Charlotte Goode
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11
Tyresö är verkligen kommunen som ligger mig närmast om hjärtat. Här är jag uppvuxen och här bor jag fortfarande kvar med min familj och har därför mycket god lokalkännedom. Som fastighetsmäklare är det viktigaste för mig nöjda kunder och jag jobbar hårt för att både köpare och säljare ska känna sig trygga och belåtna med den tjänst jag förmedlar. Jag är noggrann och brinner verkligen för mitt arbete. Att varje dag få träffa nya intressanta människor och att få vara en viktig person i någon annans kanske största affär är verkligen stimulerande. Och att sen få göra det på hemmaplan, i Tyresö, är bara som pricken över i! Läs mer

Läs vad 88 kunder tycker om Charlotte Goode

• Helena M sålde sin bostad med hjälp av Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Allt funkade jättebra med Charlotte, kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • Ingrid Pia B sålde sin bostad med hjälp av Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Em mkt driven, säker och klok mäklare! Vi sålde vårt fritidshus och har enbart positiva saker att säga om Charlotte! Tillmötesgående men hela tiden professionell i sitt agerande. Vi kan varmt rekommendera Charlotte, då hon motsvarade våra förväntningar. Läs mer
    Charlotte G gillar detta
  • Kirsi Maarit S köpte sin bostad med hjälp av Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Köpte bostad av Charlotte Goode och hon sålde även våran bostad .väldigt bra och trevlig Mäklare är Charlotte tar hand om köpare säljare på ett mycket trevlig sätt . Toppen trevlig och bra Mäklare och väldigt lyhörd och hör av sig till kunde väldigt fort ! Mvh nöjd kund 😀 Läs mer
    Charlotte G gillar detta
  • Bernth B sålde sin bostad med hjälp av Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Kanontjej
    Sålde min bostadsrätt snabbt &smärtfritt.
    Jag rekomenderar Charlotte till alla
    som behöver ett proffs.
    Med vänlig hälsning Bernth Läs mer
    Charlotte G gillar detta
  • Mats S sålde sin bostad med hjälp av Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Sälja Villa på sviktande marknad.

Utifrån vår situation så gick vår försäljning mycket bra och snabbt, Charlotte motsvarade vår förväntan.

Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    Charlotte G gillar detta
  • Anders E köpte sin bostad med hjälp av Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Köp av villa, väldigt bra bemötande, snabb dialog och upplevelse över förväntningarna. Vi är mycket nöjda och skullle gärna anlita samma mäklare. Läs mer
    Charlotte G gillar detta
  • Fredrik N köpte sin bostad med hjälp av Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Trevligt, proffsigt och snyggt bemötande av Charlotte. Levde upp till de förväntningar vi hade. Vi köpte våran första lägenhet och är väldigt nöjda med hela processen. Läs mer
    Charlotte G gillar detta
  • Olle W köpte sin bostad med hjälp av Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Vi har köpt en trerumslägenhet.
    Bra bemötande med okej genomgång utav lägenheten.

Bra och smidig affär! Läs mer
    Charlotte G gillar detta
  • Pia P köpte sin bostad med hjälp av Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Jag och sonen har tillsammans köpt en lägenhet till honom på Sikvägen 45, Tyresö.
    Mycket trevligt bemötande av mäklaren både när sonen var på visningen och när jag som förälder fick se lägenheten. Mäklaren har hållt oss uppdaterade och var mycket behjälplig vid frågor och undringar.
    Överlag en mäklare vi kan varmt rekommendera andra att anlita.
    Mvh Pia Poulsen och Kian Woldner Läs mer
  • Marie S skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån i Tyresö
    Vi köpte en lägenhet av Charlotte, som jag hela tiden upplevde mycket proffesionell, både mot oss som köpare och säljaren. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån i Tyresö

Charlotte Goode