs mer
  • Timo W skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Vi sålde vårt hus i Tyresö och blev väl mött av en trevlig och proffsig mäklare. Anna Drangel skötte vår affär mycket proffsigt och bra. Läs mer
    2018-09-11 Anna D svarar Timo W
    Tack själva för ert goda humör och trevliga bemötande!!!
  • Eva W skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Jag har köpt en Brf av Anna och hon har gjort sitt jobb helt ok men det fanns inte något extra i vår kontakt. Jag hade gärna sett att hon ringt mig dagen innan tillträdet för att säkerställa att allt var ok. Likvidavräkningen som jag fick några dagar innan var fel så jag fick påpeka det och be om en ny. Hade Anna kontaktat mig för att säkerställa att allt var rätt innan tillträdet hade jag känt mig tryggare. Läs mer
    2018-09-11 Anna D svarar Eva W
    Hej Eva!
    Ja, när det gäller likvidavräkningen fick jag för sent veta att den inte hade gått ut i tid. Jag får ta på mig det.
    Hoppas din son kommer att trivas i lägenheten!
    Anna
  • Lars T skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Anna Drangel är en mycket bra och lättsam mäklare med snabba återkoplinga.
    Vi hade Anna till köp och försäljning av bostad. Använder gärna henne till nästa försäljning.

// Lars Tegelblom Läs mer
  • Elsie G
    Elsie G skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Mycket trevlig mäklare, lätt att prata med. Läs mer
  • Andreas G skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Jag fick ett bra bemötande av Anna Drangel. Köpet av huset var inte en enkel affär och Anna såg till att allt gick att lösa kontraktmässigt Läs mer
  • Malin L skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Vi är mkt nöjda med Anna som mäklare. Anna bemötte oss alltid väl och med snabb återkoppling. Vi är mkt nöjda med allt från första mötet till försäljningen av våran lägenhet. Kan varmt rekommendera Anna som mäklare ! Läs mer
  • Beata S skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Mycket trevlig och proffsig mäklare. Anträffbar på kort tid på både telefon och mail. Återkopplande i alla lägen. Hjälpsam. Som kund kände jag mig trygg och kunde lita på Anna. Läs mer
  • Johanna V skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Hon kom dagen efter vårt första samtal i telefon. Hon jobbade snabbt och effektivt och sålde vårt radhus inom den tidsram som vi önskade Läs mer
  • Elisabeth N skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande, mycket hjälpsam! Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2017-03-21 Anna D svarar Elisabeth N
    Tack Elisabeth för din rekommendation!😀🌺
  • Ulla J skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Anna Drangel var mycket professionell och ändå förstående och personlig i sitt bemötande. Detta gjorde att jag kunde känna mig lugn att han gör arbetet på det allra bästa sättet. Resultatet blev ju bra. Läs mer
  • Susanna H skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Anna Drangel har sålt en BR för vår räkning.
    Det var inte något lätt uppdrag eftersom vi var flera uppdragsgivare men Anna hanterade detta mycket professionellt. Hon har också ett trevligt sätt som jag uppskattade mycket. Jag upplevde att Anna var mycket mån om både oss som säljare och om vår köpare, på ett bra sätt. Hon var snabb i återkoppling och gav oss goda råd. Jag vill ge Anna mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Love K skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Anna Drangel var mycket trevlig och professionell under hela säljprocessen. Det kändes tryggt att låta henne sköta försäljningen. Läs mer
  • Elisabeth H skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Bra bemötande, proffsig. Bra service, tillgänglig. Kunnig. Läs mer